Tsja, niet iedereen kan zo'n schattig popje zijn als Gossner of Neuner zijn natuurlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:43 schreef Columbiafan het volgende:
Vind Berger wel een weinig sympathieke uitstraling hebbenKan niet goed verklaren waarom
Zag er ietswat 'stom' uit.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:57 schreef wimderon het volgende:
Flatland en Zaitseva zijn nog gevallen in de slotronde, hadden waarschijnlijk beiden een medaille gehad.
ik heb dat helemaal niet gezien tijdens de race. later herhaald?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zag er ietswat 'stom' uit.
Zonde in elk geval, waren goed onderweg.
Yup,al was het niet heel goed te zien.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:57 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb dat helemaal niet gezien tijdens de race. later herhaald?
vooral voor flatland erg jammer.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:38 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Yup,al was het niet heel goed te zien.
Ze is niet knap, vind ik althans. Maar goed, dat maakt haar nog niet onsympathiek.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:43 schreef Columbiafan het volgende:
Vind Berger wel een weinig sympathieke uitstraling hebbenKan niet goed verklaren waarom
Helaas bleek ze toch nog te verzwakt en stapte ze uit. Jammer, maar haar jaren komen nog welquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:29 schreef Steven184 het volgende:
En Chardine Sloof was in beeld.
Erg benieuwd, leuk altijd deze categorie.
Om 5 uur weer?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:49 schreef heywoodu het volgende:
Jöel Sloof start vanmiddag tussen eerst Shipulin, Birnbacher, Lindström en dan gelijk na hem Martin Fourcade
Misschien motiveert het hem tot grote daden
17.15quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |