MP haal ik ook max frames, maar vooral de SP is erg zwaar. De graphics zijn wel enorm goed!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:01 schreef Idanue het volgende:
Hier ook op medium:
AMD Phenom II X4 965 Black Edition
8GB DDR3
HD 5850
Heb alleen multiplayer gedaan maar totaal geen problemen. (behalve dat ik het niet kan winnen.)
Ah ok, je zou kunnen proberen de laatste beta drivers te installeren:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:02 schreef fyah het volgende:
[..]
MP haal ik ook max frames, maar vooral de SP is erg zwaar. De graphics zijn wel enorm goed!
Dat heb ik gisteravond ook al geprobeerd!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:05 schreef Idanue het volgende:
[..]
Ah ok, je zou kunnen proberen de laatste beta drivers te installeren:
http://www.guru3d.com/fil(...)t_13_2_download.html
Als ik thuis ben heb ik wel wat ideetjes.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:09 schreef Idanue het volgende:
Ik zou zeggen zet er eens een schone OS op maar dat is misschien ook wel een beetje overdreven, ook al zou ik het wel doen als ik er niet meer uit kwam.
Link ff.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:59 schreef Vault-Boy het volgende:
Op de 360 lijkt die wel kut te zijn. Zit ff een playthrough van DSPgaming te kijken op Youtube. Hij heeft veel audiobugs en slechte framerates.
Zit helemaal te ragen op Crysis 3 whahaha
Vind ik nu niet echt een positief iets. Veel bakstenen uit Zimbabwe zijn nog beter dan Crysis 2.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:20 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb de beta bijna 30 uur gespeeld.
Crysis 2 was wel op bijna elk punt beter en had meer diepgang, maar Crysis 3 is toch nog een leuk spelletje.
Ik doelde op de multiplayer. Echt moeilijk is het niet, maar het verschil tussen goede en slechte spelers is groot en dat schrikt veel mensen af.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:48 schreef Smoofie het volgende:
Crysis 3 is niet moeilijk, zelfs op hoogste difficulty niet.
Ik had er gisteren echt moeite mee (ps3), zat wel gaar onderuitgezakt op de bank. Spel heeft enorm last van clipping, lasers van wapens lijken overal doorheen te stralen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:48 schreef Smoofie het volgende:
Crysis 3 is niet moeilijk, zelfs op hoogste difficulty niet.
Het eerste. Werkt ook in MP zo volgens mij, cloaks spotten op schaduwenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:03 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik had er gisteren echt moeite mee (ps3), zat wel gaar onderuitgezakt op de bank. Spel heeft enorm last van clipping, lasers van wapens lijken overal doorheen te stralen.
Ff iets anders, als ik transparant ben heb ik nog een schaduw. Is dat omdat het pak een optische illusie is en dus wel omgevingslicht blokkeert (schaduw) of omdat het een faal is in de progammeerskills
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |