Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik heb vandaag wel meer redenen dan éénquote:Op zondag 10 februari 2013 21:40 schreef picodealion het volgende:
Iedereen haten op Sands omdat ie niet op de meet komt.
Indd, lekker denken aan je zusquote:Op zondag 10 februari 2013 21:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ah, is het weer die tijd vd maand?
Nee want dan ziet ze een dwergquote:Op zondag 10 februari 2013 21:43 schreef Robby87 het volgende:
[..], zal ik vragen of ze meegaat?
Kom je dan?
Ach dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel meer redenen dan één
Ik weet wie het zegt, dat scheelt een hoopquote:
Ach, ik zie eruit als een Trol. Samen The Hobbit naspelen?quote:
Wie worden de elven???quote:Op zondag 10 februari 2013 21:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ach, ik zie eruit als een Trol. Samen The Hobbit naspelen?
Jaquote:Op zondag 10 februari 2013 21:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ach, ik zie eruit als een Trol. Samen The Hobbit naspelen?
De lange dunne mensen.quote:
Pico en FireFox dus. Al heb ik nog nooit een pillenslikkende pistoolzwaaiende negerelf gezien. En FireFox is ook al niet echt sereenquote:
Maar jij bent een cover zingende trol?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Pico en FireFox dus. Al heb ik nog nooit een pillenslikkende pistoolzwaaiende negerelf gezien. En FireFox is ook al niet echt sereen
Ik zing niet, maar verder: idd. En je ziet ook niemand tegen me in gaan Wat nog best pijn doetquote:Op zondag 10 februari 2013 21:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar jij bent een cover zingende trol?
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef DragonFodder het volgende:
En je ziet ook niemand tegen me in gaan Wat nog best pijn doet
Omdat jij niet komt, moet ik de vrouw van de meet zijn.quote:
Ik nietquote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zing niet, maar verder: idd. En je ziet ook niemand tegen me in gaan Wat nog best pijn doetdus je hoeft je niet voor je uiterlijk te schamen: eigenlijk zijn het allemaal maar lelijkerds.
![]()
Omdat ik DF dit graag aandoe.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Wyccie, waarom doe jij niet aan meets?
en nou een serieus antwoord?quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[quote]
dus je hoeft je niet voor je uiterlijk te schamen: eigenlijk zijn het allemaal maar lelijkerds.![]()
Ik niet
Dit is vrouws voor: Ik kom niet naar jullie lelijke mannen meet.quote:
Gek? Neuh... Ranzig? jaquote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet?
Ben ik raar als ik dat geyl vind?
quote:
En dat gebeurd toch ook af en toe.. maar blijkbaar leren mannen daar niet van...quote:Op zondag 10 februari 2013 22:08 schreef wyccie het volgende:
Wat ik nou niet snap is dat pistolen in de broek gedragen worden. Wat nou als het ding per ongeluk afgaat, dan ben je je zaakje kwijt.
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:08 schreef wyccie het volgende:
Wat ik nou niet snap is dat pistolen in de broek gedragen worden. Wat nou als het ding per ongeluk afgaat, dan ben je je zaakje kwijt.
Gaan we nou aan de d's?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
En dat gebeurd toch ook af en toe.. maar blijkbaar leren mannen daar niet van...
Als jij dat wil... je kan ook gewoon je spelling-check uitzetten als je hier leest. Das een stuk prettiger voor je denk ik.quote:
Dat kan ik toch niet uitzetten joh.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Als jij dat wil... je kan ook gewoon je spelling-check uitzetten als je hier leest. Das een stuk prettiger voor je denk ik.
Wyccie...quote:Op zondag 10 februari 2013 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet uitzetten joh.
Ik zeg niks meer, ik kijk lijdzaam toe hoe de Nederlandse taal verkracht wordt.
Wyccie zou willen dat ze een redhead was.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wyccie...
[ http://img828.imageshack.us/img828/4466/640x380wicki2.jpg (copy/paste deze link) ]
stomme imageshack...
maarre praat gerust verder... ik erger me niet aan je spellingcheck
Nee, stiekem wil jij dat...quote:Op zondag 10 februari 2013 22:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wyccie zou willen dat ze een redhead was.
nou... als dat zo zou zijn.. dan zouden we nou gezellig als een gezinnetje op de bank zitten ofzo... maar ik zit hier toch echt alleen... dus neequote:
nee, ik overweeg niks.. ik maar nu alleen een conclusie,..quote:
En ik ben jullie kind?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nou... als dat zo zou zijn.. dan zouden we nou gezellig als een gezinnetje op de bank zitten ofzo... maar ik zit hier toch echt alleen... dus nee
Ik weet niet wat jij voor rare gedachten hebt... maar nee...quote:
Net zo raar als die van julliequote:Op zondag 10 februari 2013 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor rare gedachten hebt... maar nee...
dat moet je er wel goed neer zetten...quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dat moet je er wel goed neer zetten...
Hij denkt dat hij mij heeft... dat is geen wederzijdse gedachte..
Poedel!quote:
Je bent te knap voor de meet.quote:
Ok, dan kom ik nietquote:Op zondag 10 februari 2013 23:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je bent te knap voor de meet.
Je lijkt wel een 14-jarige meisje die een welles/nietus spelletje speelt.quote:
Misschien ben ik dat ook?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een 14-jarige meisje die een welles/nietus spelletje speelt.
Dat kun jij niet regelen...quote:Op maandag 11 februari 2013 02:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik wil er geen druk opleggen ofzo, maar wat is er voor nodig zodat je komt?
Weet ik, maar ik weet ook dat hij niet gaat komen... en dat vind ik gewoon ontzettend jammer. Vaak is het zo dat zo'n meet het ijs een beetje breekt als je sociaal gezien misschien wat ongemakkelijk bent in groepsverband.quote:
Klopt... ik probeer hem ook al moed in te praten... maar het wil mij ook niet echt lukken...quote:Op maandag 11 februari 2013 13:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik weet ook dat hij niet gaat komen... en dat vind ik gewoon ontzettend jammer. Vaak is het zo dat zo'n meet het ijs een beetje breekt als je sociaal gezien misschien wat ongemakkelijk bent in groepsverband.
Ik ook, wilde hem zelfs mee laten organiseren, maar hij blijft de boot afhouden. Jammer.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klopt... ik probeer hem ook al moed in te praten... maar het wil mij ook niet echt lukken...
Hoezo weet je dat zeker? Is het echt een kwestie van niet goed durven? Dat zou jammer zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:51 schreef dyonvbaal het volgende:
We kunnen alleen aardig blijven, en blijven aanmoedigen. Hij moet het toch zelf willen en durven. En ik weet zeker dat hij wil...
Nicequote:Op maandag 11 februari 2013 14:03 schreef Sands het volgende:
Ik heb 107.50 euro gewonnen in de Staatsloterij
Mooi, dan kun jij de eerste paar rondjes betalen.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:03 schreef Sands het volgende:
Ik heb 107,50 euro gewonnen in de Staatsloterij
Neequote:Op maandag 11 februari 2013 14:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mooi, dan kun jij de eerste paar rondjes betalen.
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:03 schreef Sands het volgende:
ja, wie het semi kleine niet eert...quote:Op maandag 11 februari 2013 14:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had er liever een paar nulletjes bij gehad.
Het is beter dan niks jaquote:Op maandag 11 februari 2013 14:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ja, wie het semi kleine niet eert...
Ik heb 2 euro gewonnen met de lotto!quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb 2 euro gewonnen met de lotto!![]()
Mijn vroegere beste maatje zijn ouders wonnen ooit 5,5 miljoen guldenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:00 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ooit es 1000 gulden bij een bingo...
Geld maakt geld.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn vroegere beste maatje zijn ouders wonnen ooit 5,5 miljoen gulden![]()
Ben er een jaar lang goed ziek van geweest. Zijn ouders waren al loaded
Of oudjesquote:Op maandag 11 februari 2013 15:03 schreef dyonvbaal het volgende:
ik was zo blij, dat ik er een nieuwe computer van gekocht heb toen... met een videokaart van 400 gulden... die nu niet eens 2 tientjes waard zou zijn...![]()
Het zijn altijd de mensen met geld die er meer bij krijgen... zo gaat het nou eenmaal...
Ja maar die gaan dood en krijgen de kinderen dat.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:06 schreef dyonvbaal het volgende:
van die mensen van bijna 90 die dan niet 1, maar maar liefst 3 Audi cabrio's winnen... k*tvolk dat niet eens meer op de weg hoort te komen en dan 3 wagens wint waarin ze niet weten te rijden...
sorry...
Je bedoeld de babyboomers? De so called bazen van Nederland? De graaiers die claimen zo zielig te zijn dat ze hun 3e huis niet kunnen verkopen? 10 jaar geleden Hun huizen voor recordbedragen verkochten aan de nieuwe generatie die nu met de lasten zit, die zij hebben veroorzaakt?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja maar die gaan dood en krijgen de kinderen dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bedoeld de babyboomers? De so called bazen van Nederland? De graaiers die claimen zo zielig te zijn dat ze hun 3e huis niet kunnen verkopen? 10 jaar geleden Hun huizen voor recordbedragen verkochten aan de nieuwe generatie die nu met de lasten zit, die zij hebben veroorzaakt?
Die gun ik het al helemáál niet.Bijna niemand heeft het echt slecht in NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt welquote:Op maandag 11 februari 2013 15:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Bijna niemand heeft het echt slecht in Nederland
Criminelen en drugs gebruikersquote:Op maandag 11 februari 2013 15:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat komt dan vooral door de mensen zelf.
Of gewoon criminelen als ik jou mag geloven.quote:
quote:
Dat ook en mensen die niet met geld kunnen omgaanquote:Op maandag 11 februari 2013 15:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of gewoon criminelen als ik jou mag geloven.
Jij komt je zolder kamertje niet uit, dus je zal wel loaded zijn inmiddels.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:23 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Dat ook en mensen die niet met geld kunnen omgaan
Inddquote:Op maandag 11 februari 2013 15:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij komt je zolder kamertje niet uit, dus je zal wel loaded zijn inmiddels.
je moet toch ergens van balen als je geen social life hebt...quote:
Ja, vh feit dat je geen social life hebt?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
je moet toch ergens van balen als je geen social life hebt...
Dat probeer ik te verdoezelen door FIFA te spelen...quote:Op maandag 11 februari 2013 16:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, vh feit dat je geen social life hebt?
Shit, gisteren geen lot gehaald. En nu heb jij mijn prijs gewonnen.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:03 schreef Sands het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Shit, gisteren geen lot gehaald. En nu heb jij mijn prijs gewonnen.
Ik lijd daar psychisch onder ik zal ze gaan aanklagen!
Vorige keer had je ook gezegd dat je misschien zou komen, en toen op het laatste moment opeens niet meer. Jammer hoor!quote:
Jij en je kerel komen wel, toch?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vorige keer had je ook gezegd dat je misschien zou komen, en toen op het laatste moment opeens niet meer. Jammer hoor!
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij en je kerel komen wel, toch?
Nog even een reactie hierop.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:37 schreef Sands het volgende:
[..]
En Hitchcock films? (om maar even interessantere films te noemen)
Inderdaad, zonde van de tijd.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef Lemans24 het volgende:
Oh, jaloers worden op iemand die de loterij wint? Moet je gewoon niet doen!
Wat kijk je boos.quote:
Oh ja dat kan ik mij herinneren, zo'n vrouw ook in de media omdat er opeens allemaal dure wagens in haar straat stonden, en die dus allemaal dik in de prijzen vielen. Die vrouw woonde in dezelfde straat maar had niks gekocht geloof ik qua lot... geld brengt echt het slechte in mensen naar boven.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:40 schreef wyccie het volgende:
Dit is een schizofrene SC.
Ooit eens met wat anderen op dit forum erover gehad dat er mensen zijn die serieus de Postcodeloterij aanklagen omdat zij dus psychisch leed ondervonden omdat zij niet meedoen, maar de straat wel gewonnen had.
Ik vond het absurd, zij vonden dat die mensen wel gelijk hadden.
Ik zou ze er ook veel plezier mee wensen, maar ik kan me ook denken dat je best gefrustreerd bent... maar wat je zegt, Niet zeuren...quote:Op maandag 11 februari 2013 19:48 schreef DragonFodder het volgende:
Geen lot gekocht hebben = niet zeuren. Als heel mijn straat geld wint wens ik ze daar veel plezier mee. Tot die tijd win ik elke maand door niet te verliezen.
Ach, ik speel voor 14 euro per maand mee met de lotto. Dat valt te doen vind ikquote:Op maandag 11 februari 2013 19:48 schreef DragonFodder het volgende:
Geen lot gekocht hebben = niet zeuren. Als heel mijn straat geld wint wens ik ze daar veel plezier mee. Tot die tijd win ik elke maand door niet te verliezen.
niet in mijn portomonnee... (ja ik weet het, verkeerd gespeld...)quote:Op maandag 11 februari 2013 19:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, ik speel voor 14 euro per maand mee met de lotto. Dat valt te doen vind ik
Heel veelquote:Op maandag 11 februari 2013 19:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ik mij herinneren, zo'n vrouw ook in de media omdat er opeens allemaal dure wagens in haar straat stonden, en die dus allemaal dik in de prijzen vielen. Die vrouw woonde in dezelfde straat maar had niks gekocht geloof ik qua lot... geld brengt echt het slechte in mensen naar boven.
Sands, weet jij hoeveel snoep je nu wel niet kan kopen?!
Dat is toch al meer dan de meeste hier.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nog even een reactie hierop.
Ik ben pas begonnen met Hitchcock films. Psycho, Rope en Rebecca heb ik inmiddels gezien, de rest volgt later.
Rebecca, Rear Window, North by Northwest, Vertigoquote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is toch al meer dan de meeste hier.
Schouderklopje.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Rebecca, Rear Window, North by Northwest, Vertigo.
Nou nou, wel 4 films picoquote:Op maandag 11 februari 2013 20:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Rebecca, Rear Window, North by Northwest, Vertigo.
WAAROM KIJK JE MAAR EEN STUKJE VAN REAR WINDOW EN DIE ANDERE MINDERE FILMS WEL HELEMAAL?????quote:Op maandag 11 februari 2013 21:00 schreef wyccie het volgende:
Vier en een kwart! The Birds, Marnie, Frenzy, The Trouble with Harry, stukje Rear Window.
En die is niet eens leuk...quote:
Bij jou wel, hoewel ik bij The Birds erg moest lachen om die vogels in dat kooitje in de auto, die met de bocht meebewogen.quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
En ik vond er maar eentje goed.
Jaquote:Op maandag 11 februari 2013 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
Zie ik daar een paddestoelwolk uit de richting van Veldhoven opstijgen?
Welke vond je wel goed?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:20 schreef picodealion het volgende:
Sorry Sands. Ik vind het gewoon maar matige filmpjes.
Ja, ik lag alweer in de foetushouding terwijl ik mijn 21 Hitchcock blu-rays vasthield.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
Arme Sands, zijn ze weer je helden aan het bashen
Zit daar audio-commentary bij?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, ik lag alweer in de foetushouding terwijl ik mijn 21 Hitchcock blu-rays vasthield.
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, ik lag alweer in de foetushouding terwijl ik mijn 21 Hitchcock blu-rays vasthield.
Hoeveel heb jij er gezien?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:41 schreef Desunoto het volgende:
Shadow of a Doubt, North by Northwest, The 39 Steps, Notorious, etc.
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Onder de beste Britse Hitchcocks jaquote:Op maandag 11 februari 2013 21:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb hier nog 39 steps naast me liggen om te kijken. Valt die onder de betere hitchcocks?
Ik 34 op dit momentquote:Op maandag 11 februari 2013 21:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Iets meer dan 10 maar minder dan 15. Zoiets.
Niet de beste die ik gezien heb maar vond hem wel erg leuk.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb hier nog 39 steps naast me liggen om te kijken. Valt die onder de betere hitchcocks?
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Onder de beste Britse Hitchcocks ja
Moet ik binnenkort dan maar eens gaan kijken.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet de beste die ik gezien heb maar vond hem wel erg leuk.![]()
Een aantal dingetjes klopten niet helemaal geloof ik... van die gebeurtenissen die je maar even moet aannemen voor wat ze zijn, al zegt jouw eigen gevoel voor logica iets anders. Maar over het geheel een zeer vermakelijke film.
Jij gebruikt die lijst op ICM?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm ik heb er toch nog 16 ofzo gezien, had eigenlijk iets minder verwacht met mijn niet zo fan instelling van de beste man
Zet het op een zuipen!quote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
ik verveel me... en de film die ik dacht te willen kijken is zo vreemd dat ik em maar weer afgezet heb voor een ander tijdstip...
Daar doe ik niet aan... sorry...quote:
Tijdens de meet toch wel?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan... sorry...
quote:
Als?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]als ik kom, kom ik met de auto...
si, als. ik weet mijn rooster voor maart nog niet... en ik ga er geen vrij voor vragen...quote:
Welke?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
en de film die ik dacht te willen kijken is zo vreemd
Damsels in distress... dacht dat zal wel een leuke comedy zijn... maar het eerste kwartier was nogal apart... en ik ben te moe om daar voor wakker te blijven...quote:
Neuh, daar kijk ik zelden op. Enige icm lijst die ik ooit bewust heb volbracht was de martial arts lijst met pareltjes als good guys wear blackquote:
Oh ik bedoelde de lijstjes die door de users zelf zijn gemaakt, zo kijk ik altijd snel welke film ik van Denzel bijv nog niet heb gezien.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Neuh, daar kijk ik zelden op. Enige icm lijst die ik ooit bewust heb volbracht was de martial arts lijst met pareltjes als good guys wear black
En ben je al over de 40 Denzel films heen?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde de lijstjes die door de users zelf zijn gemaakt, zo kijk ik altijd snel welke film ik van Denzel bijv nog niet heb gezien.
26/42quote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En ben je al over de 40 Denzel films heen?
Heb ik nog een ruime voorsprong op jequote:
Jij hebt een leeftijdsvoorsprongquote:Op maandag 11 februari 2013 23:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
38 Hitchcock, 28 Washington.
Ik heb de grootste.
En heb ik de grootste...eh....buik.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:55 schreef dyonvbaal het volgende:
altijd baas boven baas... gelukkig rijdt ik in de grootste auto...
weet je het zeker? Over die buik dan...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En heb ik de grootste...eh....buik.
damn![]()
Misschien is hij zwanger?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
weet je het zeker? Over die buik dan...
O, dus na 9 maanden win ik weer van em...quote:
Misschien ben jij ook zwanger?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, dus na 9 maanden win ik weer van em...
neh... dan zou ik dat al een jaar of 10, 15 zijn...quote:
SNEL NAAR HET ZIEKENHUIS!!!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
neh... dan zou ik dat al een jaar of 10, 15 zijn...
Niet heel waarschijnlijk.quote:
Oh ja? Laat eens zien dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:08 schreef Robby87 het volgende:
Oh, en ik win met schoenencollectie van wyccie.
Ik maak nooit foto's van mijn schoenen, da's gay.. of bedoelde je het eerste?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet heel waarschijnlijk.
[..]
Oh ja? Laat eens zien dan.
Waarom zou ik schoenen eten als ik ook hamburgers kan eten. Sands, je doet raar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:09 schreef Sands het volgende:
wycciet koopt alleen schoenen en die eet ze dan op
Albinootje, hoe wil je dan bewijzen dat jij een grotere collectie hebt? Ik heb het hier over schoenen, geen porno.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:10 schreef Robby87 het volgende:
Ik maak nooit foto's van mijn schoenen, da's gay.. of bedoelde je het eerste?
Die hamburgers draag je natuurlijk aan je voetenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom zou ik schoenen eten als ik ook hamburgers kan eten. Sands, je doet raar.
Dan is de verzameling niet bijster groot meer. Sands toch, let eens wat beter op als je grappig probeerd te zijn...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:09 schreef Sands het volgende:
[..]
wycciet koopt alleen schoenen en die eet ze dan op
Dat was niet grappig omdat het grappig was en daarom niet grappig, begrijp je? Grappige dionquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan is de verzameling niet bijster groot meer. Sands toch, let eens wat beter op als je grappig probeerd te zijn...
Albinootje? Heb je weer honger?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:11 schreef wyccie het volgende:
Albinootje, hoe wil je dan bewijzen dat jij een grotere collectie hebt? Ik heb het hier over schoenen, geen porno.
Ik moet Wyccie gelijk geven... Je bent raarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat was niet grappig omdat het grappig was en daarom niet grappig, begrijp je? Grappige dion
Ik heb er 3quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Albinootje? Heb je weer honger?
Oké, in wat voor getal moet ik denken, boven of onder de 50?
Dat wist Sands alquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik moet Wyccie gelijk geven... Je bent raar
Haha, hoeveel paar heb je?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet heel waarschijnlijk.
[..]
Oh ja? Laat eens zien dan.
Wat is dat eigenlijk met Dion en retorische vragen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is dat eigenlijk met vrouwen en schoenen?
Oké, dan heb je gewonnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:19 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik alles bij elkaar tegen de 40-50 zit. Moet er nog wel een boel weggooien of verkopen.
Vrouwen zijn materialistisch, net als mannen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Zo kunnen ze hun geld kwijtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:18 schreef dyonvbaal het volgende:
HONDT¡quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk met Dion en retorische vragen?
Oh dat is wel veel inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:19 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik alles bij elkaar tegen de 40-50 zit. Moet er nog wel een boel weggooien of verkopen.
Maar waarom besteed je dan je geld aan schoenen? Waarom niet kleding? Ik snap dat vrouwen niet voor de gadgets gaan, maar om nou 40 paar schoenen te hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vrouwen zijn materialistisch, net als mannen.
Wie zegt dat ze dat niet doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar waarom besteed je dan je geld aan schoenen? Waarom niet kleding?
Daar had ik een videokaart, moederbord en processor voor gekochtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar waarom besteed je dan je geld aan schoenen? Waarom niet kleding? Ik snap dat vrouwen niet voor de gadgets gaan, maar om nou 40 paar schoenen te hebben
Die zaten al in mijn pc. Wat moet ik met 3 pc's?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:23 schreef FireFox1 het volgende:
Daar had ik een videokaart, moederbord en processor voor gekocht
omdat het alle twee duur is en ik altijd hoor dat jullie (jij en njos) het niet bepaald breed hebben.quote:
wat moet er met 2?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die zaten al in mijn pc. Wat moet ik met 3 pc's?
Ik besteed veel meer aan kleding dan aan schoenenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar waarom besteed je dan je geld aan schoenen? Waarom niet kleding? Ik snap dat vrouwen niet voor de gadgets gaan, maar om nou 40 paar schoenen te hebben
neuh, daar ging ik niet vanuitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:25 schreef wyccie het volgende:
Dacht je dat mijn kasten uitpuilen van de Gucci's en Louboutins?
De sale van de H&M valt binnen mijn budget.
Bij de H&M moet ik altijd denken aan meisjes met Uggs, vertel me niet dat er tussen die 52 ook zo'n paar tussen zit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:25 schreef wyccie het volgende:
ik heb liever dat een vrouw op uggs loopt dan op crocs anders...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Bij de H&M moet ik altijd denken aan meisjes met Uggs, vertel me niet dat er tussen die 52 ook zo'n paar tussen zit.
Haha zelfde hier. Ik koop alleen maar in de sale eigenlijk, en tweedehands.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:25 schreef wyccie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens en meisjes ik zoek weer films voor een quizje ik kende er zelf 3 maar nu moet ik deze nog HELP!There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
2dehands schoenenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha zelfde hier. Ik koop alleen maar in de sale eigenlijk, en tweedehands.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:28 schreef ChesterPerry het volgende:
Doe ze zelf maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens en meisjes ik zoek weer films voor een quizje ik kende er zelf 3 maar nu moet ik deze nog HELP!
Uggs heten niet voor niks Uggs, en die kosten 200 euro.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:27 schreef Robby87 het volgende:
Bij de H&M moet ik altijd denken aan meisjes met Uggs, vertel me niet dat er tussen die 52 ook zo'n paar tussen zit.
Ik heb markt-Crocs die ik in huis gebruik zodat ik niet over de gladde vloer uitglijd, vooral handig met dweilen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:28 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb liever dat een vrouw op uggs loopt dan op crocs anders...
Wat is daar mis mee?quote:
Oh god, wegtyfen asap.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:30 schreef wyccie het volgende:
Deze vind ik leuk, maar ik weet niet of ik die wel zo vaak ga dragen.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/P01%2006066%2092210%2070%200831%207.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
gwn is toch leukquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom wil je ze dan beantwoorden met hulp?
Ik weet alleen 2, dat is sin city.quote:
Heb je Skyfall nog niet gezien?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik weet alleen 2, dat is sin city.
ik loop me schoenen liever zelf in...quote:
Oja, die herken ik nu pas. Wat een indruk heeft die film gemaaktquote:
die wist ik zelf dat was djangoquote:
Heb hem wel in de download staan maar ben niet zo james bondquote:
Nee, natuurlijk niet! Ik durf er nog niet eens het vuilnis in buiten te zetten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar om er gewoon mee naar buiten te gaan...
Zijn gewoon allemaal bekende films, misschien meer kijken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Heb hem wel in de download staan maar ben niet zo james bond
ik ook.niet van de nieuwe, maar had toch bijna spijt dat ik deze niet in de bios heb gekekenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Heb hem wel in de download staan maar ben niet zo james bond
gelukkigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet! Ik durf er nog niet eens het vuilnis in buiten te zetten.
heb weinig tijd momenteel, ben opzich wel filmkenner maar kijk nooit dingen als steven seagal en kill bill enzo ben meer van de oude maffiafilms, series als OZ, The Wirequote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Zijn gewoon allemaal bekende films, misschien meer kijken?
Dude, Seagal!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Schamen voor het niet kijken van SS films
Echt wel, dat hoord bij de algemene ontwikkeling toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Bij mij staat Under Siege gewoon in de kast hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh Dyon, doe je het nu met opzet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Echt wel, dat hoord bij de algemene ontwikkeling toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet alleen deze nog
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
die films zijn echt wackquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nee, niet nadenken. En aan het eind wel zien.dat het fout id, maar geen zin om het te verbeterenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh Dyon, doe je het nu met opzet?
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hey ik heb mijn Seagal films wel gezien hoor, maar het is toch niet zo raar dat niet iedereen de houten hark martial arts van Seagal wil doorstaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Bij mij staat Under Siege gewoon in de kast hoor
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:41 schreef ChesterPerry het volgende:
succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet alleen deze nogTerrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Zijn echte martial arts movesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey ik heb mijn Seagal films wel gezien hoor, maar het is toch niet zo raar dat niet iedereen de houten hark martial arts van Seagal wil doorstaan
9, misschien Miller's Crossing... ben er niet zeker van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet alleen deze nog
Hij zou het verliezen van Seagal, als ze allebei in hun prime zouden zijn tenminste.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En een Jet Li heeft geen echte moves wou je beweren?
Goh hoe zou dat toch komen met een verschil van minimaal 4 gewichtsklassesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij zou het verliezen van Seagal, als ze allebei in hun prime zouden zijn tenminste.
Dat heeft hij ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:46 schreef ChesterPerry het volgende:
Seagal zegt dat hij van alles heeft betekent voor de MMA wereld
Hij is op het moment dus een van de coaches van Anderson Silvaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:46 schreef ChesterPerry het volgende:
Seagal zegt dat hij van alles heeft betekent voor de MMA wereld
ze schelen maar 11 jaar. Maar ik.denk dat Jet li over tien nog steeds beter is dan SS nu is of ooit wasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij zou het verliezen van Seagal, als ze allebei in hun prime zouden zijn tenminste.
Volgens mij onderschat je Seagal nu wel heel ergquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ze schelen maar 11 jaar. Maar ik.denk dat Jet li over tien nog steeds beter is dan SS nu is of ooit was
ja me lul die filmmoves zekerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hij is dus een van de coaches van Anderson Silva
en jij hemelt hem een beetje te ver opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Volgens mij onderschat je Seagal nu wel heel erg
nee niet die filmmoves, juist gewone movesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:49 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ja me lul die filmmoves zeker
mmmke bedankt zal is kijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
9, misschien Miller's Crossing... ben er niet zeker van.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:49 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
quote:Is the first foreigner ever to own and operate an Aikido dojo in Japan. Known as "Master Take Shigemichi", he was the chief instructor at the Aikido Tenshin Dojo in the city of Osaka.
Is an Aikido-master - 7th Dan.
Master in Japanese Kendo
Dit deed anders vermoedenquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:49 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Iemand die aikido doet maakt een brazilaans straatschoffie echt geen ufc middleweight champquote:
Nee, waarschijnlijk was Silva al kampioen toen hij die gast leerde kennenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:54 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Iemand die aikido doet maakt een brazilaans straatschoffie echt geen ufc middleweight champ
Dit + Seagal word totaal niet serieus genomen in de MMA scenequote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk was Silva al kampioen toen hij die gast leerde kennen
10 is Dreddquote:
2 is Lawless denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet alleen deze nog
lijkt op elkaar...quote:
1 weet je toch ook wel?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:03 schreef Desunoto het volgende:
Ik zag het niet zo scherp.![]()
Maar ik ben er wel 99% zeker van dat #9 dus Lawless is.
Die film moet ik nog een keer kijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat zou mijn 2e gok zijn geweest. In eerste oogopslag had ik Fearless gezegd
Valt me weer een beetje tegen. Eerst die 16 Denzel films die je nog mist en nu ook al gebrekkige Jet Li kennisquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Die film moet ik nog een keer kijken
Ik kan helaas niet alles tegelijk kijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Valt me weer een beetje tegen. Eerst die 16 Denzel films die je nog mist en nu ook al gebrekkige Jet Li kennis
we hebben inderdaad nog niks gedaan... slapjanus...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef ChesterPerry het volgende:
Zoek die laatste nog wel had gehoopt dat jullie me konden helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |