SPOILER: POLLS - WAAR HOUDEN WE DE MEET?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele OP:De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Onorgineel
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Even een wat oudere lekkere hardstyle plaat als fipo
shit net te laat nou dan maar zomaarMijn nieuwe ondertitel![]()
Je was me voor.quote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Je geeft me weer hoop voor deze mensheid.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Kan gebeuren niet zo verdrietig. [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je geeft me weer hoop voor deze mensheid.Je PI.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een keer een klaagtopic gemaakt over standaard PI's.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Je PI.
Ik heb een keer een klaagtopic gemaakt over standaard PI's.
Waarom dan?
Omdat het verwarrend is. Zoals mensen die altijd de PI van deze post hebben.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat het verwarrend is. Zoals mensen die altijd de PI van deze post hebben.Normaal tel ik de PI niet zo zwaar mee eigenlijk. Soms kijk ik er niet eens naar.
Ik let er best wel op.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Normaal tel ik de PI niet zo zwaar mee eigenlijk. Soms kijk ik er niet eens naar.
Die gebruik ik ook vaak.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:00 schreef sinepedraap het volgende:
Dit is gewoon de beste PI mensen weten dan nooit wat ze ervan moeten maken
De noodles smaakte nergens naar, nu maar chocolade aan het eten en joint draaien <3Your beauty never ever scared me.![]()
Ook lekker.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:27 schreef Amarantha het volgende:
De noodles smaakte nergens naar, nu maar chocolade aan het eten en joint draaien <3If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Wat voor chocolade eigenlijk? Ik eet altijd melkchocolade met hazelnoot.quote:
Ritter Sport Biscuitquote:Op zondag 10 februari 2013 18:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat voor chocolade eigenlijk? Ik eet altijd melkchocolade met hazelnoot.
Your beauty never ever scared me.![]()
Hmm.quote:Ritter Sport heeft altijd van die geniale dingen. Zoals witte chocolade met hazelnoot. Maar waarom het Ritter Sport heet, is mij een raadsel.
Haha dat heb ik mij ook al meerdere keren afgevraagd. Like het is niet logisch dat je het eet voor/tijdens/na het sporten. Hmmquote:Op zondag 10 februari 2013 18:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Hmm.Ritter Sport heeft altijd van die geniale dingen. Zoals witte chocolade met hazelnoot. Maar waarom het Ritter Sport heet, is mij een raadsel.
4 ogen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
CHEERS!
Haha die smiley ziet er spastisch uitEn geniet ervan.
Misschien hopen ze gewoon dat we erin trappen en dat wel doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat heb ik mij ook al meerdere keren afgevraagd. Like het is niet logisch dat je het eet voor/tijdens/na het sporten. Hmm
Thanks, doe ik zeker! Straks nog even nieuwe halen hehequote:Op zondag 10 februari 2013 18:39 schreef Piye het volgende:
[..]
4 ogen.En geniet ervan.
[..]
Misschien hopen ze gewoon dat we erin trappen en dat wel doen.
Wie weet haha. De yoghurt smaak is ook al zo goddelijk
![]()
Dit is de meest goddelijk chocolade. Alleen ook fucking duur (bijna 3 euro voor een reep volgens mij)Zodra die ergens in de aanbieding is ga ik inslaan haha!
Nooit op, misschien dat ik die morgen even ga proberen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks, doe ik zeker! Straks nog even nieuwe halen hehe
Wie weet haha. De yoghurt smaak is ook al zo goddelijkDie is erg lekker ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de meest goddelijk chocolade. Alleen ook fucking duur (bijna 3 euro voor een reep volgens mij)
Moet je zeker doen en wat ik aan kan raden is om hem eerst even in de koelkast te leggenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Nooit op, misschien dat ik die morgen even ga proberen.
[..]
Die is erg lekker ja.Niet te lang natuurlijk. Net als Milka caramel (ook een grote favoriet van mij), leg ik vaak ook even in de koelkast
Ik vind het trouwens prachtig om te lezen dat de media meteen roept dat het de slechte kant op gaat met Bobbi Kristina Brown (dochter van Whitney Houston) of met Justin Bieber omdat ze gespot zijn met een joint
http://www.telegraaf.nl/p(...)an_voor_joint__.html![]()
Haha mooi is dat altijd. Was ook toen lady gaga een joint opstak op het podium in Amsterdam.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het trouwens prachtig om te lezen dat de media meteen roept dat het de slechte kant op gaat met Bobbi Kristina Brown (dochter van Whitney Houston) of met Justin Bieber omdat ze gespot zijn met een joint
http://www.telegraaf.nl/p(...)an_voor_joint__.html
Verveling, zo maar even na de shop fietsen en daarna in de woonkamer chillenYour beauty never ever scared me.![]()
Goed idee, misschien zo ook maar even naar de shop gaan. Heb nog helemaal niet geblowd vandaag.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:04 schreef Amarantha het volgende:
Verveling, zo maar even na de shop fietsen en daarna in de woonkamer chillen
quote:Op zondag 10 februari 2013 19:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Goed idee, misschien zo ook maar even naar de shop gaan. Heb nog helemaal niet geblowd vandaag.![]()
De mijne is bijna op
Na ik ga zo toch dus heel erg is het niet maar hij ging zo snelquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Ik vind het echt grappig dat mij pas na het kiezen van een nickname opviel dat de eerste drie letters alsnog de zelfde letters zijn van eigen naamYour beauty never ever scared me.![]()
amalia?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt grappig dat mij pas na het kiezen van een nickname opviel dat de eerste drie letters alsnog de zelfde letters zijn van eigen naam![]()
![]()
Amanda?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt grappig dat mij pas na het kiezen van een nickname opviel dat de eerste drie letters alsnog de zelfde letters zijn van eigen naamIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Zijn we weer,
Ik ben nu nuchter en durf hier nu bijna niet te posten.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Doeiquote:Op zondag 10 februari 2013 20:32 schreef Piye het volgende:
Ik ga lekker naar de shop. Laters mensen.![]()
![]()
Laters man !quote:Op zondag 10 februari 2013 20:32 schreef Piye het volgende:
Ik ga lekker naar de shop. Laters mensen.Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Hey man!
Lekker stoned van het overgebleven thc poeder in mn wietblikje, altijd een aangenaam restje als mn wiet op is na een avond uit
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dik chillen met binnenzitters
In m'n eentje met een geurkaarsje Rammstein op gewoon kapot hard chillen![]()
![]()
Altijd chillen jatoch, mijn 2e favoriete bezigheid na slapenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:29 schreef Monopoly het volgende:
Dik chillen met binnenzitters
In m'n eentje met een geurkaarsje Rammstein op gewoon kapot hard chillenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
Altijd chillen jatoch, mijn 2e favoriete bezigheid na slapen![]()
![]()
niet veel, jij?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Stoned dit volgen. Vrouw (24) dood aangetroffen in woning Emmen
Komt het wel dichtbij zeg.
Woon zelf in Emmen.
[ Bericht 5% gewijzigd door schommelstoel op 10-02-2013 22:27:56 ]You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
ik zou wat ik heb weggeedit wegedittenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:08 schreef schommelstoel het volgende:
Stoned dit volgen. Vrouw (24) dood aangetroffen in woning Emmen
Komt het wel dichtbij zeg.![]()
![]()
Maak jij het ook klaar zoals in het instructie filmpje?quote:You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Jaquote:Op zondag 10 februari 2013 23:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Vertel?
Is het goed aan het komen?Volgens mij wel. Net weer staan knuffelen (me ook heel stevig vast gehouden) en nadat ik hem een kus gaf ging er iets om volgens mij waardoor die mij weer veel kusjes ging geven, mij begon te zoenen en ook heel lief zijn handen op mijn wangen legde om mij weer te zoenen. Hij ziet er ook niet meer uit alsof hij nog met die vraag zit, heb het idee dat het hem goed heeft gedaan dat die twee avonden met vrienden heeft doorgebracht en volgens mij hebben mijn briefjes ook iets goeds gedaan hihi
Goed bezig
Soms heeft een relatie een dip nodig om er weer sterker uit te komen.
Misschien is het toch nog wel handig als je over een paar dagen op een subtiele manier te vragen hoe het er nu voorstaat
Is misschien ook beter voor jou eigen zekerheidYou have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Ja wil ik ookMaar idd over paar dagen, het begin is er in ieder geval. Gelukkig!
Mooi om te horenquote:Op zondag 10 februari 2013 23:56 schreef Amarantha het volgende:
Ja wil ik ookMaar idd over paar dagen, het begin is er in ieder geval. Gelukkig!
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Heb in ieder geval wel veel gehad aan jullie adviezen en berichtjes, bedankt![]()
Daar moet op gedronken (roken) worden Hi HA HO!quote:Op zondag 10 februari 2013 23:56 schreef Amarantha het volgende:
Precies, little baby steps
Toch nog een goede afsluiting van het weekend!You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Gelukkig wel! Had dit ook niet verwacht, heb zo'n gevoel dat zijn beste vriend ook iets heeft gezegd waardoor die verder kan ofzoquote:Op zondag 10 februari 2013 23:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken (roken) worden Hi HA HO!
Precies, little baby steps
Toch nog een goede afsluiting van het weekend!Your beauty never ever scared me.![]()
quote:_! Het is keizer
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Zo mooi dat er hier altijd gepraat word over eten, van blowen krijg je altijd al trek.
Dit topic maakt het alleen maar erger
goed bezigquote:Op zondag 10 februari 2013 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaVolgens mij wel. Net weer staan knuffelen (me ook heel stevig vast gehouden) en nadat ik hem een kus gaf ging er iets om volgens mij waardoor die mij weer veel kusjes ging geven, mij begon te zoenen en ook heel lief zijn handen op mijn wangen legde om mij weer te zoenen. Hij ziet er ook niet meer uit alsof hij nog met die vraag zit, heb het idee dat het hem goed heeft gedaan dat die twee avonden met vrienden heeft doorgebracht en volgens mij hebben mijn briefjes ook iets goeds gedaan hihi
![]()
![]()
Ik heb hier nog wietkoekjes liggen, enige probleem is denk dat als ik er nu eentje eet dat ik dan tot 5-6 uur wakker ben
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb hier nog wietkoekjes liggen, enige probleem is denk dat als ik er nu eentje eet dat ik dan tot 5-6 uur wakker ben
Baardquote:
Er hangt een rare sfeer op mijn FB sinds bekend is dat hier in Emmen een meisje is vermoordYour beauty never ever scared me.![]()
Gvd heb ik weer die OP niet aangepast
Hallon trouwens
Ik raad jullie allemaal aan naar Les Misérables te gaan, naast dat het een toffe musical is (heb hem zelf met m'n middelbare school opgevoerd paar jaar geleden) is het echt een tering mooie en goeie film.
Ook leuk hoe ze vreselijk veel treurnis en drama kunnen afwegen met wat grappige personages
Dus: LES MIS
Anyway, ik ben nog ff laatste restje van m'n jointje aan het oproken (ben ik inmiddels ook weer een half uur mee bezig) en dan ga ik zo slapen
Fuck the EBU.![]()
Joh hier wordt ook verkracht en vermoord (en woon potdomme in Edequote:Op maandag 11 februari 2013 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Er hangt een rare sfeer op mijn FB sinds bekend is dat hier in Emmen een meisje is vermoord), went wel
Fietste net alleen in het donker langs een stukje waar een half jaar geleden nog een meisje is verkracht, was wel beetje eng
Herkende je haast niet door je nieuwe UI
Fuck the EBU.![]()
Doenquote:![]()
Én in de bios kijken, dan kom je er echt helemaal in te zitten met het grote beeld en keiharde geluid
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: