Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik heb vandaag wel meer redenen dan éénquote:Op zondag 10 februari 2013 21:40 schreef picodealion het volgende:
Iedereen haten op Sands omdat ie niet op de meet komt.
Indd, lekker denken aan je zusquote:Op zondag 10 februari 2013 21:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ah, is het weer die tijd vd maand?
Nee want dan ziet ze een dwergquote:Op zondag 10 februari 2013 21:43 schreef Robby87 het volgende:
[..], zal ik vragen of ze meegaat?
Kom je dan?
Ach dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel meer redenen dan één
Ik weet wie het zegt, dat scheelt een hoopquote:
Ach, ik zie eruit als een Trol. Samen The Hobbit naspelen?quote:
Wie worden de elven???quote:Op zondag 10 februari 2013 21:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ach, ik zie eruit als een Trol. Samen The Hobbit naspelen?
Jaquote:Op zondag 10 februari 2013 21:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ach, ik zie eruit als een Trol. Samen The Hobbit naspelen?
De lange dunne mensen.quote:
Pico en FireFox dus. Al heb ik nog nooit een pillenslikkende pistoolzwaaiende negerelf gezien. En FireFox is ook al niet echt sereenquote:
Maar jij bent een cover zingende trol?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Pico en FireFox dus. Al heb ik nog nooit een pillenslikkende pistoolzwaaiende negerelf gezien. En FireFox is ook al niet echt sereen
Ik zing niet, maar verder: idd. En je ziet ook niemand tegen me in gaan Wat nog best pijn doetquote:Op zondag 10 februari 2013 21:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar jij bent een cover zingende trol?
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef DragonFodder het volgende:
En je ziet ook niemand tegen me in gaan Wat nog best pijn doet
Omdat jij niet komt, moet ik de vrouw van de meet zijn.quote:
Ik nietquote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zing niet, maar verder: idd. En je ziet ook niemand tegen me in gaan Wat nog best pijn doetdus je hoeft je niet voor je uiterlijk te schamen: eigenlijk zijn het allemaal maar lelijkerds.
![]()
Omdat ik DF dit graag aandoe.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Wyccie, waarom doe jij niet aan meets?
en nou een serieus antwoord?quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[quote]
dus je hoeft je niet voor je uiterlijk te schamen: eigenlijk zijn het allemaal maar lelijkerds.![]()
Ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |