Beetje trieste poging. Je eurofilie slaat aardig door.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, echt een querulant eerste klas die Farage.
Dus worden we dan een self sustaining union onderling gezien ? Is dat wat we gaan zien met de tijd. Een soort ruilhandel onderling om onszelf te bedruipen.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sterke economische ontwikkeling van zwakkere landen is natuurlijk wel positief voor andere landen. denk bijvoorbeeld aan een grotere afzetmarkt voor producten gemaakt in de rijkere landen. En wanneer de economie van Europa over het algemeen sterker wordt lijkt me dat ook niet bepaald negatief.
Ik raad je aan dat andere topic over dit onderwerp nog eens te lezen en dan niet enkel de posts die je bevallen.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje trieste poging. Je eurofilie slaat aardig door.
Zo zie ik het niet. Ik denk dat een economisch sterke unie wel handig is voor de ontwikkeling van onze welvaart. We verdienen toch het meeste aan de landen om ons heen.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:20 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dus worden we dan een self sustaining union onderling gezien ? Is dat wat we gaan zien met de tijd. Een soort ruilhandel onderling om onszelf te bedruipen.
Waarom zou dat gunstig zijn dan, voor de onderling rust en veiligheid ? Voor de welvaart zou het weinig veranderen, we zijn al welvarend, op de crisis na dan, maar dat is een om de zoveel jaren terugkerend fenomeen wat blijkbaar gewenst is.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet. Ik denk dat een economisch sterke unie wel handig is voor de ontwikkeling van onze welvaart. We verdienen toch het meeste aan de landen om ons heen.
We zijn nu inderdaad welvaren en dat hebben we deels te danken aan onze Europese samenwerking.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:25 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Waarom zou dat gunstig zijn dan, voor de onderling rust en veiligheid ? Voor de welvaart zou het weinig veranderen, we zijn al welvarend, op de crisis na dan, maar dat is een om de zoveel jaren terugkerend fenomeen wat blijkbaar gewenst is.
Ik moet van een eurofiel aannemen dat ik selectief ben?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik raad je aan dat andere topic over dit onderwerp nog eens te lezen en dan niet enkel de posts die je bevallen.
Zou het ? Is dat niet eerder gewoon aan handel toe te schrijven ? inplaats van voordelen uit de unie.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We zijn nu inderdaad welvaren en dat hebben we deels te danken aan onze Europese samenwerking.
Je moet niets, had het eerlijk gezegd ook niet van je verwacht. Want het past niet in je straatjequote:Op zondag 10 februari 2013 11:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik moet van een eurofiel aannemen dat ik selectief ben?
Humor heb je wel...
Bevorderen van de onderlinge handel is dan ook een belangrijk doel en deel van de EU.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:34 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Zou het ? Is dat niet eerder gewoon aan handel toe te schrijven ? inplaats van voordelen uit de unie.
Dat is flauwekul natuurlijk, geld verdienen hoef je niemand voor aan te sporen is mij altijd verteltquote:Op zondag 10 februari 2013 11:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bevorderen van de onderlinge handel is dan ook een belangrijk doel en deel van de EU.
Je beweerd het vooraf te weten, gaat vervolgens toch posten en daarna erover jij-bakken.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je moet niets, had het eerlijk gezegd ook niet van je verwacht. Want het past niet in je straatje.
Waarom zou dit flauwekul zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 11:38 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dat is flauwekul natuurlijk, geld verdienen hoef je niemand voor aan te sporen is mij altijd vertelt
De vraag is of je daar een unie voor nodig hebt ?, niet of het een goed idee is om handelsbelemmeringen weg te halen of om onderlinge banden te versterken.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom zou dit flauwekul zijn?
En het weghalen van handelsbelemmeringen helpt natuurlijk wel degelijk bij het geld verdienen...
Ik verwijs je nog graag even naar waar ik op doel.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je beweerd het vooraf te weten, gaat vervolgens toch posten en daarna erover jij-bakken.
Wordt anders eens volwassen.
Een unie is daar inderdaad wel verdomde praktisch voorquote:Op zondag 10 februari 2013 11:41 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
De vraag is of je daar een unie voor nodig hebt ?, niet of het een goed idee is om handelsbelemmeringen weg te halen of om onderlinge banden te versterken.
quote:Op zondag 10 februari 2013 10:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
De aard van de EU is neo-liberaal met een sterke nadruk op (interne) markt harmonisatie en ontwikkeling van achterstandsgebieden ten behoeve van het vergrote van de Europese afzetmarkt. Heeft niets te maken met een controlemaatschappij. Wel met aanleggen van wegen en internetverbindingen.
In deze houdaningheid met zoveel macht, absoluut niet. Vind ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een unie is daar inderdaad wel verdomde praktisch voor.
Je begrijpt het niet goed. Je bent in getroll van Farage getrapt.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:44 schreef icedcore het volgende:
dus als ik het goed begrijp worden er mensen betaald om te trollen in forums waar er iets negatiefs over de EU wordt gepost ?!?!?zoveel mensen kunnen ze
. A niet vinden
. B zijn niet capabel genoeg om alle kritiek te kunnen weerleggen/ onderbouwen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, een user beweerd wat anders zonder bron, wat jou uitkomt: dus waar.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik verwijs je nog graag even naar waar ik op doel.
NWS / EU - propaganda via social networks dit zou je op weg kunnen helpen wanneer je bereid bent iets verder te kijken dan je neus lang is.
Lees dat andere topic eens door. Daar staat het uitgelegd op een manier dat jij het zelfs zou moeten kunnen begrijpen...quote:Op zondag 10 februari 2013 11:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh, een user beweerd wat anders zonder bron, wat jou uitkomt: dus waar.
Handig die logica.
Kom gewoon met een bron.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lees dat andere topic eens door. Daar staat het uitgelegd op een manier dat jij het zelfs zou moeten kunnen begrijpen...
Wat krijg je nou betaald voor zo'n postquote:Op zondag 10 februari 2013 10:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
De aard van de EU is neo-liberaal met een sterke nadruk op (interne) markt harmonisatie en ontwikkeling van achterstandsgebieden ten behoeve van het vergrote van de Europese afzetmarkt. Heeft niets te maken met een controlemaatschappij. Wel met aanleggen van wegen en internetverbindingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |