nee geen ghb.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:08 schreef Seam het volgende:
Wat is er gebeurd? Misschien heb je gewoon GHB gehad.
nee alleen olanzapine wat wel hielp met rustiger worden, maar nu niet meer genoeg lijkt te zijn ofzoquote:Op zondag 10 februari 2013 14:11 schreef Seam het volgende:
Ben je nu nog onder invloed, want een coherent verhaal is het nog altijd niet?
ja ik weet het daarom post ik al allemaal waar!quote:Op zondag 10 februari 2013 14:11 schreef Seam het volgende:
Ben je nu nog onder invloed, want een coherent verhaal is het nog altijd niet?
ja maar dat is moeilijk, dan krijg ik allemaal flashbacks enzo als ik erover ga nadenken wat er gebeurd is. en dan raak ik in paniek en is een naar gevoel. ik wordt dan op ze minst helemaal opgelaten.quote:
omdat ik me allemaal meer periodes herinner waarin ik niet meer weet wat ik aan het doen was.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Er is toch vastgesteld dat je een psychose had? Waarom twijfel je daar dan aan?
oh dus eigenlijk kan ik er nooit meer achter komen wat waar is en wat niet waar is van wat ik me denk te herinneren?quote:En dat je je dingen herinnert die niet gebeurd zijn lijkt me niet ondenkbaar tijdens zo'n episode.
Flashbacks in je hoofd? Tijdens een psychose ben je niet in de realiteit dus natuurlijk kan het dat jij de dingen heel anders herinnert. Denk aan hallucinaties, waanideeen en paranoide gedachten die allemaal niet overeen hoeven te komen. Ik weet niet waar je precies last van had of hebt?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik me allemaal meer periodes herinner waarin ik niet meer weet wat ik aan het doen was.
en ik krijg er nu flashbacks van en ik twijfel of die waar zijn.
vandaar eigenlijk de belangrijkste vraag of ik me dingen denk te herinneren die eigenlijk niet gebeurd zijn.
Ga naar psycholoog dan.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik me allemaal meer periodes herinner waarin ik niet meer weet wat ik aan het doen was.
en ik krijg er nu flashbacks van en ik twijfel of die waar zijn.
vandaar eigenlijk de belangrijkste vraag of ik me dingen denk te herinneren die eigenlijk niet gebeurd zijn.
[..]
oh dus eigenlijk kan ik er nooit meer achter komen wat waar is en wat niet waar is van wat ik me denk te herinneren?
That ship sailed a very, very long time ago.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar het zijn allemaal belastende dingen tegen mij. allemaal heel erg. en dat voelt op ze minst schaamtevol om over te hebben.quote:
Nooit dat weet ik niet, dat is aan een psycholoog of psychiater, maar ik kan me voorstellen dat je perceptie tijdens de psychose enorm verstoord was en dat je daarom alles niet meer goed herinnert.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh dus eigenlijk kan ik er nooit meer achter komen wat waar is en wat niet waar is van wat ik me denk te herinneren?
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:28 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
That ship sailed a very, very long time ago.nee.neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben opgevangen door crisis-dienst psychiaters en verpleegkundige.
en toen heb ik olanzapine gekregen.
en nu moet ik wachten.
[..]
That ship sailed a very, very long time ago.Hij staat op een wachtlijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
That ship sailed a very, very long time ago.Gepasseerd station.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik mag hopen dat TS niet meer blowt?Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Die moest ik hebben ja. Kon er even niet op komen.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gepasseerd station.
Maar ik mag hopen dat TS niet meer blowt?
nee, neequote:Op zondag 10 februari 2013 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gepasseerd station.
Maar ik mag hopen dat TS niet meer blowt?
Het opkroppen heeft blijkbaar al helemaal geen zin. En medicijnen lossen niks op.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar het zijn allemaal belastende dingen tegen mij. allemaal heel erg. en dat voelt op ze minst schaamtevol om over te hebben.
ja maar toen ik die pillen niet kreeg, toen dacht ik dat er drugs in het kraanwater zat(alleen de keukenkraan dus toen moest ik uit de badkamer kraan drinken. maar dan soms dacht ik dat de drugs goed oor me waren, en ging ik juist uit de keukenkraan drinken)quote:Op zondag 10 februari 2013 14:32 schreef euphoria19 het volgende:
en tegen mij. allemaal heel erg. en dat voelt op ze minst schaamtevol om over te hebben.
Van iemand die in zo'n traject terecht kwam weet ik dat hij langer dan een maand moest stoppen met drugs omdat je dan pas iemand kan beoordelen los van de drugs. Dus het zal wel een tijdje duren voordat het effect helemaal verdwenen is van het blowen (geheugen problemen etc).quote:Op zondag 10 februari 2013 14:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, nee
daar ben ik mee gestopt.
hoelang duurt het voordat die stoffen helemaal uit me zijn, of tot ik herstelt ben?
Als je dacht dat drugs in je kraanwater zat dan zat je waarschijnlijk al in een (lichte) psychose.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar toen ik die pillen niet kreeg, toen dacht ik dat er drugs in het kraanwater zat(alleen de keukenkraan dus toen moest ik uit de badkamer kraan drinken. maar dan soms dacht ik dat de drugs goed oor me waren, en ging ik juist uit de keukenkraan drinken)
dus toen hielpen ze wel met uit de psychose komen(ervanuitgaande dat ik dat had...dat zal wel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |