jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
maar prom, jij maakt taarten met marsepein
marsepein
coldplayquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:59 schreef nodig het volgende:
Iedereen Nederland 3!
Coldplay viva la vida!
#zeroes
#3fm #is #baas
#hastag #terror #is #niet #baas
#antihipster
#JongSC
Kan je het goed?quote:
ook al niet?quote:
Nah, sommige.quote:
Ik luister echt een lied per dag van hen.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:00 schreef nodig het volgende:
[..]
One Direction![]()
We kopen later wel allebei een koptelefoon oke?
Nee, heb ik nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat erg voor je Stu![]()
Heb je geen regenpak
Ik kreeg kei hard sneeuw in mijn ogen terwijl ik mijn patat nog warm naar huis aan het brengen was. En ik klaar niet. Zeurpiet ben je
En het liefst kijk je zeker de clip erbijquote:Op zondag 10 februari 2013 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik luister echt een lied per dag van hen.
waarom verander je altijd mij berichtenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet
Wel balen van je patat. Sorry
Nee hoor. Ik kijk nauwelijks clips. Alleen een keer om te weten wat de clip dan is. En soms die van Macklemorequote:Op zondag 10 februari 2013 00:03 schreef nodig het volgende:
[..]
En het liefst kijk je zeker de clip erbij
Deed ik dat? Ik las het zoquote:Op zondag 10 februari 2013 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom verander je altijd mij berichten
stuquote:
Sorry, ik dacht echt dat je dat vroegquote:
ik zoek even een fotoquote:Op zondag 10 februari 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan je het goed?echt van die mooie taarten enzo?
jaaaquote:
Dus je bent serieus van van one direction vanwege hun muziek ipv hun sixpacks?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kijk nauwelijks clips. Alleen een keer om te weten wat de clip dan is. En soms die van Macklemore
Ik vind het wel leuk jaquote:Op zondag 10 februari 2013 00:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Dus je bent serieus van van one direction vanwege hun muziek ipv hun sixpacks?
Ik heb ook een sixpack.
bier.
quote:
Wat een lief formaat. Is dat voor kinderen?quote:
Love itquote:Op zondag 10 februari 2013 00:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb die koe naast die hello kitty taart gemaakt aan de linkerkant
Vervelend voor je Stu, dat er niet zo'n treklipdinggeval aan zitquote:
nicequote:Op zondag 10 februari 2013 00:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb die koe naast die hello kitty taart gemaakt aan de linkerkant
hahahahaha dienquote:Op zondag 10 februari 2013 00:09 schreef Dientje12 het volgende:
Weet je waarom ik friet patat noem?
Nou ging zo ik moest 2 friet halen plus mexicano en frikandel voor mij en me moeder. Ik ging naar de plaatselijke snackbar 100 meter rijden met me waggi parkeren voor de deur als een baas, ik loop naar binnen en daar werkt een dame met best wel grote tieten, cup weet ik niet daar ben ik niet goed in..
Maarja bij de kassa aangekomen keek ik naar haar inkijk en bestelde ik gelijk dus ik zei.
''2 tiet met mexicano pinda en een frikandel''
En ja je weet wel, ze keek een beetje raar en trekte haar bloesje een beetje samen..
Sta ik daar om kwart voor 6 in de snackbar
oke ik had niet verwacht dat je pics ging laten zienquote:
oooohquote:Op zondag 10 februari 2013 00:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker,vulling van aardbeiding en botercreme
Zijn buikspieren mogen zichtbaar zijn maar dat is vooral omdat hij heel mager is. Zijn borstspieren zijn niet aanwezig. Oogt een beetje vreemd imhoquote:Op zondag 10 februari 2013 00:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wel, de persoon op de foto weet ik niet
[..]
Wut
Het woord ecto sowiesoquote:Op zondag 10 februari 2013 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sixpack showen terwijl je ecto bent
dientje, je bent echt geniaal.quote:
Rechtstreeks van googlequote:Op zondag 10 februari 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
oke ik had niet verwacht dat je pics ging laten zien
oh ik dacht alquote:
Ben je serieus?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
http://www.sportlerfrage.(...)n-sixpack-oder-nicht
ben jij dit nodig?
Ben jij serieus?quote:
quote:
Ze zeggen altijd dat ik meer biertjes moet drinkenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
al vraag ik ook altijd op een Duits forum of mijn buik al het formaat heeft van een ekte duitser
haha, waarom?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat ik meer biertjes moet drinken
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:15 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zaterdag 9 februari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 553 Stuart
02. 536 Pizza_Pepperoni
03. 303 supersof
04. 299 deadprez
04. 299 BBQ-kip
06. 256 JRRY
07. 237 Ajacied422
08. 224 Pino112
09. 222 Argo
10. 217 Guus_Geluk7
11. 211 Fok-it
12. 204 Vaseline_
13. 200 Volksrepubliek-
14. 191 Ambipur
14. 191 Black-beauty-babe
16. 187 Stiffler1988
17. 185 promisionxexposed
18. 184 RockNijntje
19. 180 Karina
20. 176 SpaceInvaders
Deze statistieken werden mede mogelijk gemaakt door Igen.
Klik hier voor meer stats
Als Pizza niet vroeg was gaan slapen had hij op 1 gestaanquote:
Arme pizzaquote:Op zondag 10 februari 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als Pizza niet vroeg was gaan slapen had hij op 1 gestaan
Hij slaapt nog niet hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als Pizza niet vroeg was gaan slapen had hij op 1 gestaan
ohnee?quote:
Misschien wilde hij niet op 1 komen te staanquote:
neequote:
Vanmorgen wilde hij juist wel op 1 staanquote:Op zondag 10 februari 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien wilde hij niet op 1 komen te staan
Vieze verslaafde kut hommoquote:
slaap lekkerquote:Op zondag 10 februari 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
Morgen drukke dagDus ik ga maar slapen
![]()
Slaap lekker
Trusten sofje pofjequote:Op zondag 10 februari 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
![]()
Slaap lekker
Welterustenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
![]()
Slaap lekker
Baas boven baas.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Omg stuart homo ik ben alweer tweede
Ja. Ik ben helemaal op je afgeknapt.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stelt mijn levenloosheid je teleur
Ooh nee wat ergquote:Op zondag 10 februari 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Ik ben helemaal op je afgeknapt.
Gebruik maar voor je FOK! E-liefdequote:Op zondag 10 februari 2013 00:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh nee wat ergwat moet ik dan met al die dingen die ik moest kopen
Fijne dag morgen en sweet dreamsquote:Op zondag 10 februari 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
![]()
Slaap lekker
Je had ook niet zo vroeg moeten stoppen manquote:Op zondag 10 februari 2013 00:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Omg stuart homo ik ben alweer tweede
Je mag haar broertje welquote:
Sofje is al bezet he.quote:
Msacras is nog singlequote:Op zondag 10 februari 2013 00:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Sofje is al bezet he.
Promi is te moeilijk en heeft een relatie met een beveiliger die haar zelfs op fok in de gaten houd.
AJ heb ik geen ervaring mee maar schijnt een pittige tante te zijn.
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
huh maar dat was toch de reden dat je met haar praatte zodat jij haar broertje kon krijgenen nu zomaar niet meer willen
Slaap lekkerquote:
Eigenlijk welquote:Op zondag 10 februari 2013 00:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Had dat onder ons moeten blijven?
Huhwatte?quote:
Je luistert nergens naar nog?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik zit nu echt al een half uur met mijn koptelefoon op maar ik heb geen idee wat voor muziek ik wil luisteren
Mozartquote:Op zondag 10 februari 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik zit nu echt al een half uur met mijn koptelefoon op maar ik heb geen idee wat voor muziek ik wil luisteren
Neequote:
Waz dat?quote:
Dat schiet niet echt heel erg opquote:
Dat moet vandaag (zondag in NL) kunnen lukken hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 00:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Volgens mijn postratio nog bijna een week
Een 'band' met een nummer Koos Werkloos en ik zit mobiel en naast de quote knop zit de profiel knop en ik klikte net mis, dus toen kwam ik bij jou profiel, waar als beroep stond: 'Koos Werkloos'.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een 'band' met een nummer Koos Werkloos en ik zit mobiel en naast de quote knop zit de profiel knop en ik klikte net mis, dus toen kwam ik bij jou profiel, waar als beroep stond: 'Koos Werkloos'.
Nu nog een leuke mijlpaal post bedenkenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat moet vandaag (zondag in NL) kunnen lukken hoor
Daar kan ik je niet bij helpen vrees ikquote:Op zondag 10 februari 2013 00:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu nog een leuke mijlpaal post bedenken
Ik ga naaktfoto's van weet ik veel wie plaatsen en dan geband worden door mijn mijlpaal postquote:Op zondag 10 februari 2013 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet bij helpen vrees ik
Zo'n grote mijlpaal is het nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 00:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga naaktfoto's van weet ik veel wie plaatsen en dan geband worden door mijn mijlpaal post
Ooh ooh Den Haagquote:Op zondag 10 februari 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
Ik zal best nog wel een keertje net als vroegahh in Moerwijk willen wonahhh
Ja nee dat is lekker voor aan je orenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
Ik zal best nog wel een keertje net als vroegahh in Moerwijk willen wonahhh
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja nee dat is lekker voor aan je oren
Sommige zijn wel goed hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 00:50 schreef Stuart het volgende:
Ik ben niet zo van de Nederlandstalige muziek eigenlijk
Heb je gezopen?quote:
Nee man. kom op. die tekstquote:
Het is inderdaad jammerlijk stil hierquote:Op zondag 10 februari 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
Jezus doods hier zegKom op het is carnaval
![]()
De kans om foute carnavalsmuziek te droppen..quote:Op zondag 10 februari 2013 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammerlijk stil hier
Ik klik nergens opquote:Op zondag 10 februari 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De kans om foute carnavalsmuziek te droppen..
Het vliegerlied![]()
jawel johquote:
Kan nog steeds. beetje saai alleenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:09 schreef Stuart het volgende:
Ik had gehoopt om tot een uur of 2 door te kunnen gaan eigenlijk
Klopt. Misschien moet ik dan maar shit op eBay gaan kopen of kijken bij een andere SCquote:
Als je je verveelt ga je shit op ebay kopen?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. Misschien moet ik dan maar shit op eBay gaan kopen of kijken bij een andere SC
eBay is goedkoop thoughquote:Op zondag 10 februari 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je je verveelt ga je shit op ebay kopen?zal je portemonnee leuk vinden
Goedkoper dan marktplaats?quote:
eBay UK heb ik het over trouwensquote:Op zondag 10 februari 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goedkoper dan marktplaats?
Wat koop je dan?
Ja jij verdient veel, dan kan dat nog welquote:Op zondag 10 februari 2013 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
eBay UK heb ik het over trouwens
Oplader voor in de auto voor iPod/iPhone, allemaal vrij kleine en goedkope dingetjes (onder de 10 euro meestal)
okquote:
Ja, ik vind het wel leukquote:Op zondag 10 februari 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij verdient veel, dan kan dat nog wel
Zo, late entreequote:
Niets gedaan eigenlijk. Hoe was jouw avond met je vrienden though?quote:
ja, vrienden net weg.quote:
ja leuk, gezellig hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets gedaan eigenlijk. Hoe was jouw avond met je vrienden though?
Nooit gespeeldquote:Op zondag 10 februari 2013 01:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, vrienden net weg.
gewonnen met kolonisten en daarna nog stukje beyoncé concert kijken op tv.
Wat moet je doen dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
kolonisten is leuk, moet je echt ns dpen
je moet wegen bouwen naar de haven enzo, en anderen doorbreken dat blablaquote:
Ah oke.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
je moet wegen bouwen naar de haven enzo, en anderen doorbreken dat blabla
en je krijgt grondstoffen enzo
Ga slapen johquote:
Slapen. Viert morgen d'er verjaardagquote:
Waarom?quote:
Ohja.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Slapen. Viert morgen d'er verjaardag
gewoonquote:
waarom?quote:
okquote:Op zondag 10 februari 2013 01:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Noh g, me vest zak niet goed ofzo
ok. datmagquote:
nee grapje tog lobii allezquote:
Was maar grapjequote:
of neuk-showsquote:
Goed goed. Und du?quote:
Dat willen we niet hebben natuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 01:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow gelukkig maar, anders word ome Tax heel erg boos
Jij bent toch maar een heel klein ventje?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow gelukkig maar, anders word ome Tax heel erg boos
Slang voor dat je iets niet weetquote:
Ja primaquote:Op zondag 10 februari 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed. Und du?
[..]
Dat willen we niet hebben natuurlijkga je me dan bekogelen met frikandellenbroodjes?
Uhm uit eten?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja primawas het uiteten nog lekker?
Duh, de appel en het paradijsquote:Op zondag 10 februari 2013 01:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
wat heeft een slang hiermee te maken wtf/
Nee dan bel ik de pliesiequote:Op zondag 10 februari 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed. Und du?
[..]
Dat willen we niet hebben natuurlijkga je me dan bekogelen met frikandellenbroodjes?
Dat maakt toch niks uitquote:Op zondag 10 februari 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent toch maar een heel klein ventje?
die kenkwel.quote:
Maar wat doe je dan als je boos bent?quote:
quote:
Verleden week jaquote:Op zondag 10 februari 2013 01:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja je ging vrijdag toch uit eten of was dat alweer vorige week?
En wie was de slang?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
die kenkwel.
eva ging de appel expres eten want de slang zei het en adriaan ook want eva beveelde het aan en toen zag god dat en mochten ze niet meer in het paradijs leven, het leven was daarom een hel totdat Jezus voor ons aan het kruis stierf.
Ik weeg 110 kilo mate. Een bonk spier. Ik stamp Badr Hari zo tegen de vlakte met zijn tyfuskopquote:
oh haha ik loop achterquote:Op zondag 10 februari 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verleden week jaMaar was lekker hoor
Niet dat jij het lekker had gevonden maar oke
Ik ben ook beetje besef van tijd kwijt dusquote:Op zondag 10 februari 2013 01:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh haha ik loop achter
Mooi dat het lekker was
weetje het zeker?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weeg 110 kilo mate. Een bonk spier. Ik stamp Badr Hari zo tegen de vlakte met zijn tyfuskop
Ja, die gast zou eens flink op zijn lelijke rotsmoel geslagen moeten worden en ik voel mij daar de aangewezen persoon voorquote:
haha gelukkig ben ik niet de enigequote:Op zondag 10 februari 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook beetje besef van tijd kwijt dus
omdat?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die gast zou eens flink op zijn lelijke rotsmoel geslagen moeten worden en ik voel mij daar de aangewezen persoon voor
Heb jij nog wat leuks gedaan vanavond met Tax?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha gelukkig ben ik niet de enige
Hij niet zo lief is voor andere mensenquote:
heb jum ooit geroken?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:33 schreef Stuart het volgende:
Heey Badr, als je dit leest, ik vind je lelijk en je stinkt
jij blijkbaar ook niet,quote:Op zondag 10 februari 2013 01:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij niet zo lief is voor andere mensen
Heb ik ooit mensen daadwerkelijk mishandeld though?quote:
Ja beetje bankhangen en toen op bed liggen en niksenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij nog wat leuks gedaan vanavond met Tax?
Niksen huh? Je lag dus onderopquote:Op zondag 10 februari 2013 01:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja beetje bankhangen en toen op bed liggen en niksen
Na werk ben ik altijd zo gaar
A-ha..quote:Op zondag 10 februari 2013 01:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja beetje bankhangen en toen op bed liggen en niksen
Na werk ben ik altijd zo gaar
nee denk het niet maar jaquote:Op zondag 10 februari 2013 01:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ik ooit mensen daadwerkelijk mishandeld though?
Je kunt soms zo overdreven serieus overkomen. Jammerquote:
wat danquote:Op zondag 10 februari 2013 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt soms zo overdreven serieus overkomen. Jammer
Wat is dit zeg?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
Papa, de paashaas bestaat toch helemaal niet?
Je moet je smoel houden vuil goor uit de baarmoeder geslingerd kuttekind
Als jij die tyfusbek nog een keer opentrekt, knip ik je scrotum af
En stel niet van die domme vragen ja!
Voor ik echt boos ben moet er wel heel wat gebeurenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan als je boos bent?
unlike hem danquote:Op zondag 10 februari 2013 01:37 schreef JRRY het volgende:
oeps per ongeluk een foto geliket die ik niet wou liken op fb
Netjesquote:Op zondag 10 februari 2013 01:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Voor ik echt boos ben moet er wel heel wat gebeuren
Maar als ik boos ben kan ik me altijd wel inhouden en dan is het alleen kwa gedrag te merken
zit je nou beide op een aparte laptop ofzo?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu stampt de kat mijn haar
nee mobielquote:Op zondag 10 februari 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zit je nou beide op een aparte laptop ofzo?
nou enquote:Op zondag 10 februari 2013 01:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
zij heeft toch al notifciatie gekregen toch
Wat gezellig en romantischquote:
I dont careequote:
Dafuq kneus?quote:
heb je die ziekte met stemmetjes in je kop?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dafuq kneus?
Je viert het niet eens dus flikker een tyfuseind op man![]()
Nopequote:Op zondag 10 februari 2013 01:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Netjes
Ben je wel eens je geduld verloren tijdens je werk in de beveiliging?
Schiezofrenietquote:Op zondag 10 februari 2013 01:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
heb je die ziekte met stemmetjes in je kop?
Ik wou dat ik zo rustig kon blijvenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nopeblijven praten en als dat niet werkt met collegas eruit bonjouren
whut?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:40 schreef JRRY het volgende:
ik kan er niet opkomen iets met scheveningen ofzo dacht k
Ik heb ook soms wel gesprekken met mezelf, of ik ben sarcastisch tegen mezelf en dan geef ik mezelf ook nog gelijk enzo ja..quote:Op zondag 10 februari 2013 01:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
heb je die ziekte met stemmetjes in je kop?
Wat? De mooiste dag van het jaar ouwequote:
14 December is niet bijnaquote:Op zondag 10 februari 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat? De mooiste dag van het jaar ouwe
Ook al vier ik het dan niet
ik ook wel. soms.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb ook soms wel gesprekken met mezelf, of ik ben sarcastisch tegen mezelf en dan geef ik mezelf ook nog gelijk enzo ja..
Weet ikquote:
Cheers wijffiequote:Op zondag 10 februari 2013 01:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Stuart, jij bent de reden dat het hier gezellig is. Je maakt me altijd aan het lachen ouwe
Voor je het weet is het zover thoughquote:Op zondag 10 februari 2013 01:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
14 December is niet bijna
Diep.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:42 schreef promisionxexposed het volgende:
Soms vraag ik dingen aan mijzelf, ik krijg dan altijd antwoord
Hou op enge gedachtequote:Op zondag 10 februari 2013 01:42 schreef promisionxexposed het volgende:
als je het al weet hoef je ook nks te vragen tochquote:Op zondag 10 februari 2013 01:42 schreef promisionxexposed het volgende:
logisch, iedereen wil met Tax in bedquote:Op zondag 10 februari 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ikIk ben eigenlijk een beetje jaloers
jawelquote:Op zondag 10 februari 2013 01:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
als je het al weet hoef je ook nks te vragen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |