wahahaha, The Mighty Ducks, wie kent ze niet en dat moet je dan serieus nemen.quote:Op zondag 10 februari 2013 05:04 schreef sp3c het volgende:
afgelopen, Ducks win na 1 miljoen penalities
1 punt voor st Louis en 2 punten voor Anaheim!
Liesjequote:Op zondag 10 februari 2013 05:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik dacht op een buiten baan ofzo, omdat je graag meer sneeuw wilde voor snowboarden.l Dan mag de lente nu wel komen
Ja!!!!! Ik mis Oehoeboeroe in de OP!quote:
Heeee Daantje!!quote:Op zondag 10 februari 2013 02:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Niet? haha![]()
Zit ik hier nu weol goed?
ik vond het eigenlijk wel met recht een sp3c topicquote:Op zondag 10 februari 2013 07:43 schreef Jian het volgende:
Jessus, Sp3c, weer een half topic verkloot met die vuige nichtensport van 'm, ze zouden voor sommige mensen een belasting moeten invoeren op internetruimtewann verspilling!
Bananen nog niet genoeg geweest Heksquote:Op zondag 10 februari 2013 09:39 schreef Toverheks het volgende:
en D-K stalkt Yvonne, elke keer als Yvonne er is komt ie ff kijken wat ze doet![]()
voor de rest is het met ijshockey gevuld, geen problemen maar maar ho ho wil leuke plaatjes in de OP, desnoods van Bananen
Er zijn geen bananen vandaagquote:Op zondag 10 februari 2013 10:18 schreef selam het volgende:
[..]
Bananen nog niet genoeg geweest Heks
quote:Op zondag 10 februari 2013 10:18 schreef selam het volgende:
[..]
Bananen nog niet genoeg geweest Heks
Vandaag mandarijnenquote:Op zondag 10 februari 2013 10:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]je kan nooit genoeg Bananen hebben
Morguh zonder kater, hedde carnaval gevierd?quote:
Mooi, ga eens iemand hier blij maken dan.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 12:09 schreef ZOA het volgende:
Tis carnaval!!! Even terug naar het daarbij behorende nivo
Nee die ook nietquote:
Ik vind hem leuk ZOAquote:
Et tu, Brute?!quote:Op zondag 10 februari 2013 09:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vond het eigenlijk wel met recht een sp3c topic
Ze kan er mee bedoelen dat het waardeloos was natuurlijk.quote:
Je bedoelt dat ie druipt van het sarcasme, je zou best eens gelijk kunnen hebbenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kan er mee bedoelen dat het waardeloos was natuurlijk.
Ik ben net binnenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:20 schreef selam het volgende:
[..]
Lekker binnen blijven maar ,met je bakkie leut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |