Bwhehehehe, ok danquote:Op zondag 10 februari 2013 15:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij de Appie waar ik werkte hadden we die opzichtige zatlappen ook hoor. Euroshopper bier was het goedkoopste bier in het centrum
. Om 10 uur 's ochtends stonden ze met 6 blikken bij de kassa
.
Op een gegeven moment hebben we het Euroshopper bier uit het assortiment gegooid, om de overlast die ze veroorzaken (en de winkeldiefstal) terug te dringen. Toen gingen ze massaal in de winkel bij klanten bedelen om het AH bier te kunnen betalen![]()
Wat heb ik gelachen met die gasten zeg
We hebben hier in het centrum geen normale goedkope supermarktenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bwhehehehe, ok dan
Hier zitten de Lidl en AH op 20 meter afstand van elkaar ofzo, dus dan heb je dat probleem minder denk ik
Bij een oude werkplek van me zat een AH in een extreme pauperbuurt, zo'n Haagse volkswijk. Daar was het een en al verwondering als je om je heen keek bij de kassa's. Bijna niemand kocht groente of fruit, maar wel bier, goedkope sherry, cheap ass cola en dan de 5-kg balen diepvries patat of een pak pannenkoekmix wat je kan aanmaken met alleen water
Schraalheid jonguh
op mijn werk vinden ze me raar want ik kaan heel vaak hoummous, of avocado, of geitenkaas (die zachtequote:Op zondag 10 februari 2013 15:47 schreef megamandy het volgende:
Als ik brood eet is het alleen vers witbrood met nutellaof meteen ham/kaas/mayo/komkommer etc.
van die bekende zatlappenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hebben hier in het centrum geen normale goedkope supermarkten. Lidl en Aldi zitten buiten het centrum. In het centrum alleen C1000 en AH. En bij de c1000 werken van die lui die graag winkeldieven op hun muil slaan, ook al voordat ze wat gejat hadden. Dus daar mochten die alcoholisten allemaal niet in. Bij ons wel en op zich hadden we ook geen last van ze, behalve dat ze nogal eens het duurdere spul meenamen in hun jas als ze hun blikjes bier afrekenden. Ja en sommige mensen zullen ze vies en raar hebben gevonden, ik vond ze vooral grappig
. Ze waren ook redelijk te sturen, nooit agressief ofzo, ze hadden allemaal een gezellige dronk
En de Aldi is vaak maar tot 18u openquote:Op zondag 10 februari 2013 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hier alleen AH in het centrum. Jumbo zit een heel eind weg en geen Aldi of Lidl gezien nog meheik weet wel 4-5 ah's te zitten.
Daarom heb je ook camera's die onder de kassa filmenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
van die bekende zatlappen
hier komt bij de appie wel vaak een antilliaans tienermoedertje met haar 3 kinderen en een kinderwagen boodschappen doen. Die controleren ze na elk bezoek want die neemt nogal vaak van alles daarin mee wat ze dan ":vergeten" is af te rekenen:')
maar dus niet in kinderwagens. Is echt zo'n type die een nieuw kind neemt om meer boodschappen te kunnen jatten in de kinderwagenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarom heb je ook camera's die onder de kassa filmenKun je de bierkratten zien staan en alles
das minder ja... Lidl is hier ook egwoon tot 8 open, zwaar relaxedquote:Op zondag 10 februari 2013 15:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
En de Aldi is vaak maar tot 18u open
scones!quote:Op zondag 10 februari 2013 15:58 schreef megamandy het volgende:
Aaah dankzij RenRen wil ik dit gaan maken:
http://zuckerzimtundliebe(...)-schokoladenstucken/
[ afbeelding ]
die zijn tof!quote:
nope, maar ik kan wel die van Ren gewoon bekijken toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je ook pinterest? Daar heeft RenRen die dingen dus allemaal opgezet
film Arachnophobia weleens gezien?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huuuuu. Animal phobia, een test waarvan ik helemaal bang wordt en de kriebels krijg.
Ik heb nog wel, zal ik ze opsturen?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:05 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ik ging boodschappen doen. Besloten om vanavond shoarma te eten. Vergeet ik de shoarmabroodjes.
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:05 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ik ging boodschappen doen. Besloten om vanavond shoarma te eten. Vergeet ik de shoarmabroodjes.
Nee, bah. Ik vind spinnen al wel eng genoeg.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
film Arachnophobia weleens gezien?
Geen idee, ik stuur je een dmquote:Op zondag 10 februari 2013 16:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nope, maar ik kan wel die van Ren gewoon bekijken toch?
grazie, even proberenquote:
what de fuck is hollands pannetje nou weer?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:09 schreef Diconnected het volgende:
Wij eten Hollandsch pannetje. En bleugh helemaal geen trek in
http://www.maggi.nl/Produ(...)Jachtsaus_12_68.aspxquote:Op zondag 10 februari 2013 16:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
what de fuck is hollands pannetje nou weer?
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
damn, renren heeft er echt té lekkere dingen op staan, op die pinterest
[ afbeelding ]
dat lijkt me echt tien keer niksquote:Op zondag 10 februari 2013 16:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
http://www.maggi.nl/Produ(...)Jachtsaus_12_68.aspx
ja het is best ok. maar ik heb er gewoon geen zin inquote:
Zijn best te eten, we maken dat soort pakketten vaak op m'n werk.quote:
ja dat, en ik eet geen kerrie en vrijwel geen varkensvlees. En die mixen zijn ook veeeel te zout.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn best te eten, we maken dat soort pakketten vaak op m'n werk.
Ook broccoli kerrie schotel, erg lekker![]()
![]()
Maar ja, ik eet zelden anders dan uit die pakjes, dus mijn referentie-kader is misschien niet zo goed
denkt ze dan dat je niet kan koken ofzo?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:18 schreef Diconnected het volgende:
ik probeer m'n moeder nog steeds uit te leggen dat als zij niet mee eet, ze geen kant en klare maaltijden moet halen, want ik vind het gewoon smerig. dan kook ik liever zelf. maar dat snapt ze niet helemaal
Ik denk eerder voor d'r broertje mehequote:Op zondag 10 februari 2013 16:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
denkt ze dan dat je niet kan koken ofzo?
Nee, dat ik geen zin heb om te koken dan. Onder het mom van 'lekker makkelijk'quote:Op zondag 10 februari 2013 16:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
denkt ze dan dat je niet kan koken ofzo?
Wij maken al die gerechten met kip of met rundergehaktquote:Op zondag 10 februari 2013 16:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat, en ik eet geen kerrie en vrijwel geen varkensvlees. En die mixen zijn ook veeeel te zout.
ik zit te denken aan burrito's ofzo vanavond... hmmm,
Ook jaquote:Op zondag 10 februari 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk eerder voor d'r broertje mehe
de maaltijden voor haar broertje? ik snap je zin niet. Dico kan toch gewoon koken voor haar en boertje. Of broertje (iets simpels) voor zichzelf en Dico?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk eerder voor d'r broertje mehe
Makkelijk wel maar lekkerquote:Op zondag 10 februari 2013 16:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, dat ik geen zin heb om te koken dan. Onder het mom van 'lekker makkelijk'
Ik denk dat Dico de sjaak is om te koken want als ze het niet zelf doet heeft ze niksquote:Op zondag 10 februari 2013 16:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de maaltijden voor haar broertje? ik snap je zin niet. Dico kan toch gewoon koken voor haar en boertje. Of broertje (iets simpels) voor zichzelf en Dico?
hehehe, ok dan.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk dat Dico de sjaak is om te koken want als ze het niet zelf doet heeft ze niks
Ik denk dat hij dan verhongerdquote:Op zondag 10 februari 2013 16:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehe, ok dan.
Dico, wat kaant je broertje dan als niemand voor voer voor hem zorgt?
zak soepgroenten in de pan met bouillonblokje kan zelfs een tienjarige maken, dus das puur attitude danquote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 10 februari 2013 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan verhongerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Herkenbaar welquote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef Diconnected het volgende:
Mijn broer faalt op velen kanten.Hij kan best koken. Als ie zin heeft. En wilt
. Maar hij eet gerust de hele week pizza/patat/kapsalon als het aan hem ligt. Als m'n moeder zegt dat we alleen moeten eten, dan is het vlak voordat ik dan die dag meot koken de vraag 'kunnen we geen pizza/patat/kapsalon/vet eten?'
![]()
En ik vind koken echt niet erg, vind het eigenlijk best ontspannendMaar ja mijn broer zal nooit uit zichzelf gaan koken, want ja waarom zou ie
Nope. Zal me echt verbazen als ie een vriendin krijgt, want het is nu gewoon een dikke papzak en hij stinkt.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij heeft zeker nog geen vriendinnetje? Dan verandert dat vaak wel snel namelijk
Er zijn ook gewoon mensen die een hekel aan koken hebbenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij heeft zeker nog geen vriendinnetje? Dan verandert dat vaak wel snel namelijk
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nope. Zal me echt verbazen als ie een vriendin krijgt, want het is nu gewoon een dikke papzak en hij stinkt.
Ik moest lachenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nope. Zal me echt verbazen als ie een vriendin krijgt, want het is nu gewoon een dikke papzak en hij stinkt.
zit hij al op Fok?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ok, maar gemiddelde meisje van rond de 17/18 wil wel "gezond" eten enzoquote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon mensen die een hekel aan koken hebben![]()
![]()
Ik ken vooral meisjes van net een paar jaar jonger en die willen heul niet gezond etenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ok, maar gemiddelde meisje van rond de 17/18 wil wel "gezond" eten enzo
Ja en hij is soms best autistisch ookquote:Op zondag 10 februari 2013 16:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zit hij al op Fok?
Klinkt als een perfecte Fok-ker![]()
mijn wereldbeeld, wat doe jequote:Op zondag 10 februari 2013 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ken vooral meisjes van net een paar jaar jonger en die willen heul niet gezond eten![]()
Velen vet, kapsalon en chipsquote:Op zondag 10 februari 2013 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn wereldbeeld, wat doe je
bedoel je dan anorexia eten of bedoel je vet en friet en kapsalon eten?
klinkt inderdaad wel als een babemagnetquote:Op zondag 10 februari 2013 16:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja en hij is soms best autistisch ook.
Maar hij zit niet op Fok, as far as I know
oh echt, dat kan ik dan weer serieus niet gedachtquote:Op zondag 10 februari 2013 16:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Velen vet, kapsalon en chips
ja dat had ik wel verwacht. Energiedrinkquote:Op zondag 10 februari 2013 16:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en dan ook nog velen energie-drink natuurlijk
gaat je moeder op vakantie dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:32 schreef Diconnected het volgende:
Maargoed, hij is best lief hoor enzo. Als ik zeg dat ie wat moet doen doet ie het ook. Dus vanaf vrijdag mag ik nog meer gaan rondcommanderen
Yeahquote:Op zondag 10 februari 2013 16:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klinkt inderdaad wel als een babemagnet![]()
Vrijdag wordt ik geopereerd, en weekend is m'n moeder wel thuis, maar die moet ook wel eens weg enzo. En maandag en dinsdag moet ze werken, is broer vrij dus mag ie me met alles helpenquote:
hmmm, ja, daar wil iedereen alleen maar bier en vet voer enzo. Van die tientonner truckersquote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
YeahMaar hij gaat ook niet stappen ofzo, en hij gaat nu naar transport opleiding, dus ook weinig vrouwen. Dusja
ohhh, maar dan issie vast wel lief voor je ja, drankjes inschenken, eten neerzetten etcquote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Vrijdag wordt ik geopereerd, en weekend is m'n moeder wel thuis, maar die moet ook wel eens weg enzo. En maandag en dinsdag moet ze werken, is broer vrij dus mag ie me met alles helpen
Ja ik zie ook voor me dat ie zo'n dikzak trucker wordtquote:Op zondag 10 februari 2013 16:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hmmm, ja, daar wil iedereen alleen maar bier en vet voer enzo. Van die tientonner truckers![]()
Sorry hoor, ik ben nu wel heel extreem aan het generaliseren
Wie weet veranderd het over paar jaar, you never know
Ja en hij weet dat ik sommige gewoon niet kan en dan doet ie het voor me, is nu al. Dus straks moet ie helemaal naar me luisterenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhh, maar dan issie vast wel lief voor je ja, drankjes inschenken, eten neerzetten etc
Hoe lang ben je ongeveer uit de running met je pootje?
En hoe doe je dat met school dan? krijg je opdrachten via de mail/blackboard ofzo?
Daarom moest ik lachenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Het is niet gelogen, jij kan het ook weten
Ja ik ook. Ook vanwege stage dat ik nu moet gaan doen enzo. Maar heb a.s donderdag gesprek met stageschool, dus gelijk maar overleggen voor hoe en wat.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah das mooi Dicootje, hoop dat het herstel mee valt
Ja in Leiden, schijnt een hele goede school te zijn. Dus hoop dat de stagebegeleiders een beetje meegaand zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 16:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja das lastig in te schatten. Weet je al waar je stage gaat lopen?
Heb er net vrijdag één gekocht.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor de liefhebbers, NYC nagellakjes komende week bij Kruidvat 1 +1 gratis
ik heb net gedouchedquote:Op zondag 10 februari 2013 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik loop nog in pyjama maar het eten is wel bijna klaar einz
Dat klinkt heel gezellig jaquote:Op zondag 10 februari 2013 19:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh men is het al morgenavond?
Ik moet morgen 3 wratten onder mn voeten weg latens nijden, en daarna in gesprek met tevalidatiearts waarin ik mijn onvrede over hemvertel. Kan leuk worden
waar heb jij het nou over?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Pfft, wel heftig hoor, foto's van baby's die geboren zijn met 26 weken. Zo klein.
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.mailfemale.com/shop/shiri-zinn-cupcake/ws-pr/pr1785
Ok....![]()
Klinkt als een matige dildo/vibratorquote:Om op te vreten! Maar deze cupcake is voor de poes :-) Dit heerlijk ogende hapje is gemaakt van fijne zachte siliconen en herbergt een krachtige motor met variabele vibraties. Wie ga jíj hier gelukkig mee maken...?
De cupcake komt in een prachtig polka-dot doosje.
Inclusief batterijen: 3 x AAA
zielige kindjes post bedoel je?quote:
Niemand die snapt waar het over gaat/half verhaal postquote:
hehehehe, dat ook jaquote:Op zondag 10 februari 2013 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niemand die snapt waar het over gaat/half verhaal post.
ja, dat soort programma's kijk ik natuurlijk nietquote:Op zondag 10 februari 2013 20:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Kip, Kleine Baby's, Grote Zorgen was op tv.
jullie zijn nog niet op we zo te horenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Afspreken met t broertje van brum
ola!quote:
fijn is dat altijd jaquote:Op zondag 10 februari 2013 21:10 schreef Miezziej het volgende:
Owja.
Ik had de wasmachine aangezet, gewoon met een dekbedovertrek en wat shirtjes enzo. Is dat ding klaar, haal ik de was er uit, zit alles IN het dekbedovertrek en is die ook nog eens binnenstebuiten gegaan
nee maar je moet je bakkes een minuut open houden na aanbrengen van dat lip cote, hebbie dat wel gedaan?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:38 schreef Mss het volgende:
Stiften, happen, stiften, lipcote. Of moet ik nog een keer happen?
Jep.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee maar je moet je bakkes een minuut open houden na aanbrengen van dat lip cote, hebbie dat wel gedaan?
Aidsremmersquote:Op zondag 10 februari 2013 21:48 schreef Diconnected het volgende:
Hmz ik wil iets grappigs kopen voor Valentijnsdag omdat het kanmaar weet dus niet wat
foto auf den feestboek?quote:
ja, daarvan dus graag een foto op feestboekquote:Op zondag 10 februari 2013 22:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb het al opnieuw gedaan, nu zit hij heel goed.
Mss heeft aids aan dr lippen, huuuuhquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mss heeft aids aan dr lippen, huuuuh
velletjes op haar lippen die ze er zo af wrijft. Foto is zeeer sjanantquote:Op zondag 10 februari 2013 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Daar heb ik toch niks aan jonge, als die foto alleen daarin komt.
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
velletjes op haar lippen die ze er zo af wrijft. Foto is zeeer sjanant
nee, dat zou wat zijn, dat je zo heel je lippen er ineens af wrijftquote:Op zondag 10 februari 2013 22:43 schreef Mss het volgende:
Ja, maar het is de lippenstift die ik eraf wrijf. Het zijn geen vellen van de lip zelf.
Ja niet geklikt want Intro zit naast me al te huilenquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja niet geklikt want Intro zit naast me al te huilen
Oh, nou dan vegen we die wel tegen elkaar wegquote:Op maandag 11 februari 2013 10:00 schreef PriemGirl het volgende:
Benzinegeld vergeet ik ook altijdBedenk me net dat ik Essen namelijk ook nooit heb berekend incl. parkeren
![]()
Moet even uitrekenen. Essen is niet zo ver namelijk. En parkeren was een tientje.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, nou dan vegen we die wel tegen elkaar weg
nou dat compenseert dan elkaar aardigquote:Op maandag 11 februari 2013 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Moet even uitrekenen. Essen is niet zo ver namelijk. En parkeren was een tientje.
moet ik er ook bij danquote:Op maandag 11 februari 2013 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wilkommen bienvenue welkom
[ afbeelding ]
dankuquote:Op maandag 11 februari 2013 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wilkommen bienvenue welkom
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
OF WILDE JE GAAN MIEREN OVER STUIVERS???
Datquote:
Nu moet je lang wachtenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
Heel kut als je pocket rocket stuk gaat trouwens. In Nederland betaal je 15 euro voor 1 zo'n ding.
quote:Op maandag 11 februari 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
zo, even drie nieuwe pocket rockets besteld op chinabay voor 6 euro incl shipping
Chinabay
klopt, dat wordt vingerenquote:
Backups, mochten ze stuk gaan dat je nog enen reserve hebtquote:Op maandag 11 februari 2013 11:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Voor elke tas 1?
Is wel geen geld idd
ik gebruik die dupkes nooit...quote:Op maandag 11 februari 2013 11:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Pocket Rocketzou je die ook hebben met zacht siliconen opzetdopjes ipv hard plastic?
Tijdelijk an de braun oral b dan maarquote:Op maandag 11 februari 2013 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, dat wordt vingeren
[..]
Backups, mochten ze stuk gaan dat je nog enen reserve hebt
Jij gaat meteen vol voor de ijzeren noppen op de foef?quote:Op maandag 11 februari 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gebruik die dupkes nooit...
die zijn minder hard dan die nare opzetstukkenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jij gaat meteen vol voor de ijzeren noppen op de foef?
Ja, die heb ik ook niet meerquote:Op maandag 11 februari 2013 11:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tijdelijk an de braun oral b dan maar
Link?quote:Op maandag 11 februari 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
zo, even drie nieuwe pocket rockets besteld op chinabay voor 6 euro incl shipping
Chinabay
Iszo maar die ijzeren noppen rammelen altijd zo op m'n piercing. Zo dat er wel eens een kind kwam vragen wat er toch allemaal voor herrie wasquote:Op maandag 11 februari 2013 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zijn minder hard dan die nare opzetstukken
[..]
Ja, die heb ik ook niet meer
AIDS!
uhuhquote:Massage the muscles at your palates, neck, scalp and all-over body
Promoting the blood circulation to relax your neversness, release your tiredness, take good care of your skin, maintain your good looking
Ja, die heb ik nietquote:Op maandag 11 februari 2013 11:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Iszo maar die ijzeren noppen rammelen altijd zo op m'n piercing. Zo dat er wel eens een kind kwam vragen wat er toch allemaal voor herrie was
Zeg dat het niet waar isquote:Op maandag 11 februari 2013 11:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Iszo maar die ijzeren noppen rammelen altijd zo op m'n piercing. Zo dat er wel eens een kind kwam vragen wat er toch allemaal voor herrie was
Stel je niet aan kutpuber. Ouwe mensen willen ook hun seksleven wel eens oppeppenquote:
Coolquote:Op maandag 11 februari 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item2a0f844d6d
quote:Op maandag 11 februari 2013 11:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
bestel er twee!quote:Op maandag 11 februari 2013 11:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Cool![]()
Maar even wachten tot woonadres weer duidelijk is, anders moet ik weer steeds naar huis pendelen om dat ding te halen
Ik bedoelde meer van het kint, lijkt me kut als die dan zo aan je bed staatquote:Op maandag 11 februari 2013 11:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Stel je niet aan kutpuber. Ouwe mensen willen ook hun seksleven wel eens oppeppen
quote:Op maandag 11 februari 2013 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
bb vroeg of ik dan geen tarzan wilde.
Maar ik zei, die steek je in je grot, daar heb ik niet zo veel mee...
Of ik het al eens had geprobeerd vroeg ie.
Goeie gesprekken
Geen idee, zou niet weten waar ik op moest zoeken. Body massage cucumber?quote:Op maandag 11 februari 2013 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Naja wel een punt
Zijn die ook niet goeikoop als 'massage tool' te krijgen
Lolololquote:Op maandag 11 februari 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, zou niet weten waar ik op moest zoeken. Body massage cucumber?
Oh sorryquote:Op maandag 11 februari 2013 11:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van het kint, lijkt me kut als die dan zo aan je bed staat
Dat zijn van die dingen waar et kind later aan terug denkt van:quote:Op maandag 11 februari 2013 11:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Ja nou ja mn deken lag erover dus er was weinig te zien. Ik zei dat het mn mobiel was die stil stond en ergens tegeaan lag te rammelen. Heel geloofwaardig
nu nog welquote:Op maandag 11 februari 2013 11:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Ja nou ja mn deken lag erover dus er was weinig te zien. Ik zei dat het mn mobiel was die stil stond en ergens tegeaan lag te rammelen. Heel geloofwaardig
ik denk dat tarzans er toch te veel als piemels uitzien en dat die er niet doorheen komen op ebayquote:Op maandag 11 februari 2013 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is er geen seks translate site? Van Engels naar ebays
Standje 69 is wel wat lastiger uit te leggenquote:
of gewoon naar pabo.nlquote:Op maandag 11 februari 2013 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
Toch een keer langs christine le duc dan
mama is dr tampon kwijt? Nee?quote:Op maandag 11 februari 2013 11:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Standje 69 is wel wat lastiger uit te leggen
Kindertrauma's
Die versturen altijd zo leukquote:
Papa ging naar bed in het donker, toen struikelde hij en viel zo ondersteboven op mamaquote:
stoeienquote:Op maandag 11 februari 2013 11:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Papa ging naar bed in het donker, toen struikelde hij en viel zo ondersteboven op mama
Het allermooist was wel die keer dat we bezig waren, er een kind de deur opendeed, op ons af stormde, er bovenop sprong en riep jaaaaaa stoeien, ik doe meeeee!
quote:Op maandag 11 februari 2013 11:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Papa ging naar bed in het donker, toen struikelde hij en viel zo ondersteboven op mama
Het allermooist was wel die keer dat we bezig waren, er een kind de deur opendeed, op ons af stormde, er bovenop sprong en riep jaaaaaa stoeien, ik doe meeeee!
Waarom is dat geen optiequote:Op maandag 11 februari 2013 11:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Slot op de deur is geen optie. We hebben de kinderen nu maar geleerd dat ze moeten kloppen voor ze binnenkomen. Geeft je ff tijd om normaal te gaan liggen
quote:Op maandag 11 februari 2013 11:10 schreef PriemGirl het volgende:
Is het al 17u
[..]![]()
[..]
DatIk krijg echt de kriebels als iemand dat gebruikt
![]()
quote:
Ik zag hetquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil vind ik leuk klikken; maar that'll make it worse![]()
Dafuq, die oude paus heeft zicht 10 jaar als een levend lijk laten voortslepen in z'n wagentje. Hoe kan je er nou slechter aan toe zijn dan dat?quote:Paus Benedictus XVI treedt 28 februari af
AMSTERDAM - Paus Benedictus XVI treedt af op 28 februari. Hij kan zijn ambt niet meer uitvoeren vanwege zijn hoge leeftijd.
Ik heb eens brand gehad in mn slaapkamer. Sindsdien moet mijn deur en die van de kinderen open zijn. Is iets psychischquote:
Dan maar gewoon geen seks meer hebben, zou je toch niet meer horen te doen als je al kinderen hebtquote:Op maandag 11 februari 2013 12:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb eens brand gehad in mn slaapkamer. Sindsdien moet mijn deur en die van de kinderen open zijn. Is iets psychisch
Oh ja is ook weer zo. Spinrag kwekenquote:Op maandag 11 februari 2013 12:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan maar gewoon geen seks meer hebben, zou je toch niet meer horen te doen als je al kinderen hebt
is die ouwe mof alweer tien jaar paus?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq, die oude paus heeft zicht 10 jaar als een levend lijk laten voortslepen in z'n wagentje. Hoe kan je er nou slechter aan toe zijn dan dat?
oh ja, dat is begrijpelijk...quote:Op maandag 11 februari 2013 12:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb eens brand gehad in mn slaapkamer. Sindsdien moet mijn deur en die van de kinderen open zijn. Is iets psychisch
en dit.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan maar gewoon geen seks meer hebben, zou je toch niet meer horen te doen als je al kinderen hebt
oh ik ben ook benieuwd hoe dat wordt, lijkt me best lekkerquote:Op maandag 11 februari 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
nieuw fruitexperiment: plakjes appel met kaneel in de oven. Ben benieuwd!
ik heb zin in iets warms maar ben me zo de tyfus geschrokken van de weegschaal. in twee dagen 3,5 kilo zwaarder. Ik wou dat mijn lichaam het niet konquote:Op maandag 11 februari 2013 13:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh ik ben ook benieuwd hoe dat wordt, lijkt me best lekker
Oei dat is wel heel veel in 2 dagenquote:Op maandag 11 februari 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb zin in iets warms maar ben me zo de tyfus geschrokken van de weegschaal. in twee dagen 3,5 kilo zwaarder. Ik wou dat mijn lichaam het niet kon
Ja he? Dat gaat toch nergens over !!!!!!!1111111quote:Op maandag 11 februari 2013 13:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Oei dat is wel heel veel in 2 dagen
Ik ben in 2 dagen iets van 1,5 kilo aangekomen![]()
Vandaag weer netjes doen
Goffer das idd beheurlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb zin in iets warms maar ben me zo de tyfus geschrokken van de weegschaal. in twee dagen 3,5 kilo zwaarder. Ik wou dat mijn lichaam het niet kon
Aids inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2013 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja he? Dat gaat toch nergens over !!!!!!!1111111
dikke aids kan mijn lijf krijgen, zondigweekendjes zitten er dus ook gewoon niet meer in.
Jij denkt wel dat je in twee dagen 3,5 kilo kan aankomen?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:47 schreef Incantrix het volgende:
Ohai stelletje zeikerds![]()
SQ, in 2 dagen? Van het bieren?dat is wel uitermate kut ja.. Maar komt dat niet juist doordat je zo streng bent, dat je lijf dan in alarmfase rood gaat en dan bij het kleinste beetje zondigen denkt HOARD ALLLLL THE CALORIES ofzo?
ohja ik snap wel dat je dat erg kut vindt. jammer dat je moeder dat niet kan begrijpenquote:Op maandag 11 februari 2013 13:48 schreef Mss het volgende:
Omg mijn moeder heeft zich weer eens van haar beste kant laten zien
Ik heb jarenlang (echt 6-7 jaar) carnaval gevierd met een meisje dat ik nog kende van de middelbare en het hbo. Ze sliep dan ook altijd bij ons, dus mijn ouders kennen haar ook goed. Na het hbo zijn we allebei een andere kant opgegaan. Ik een andere studie, zij samenwonen en werken. In die jaren merkten we al dat we uit elkaar groeiden. Vorig jaar merkte ik dat heel erg. We hadden elkaar niks meer te melden, ze vroeg alleen nog naar mijn afvallen en ik had gewoon heel erg het gevoel dat ze zich beter voelde dan mij. Ik had dus toen wel het vermoeden dat dat nog wel eens het laatste jaar zou kunnen zijn. We hebben daarna in maart nog een beetje contact gehad rond haar verjaardag, maar daarna helemaal niks meer gehoord. Ik zou toen nog in de zomer geopereerd worden, maar ook daarover heeft ze niks meer gevraagd. En ook de rest van het jaar helemaal niks gehoord. We zouden dus geen carnaval vieren samen, en later bleek dat ik helemaal geen carnaval zou vieren.
Nu is mijn moeder haar tegengekomen en heeft ze met haar gepraat. Op zich niks mis mee, ware het niet dat mijn moeder haar álles over mij heeft verteld wat niet zo lekker loopt. Dat ik nog steeds studeer, dat ik in een zware therapie zit vanwege het eten, dat ik het moeilijk heb met die relatie die uit is. En mijn moeder snapt niet wat ze verkeerd heeft gedaan. Die meid heeft gewoon een jaar lang geen contact met me gehad, en mijn moeder zit haar doodleuk allemaal persoonlijke dingen te vertellen over die dingen die niet goed gaan in mijn leven. Mijn moeder wist dat ik geen zin had om met haar te gaan omdat zij altijd benadrukte dat zij het beter deed in het leven, en nu heeft mijn moeder haar nog meer redenen gegeven om dit te denken. En ze snapt gewoon niet waarom ik boos ben, want 'het is toch een vriendin van me'?
Weet ik veel, vast niet, ik ben geen afvaldeskundigequote:Op maandag 11 februari 2013 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij denkt wel dat je in twee dagen 3,5 kilo kan aankomen?
Aan vet?
Ik geloof namelijk niet in dat verhaal, iedereen vertelt me dat het gebeurt maar ik zie nooit harde bewijzendus die wil ik wel eens zien
nee precies. Het lukt alleen maar omdat je wel genoeg discipline hebt om ontzettend streng te zijn.. Maar ik snap dat je baaltquote:Op maandag 11 februari 2013 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
anywayz, we gaan wel gewoon door, het is ook geen 3,5 kilo vet, dat weet ik ook wel.
Maar ben wel weer een week bezig om het er allemaal uit te pissen op een 1000 kcal dieet
Mwaaaaa, ik snap dat jij het klote vindt, echt waar, maar ik snap ook helemaal dat je moeder dat niet ziet. En dat daar geen verkeerde ideeen achetr zitten ofzo.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:48 schreef Mss het volgende:
Omg mijn moeder heeft zich weer eens van haar beste kant laten zien
Ik heb jarenlang (echt 6-7 jaar) carnaval gevierd met een meisje dat ik nog kende van de middelbare en het hbo. Ze sliep dan ook altijd bij ons, dus mijn ouders kennen haar ook goed. Na het hbo zijn we allebei een andere kant opgegaan. Ik een andere studie, zij samenwonen en werken. In die jaren merkten we al dat we uit elkaar groeiden. Vorig jaar merkte ik dat heel erg. We hadden elkaar niks meer te melden, ze vroeg alleen nog naar mijn afvallen en ik had gewoon heel erg het gevoel dat ze zich beter voelde dan mij. Ik had dus toen wel het vermoeden dat dat nog wel eens het laatste jaar zou kunnen zijn. We hebben daarna in maart nog een beetje contact gehad rond haar verjaardag, maar daarna helemaal niks meer gehoord. Ik zou toen nog in de zomer geopereerd worden, maar ook daarover heeft ze niks meer gevraagd. En ook de rest van het jaar helemaal niks gehoord. We zouden dus geen carnaval vieren samen, en later bleek dat ik helemaal geen carnaval zou vieren.
Nu is mijn moeder haar tegengekomen en heeft ze met haar gepraat. Op zich niks mis mee, ware het niet dat mijn moeder haar álles over mij heeft verteld wat niet zo lekker loopt. Dat ik nog steeds studeer, dat ik in een zware therapie zit vanwege het eten, dat ik het moeilijk heb met die relatie die uit is. En mijn moeder snapt niet wat ze verkeerd heeft gedaan. Die meid heeft gewoon een jaar lang geen contact met me gehad, en mijn moeder zit haar doodleuk allemaal persoonlijke dingen te vertellen over die dingen die niet goed gaan in mijn leven. Mijn moeder wist dat ik geen zin had om met haar te gaan omdat zij altijd benadrukte dat zij het beter deed in het leven, en nu heeft mijn moeder haar nog meer redenen gegeven om dit te denken. En ze snapt gewoon niet waarom ik boos ben, want 'het is toch een vriendin van me'?
Oh ja weet ik veel, ik denk, misschien heb jij wel de heilige graal der bewijzenquote:Op maandag 11 februari 2013 13:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Weet ik veel, vast niet, ik ben geen afvaldeskundige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |