ik mag alleen een mannetje neuken want straks wordt het zwangerquote:Op zondag 10 februari 2013 20:40 schreef Nestalgie het volgende:
ik houd ook van paarden, had er een keer eentje gevingerd, pas als ik 18 ben mag ik van mn ouders met een neuken maar ze moet wel de pil slikken.
+ film het en dm het naar ons?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:40 schreef HSG het volgende:
Geef haar een dildo en doe aan heerlijke lesboseks.
strenge oudersquote:Op zondag 10 februari 2013 20:40 schreef koulo3000 het volgende:
[..]
ik mag alleen een mannetje neuken want straks wordt het zwanger
Schaar elkaar nadat jullie veel drank op hebben om het te vieren.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:42 schreef horselove10 het volgende:
ik schreef 5 jaar bff en niet 5 jaar samen
ja jij kan goed lezenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:42 schreef horselove10 het volgende:
ik schreef 5 jaar bff en niet 5 jaar samen
WAAAAAAAAHAAAAAAAquote:Op zondag 10 februari 2013 20:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
big faggot friend.
Het had zomaar over jou kunnen gaan
Jezus... heb je net een hersenbloeding gehad ofzo?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
WAAAAAAAAHAAAAAAA![]()
![]()
!111!1 ZO'N GOEIE HEBBUH WEI ALLANG NIET MEER GEHAT!!!!11!
![]()
![]()
!11!
![]()
![]()
![]()
Nee, wel een ingegroeide konthaar. Minstens zo ergquote:Op zondag 10 februari 2013 20:47 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Jezus... heb je net een hersenbloeding gehad ofzo?
Bij jou wel denk ik dan... tenminste als ik jouw bijdragen op fok zo zie denk ik dat je inderdaad met je anus denkt.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, wel een ingegroeide konthaar. Minstens zo erg
FOK!quote:Op zondag 10 februari 2013 20:49 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Bij jou wel denk ik dan... tenminste als ik jouw bijdragen op fok zo zie denk ik dat je inderdaad met je anus denkt.
hij was goet he :s xd had hem zelf bedacht want bff betekend eigelek best friends forever maar ik dagt lat ik er iets anders van maaken xd hij was nit uit mun moppenboekje had hem self bedavht hij kwam oprrns in me op ik dagt die zal die wel leuk vinden ben wel blij dat j hemm goet vondt want dagt nog zal di hem wel leuk vinden goed gegokd xd wand hij viel in.de smaakquote:Op zondag 10 februari 2013 20:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
WAAAAAAAAHAAAAAAA![]()
![]()
!111!1 ZO'N GOEIE HEBBUH WEI ALLANG NIET MEER GEHAT!!!!11!
![]()
![]()
!11!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:40 schreef Nestalgie het volgende:
ik houd ook van paarden, had er een keer eentje gevingerd, pas als ik 18 ben mag ik van mn ouders met een neuken maar ze moet wel de pil slikken.
Een asterisk is een wildcard die ook meerdere karakters kan bevatten, in tegenstelling tot ?.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Cat? Cot? Cit? Cut?
Geen van deze heeft een * nodig gok ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |