Hm, vaag.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als reactie op de clean sheets die McClaren altijd zo belangrijk vind en daardoor een defensieve speelstijl hanteert. Mensen willen aanvallen en beleving zien in Twente.
Ze blijven wel netjes staan, discipline hebben die Duitsers wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ziet er wel kinderachtig uit dat Vak P
Gewoon alles zo laten als het is, McClaren, Castaignos en Cabral vooropquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:52 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wanneer ze die Castaignos er een keer uit gaan flikkeren
Niet vaag. Dit saaie inspiratieloze spel maakt de club kapot. Mensen willen niet meer naar Twente kijken en supporters blijven weg omdat ze geen zin hebben om anderhalf uur te verkleumen en daar niets voor terug te krijgen.quote:
Wie moet er dan gaan staan, Bulykin?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:52 schreef tompsv18 het volgende:
6 miljoen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:52 schreef tompsv18 het volgende:
Die redenatie snap ik tot op zekere hoogte nog wel, maar de woordspeling is nou niet direct duidelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niet vaag. Dit saaie inspiratieloze spel maakt de club kapot. Mensen willen niet meer naar Twente kijken en supporters blijven weg omdat ze geen zin hebben om anderhalf uur te verkleumen en daar niets voor terug te krijgen.
Lijkt me wel. Die maakt er in ieder geval af en toe nog eens een.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie moet er dan gaan staan, Bulykin?
en geen Theo Reitsmaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:39 schreef tompsv18 het volgende:
Zaterdag 16 februari
18:45 uur: FC Twente-Willem II, commentaar: Mark van Rijswijk
19:45 uur: NAC Breda-Heracles Almelo, commentaar: Michiel Teeling
19:45 uur: Roda JC Kerkrade-AZ, commentaar: Ron de Rijk
20:45 uur: PSV-FC Utrecht, commentaar: Leo Driessen
Zondag 17 februari
12:30 uur: Vitesse-FC Groningen, commentaar: Mark van Rijswijk
14:30 uur: ADO Den Haag-sc Heerenveen, commentaar: Leo Driessen
14:30 uur: PEC Zwolle-Feyenoord, commentaar: Michiel Teeling
16:30 uur: RKC Waalwijk-Ajax, commentaar: Ron de Rijk
Waarom nou weer Leo
De bal sprong maar 10 meter wegquote:
Zou hij eindelijk dood zijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is echt wel heel jammer zeg. Die heb ik sowieso al een tijdje niet gehoord volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |