Er zijn geen bananen vandaagquote:Op zondag 10 februari 2013 10:18 schreef selam het volgende:
[..]
Bananen nog niet genoeg geweest Heks
quote:Op zondag 10 februari 2013 10:18 schreef selam het volgende:
[..]
Bananen nog niet genoeg geweest Heks
Vandaag mandarijnenquote:Op zondag 10 februari 2013 10:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]je kan nooit genoeg Bananen hebben
Morguh zonder kater, hedde carnaval gevierd?quote:
Mooi, ga eens iemand hier blij maken dan.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 12:09 schreef ZOA het volgende:
Tis carnaval!!! Even terug naar het daarbij behorende nivo
Nee die ook nietquote:
Ik vind hem leuk ZOAquote:
Et tu, Brute?!quote:Op zondag 10 februari 2013 09:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vond het eigenlijk wel met recht een sp3c topic
Ze kan er mee bedoelen dat het waardeloos was natuurlijk.quote:
Je bedoelt dat ie druipt van het sarcasme, je zou best eens gelijk kunnen hebbenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kan er mee bedoelen dat het waardeloos was natuurlijk.
Ik ben net binnenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:20 schreef selam het volgende:
[..]
Lekker binnen blijven maar ,met je bakkie leut
"borreltje", tis 12.30.uur, waar zie je me voor aan zeg, ...... alhoewelquote:Op zondag 10 februari 2013 12:26 schreef selam het volgende:
[..]
Toppie borreltje bij je bakkie en pootjes omhoog
Na 12 uur ben je zuipert hequote:Op zondag 10 februari 2013 12:27 schreef Jian het volgende:
[..]
"borreltje", tis 12.30.uur, waar zie je me voor aan zeg, ...... alhoewel
Heks ik heb niks met voetbal sorryquote:Op zondag 10 februari 2013 12:27 schreef Toverheks het volgende:
14.30.......A.JAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX tegen roda jc
Om half tien een scheutje kwantroo in de koffie tijdens 'de schaft'quote:Op zondag 10 februari 2013 12:27 schreef Jian het volgende:
[..]
"borreltje", tis 12.30.uur, waar zie je me voor aan zeg, ...... alhoewel
geeft niet hoor, als AJAX AJAX AJAX AJAX maar de cup weer binnen haaltquote:
Och, in het zuiden als je er bent en opgaat in het sfeertje en vooral dronken bent, is het wel lachen, als je het van hieruit beziet dan denk je, la maar, vooral die muziek is nuchter niet te verteren.quote:
Ja moet kunnen ZOAquote:Op zondag 10 februari 2013 12:30 schreef ZOA het volgende:
[..]
Om half tien een scheutje kwantroo in de koffie tijdens 'de schaft'
ja of denk na te veel gedronken te hebben ff kotsen in de goot, en laten ze die pokkemuziek eens zachter zetten........... echt denk ook dat je beneden de rivieren geboren moet zijn om het leuk te vindenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, ik het zuiden als je er bent en opgaat in het sfeertje en vooral dronken bent, is het wel lachen, als je het van hieruit beziet dan denk je, la maar, vooral die muziek is nuchter niet te verteren.
Het schijnt iets met katholiek zijn van doen te hebbenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja of denk na te veel gedronken te hebben ff kotsen in de goot, en laten ze die pokkemuziek eens zachter zetten........... echt denk ook dat je beneden de rivieren geboren moet zijn om het leuk te vinden
Wim komt van oorsprong uit Haarlem maar woont als sinds zijn 8ste in Veldhoven, die zegt het ook, als je er tussen staat ga je vanzelf mee doen en uiteraard niet nuchterquote:Op zondag 10 februari 2013 12:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja of denk na te veel gedronken te hebben ff kotsen in de goot, en laten ze die pokkemuziek eens zachter zetten........... echt denk ook dat je beneden de rivieren geboren moet zijn om het leuk te vinden
Nou ja .. Willem houd er misschien niet van om op te vallen?quote:Op zondag 10 februari 2013 12:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wim komt van oorsprong uit Haarlem maar woont als sinds zijn 8ste in Veldhoven die zegt het ook, als je er tussen staat ga je vanzelf mee doen en uiteraard niet nuchter![]()
Hij speelde sax en alle kroegen langs, was gezellig hoor
Als je streamt wil je aandacht hè, anders ga je niet voor zo'n ding zitten lijkt mequote:Op zondag 10 februari 2013 12:41 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nou ja .. Willem houd er misschien niet van om op te vallen?
Dus dan doe je maar mee .... noodgedwongen
wtf is dat?quote:Op zondag 10 februari 2013 12:30 schreef ZOA het volgende:
[..]
Om half tien een scheutje kwantroo in de koffie tijdens 'de schaft'
Dan moet ik eerst weten wat het is.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
dat is lekker .. moet je ook eens proberen
jah dat .. ik weet wel wat lekker isquote:Op zondag 10 februari 2013 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weten wat het is.
O wacht, je bedoelt Cointreau
O das heerlijk, dronk het jaren geleden ook weleeens mmmmmmmmmmmmmmmquote:
Dat zal ook wel weer knallen worden op een niet nader te noemen stream, vanuit een niet nader te noemen Haagse huiskamer..quote:Op zondag 10 februari 2013 12:27 schreef Toverheks het volgende:
14.30.......A.JAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX tegen roda jc
Dit blijft voor mij nog altijd de carnavalstopper!quote:Op zondag 10 februari 2013 12:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, in het zuiden als je er bent en opgaat in het sfeertje en vooral dronken bent, is het wel lachen, als je het van hieruit beziet dan denk je, la maar, vooral die muziek is nuchter niet te verteren.
Net zoiets als kran marienjeequote:
Zou het..........?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi, ga eens iemand hier blij maken dan.
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer knallen worden op een niet nader te noemen stream, vanuit een niet nader te noemen Haagse huiskamer..
Geef ze brood en spelen ...quote:Op zondag 10 februari 2013 13:53 schreef pullup het volgende:
Ik vind het in Nederland al overdreven met elke dag dat VI op TV om te lullen over een middagje voetbal maar in Spanje geeft elke trainer elke dag verplicht een persconferentie van een half uur zo lijkt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |