abonnement Unibet Coolblue
pi_124132187
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:37 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

50/50 _O- _O-

Jij bent zeker zo'n opportunist die op basis van de wedstrijd BM- Arsenal je oordeel velt. BM is oppermachtig dit seizoen, Juve heeft het al moeilijk tegen Catania etc.. Bijna elke wedstrijd (dit blijkt ook uit posts van bianconeri.

Als bayern haar niveau haalt gaat Juve eraan hoor, die zijn dat tempo niet gewend. 2/3:0 in Beieren, nipte zege voor Juve in Turijn gok ik, en dan ben ik nog mild
Ik volg de BL en S A. Dus weet wel degelijk waar ik overpraat. En oordeel zeker niet op de wedstrijd tegen Arsenal.

Maargoed ieder zijn mening, als ik de spelers individueel bekijk is juve echt niet zwakker, ja in de voorhoede.

We zullen wel zien,eerst vanavond Bologna
pi_124132918
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:37 schreef vluggejapie99 het volgende:

50/50 _O- _O-

Jij bent zeker zo'n opportunist die op basis van de wedstrijd BM- Arsenal je oordeel velt. BM is oppermachtig dit seizoen, Juve heeft het al moeilijk tegen Catania etc.. Bijna elke wedstrijd (dit blijkt ook uit posts van bianconeri.

Als bayern haar niveau haalt gaat Juve eraan hoor, die zijn dat tempo niet gewend. 2/3:0 in Beieren, nipte zege voor Juve in Turijn gok ik, en dan ben ik nog mild
Juventus speelt idd dit seizoen niet vaak echt goed voetbal. Maar winnen wel bijna alles, winnen de groep. Spelen Chelsea 2x weg. Gaat vooral vanwege de spits zo slecht, rest is ijzersterk.

Ik schat de kans ook 50/50 in.
Juventus is kwalitatief nauwelijks slechter dan Bayern, als ze al niet gelijkwaardig zijn. (op spitsen na schat ik Juve niet slecht of zelfs in die linies sterker)

Als Juve gewoon haar normale niveau haalt, en Bayern niet super top is dan gaat Juve absoluut door. Ik denk dat de ploeg die doorgaat het vooral moet hebben van de vorm van de dag.
Welke ploeg is lekker bezig en bij wie gaat het minder?

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 02:39 schreef BramKVO het volgende:

Bianconeri ?
Er staat toch als naam yes-yes :'(
Niet mijn naam. En reageer eens inhoudelijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 22:05 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ze hebbenbij juve geen spits, vergeet ook niet dat de Bundesliga sterker is dan de Serie A
Juve mist idd een spits. Maar creeren tegen elke ploeg heelveel kansen.
Verdedigend en op middenveld is Juve echt ijzersterk.
En of de competitie sterker is maakt niet zoveel uit. Zag je met Lyon jaren geleden wel.
En Portugese clubs.
pi_124133442
Tegen Bayern zal Juve weinig kansen krijgen. Die zijn verdedigend minstens net zo goed als Juve en op het middenveld nog beter.
pi_124135244
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:59 schreef Mercurial het volgende:
Tegen Bayern zal Juve weinig kansen krijgen. Die zijn verdedigend minstens net zo goed als Juve en op het middenveld nog beter.
Vandaar dat Juve bv een Chelsea weggespeeld heeft dit jaar. Juventus creert tegen elke club kansen. Afmaken is het probleem. Ik moet Bayern maar eens kansen zien krijgen juist!

En Bayern verdedigend sterker noemen :'( |:( 8)7 _O-
pi_124135850
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:53 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Vandaar dat Juve bv een Chelsea weggespeeld heeft dit jaar. Juventus creert tegen elke club kansen. Afmaken is het probleem. Ik moet Bayern maar eens kansen zien krijgen juist!

En Bayern verdedigend sterker noemen :'( |:( 8)7 _O-
9 doelpunten tegen in de competitie,
pi_124145545
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

9 doelpunten tegen in de competitie,
Bayern heeft 11 tegen.
En wat is je punt? Alsof dat zo bijzonder is? En dat bewijst dat de verdediging beter is dan die van Juve?
Echt.... Als je gaat zeggen dat de verdediging van Bayern beter is dan die van Juve.... Ga dan lekker hockey volgen ofzo.
pi_124145805
Statistisch gezien is de verdediging van Bm beter, staat als een paal boven water.
pi_124146412
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:27 schreef vluggejapie99 het volgende:
Statistisch gezien is de verdediging van Bm beter, staat als een paal boven water.
Wie the hell cares about statistisch????
Sowieso is dat niet statistisch te bepalen, alleen al vanwege het feit dat ze in een andere competitie spelen. Misschien had Juve in de Bundesliga door die andere manier van spelen maar 5 tegen,
of Bayern in Italie 40.

Kwalitatief is de verdediging van Juventus beter, staat als een paal boven water.
Hoe grote Bayern fan je ook bent, hoe zo'n Juve hater iemand kan zijn. Dat is niet discutabel.
Neem Chiellini, Bayern heeft geen verdediger die zelfs maar in de buurt komt van Chiellini.
pi_124146484
Keurige 0-2 overwinning van Juve op Bologna.
pi_124146800
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:43 schreef bianconeri het volgende:
Keurige 0-2 overwinning van Juve op Bologna.
Zeer verdiend. Weer veel kansen gemist.

Laten we maar ophouden over bl-sa en fcb-juve.

De bl is een sterkere competitie.... zowel gladbach als stuttgart er kansloos uit tegen lazio
pi_124146891
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:50 schreef yes-yes het volgende:

[..]

Zeer verdiend. Weer veel kansen gemist.

Laten we maar ophouden over bl-sa en fcb-juve.

De bl is een sterkere competitie.... zowel gladbach als stuttgart er kansloos uit tegen lazio
op basis van 2 wedstrijden oordelen _O- _O- _O-

Ik hou al op hoor
pi_124150006
Het schijnt dat Juventus Bony wilt aantrekken, zou wel een leuke club voor hem zijn :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_124155094
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:53 schreef vluggejapie99 het volgende:

op basis van 2 wedstrijden oordelen _O- _O- _O-

Ik hou al op hoor
Op basis van statistieken oordelen _O- _O- _O-
pi_124155096
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:23 schreef TLC het volgende:
Het schijnt dat Juventus Bony wilt aantrekken, zou wel een leuke club voor hem zijn :)
Tja Juve voor hem wel, maar of hij voor Juve een mooie speler is?
pi_124155104
De 4 topcompetities zijn niet erg spannend dit jaar.

Engeland: Man Utd die vrij gemakkelijk naar titel gaat.
Italie: Juventus makkelijk naar titel
Duitsland: Bayern
Spanje: Barca
pi_124155257
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 09:11 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Op basis van statistieken oordelen _O- _O- _O-
Als ze overtuigend genoeg zijn is daar niks mis mee hoor.
  zondag 17 maart 2013 @ 09:31:05 #217
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124155260
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 09:12 schreef bianconeri het volgende:
De 4 topcompetities zijn niet erg spannend dit jaar.

Engeland: Man Utd die vrij gemakkelijk naar titel gaat.
Italie: Juventus makkelijk naar titel
Duitsland: Bayern
Spanje: Barca
Ik weet niet of je Italië nog tot de top competities moet rekenen
pi_124155935
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:53 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Vandaar dat Juve bv een Chelsea weggespeeld heeft dit jaar. Juventus creert tegen elke club kansen. Afmaken is het probleem. Ik moet Bayern maar eens kansen zien krijgen juist!

En Bayern verdedigend sterker noemen :'( |:( 8)7 _O-
Poehoe, Chelsea wegspelen. Shaktar speelde Chelsea nog overtuigender weg. Tegen Celtic een beetje balletjes wachten. Knap hoor. Ik vond Juve een mooie club om te zien vorig jaar maar tegen grotere ploegen zijn ze niet zo sterk meer als vorig jaar. Bayern is zo dominant, Juve gaat niet scoren, let op mijn woorden.
  zondag 17 maart 2013 @ 11:10:24 #219
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124156920
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:24 schreef Mercurial het volgende:

[..]

Poehoe, Chelsea wegspelen. Shaktar speelde Chelsea nog overtuigender weg. Tegen Celtic een beetje balletjes wachten. Knap hoor. Ik vond Juve een mooie club om te zien vorig jaar maar tegen grotere ploegen zijn ze niet zo sterk meer als vorig jaar. Bayern is zo dominant, Juve gaat niet scoren, let op mijn woorden.
Ik schat Bayern ook wel hoger in maar Juventus is niet een ploeg die ze zomaar even opzij zetten, wordt wel interessant maar Bayern is gewoon completer.
pi_124157628
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:27 schreef vluggejapie99 het volgende:
Statistisch gezien is de verdediging van Bm beter, staat als een paal boven water.
Vandaar dat ze verliezen van Bate en Arsenal. Juve is verdedigend veel beter.
pi_124157651
Ik vond de 2de helft van ons gisteren echt beresterk. Vucinic speelde ook zeer goed. Een mooie goal en een prima kaats op Marchisio. Volgende week mooi revanche nemen op Inter.
pi_124157671
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:24 schreef Mercurial het volgende:

[..]

Poehoe, Chelsea wegspelen. Shaktar speelde Chelsea nog overtuigender weg. Tegen Celtic een beetje balletjes wachten. Knap hoor. Ik vond Juve een mooie club om te zien vorig jaar maar tegen grotere ploegen zijn ze niet zo sterk meer als vorig jaar. Bayern is zo dominant, Juve gaat niet scoren, let op mijn woorden.
Ga fietsen zelfs Barca verloor van Celtic. En Bayern verliest van Bate en Arsenal. :') Juve kan echt wel winnen van Bayern. Zie het ook wel gebeuren.
pi_124157708
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:42 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Vandaar dat ze verliezen van Bate en Arsenal. Juve is verdedigend veel beter.
Vandaar dat ze de rest van alle wedstrijden dit seizoen wonnen. :)
pi_124157728
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:45 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ga fietsen zelfs Barca verloor van Celtic. En Bayern verliest van Bate en Arsenal. :') Juve kan echt wel winnen van Bayern. Zie het ook wel gebeuren.
Zo lust ik er ook nog wel een paar, Juve kon niet winnen van Noordsjealland, verloor thuis van Sampdoria etc....
pi_124157739
quote:
2s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:47 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Vandaar dat ze de rest van alle wedstrijden dit seizoen wonnen. :)
In de competitie ja, maar in de CL komen ze bij mij absoluut niet beter over als Juve. Ze hebben ook nog niet tegen een topteam gespeeld en toch al 2 keer verloren. Waar Juve al tegen Chelsea en Sjaktar heeft gespeeld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')