SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na de 1-0 gaat het wel los komen. Roda speelt nu met 6 man in de 16"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Tot nu toe nog geen goede indruk, cuenca, maarja heel ajax heeft best veel balverlies.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
stand nog 0-0 toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:59 schreef Stiggie het volgende:
Na de 1-0 gaat het wel los komen. Roda speelt nu met 6 man in de 16
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 15:00:28 ]![]()
Lukoki natuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef ejfaar het volgende:
Wie zal er in de rust inkomen voor Cuenca?![]()
![]()
overmarsquote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef ejfaar het volgende:
Wie zal er in de rust inkomen voor Cuenca?![]()
Die mensen in de gaten moeten houdenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef ValHallen het volgende:
Ruzie gaan maken op een internetforum![]()
![]()
Quoten van een verwijderde reactie mag dan ook niet...quote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef TheSolution het volgende:
Wtf, mijn reactie verdwijnt elke keer
Een verwijderde reactie terugplaatsen ook niet btw![]()
Ajax zorgt voor agressie, daarom stel ik voor om een verbod op Ajaxquote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef ValHallen het volgende:
Ruzie gaan maken op een internetforum![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef ValHallen het volgende:
Ruzie gaan maken op een internetforumquote:![]()
hahaquote:Op zondag 10 februari 2013 15:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Quoten van een verwijderde reactie mag dan ook niet...
Een verwijderde reactie terugplaatsen ook niet btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |