SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou ik fijn vinden! Overigens is er een grote kans dat ik dan ook niet volledig nuchter zal zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bel je zaterdagIk aangeschoten toestand ok?
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Van Tartwijk, J. (2009). Hoofdstuk 2 uit reader Regie in de klas (pp. 4-23). ICLON Leiden. In: Reader 1. (pp. 124-126)Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik had dezelfde tt
omg bizar ditHij heeft al zoveel geschreven dit weekend... niet zo streng zijn voor deze jonge manquote:Is goedquote:Op zondag 10 februari 2013 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje
Volgende keer dat ik je zie wil ik knuffelen![]()
![]()
snel?![]()
![]()
wat voor leuks ga je doen danquote:Op zondag 10 februari 2013 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zou ik fijn vinden! Overigens is er een grote kans dat ik dan ook niet volledig nuchter zal zijn.![]()
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van Tartwijk, J. (2009). Hoofdstuk 2 uit reader Regie in de klas (pp. 4-23). ICLON Leiden. In: Reader 1. (pp. 124-126)
Kut, had al iets anders gekopieerd.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Sorry, maar ik heb al 60 pagina's geschreven de laatste dagen. Het gaat wat moeizaam allemaal.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Eet ik onderweg wel een McKroket op advies van WTquote:Op zondag 10 februari 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yeah
Maakt ook niet uit, moet je helemaal zelf wetenivm die bodem enzo
Want geen idee hoe laat jullie klaar zijn met karten....![]()
Dat weet ik niet, maar ik hoop dat ik nog in een bed kom te slapen.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat voor leuks ga je doen dan
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
GMTA enzoquote:Op zondag 10 februari 2013 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had dezelfde tt
omg bizar dit
[..]
Hij heeft al zoveel geschreven dit weekend... niet zo streng zijn voor deze jonge man
[..]
Is goed![]()
![]()
snel?
Ik hoop het![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut, had al iets anders gekopieerd.![]()
Ik snapte het al niet.
![]()
![]()
Ben je weer teveel aan het denken wat je donderdag moet doen?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb al 60 pagina's geschreven de laatste dagen. Het gaat wat moeizaam allemaal.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Meh, vooruit dan.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb al 60 pagina's geschreven de laatste dagen. Het gaat wat moeizaam allemaal.![]()
Als je zin hebt kan je ook komen kijkenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eet ik onderweg wel een McKroket op advies van WTivm die bodem enzo
Want geen idee hoe laat jullie klaar zijn met karten..... En verder moet je even met Engel overleggen. Ik denk dat we rond 6 uur wel weer terug zijn bij haar.
![]()
Ik slaap op een luchtbedquote:Op zondag 10 februari 2013 20:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik hoop dat ik nog in een bed kom te slapen.![]()
![]()
Gaan we na het karten de stad in ja?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eet ik onderweg wel een McKroket op advies van WTivm die bodem enzo
Want geen idee hoe laat jullie klaar zijn met karten....![]()
![]()
Okidokiquote:Op zondag 10 februari 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je zin hebt kan je ook komen kijken. En verder moet je even met Engel overleggen. Ik denk dat we rond 6 uur wel weer terug zijn bij haar.
Maar ik hoop dat voetbal doorgaatHeb er echt zin in
![]()
![]()
Jij blij dat het dit 'maar' wasquote:Op zondag 10 februari 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut, had al iets anders gekopieerd.![]()
![]()
Ik hoop het ook voor jequote:Op zondag 10 februari 2013 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Okidoki
Maar ik hoop dat voetbal doorgaatHeb er echt zin in
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |