Boeiend! Na 300 posts kijkt niemand er meer naarquote:
quote:
Opgelost.quote:Voorvoegsel
(niet scheidbaar)
ont-
[*]ont- + werkwoord geeft een beëindiging van een werking of een verwijdering aan.
Iets ontvangen betekent iets uit andersmans handen krijgen.
• ont- + werkwoord vormt een in de regel ergatief werkwoord dat het begin van een spontaan proces aanduidt.
Ontbranden betekent spontaan in brand vliegen.
• ont- + zelfstandig naamwoord + -en vormt een werkwoord dat een verwijdering van iets aangeeft.
Iets ontbladeren betekent bladeren verwijderen
• ont- + bijvoeglijk naamwoord + -en vormt een werkwoord dat de beëindiging van een hoedanigheid aangeeft.
Een klank ontronden betekent de klank minder gerond maken
Het ontvetten van de keuken was een lastige klus.
[*]ont- + bijvoeglijk naamwoord + -en vormt een werkwoord dat het begin van een hoedanigheid aangeeft.
Iemand ontnuchteren betekent echter juist iemand nuchter maken, bijvoorbeeld door de dronkenschap te beëindigen.
Op verzoek van de arts ontblootte hij zijn bovenlijf.
Goed verhaal!!quote:Op zondag 10 februari 2013 13:25 schreef Pino112 het volgende:
Op verzoek van de arts ontblootte hij zijn bovenlijf
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:37 schreef 3rdRock het volgende:
ik weet wel dat ruud de wild ooit onder de naam De Witte RAven featuring Ron B het nummer Wie bent u? uitgebracht...
maar dat was carnavalshit.
ja, ik ben een kenner!quote:
haha, briljant!quote:Op zondag 10 februari 2013 13:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je staat bij de 1e hits als je googled op Witte raven ruud de wild
Ik zou mijn plaats in de tram wel voor je afstaan hoor, noes.quote:
Wat lief van je, jongeman!quote:Op zondag 10 februari 2013 14:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zou mijn plaats in de tram wel voor je afstaan hoor, noes.
Hai!quote:
Dat geloof ik graag, jaquote:Op zondag 10 februari 2013 14:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Hai!![]()
Naja eigenlijk heb ik de helft van de 00's nog niet eens met de paplepel ingegoten gekregen (lees geboorte eind 1995)Dus veel muziek ken ik niet eens
Ik ben veuls te jongquote:
538 heeft volgens mij veel meer R 'n B, Slam heeft meer dance. Ook fijn af en toequote:Op zondag 10 februari 2013 14:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben veuls te jong
Vroeger luisterde ik extreem veel 538.
Nu enorm veel 3fm538 is meer dance en 3fm meer rock als ik het goed heb?
En op het werk staat vaak 3fm of Q aan.
Weet nog wel dat ik dat Juize gedeelte helemaal niks vondquote:Op zondag 10 februari 2013 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
538 heeft volgens mij veel meer R 'n B, Slam heeft meer dance. Ook fijn af en toe![]()
Q is hier op het werk ook vaak verplichte kost, veel herhaling
Rock is ook meer mijn ding, 3fm komt daarom imo het meest in de richting van wat ik graag luisterquote:Op zondag 10 februari 2013 15:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik dat Juize gedeelte helemaal niks vond
Dance vind ik ook niet zo bijzonder.
Nijg ik toch naar Rock![]()
Qmusic draait gewoon continu de top40 zo lijkt het
Inderdaad!quote:Op zondag 10 februari 2013 15:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Rock is ook meer mijn ding, 3fm komt daarom imo het meest in de richting van wat ik graag luister![]()
Q lijkt Bruises de hele dag op herhaling te hebben staan
Staat hier het grootste deel van de dag op, webcam kijk ik nooitquote:Op zondag 10 februari 2013 15:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Inderdaad!
3FM is top
Luister het heel wat uurtjes
Sowiezo op de fiets 2x half uur op een dag en daarnaast staat het thuis nu ook veel aan op mn pc (met het bijbehorende 3fm beeld op mn 2e monitor)
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die grap is zooo 2003
Dus wel passend bij deze radioweek!
Vind het gedeelte hoe radio gemaakt word ook wel leuk om te zienquote:Op zondag 10 februari 2013 15:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Staat hier het grootste deel van de dag op, webcam kijk ik nooit![]()
Ik ga een poosje van m'n nichtje genieten![]()
Later
Deze manquote:
Het hebben van een sociaal levenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, geek. Ik heb zowaar een sociaal leven.
Als je relatie nog in de Zeroes zit heb je wel een probleem ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:44 schreef minthy het volgende:
Leuk onderwerp zo bij PS Radio; sleur in je relatie
Whehequote:Op zondag 10 februari 2013 19:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je relatie nog in de Zeroes zit heb je wel een probleem ja.
Sleurquote:Op zondag 10 februari 2013 19:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Whehe![]()
Toen ging het hier overigens wel uit na een fikse sleur
Vrouwenquote:Op zondag 10 februari 2013 19:52 schreef minthy het volgende:
[..]
True that! Walgelijk gedoe...
Mannen
Ja, die zou ik ook niet doen... Nog erger dan kerelsquote:
Ja, echtquote:
Vandaar dat je nog.. Nee laat maar.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, echt![]()
Soberso mag het dekbed aan het voeteneind niet te strak ingestopt zijn.
Ik ben een lastpak
Alleen bent? Ja, dat klopt...quote:Op zondag 10 februari 2013 20:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vandaar dat je nog.. Nee laat maar.
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen bent? Ja, dat klopt...![]()
*kras*
*insert "forever alone!111"-plaatje*
FML
De light-variant?quote:
Volgens mij staat nergens Light.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:08 schreef minthy het volgende:
[..]
De light-variant?
Je vindt dus dat ik in deze broek een te dikke kont heb?
Ik begrijp het volkomen, ik ga krassen met een vork. Gaat 3x zo snelquote:Op zondag 10 februari 2013 20:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij staat nergens Light.
Wel 50/50, dus het kan zijn dat het 1 op 2 is dat het niet goed gaat komen..
boordevol goede suikers!quote:Op zondag 10 februari 2013 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
Roosvicee 50/50 is volgens mij half vruchtensap, half water...
Ik zal de slechte helft wel weer krijgenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
Roosvicee 50/50 is volgens mij half vruchtensap, half water...
Die is er niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal de slechte helft wel weer krijgen
Damn.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page(...)opdracht=anita+meyer
Nope.
Voor de zoveelste keer en het kan me geen kloot schelen dat het zondag is; ik mag hier verdomme ook niks meer...quote:
Arme jij...quote:Op zondag 10 februari 2013 22:14 schreef themauster het volgende:
Ik moet al de hele avond verplicht meekijken naar Medisch Centrum West.
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer en het kan me geen kloot schelen dat het zondag is; ik mag hier verdomme ook niks meer...
Gedateerde Nederlandse tv seriesquote:
Nah, Roel heeft vast niet zo ontzettend veel bier op dat hij dat kan waarderenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen (ja, een recordvroegte), dus daarna mag het wel hoor
.
Ja... Toen was het leuk, maar nu niet echt meerquote:Op zondag 10 februari 2013 22:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Gedateerde Nederlandse tv series.
Le Bonn.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, Roel heeft vast niet zo ontzettend veel bier op dat hij dat kan waarderen![]()
Oh ja, Köln!!![]()
Ja, wat wil je nu... Anita of Doe Maar?!quote:
Köln! Daar zijn mijn ouders weer aan het carnaval vierenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, Roel heeft vast niet zo ontzettend veel bier op dat hij dat kan waarderen![]()
Oh ja, Köln!!![]()
Ligt beide in Duitsland, close enoughquote:
Druk!quote:Op zondag 10 februari 2013 22:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Köln! Daar zijn mijn ouders weer aan het carnaval vieren.
Dat wel maar Kolsche carnavalsmuziek kan ik wel waarderen.quote:
In Bonn zijn een paar 100k mensen jaquote:Op zondag 10 februari 2013 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ligt beide in Duitsland, close enough![]()
Ik wip ook de grens over morgen, maar dan iets minder ver weg. En iets minder druk, hoop ik
Ik heb er niet zoveel mee, mij veel te massaal enzulksquote:Op zondag 10 februari 2013 22:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat wel maar Kolsche carnavalsmuziek kan ik wel waarderen.
Ja, laat maar!quote:Op zondag 10 februari 2013 22:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In Bonn zijn een paar 100k mensen ja
Oh wat dat wat jij bedoelt zie ik vanzelf wel hoe het gaat lopen, maar ik heb er wel zin in jaquote:Op zondag 10 februari 2013 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, laat maar!![]()
Ik hoef je niet te vragen of je er zin in hebt?
Ben benieuwd!!quote:Op zondag 10 februari 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh wat dat wat jij bedoelt zie ik vanzelf wel hoe het gaat lopen, maar ik heb er wel zin in ja.
Heb morgen 35MB te verstoken dus ik zal hier nog wel es langskomen. Of via 4SQ en Twitter
Ik hoop het, Miranda wil nog wel eens knallenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
Krijgen we na middernacht weer alleJezus grote kneiters uit de 00's?
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop het, Miranda wil nog wel eens knallen
Tegenwoordig heb je haast 400 kanalen, dus vast welquote:
Jij hebt 400 kanalen?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je haast 400 kanalen, dus vast wel
Niet geteld, maar voor m'n gevoel zit ik er niet ver naastquote:
Ik heb er 40 ofzoquote:Op zondag 10 februari 2013 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet geteld, maar voor m'n gevoel zit ik er niet ver naast
Misschien is het wel heel gezellig, maar ik geloof dat ik er te nuchter voor ben (letterlijk en figuurlijk)quote:
Ik heb er bezopen veel en kijk er hooguit naar 3. Ziggo met z'n onlogische pakket-indelingquote:
Ik kijk er 6 ofzoquote:Op zondag 10 februari 2013 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er bezopen veel en kijk er hooguit naar 3. Ziggo met z'n onlogische pakket-indeling
zemmel jij bent toerk?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha oke.
Hier satelliet, dat zijn er echt megaveel
Onder de naam Ienieminiemuis, ze typen namelijk op dezelfde kinderlijke manierquote:
Echt... Een schotel zó groot, in ons dorp vangen we alleen zonlicht in de eerste weken van juniquote:
Neen, ik kan bevestigen dat het verschillende dames zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 22:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Onder de naam Ienieminiemuis, ze typen namelijk op dezelfde kinderlijke manier.
Ziggo heeft het er over 'ruim 60', dus zo'n 40 als je die 20 Duitsers niet meeteltquote:Op zondag 10 februari 2013 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha oke.
Hier satelliet, dat zijn er echt megaveel
Dan zijn het zusjesquote:Op zondag 10 februari 2013 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, ik kan bevestigen dat het verschillende dames zijn
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt... Een schotel zó groot, in ons dorp vangen we alleen zonlicht in de eerste weken van juni
20m buiten de bebouwde kom. Maar krijg je als die aanlegkosten enorm zijnquote:
Goeie service van Ziggo (?) danquote:Op zondag 10 februari 2013 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
20m buiten de bebouwde kom. Maar krijg je als die aanlegkosten enorm zijn. Hopelijk binnenkort glasvezel
Niet?! Ik sta perplexquote:
Dan maak je die openquote:Op zondag 10 februari 2013 22:44 schreef wolfrolf het volgende:
2 pistache noten die helemaal dicht zitten
CRISIS
Das heel normaal hier. Wanneer je net buiten de dorpsgrens woont, kan je óf veel betalen, óf fluiten naar je kabel. Hier op het dorp net zo; gezin heeft het bebouwde-kombord pal voor het huis staanquote:
Gaarsema danquote:Op zondag 10 februari 2013 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
10 jaar geleden was Ziggo er nog niet.
Wij dus ook ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Das heel normaal hier. Wanneer je net buiten de dorpsgrens woont, kan je óf veel betalen, óf fluiten naar je kabel. Hier op het dorp net zo; gezin heeft het bebouwde-kombord pal voor het huis staan
Ja, klopt... Ook gelazer met riool enzo? Daarvoor moesten ze ook een zeer groot bedrag neertellenquote:
Nee toen ging het nog via Essent @home en daarvoor stond de antenne op het dakquote:Op zondag 10 februari 2013 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
10 jaar geleden was Ziggo er nog niet.
Dakharken!!quote:Op zondag 10 februari 2013 22:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee toen ging het nog via Essent @home en daarvoor stond de antenne op het dak.
Er stond een oud boerderijtje eerst, maar die had geen riolering. Hebben we gewoon zelf aan laten leggen, zonder problemen zover ik weet.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, klopt... Ook gelazer met riool enzo? Daarvoor moesten ze ook een zeer groot bedrag neertellen
Voor mij niet. Wij deden samen met de hark van de buren vroegerquote:
Een dikke woei en je had geen beeld. Wij hebben gewoon tot 1991 geen comerciele tv gehad behalve het duitse RTL+.quote:
Da's wel gezelligquote:Op zondag 10 februari 2013 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor mij niet. Wij deden samen met de hark van de buren vroeger
Ik heb geen idee, aan ons oude adres hadden we ook al satelliet volgens mij.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee toen ging het nog via Essent @home en daarvoor stond de antenne op het dak.
Dat gezin wat ik ken had tot voor kort een tank onder de grond. Totdat ze verplicht werden een aansluiting te betalenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er stond een oud boerderijtje eerst, maar die had geen riolering. Hebben we gewoon zelf aan laten leggen, zonder problemen zover ik weet.
Wij ook toen we nog buiten het dorp woonden.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, aan ons oude adres hadden we ook al satelliet volgens mij.
Kloptquote:Op zondag 10 februari 2013 22:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Een dikke woei en je had geen beeld. Wij hebben gewoon tot 1991 geen comerciele tv gehad behalve het duitse RTL+.
Voorspelbaar!quote:
We hebben wel tijdelijk zo'n geval gehad, dus toen die wegging hele tuin weer overhoopquote:Op zondag 10 februari 2013 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat gezin wat ik ken had tot voor kort een tank onder de grond. Totdat ze verplicht werden een aansluiting te betalen
Mijn 1e tvtje die ik voor 50 gulden kocht was ook zwart witquote:Op zondag 10 februari 2013 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
KloptHet had zo zijn charme. Geen idee wanneer we overgingen naar commercieel, ik kan me nog zwart-wit herinneren
Ja, een dikke bendequote:Op zondag 10 februari 2013 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We hebben wel tijdelijk zo'n geval gehad, dus toen die wegging hele tuin weer overhoop.
Dat hebben wij ook nog gehadquote:Op zondag 10 februari 2013 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
KloptHet had zo zijn charme. Geen idee wanneer we overgingen naar commercieel, ik kan me nog zwart-wit herinneren
Toffe momentenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn 1e tvtje die ik voor 50 gulden kocht was ook zwart witNiet veel later kreeg ik een kleuren tv omdat ik mijn zwemdiploma had gehaald
.
Vroegerquote:Op zondag 10 februari 2013 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook nog gehad
En dan een tv met 8 voorkeurknoppen, en geen afstandbediening
Daar hebben we vanmiddag smakelijk om gelachen, leuke filmpjesquote:
Breedbeeld heb ik nooit gehad. Dat vond ik zo'n raar fenomeen. Groot dat snap ik, maar waarom zou je breder beeld willen?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Vroeger![]()
Ik heb nog steeds zo'n bakbeest staan, één van de eerste breedbeeld-modellen
Tja. M'n oude ging kapot en ik had andere prioriteiten met m'n centenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Breedbeeld heb ik nooit gehad. Dat vond ik zo'n raar fenomeen. Groot dat snap ik, maar waarom zou je breder beeld willen?
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:56 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga pitten, tot morgenochtend vroegvoor wolfje
Ik heb ook altijd andere prioriteitenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja. M'n oude ging kapot en ik had andere prioriteiten met m'n centen
Slaap lekker en heb walgelijk veel plezier morgen. geniet ervan!!quote:Op zondag 10 februari 2013 22:56 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga pitten, tot morgenochtend vroegvoor Mint
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:56 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga pitten, tot morgenochtend vroegvoor D.
Een tv vind ik niet zo belangrijk, zolang hij het maar doetquote:
Als ie kapot is wil ik altijd wel een goede nieuwequote:Op zondag 10 februari 2013 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Een tv vind ik niet zo belangrijk, zolang hij het maar doet
Deze kostte me ¤50 en doet het al een jaar of 2. Kan me echt geen zak schelenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie kapot is wil ik altijd wel een goede nieuwe
Da's mooi, want dat scheelt geldquote:Op zondag 10 februari 2013 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Deze kostte me ¤50 en doet het al een jaar of 2. Kan me echt geen zak schelen
Precies. Na m'n opleiding heb ik vast weer een enorm overschot in m'n budget, tot nu toe voldoet deze primaquote:
Heb je ook zo'n tv meubel erbij?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Na m'n opleiding heb ik vast weer een enorm overschot in m'n budget, tot nu toe voldoet deze prima
Neen, en zeker geen tv op m'n slaapkamerquote:Op zondag 10 februari 2013 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n tv meubel erbij?
[ afbeelding ]
Ah, daarom lig je op de bank?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, en zeker geen tv op m'n slaapkamer
Ja, maar niet lang. Ooit heb ik boven een tv gehad, bleef kijken. Niet goed voor je nachtrustquote:
Ik luister naar mijn boek, ook niet goed voor de nachtrustquote:Op zondag 10 februari 2013 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar niet lang. Ooit heb ik boven een tv gehad, bleef kijken. Niet goed voor je nachtrust
Heb je hem ook weerquote:Op zondag 10 februari 2013 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
hallo. ik zie dat jullie je ook zonder mij prima vermaken?
Nee, geloof ik graagquote:Op zondag 10 februari 2013 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik luister naar mijn boek, ook niet goed voor de nachtrust
Dat mag toch wel?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
Gaat aardig!quote:Op zondag 10 februari 2013 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
and myselfquote:
Droogt vanzelf weer opquote:Op zondag 10 februari 2013 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
Sanne Vogel tweette mij terug
ik heb een nat plekje in mijn onderbroek nu
Jammer dat ze daarna Sarah Silverman ook heeeeeeeeeeeeeeel leuk vindquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jammer dat ze daarna Sarah Silverman ook heeeeeeeeeeeeeeel leuk vindVreselijk wijf
dat plekje is nu HEEL droog.
Het zit je wel dwars, wil je erover praten?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mid-Love crisis
wat een term. godsamme
Nee maar ik kan gewoon slecht tegen dat soort personen die dat soort hipster termen de radio op moeten slingeren.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars, wil je erover praten?
Jammer, want ik praat graag...quote:Op maandag 11 februari 2013 00:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee maar ik kan gewoon slecht tegen dat soort personen die dat soort hipster termen de radio op moeten slingeren.
Het heet een relatie dip.
Niet een mid love crisis.
Verbrand.
Ik wil ook helemaal niet verbranden en had dat ook niet zo opgevatquote:Op maandag 11 februari 2013 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
Nee schat jij moet niet verbranden!!!
Ik zit niet in zo'n dip ofzo trouwens hoor<3
En dát voor een omroep als de EOquote:Op maandag 11 februari 2013 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog nooit naar dit programma geluisterd, maar verdomme, wat een PRACHT nummers
Ja daarom meed ik dit programma altijdquote:
En zo is het elke week, je moet alleen even door de halleluja-nummers heen prikkenquote:Op maandag 11 februari 2013 01:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daarom meed ik dit programma altijdMisschien toch eens vaker luisteren, ik hoor alleen maar prachtplaat op prachtplaat.
Wat voor halleluja-nummers? Family Force Five achtige tafarelen?quote:Op maandag 11 februari 2013 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
En zo is het elke week, je moet alleen even door de halleluja-nummers heen prikken
Geen idee, maar soms wordt het mij in ieder geval iets té christelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 01:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat voor halleluja-nummers? Family Force Five achtige tafarelen?
(Ja, Christian Crunk, het kan)
Ik heb wel een hekel aan Red en Family Force, maar unblack metal vind ik wel fijn moet ik heel eerlijk zeggenquote:Op maandag 11 februari 2013 01:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar soms wordt het mij in ieder geval iets té christelijk
Ik hoor het nooit, m'n oren zetten het tegenwoordig automatisch op een suizenquote:Op maandag 11 februari 2013 01:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel een hekel aan Red en Family Force, maar unblack metal vind ik wel fijn moet ik heel eerlijk zeggen
quote:Op maandag 11 februari 2013 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoor het nooit, m'n oren zetten het tegenwoordig automatisch op een suizen
Wil je m'n ICQ? Daar geeft wolfje het ook op door en vice versaquote:
ICQ, leeft dat nog?quote:Op maandag 11 februari 2013 01:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je m'n ICQ? Daar geeft wolfje het ook op door en vice versa
Joh.quote:
Ik gebruik alleen skype.quote:
Dat heb ik ook, ik ben een mobiele communicatieprostituéquote:
Gebruik je ook nog MSN?quote:Op maandag 11 februari 2013 02:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ik ben een mobiele communicatieprostitué
Dat bestaat niet meer, heb ik in Skype gefrutquote:
is dat officieël dood?quote:Op maandag 11 februari 2013 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bestaat niet meer, heb ik in Skype gefrut
Volgens mij welquote:
Eens proberen dan.quote:Op maandag 11 februari 2013 02:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij wel![]()
Je kan de contacten importeren, was een paar minuten werk. Je krijgt dan de keuze om in te loggen via Skype of via Messenger. Als je via die laatste inlogt, dan staan ook je Skype-contacten ertussen
Hoe het op je desktop zit weet ik niet, maar mobiel werkt het erg handigquote:Op maandag 11 februari 2013 02:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens proberen dan.
Zijn een paar MSN contacten die ik nog op skype wil
Ja ik gebruik Skype alleen op desktopquote:Op maandag 11 februari 2013 02:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe het op je desktop zit weet ik niet, maar mobiel werkt het erg handig
Heb je een smartphone? Zo ja, welke? Volgens mij kan je het voor de meeste besturingssystemen wel downloadenquote:Op maandag 11 februari 2013 02:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik gebruik Skype alleen op desktopMobiel moet ik nog uitvinden.
Android 2.3.6quote:Op maandag 11 februari 2013 02:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je een smartphone? Zo ja, welke? Volgens mij kan je het voor de meeste besturingssystemen wel downloaden
Die doet het gewoon. Kan je downloaden uit Google Playquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |