Hier faalt de politie dus wederom, of dit is een jammerlijke poging om de aangiftes nog verder te doen dalen.quote:Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met localhost:8080
Suggesties:
Probeer opnieuw te laden: localhost:8080/site/aangifte
Zoeken met Google:
Sure. Geen onderwijs genoten? Nooit over een weg gereden? Nooit naar de publieke omroep gekeken? Nooit medische voorzieningen gebruikt? Etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:39 schreef LXIV het volgende:
zonder ooit één beroep te doen op de Nederlandse staat.
Ook een terechte opmerking, maar ik kan ts' frustratie begrijpen.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:45 schreef OEM het volgende:
[..]
Sure. Geen onderwijs genoten? Nooit over een weg gereden? Nooit naar de publieke omroep gekeken? Nooit medische voorzieningen gebruikt? Etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc.
Na twee weken krijg je een briefje dat ze best behoorlijk hun best hebben gedaan, maar helaas niemand hebben kunnen vinden.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Aangifte doen is belangrijk. U wilt bijvoorbeeld dat de dader wordt gepakt of u hebt de aangifte nodig om uw schade vergoed te krijgen van de verzekering. Ook de politie heeft uw aangifte nodig. Want alleen dan kan de politie officieel een onderzoek starten.
Ik heb het over de laatste 10 jaar. Van medische voorzieningen heb ik nauwelijks gebruik gemaakt, en in ieder geval daarvoor 15 x meer betaald via verplichte verzekering als het gekost heeft.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:45 schreef OEM het volgende:
[..]
Sure. Geen onderwijs genoten? Nooit over een weg gereden? Nooit naar de publieke omroep gekeken? Nooit medische voorzieningen gebruikt? Etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc.
Punt is dat jij te weinig belasting betaalt om op elke hoek van elke straat 24/7 een SWAT gestationeerd te hebben. Het is dus gewoon je eigen schuld dat de overheid faalt.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:53 schreef LXIV het volgende:
Punt is dat het handhaven van de wet dé kerntaak van de overheid is, die ze dus nalaten.
Je rijdt nooit op Nederlandse wegen? Spoel je je plee nooit door? et ceteraquote:De afgelopen 10 jaar heb ik minstens 350.000 euro belasting betaald zonder ooit één beroep te doen op de Nederlandse staat.
Trias politicas ring a bell?quote:Punt is dat het handhaven van de wet dé kerntaak van de overheid is, die ze dus nalaten.
Ja, maar dat was meer omdat jij thuis was toen het gebeurde dan om die paar dingetjes die ze gestolen hebben. Voor verkrachting komen ze ook hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:56 schreef Copycat het volgende:
Toen bij mij van de zomer een insluiping plaatsvond, terwijl ik onder de douche stond, kwam de politie een uurtje later twee man sterk poolshoogte nemen. Voor een gestolen iPhone en money clip.
Niet dat het uiteindelijk wat opleverde, maar toch, zelfde medaille, andere kant.
En gelukkig betaalde de verzekering volledig uit.
ja nu lijk ik een pedoquote:
Wat zou dat voor verschil moeten maken?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:00 schreef Cucumissativus het volgende:
Ja, maar dat was meer omdat jij thuis was toen het gebeurde dan om die paar dingetjes die ze gestolen hebben.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |