Ik snap je punt niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik doel niet op jou als individu maar op vrouwen in het algemeen op dit forum.
Wat moeten ze hier als ze zo bijzonder zijn?
Wat heeft fokken te maken dat een jongen niet (meer) aan je eisen voldoet?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet.
Wat heeft fokken met bijzonder zijn te maken?
Dat zal bestquote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
AJ is een hele bijzondere FOK!ster hoowr
Omdat Fokkers apart zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heeft fokken te maken dat een jongen niet (meer) aan je eisen voldoet?
Want je hebt er al zoveel ontmoet dat je die stelling kunt doen?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat Fokkers apart zijn.
9 uit de 10 dan.
Nee, maar genoeg in mijn dm/pm gehadquote:Op zondag 10 februari 2013 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Want je hebt er al zoveel ontmoet dat je die stelling kunt doen?
Okayquote:Op zondag 10 februari 2013 16:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, maar genoeg in mijn dm/pm gehad
naaktfoto's zekerquote:Op zondag 10 februari 2013 16:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, maar genoeg in mijn dm/pm gehad
Je moet er van houdenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hij heeft zulke lekkere voeten met een heerlijke zweetmelange
Ik heb niets met voetenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie houdt nou niet van Tax zijn voeten
De mijne is pasquote:Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie houdt nou niet van Tax zijn voeten
Ik heb niets met mannen/jongens eitherquote:Op zondag 10 februari 2013 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tax zijn voeten zou je heerlijk vinden
Als je Tax zijn voeten ziet word je spontaan gayquote:Op zondag 10 februari 2013 16:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niets met mannen/jongens either
Nu pas? Hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:
Tax is een jongetjequote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je Tax zijn voeten ziet word je spontaan gay
De wekker uitzetten en doorslapenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu pas? Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
Beetje zonde van je dag maar je zal het wel nodig hebben gehad danquote:Op zondag 10 februari 2013 16:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De wekker uitzetten en doorslapen
wiequote:Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja ook.
maar ook eentje met een asian fetisj die me stalkt voor mijn nummer
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn opwindende droom wat doe je
Ik heb elke dag zoveel slaap nodig om wakker te zijn, maar iemand heeft bedacht dat we moesten werken voor ons geldquote:Op zondag 10 februari 2013 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje zonde van je dag maar je zal het wel nodig hebben gehad dan
Het hoort erbijquote:Op zondag 10 februari 2013 16:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb elke dag zoveel slaap nodig om wakker te zijn, maar iemand heeft bedacht dat we moesten werken voor ons geld
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hypo is in heppie.
Ik ben AJ gekkerd.
Je bent me te pittigquote:Op zondag 10 februari 2013 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hypo is bij heppie.
Ik ben AJ gekkerd.
Succesquote:Op zondag 10 februari 2013 16:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hello ik ga een eotionele schadevergoeding vragen voor mijn emotionelese schade
doe dat.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hello ik ga een eotionele schadevergoeding vragen voor mijn emotionelese schade
HAHAquote:Op zondag 10 februari 2013 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je kent me geen eens.
Nu kwets je me.
Ik wou met je trouwen.
iedereen wil met dientje trouwenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je kent me geen eens.
Nu kwets je me.
Ik wou met je trouwen.
xDquote:Op zondag 10 februari 2013 16:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
HAHA
AJ is zo'n import bruid van internet
Jij ook?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
iedereen wil met dientje trouwen
Jij niet, je trouwt al met taexonquote:Op zondag 10 februari 2013 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
iedereen wil met dientje trouwen
Misschien wil ik heul niet trouwenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij niet, je trouwt al met taexon
en was gister leuk?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
MDMA in je drankje keta aan je hoofd
Je wordt ook uitgehuwelijkt kut.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Misschien wil ik heul niet trouwen
Dat gaat ze heul niet lukkenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je wordt ook uitgehuwelijkt kut.
Ja was wel relaxtquote:Op zondag 10 februari 2013 16:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en was gister leuk?
ik ga vanavond weer
quote:
Tuurlijk wil hij wel.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat gaat ze heul niet lukken
Misschien wil hij wel niet eens hoowr
Oh geen last vanquote:Op zondag 10 februari 2013 16:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
alleen vervelend als je afspreekt en dan reageren ze niet meer en dan zeg ik altijd als over 10min niet reageer dan laat ik gewoon en dan reageren ze precies
hier Taexon:quote:Op zondag 10 februari 2013 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk wil hij wel.
Toch Taexon?
Dan is hij gekquote:Op zondag 10 februari 2013 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk wil hij wel.
Toch Taexon?
Tuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk wil hij wel.
Toch Taexon?
Wij smoken altijd onder een snelwegquote:Op zondag 10 februari 2013 16:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
We smoken bij hem sowieso binnen dus ik kan daar komen en weggaan wanneer ik wil
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wij smoken altijd onder een snelweg
Hmm keuzes....quote:Op zondag 10 februari 2013 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mag ik jullie bruidsmeisje zijn?
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
via FOK! mocht je niet klef zijn foei
Awhh pleaseeeeequote:
Dan passen jullie dus perfect bij elkaarquote:Op zondag 10 februari 2013 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weenie ik spoor ook niet
dankjequote:Op zondag 10 februari 2013 16:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh pleaseeeee
[..]
Dan passen jullie dus perfect bij elkaar
Binnen is dicht bij het fornuis en de oven het is warm comfortabele bank dikke tv laptopquote:Op zondag 10 februari 2013 16:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
omdat het dicht bij de mac is en er staat een bank en het is warm
ja maar wij zijn 14 hequote:Op zondag 10 februari 2013 16:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Binnen is dicht bij het fornuis en de oven het is warm comfortabele bank dikke tv laptop
Hmm nou vooruit dan maarquote:Op zondag 10 februari 2013 16:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh pleaseeeee
[..]
Dan passen jullie dus perfect bij elkaar
ik wordt genegerdquote:Op zondag 10 februari 2013 16:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben tegen betaling wel jullie getuige
Ben geen sletquote:Op zondag 10 februari 2013 16:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben gierig ik wil gratis
zomaarquote:Op zondag 10 februari 2013 17:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij betaald mij ook niet nee
Geen zakenvrouwtje dusquote:Op zondag 10 februari 2013 17:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij betaald mij ook niet nee
Gewoon geen voeten meer doen, dat zal m lerenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik zal nog eens service leveren
Dat is je eigen schuld. Dan moet je gewoon iets meer postenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Op jou kan ik bouwen
Ookal raak ik de hele tijd tweede door jou
ik zal het onthouden thanksquote:Op zondag 10 februari 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon geen voeten meer doen, dat zal m leren
Jongen, in mijn woonkamer is nu een harde party en ik zit hier op de bank te FOK!kenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld. Dan moet je gewoon iets meer posten
Maar je bent te langzaamquote:Op zondag 10 februari 2013 17:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jongen, in mijn woonkamer is nu een harde party en ik zit hier op de bank te FOK!ken
Moet je ook niet doenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja tegelijk socializen met mijn saaie familie
Is niet wat jij denkt dat het is :Squote:Op zondag 10 februari 2013 17:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je vindt het niet erg als ze geen hoofd geeft?
Nou we hebben het nu over Mijn naam is Asjer Lev dat ik aan het lezen ben dus is wel leukquote:
oh srryquote:Op zondag 10 februari 2013 17:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Is niet wat jij denkt dat het is :S
Dat lijkt mij ook best een aardig boekquote:Op zondag 10 februari 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou we hebben het nu over Mijn naam is Asjer Lev dat ik aan het lezen ben dus is wel leuk
Al besteld?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook best een aardig boek
Nopequote:Op zondag 10 februari 2013 17:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
DO YOU SEE THE PI DO YOU F**ING SEE IT
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hij wilt niet geert, hij wilt iets wilders.
Moet je eerst 2 girls 1 cup googlen, dan eerste link die je krijgt klikken en dan dat filmpje kijkenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hallo weet iemand hoe je via twitter account die ip kan zien?
ik ken die filmpjequote:Op zondag 10 februari 2013 17:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Moet je eerst 2 girls 1 cup googlen, dan eerste link die je krijgt klikken en dan dat filmpje kijken
Niet volgens mijquote:Op zondag 10 februari 2013 17:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hallo weet iemand hoe je via twitter account die ip kan zien?
echt gierig deze shitquote:
Ik heb ook best honger. Maar het regent hier debiel hard en ik heb geen zin om daar doorheen te moetenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zometeen oer Hollands Chinees eten om 18:00
Pizza laten bezorgenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook best honger. Maar het regent hier debiel hard en ik heb geen zin om daar doorheen te moeten
Nee, dat riep ik van de week al. Heb vorige week 3x pizza gehad manquote:
jaja en nu zeker niet meer willen, ik ken jouw type welquote:Op zondag 10 februari 2013 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat riep ik van de week al. Heb vorige week 3x pizza gehad man
Ik weet niet precies wat ik wil eigenlijk. Maar geen pizzaquote:Op zondag 10 februari 2013 17:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jaja en nu zeker niet meer willen, ik ken jouw type wel
homoquote:Op zondag 10 februari 2013 17:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ik wil eigenlijk. Maar geen pizza
waar ben je nuquote:Op zondag 10 februari 2013 18:06 schreef Stuart het volgende:
Zaterdag vlieg ik naar NL voor een week
Langzaam, ver weg van hier, 1x gedaan en toen werd ik ziekquote:Op zondag 10 februari 2013 18:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wrm ga je niet met de boot?
jaquote:Op zondag 10 februari 2013 18:07 schreef Stuart het volgende:
Heb ik al gezegd dat het hier al de hele dag regent?
ow ja ik ging 2x met de auto naar spanje gewoon 16uur rijden echt klotequote:Op zondag 10 februari 2013 18:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Langzaam, ver weg van hier, 1x gedaan en toen werd ik ziek
Dat hoeft van mij ook niet. Is goedkoper als je met het hele gezin bent maar alleen of met 2 mensen is het vaak nog duurder ookquote:Op zondag 10 februari 2013 18:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ow ja ik ging 2x met de auto naar spanje gewoon 16uur rijden echt klote
Wacht maar ventjequote:Op zondag 10 februari 2013 18:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nanananana na na na na na na na
Jepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jep
EN IN DE TREIN VROEG IEMAND MIJN PING. VOOR HET EERST IN MIJN LEVEN IS MIJN PING GEVRAAGD.![]()
Dus nu ben je een dushiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel gegeven toch?Je maintiendrai
PARDON??!?!?!!??!quote:Op zondag 10 februari 2013 18:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
vies varkentje wat doe je nog in dees sc
Ze heeft geen ping zegt zequote:Op zondag 10 februari 2013 18:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus nu ben je een dushi
Wel gegeven toch?
Weggerend. Als een autist.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus nu ben je een dushi
Wel gegeven toch?
Zonder ook nog maar iets te zeggen?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weggerend. Als een autist.
Serieusik ben ergens anders gaan zitten.
Nee het was enorm raar. Wacht...quote:Op zondag 10 februari 2013 18:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zonder ook nog maar iets te zeggen?
waarop?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee het was enorm raar. Wacht...
Wat een creepquote:Op zondag 10 februari 2013 18:20 schreef Hypocriet het volgende:
Hij vroeg of ik tattoo's of piercings had. En ik zei nee. En ik zei dat ik geen ping had. Of whatsapp. Dus hij 'Hoe kan ik je dan bereiken?' 'Nou... gewoon niet denk ik.' zei ik dus___! en toen liep ik naar een andere coupé
als een autist
ik was echt bangquote:Op zondag 10 februari 2013 18:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat een creep
Hij wilde helemaal niet weten waar je tatoo's of piercings had
Hahahaquote:Op zondag 10 februari 2013 18:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik was echt bangcoupé was verder ook helemaal leeg
![]()
ik dacht 'nu word ik verkracht en dan vermoord'
Dat is misschien een beetje vergezochtquote:Op zondag 10 februari 2013 18:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
![]()
De hele tijd als ik jouw ava zet zet ik automatisch Jimi opquote:Op zondag 10 februari 2013 18:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
![]()
weet ik welquote:Op zondag 10 februari 2013 18:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is misschien een beetje vergezocht
Je had moeten zeggen dat je nog geen 16 was
Ik ga nooit meer een andere UI nemenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De hele tijd als ik jouw ava zet zet ik automatisch Jimi op
Wat een creepquote:Op zondag 10 februari 2013 18:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
weet ik wel
zei ik ookhij vroeg of ik in Nijmegen studeerde. Dus ik zei dat ik 15 was en nog op school zat.
HIJ WAS 30 OF ZO. JEZUS.
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer een andere UI nemenDaar doe ik het voor
Je naam blijft pizza face thoughquote:Op zondag 10 februari 2013 18:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil een andere UI maar ik weet niet wat
Doe een plaatje van een donutquote:Op zondag 10 februari 2013 18:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doesn't matter, ik wil een nieuwe ava
nee te gewoontjes, was er niet ergens een topic waar je een nieuwe ava aan kon vragen?quote:
ja in GCquote:Op zondag 10 februari 2013 18:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee te gewoontjes, was er niet ergens een topic waar je een nieuwe ava aan kon vragen?
Cliffordquote:Op zondag 10 februari 2013 18:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee te gewoontjes, was er niet ergens een topic waar je een nieuwe ava aan kon vragen?
heeft aj pingquote:Op zondag 10 februari 2013 18:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja lach me maar weer uit gvd. VOLGENDE KEER GEEF IK HEM JOUW PING.
aj is een chinees met ping xdxdquote:Op zondag 10 februari 2013 18:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
NatuurlijkAJ is mijn BBsletje :$$$
Moet je wel eerst mijn ping hebbenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja lach me maar weer uit gvd. VOLGENDE KEER GEEF IK HEM JOUW PING.
Beesten? Je bent in de dierentuin?quote:
Dat is jou gebeurd?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet je wel eerst mijn ping hebben
Trouwens, beter dan 3 negers die dronken zijn, in de Bijlmer instappen en zeggen dat ze je gaan verkrachten omdat je "lekker strak" zou zijn.
Niet overdrijven nu.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
NatuurlijkAJ is mijn BBsletje :$$$
heb ik togquote:Op zondag 10 februari 2013 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet je wel eerst mijn ping hebben
Trouwens, beter dan 3 negers die dronken zijn, in de Bijlmer instappen en zeggen dat ze je gaan verkrachten omdat je "lekker strak" zou zijn.
Dat is naarquote:Op zondag 10 februari 2013 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, en toen begon ik spontaan te huilen nadat ze weer uitgestapt waren.
True story
Ik was 1 van die jongens, sorry AJ.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, en toen begon ik spontaan te huilen nadat ze weer uitgestapt waren.
True story
D'er bang gemaakt thoughquote:Op zondag 10 februari 2013 18:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is naar
Maar ze hebben uiteindelijk niets gedaan dus?
Wat gemeen ditquote:Op zondag 10 februari 2013 18:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee als in je bent niet meer 'lekker strak' of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Tuurlijk ben ik nog lekker strakquote:Op zondag 10 februari 2013 18:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee als in je bent niet meer 'lekker strak' of wat?
Nee, alleen wat "grapjes" gemaaktquote:Op zondag 10 februari 2013 18:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is naar
Maar ze hebben uiteindelijk niets gedaan dus?
Je bent een neger? Dus je loog???!!!!quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat gemeen ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
leuke mensen dan, waren zeker grappige grappen. Waren er trouwens geen mensen die er wat tegen deden?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik nog lekker strak
Nee van nee ik heb geen ping
en nee, niet grappig
[..]
Nee, alleen wat "grapjes" gemaakt
[..]
Je bent een neger? Dus je loog???!!!!
Nee ik stond achter mijn 3 negervriendenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
en nee, niet grappig
[..]
Nee, alleen wat "grapjes" gemaakt
[..]
Je bent een neger? Dus je loog???!!!!
Grapje AJ. Grapje toch.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
en nee, niet grappig
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gelukkig riep hij niet eerder
waaromquote:Op zondag 10 februari 2013 18:38 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over een kwartiertje toch maar naar buiten
Nee, ik zat zeg maar in zo'n ruimte met kleine stoeltjes als je instaptquote:Op zondag 10 februari 2013 18:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
leuke mensen dan, waren zeker grappige grappen. Waren er trouwens geen mensen die er wat tegen deden?
Stoerquote:Op zondag 10 februari 2013 18:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee ik stond achter mijn 3 negervrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |