SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wedden dat jij hem nog nooit heb zien spelen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Messi van de Nederlandse velden, gaat ze helemaal gek maken hier.Groot fan van User Wotte![]()
Volgens Ten Napel maakt Hiljemark een goede indruk.
Nu is Ten Napel meestal wel een beetje bevooroordeeld qua PSV, dat wel.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
De Hiljegod
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
En nu is Hiljemark zelfs heel goed.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Cuenca is helemaal niet zo goed als de meesten denken
Speelde bij Barca amper 'omdat hij zoveel concurrentie had'. Maar 1 van die concurrenten was Cristian Tello en die stelt eigenlijk ook niks voor... Daar heeft hij dus van verloren
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Wedden dat jij hem nog nooit heb zien spelen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:30 schreef TBakkert het volgende:
Speelde bij Barca amper 'omdat hij zoveel concurrentie had'. Maar 1 van die concurrenten was Cristian Tello en die stelt eigenlijk ook niks voor... Daar heeft hij dus van verlorenGroot fan van User Wotte![]()
Voor de blessure van Affelay had Affelay ook de voorkeur. Neemt niet weg dat Cuenca gewoon een aanwinst is voor Ajax en de eredivisie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:30 schreef TBakkert het volgende:
Speelde bij Barca amper 'omdat hij zoveel concurrentie had'. Maar 1 van die concurrenten was Cristian Tello en die stelt eigenlijk ook niks voor... Daar heeft hij dus van verlorenCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
waar is de gele kaart voor de psv-speler dan![]()
Tello:quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:30 schreef TBakkert het volgende:
Speelde bij Barca amper 'omdat hij zoveel concurrentie had'. Maar 1 van die concurrenten was Cristian Tello en die stelt eigenlijk ook niks voor... Daar heeft hij dus van verloren
Cuenca:
Ah, je hebt helemaal gelijk man. Domme mongool.![]()
Wie niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wedden dat jij hem nog nooit heb zien spelen?![]()
quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tello:
[ afbeelding ]
Cuenca:
[ afbeelding ]
![]()
Ja dus volgens Rik
Rik Elfrink @RikElfrink
#PSV domineert zonder enorm te imponeren. 0-1 bij rust in lastige uitwedstrijd tegen #Vitesse. #vitpsv![]()
Nee, wat meer initiatief, maar Rutten speelt hetzelfde lafbekkenvoetbal als vorig jaar bij PSV.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
wat lult die halve zool nou weerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:32 schreef stoeltafel het volgende:
Ja dus volgens Rik
Rik Elfrink @RikElfrink
#PSV domineert zonder enorm te imponeren. 0-1 bij rust in lastige uitwedstrijd tegen #Vitesse. #vitpsv![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat lult die halve zool nou weer
Groot fan van User Wotte![]()
Dat heb ik zeker wel en ik ben van zijn techniek niet zo heel erg onder de indruk, hij moet het meer van het inzicht hebben, lijkt me. Maar Ajax speelt een ander soort voetbal dan Barcelona en daar kunnen al die spelers die dat systeem van Barca kennen niet in.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wedden dat jij hem nog nooit heb zien spelen?Zeker een aanwinst, voor elke club in de eredivisie, haalt het gemiddelde niveau omhoog, maar ik denk dat spelers als Mertens, Eriksen bij vlagen en Maher meer kwaliteiten hebben.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Voor de blessure van Affelay had Affelay ook de voorkeur. Neemt niet weg dat Cuenca gewoon een aanwinst is voor Ajax en de eredivisie."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Hoerenveen
Was de zuurkool weer lekkerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat lult die halve zool nou weer?
![]()
wat dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat lult die halve zool nou weer![]()
Vitesse gaat de boot in[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Leuk voor marco.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tello:
[ afbeelding ]
Cuenca:
[ afbeelding ]
![]()
Jordiiii de feitenkampioen.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:niet haten man, VVV speelt echt superkut met 10 man verdedigen en Hveen heeft superveel pech met al hun pogingen, ongelofelijk dit.
know'm sayin?
word? word.![]()
Kweet niet. Ik heb hem tijdens invalbeurten toch echt dingen zien doen die ik Mertens nog nooit heb zien doen. En dat dan ook nog tegen betere backs. Maar goed, bij Barca had hij natuurlijk ook wel beter materiaal om zich heen dan Mertens bij PSV.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:33 schreef TBakkert het volgende:
Zeker een aanwinst, voor elke club in de eredivisie, haalt het gemiddelde niveau omhoog, maar ik denk dat spelers als Mertens, Eriksen bij vlagen en Maher meer kwaliteiten hebben.
Ik denk dat hij even nodig heeft, maar de laatste weken van het seizoen zou hij best wel het verschil kunnen maken.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Alleen leuk voor Van Basten, voor de rest interesseert die hele club me eigenlijk niks.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ja meer dan terecht dit, hopelijk maken ze nog de 3-2, schijtploeg dat VVV met hun antivoetbal.know'm sayin?
word? word.![]()
Haten op VVVquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:35 schreef alors het volgende:
[..]niet haten man, VVV speelt echt superkut met 10 man verdedigen en Hveen heeft superveel pech met al hun pogingen, ongelofelijk dit.
![]()
![]()
Sorry schat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:35 schreef alors het volgende:
[..]niet haten man, VVV speelt echt superkut met 10 man verdedigen en Hveen heeft superveel pech met al hun pogingen, ongelofelijk dit.
![]()
Wist niet dat je kwaad werd.
Leg mij dan ook eens uit dat ze Cuenca wel verhuren en Tello niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tello:
[ afbeelding ]
Cuenca:
[ afbeelding ]
Ah, je hebt helemaal gelijk man. Domme mongool.
Want Tello blijft gewoon bij de selectie
Tello is hiervoor langer geblesseerd geweest dan Cuenca
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Zeker. Kan volgend jaar gewoon Strootman opvolgen.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Nee hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij ons loopt zoiets in de jeugd.....Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Cuenca wou zelf?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Leg mij dan ook eens uit dat ze Cuenca wel verhuren en Tello niet?
Tello is hiervoor langer geblesseerd geweest dan Cuenca
Voor 1.5 miljoen gekochte Denen ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij ons loopt zoiets in de jeugd.....[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hiljemark is overal bij betrokken, speelt goed
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2013 21:37:20 ]![]()
zeker een deen die op zijn 17 de gehaald is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij ons loopt zoiets in de jeugd.....Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
daar kun je zeker gelijk in hebben, maar zeker in de beginperiode denk ik niet dat hij de hoge verwachtingen allemaal kan waarmaken. En dan begint het net te draaien en dan ben je hem al gauw weer kwijt...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kweet niet. Ik heb hem tijdens invalbeurten toch echt dingen zien doen die ik Mertens nog nooit heb zien doen. En dat dan ook nog tegen betere backs. Maar goed, bij Barca had hij natuurlijk ook wel beter materiaal om zich heen dan Mertens bij PSV.
Ik denk dat hij even nodig heeft, maar de laatste weken van het seizoen zou hij best wel het verschil kunnen maken."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Sterk argument.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
nope.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:37 schreef Doublepain het volgende:
Hiljemark is overal bij betrokken, speelt goed![]()
Schøne zekerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij ons loopt zoiets in de jeugd.....
Of Poulsen?
Of zo'n andere Deen![]()
![]()
Cuenca is net terug van een zware blessure?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Leg mij dan ook eens uit dat ze Cuenca wel verhuren en Tello niet?![]()
Klaassen/Serero/De Jong/Fisher/Eriksen ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Schøne zeker
Of Poulsen?
Of zo'n andere Deen![]()
Klopt. Hier in het Ajax-tpic doen ze alsof ze Messi zelf hebben binnengehaald. Maar toch is het een goede zet om hem te huren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daar kun je zeker gelijk in hebben, maar zeker in de beginperiode denk ik niet dat hij de hoge verwachtingen allemaal kan waarmaken. En dan begint het net te draaien en dan ben je hem al gauw weer kwijt...Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Poulsen is jeugd jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Schøne zeker
Of Poulsen?
Of zo'n andere Deen
Tello ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cuenca is net terug van een zware blessure?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Schøne zeker
Of Poulsen?
Of zo'n andere Deen
Eriksen en Fischer zijn ook gekochtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klaassen/Serero/De Jong/Fisher/Eriksen ?
3-1.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Schøne zeker
Of Poulsen?
Of zo'n andere Deen'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Verdientquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:38 schreef Tjacka het volgende:
Was de voorsprong verdient?
Sibon: ja zeker over de eerste helft![]()
zou pas echt mooi worden als je hem dan nog een seizoentje kunt vasthouden, want heel veel perspectief heeft hij niet bij Barcaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Klopt. Hier in het Ajax-tpic doen ze alsof ze Messi zelf hebben binnengehaald. Maar toch is het een goede zet om hem te huren.
Omdat Cuenca anders een heel seizoen aan ontwikkeling kwijt is, bij Ajax is hij verzekerd van zeker 15-20 wedstrijden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Leg mij dan ook eens uit dat ze Cuenca wel verhuren en Tello niet?
Tello is hiervoor langer geblesseerd geweest dan Cuenca![]()
Als hij het bij Ajax goed doet dan gaat hij naar een Spaanse subtopper.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zou pas echt mooi worden als je hem dan nog een seizoentje kunt vasthouden, want heel veel perspectief heeft hij niet bij BarcaCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
En Tello niet? Die heeft daar op het moment een beter perspectief. Een blessure is in die zin een laf excuus, want als je echt aan de top wilt komen, moet je daar ook overheen komen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omdat Cuenca anders een heel seizoen aan ontwikkeling kwijt is, bij Ajax is hij verzekerd van zeker 15-20 wedstrijden."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Boem. Koekoek.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tello:
[ afbeelding ]
Cuenca:
[ afbeelding ]
Omdat Ajax=aids.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
die zweed jilmark vinden onze lampjes "goed"? terwijl wij (ons aller Ajax) die gewoon zelf opleiden.quote:![]()
y u so mad?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
hij zei: psv is kutte.
dat betekend zoiets als, wat een kutclub is dat lelijke psv.![]()
![]()
Bron? Je lult maar wat, ze zijn heel erg tevreden over Cuenca daar. Guardiola heeft hem vorig seizoen in 30 wedstrijden gebruikt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zou pas echt mooi worden als je hem dan nog een seizoentje kunt vasthouden, want heel veel perspectief heeft hij niet bij Barca![]()
Kijk de samenvatting straks maar, die voorsprong was echt belachelijk, ze hadden niet eens een punt verdiend.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
die zweed jilmark vinden onze lampjes "goed"? terwijl wij (ons aller Ajax) die gewoon zelf opleiden.
Aids is ook niet te verslaan inderdaad.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hip Hop Pinto is beterquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bron? Je lult maar wat, ze zijn heel erg tevreden over Cuenca daar. Guardiola heeft hem vorig seizoen in 30 wedstrijden gebruikt.![]()
Hmm bij de stand staat 2x verliesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aids is ook niet te verslaan inderdaad.![]()
de jeugdopleiding wel in ieder geval.quote:
Broertje van een vriend van me speelt in de jeugd bij een (sub)topclub in Nederland.
Ajax koopt alle grote talenten weg bij andere jeugdopleidingen als ze 16 zijn en laten ze dan debuteren onder de naam 'eigen jeugd'
Dus daarom ben jij een mongool?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aids is ook niet te verslaan inderdaad.![]()
Metsjfiksingquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm bij de stand staat 2x verlies
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je je post nog onderbouwen mbt Hiljemark?![]()
Yup, ik gun niet dat ze dat kunnenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
dat kunnen onze opgeleidespelers ook. u mad?![]()
![]()
Kap eens.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
dat kunnen onze opgeleidespelers ook. u mad?![]()
En PSV doet dat niet wou je zeggenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
de jeugdopleiding wel in ieder geval.
Broertje van een vriend van me speelt in de jeugd bij een (sub)topclub in Nederland.
Ajax koopt alle grote talenten weg bij andere jeugdopleidingen als ze 16 zijn en laten ze dan debuteren onder de naam 'eigen jeugd'
'Wish I was old and a little sentimental'
Je moet wat he als je lichtingen vol bagger zit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
de jeugdopleiding wel in ieder geval.
Ajax koopt alle grote talenten weg bij andere jeugdopleidingen als ze 16 zijn en laten ze dan debuteren onder de naam 'eigen jeugd'![]()
Wat is dit voor een argument? Guardiola was heel erg tevreden? Nu is daar geen hele Guardiola meer, maar zijn opvolger, die dan weer wel dezelfde filosofie uitdraagt. Maar hij biedt Cuenca die kans op verhuur naar Ajax niet aan omdat hij hem zo graag wil gebruiken in elke wedstrijd, dan zegt hij wel dat ie niet weg mag.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bron? Je lult maar wat, ze zijn heel erg tevreden over Cuenca daar. Guardiola heeft hem vorig seizoen in 30 wedstrijden gebruikt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Faalhaas.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Laat maarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
waarom zou die wel goed spelen? hij probeert fel te zijn en thats it.
Troll![]()
Hetzelfde met Ibi, past niet in de plannen daar. Maar Jordiii weet beterquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat is dit voor een argument? Guardiola was heel erg tevreden? Nu is daar geen hele Guardiola meer, maar zijn opvolger, die dan weer wel dezelfde filosofie uitdraagt. Maar hij biedt Cuenca die kans op verhuur naar Ajax niet aan omdat hij hem zo graag wil gebruiken in elke wedstrijd, dan zegt hij wel dat ie niet weg mag.![]()
De tweede helft gaat ook verder.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als jullie allemaal eens kappen met huilen![]()
Cuenca >> Ibiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hetzelfde met Ibi, past niet in de plannen daar. Maar Jordiii weet beter![]()
PSV
dat is ook onzin, Sneijder is een prachtig voorbeeld, De Jong is ook niet verkeerd, maar tegenwoordig gebeurt het weinig dat Ajax nog echt grote talenten 'helemaal uit eigen jeugd' hebben. PSV hetzelfde verhaal...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je moet wat he als je lichtingen vol bagger zit."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Klopt, ga maar eens heel goed opletten aankomend seizoen. Maar goed dat een PSV supporter niks van ontwikkeling afweet is niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hetzelfde met Ibi, past niet in de plannen daar. Maar Jordiii weet beter![]()
Iddquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klopt, ga maar eens heel goed opletten aankomend seizoen. Maar goed dat een PSV supporter niks van ontwikkeling afweet is niet zo vreemd.
Net zo'n Messi als Sana zeker??![]()
![]()
Ik dacht dat je sarcastisch was en bedoelde dat het wel meevaltquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom is het onzin dat als je lichtingen vol bagger zit dat je dan spelers van andere clubs gaat halen?sorry
zeker weer die grensrechter die bij aegon werkt.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Lens 41 keer buitenspel 12/13
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Evert boven Theoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:49 schreef Syntix het volgende:
ontopic: evert heeft nog steeds de kracht om commentator te zijn"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:51 schreef Syntix het volgende:
laf kut psv dat maar af wachttotaal geen voetbalidentiteit heeft die gemeenteclub.
mad?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:51 schreef Syntix het volgende:
laf kut psv dat maar af wachttotaal geen voetbalidentiteit heeft die gemeenteclub.
![]()
volgende week komt utrecht op bezoek, dat speelt heel warrig en door elkaar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:51 schreef Syntix het volgende:
![]()
Piet maakt er weer en mooie voorstelling van.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
PSV
PSV loopt er niet als een mongolenclub mee te pronkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En PSV doet dat niet wou je zeggen![]()
![]()
dat is dan wel weer waar...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV loopt er niet als een mongolenclub mee te pronken"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
MANMANMAN[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgende week komt utrecht op bezoek, dat speelt heel warrig en door elkaar.![]()
Mertgodquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
7-0? Dan moet ik er maar ff voor gaan zitten ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb je hen vorige week neit gezien?![]()
Was mooi jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
7-0? Dan moet ik er maar ff voor gaan zitten ja.
een professionele nuttige overtreding[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Janssen en sprinten. Zou hij zijn Ventolin bij hebben?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Fenomenaal, omdat Bommelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
een professionele nuttige overtreding![]()
![]()
EPOquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
Janssen en sprinten. Zou hij zijn Ventolin bij hebben?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Deze manquote:
Theo wie?quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Eens. Ik snap ook niet dat ze hem willen houden.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
What de fuck heeft dat met voetbal te maken.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Nee die debielenclub van je haalt ze om ze vervolgens geen kans te gevenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV loopt er niet als een mongolenclub mee te pronken
Vitas is beter[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij kan het wel. Hij doet het alleen zelden. Maar dat roep ik al 1 1/2 jaar.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Dat maakt Marcelo niet minder goed.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee joh, van bommel is het plakband![]()
Als je 1 1/2 jaar had geroepen dat hij er niks van kon had je vaker gelijk gekregenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij kan het wel. Hij doet het alleen zelden. Maar dat roep ik al 1 1/2 jaar.![]()
![]()
Nee. Marcelo staat goed te dekken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van bommel verbergt zijn zwakte![]()
Ja. Maar dat is niet zo. Ik roep mijn mening niet om gelijk te krijgen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je 1 1/2 jaar had geroepen dat hij er niks van kon had je vaker gelijk gekregenCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is niet zo. Ik roep mijn mening niet om gelijk te krijgen.![]()
Wie zit er bank dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee die debielenclub van je haalt ze om ze vervolgens geen kans te geven![]()
![]()
Wijnaldem geel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volkomen willekeur om hier dan geel te geven.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
wij staan bovenaan, wij staan bovenaan![]()
GRO 22 26
AZ 21 24
RKC 22 23
HEE 22 23
NAC 22 23
RJC 21 20
ZWO 21 19
VVV 22 16
WIL 22 13♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
waarom is die vd struijk zo slecht manquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Volkomen willekeur om hier dan geel te geven.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:03 schreef Rickazio het volgende:
GRO 22 26
AZ 21 24
RKC 22 23
HEE 22 23
NAC 22 23
RJC 21 20
ZWO 21 19
VVV 22 16
WIL 22 13
Nee. dat klopt. Marcelo toont bij vlagen gewoon dat hij, wanneer geconcentreerd en scherp, één van de beste backs in de eredivisie is.quote:
Helaas is hij vaak niet scherp en dan is het een klungel.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Kwaliteit heet dat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van bommel verbergt zijn zwakte![]()
Morgen ook nogquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:03 schreef Rickazio het volgende:
GRO 22 26
AZ 21 24
RKC 22 23
HEE 22 23
NAC 22 23
RJC 21 20
ZWO 21 19
VVV 22 16
WIL 22 13![]()
Geen idee. De goede vraag is: waarom is die jongen profvoetballer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarom is die vd struijk zo slecht manOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Net als vorige week bedoel je?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja, ik ben momenteel gefrustreerd door dat kutvitesse, moet harder werken man
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Waarom is zo'n van ginkel wel geselecteerd en een De Jong nietdie van ginkel klaart echt niks vanaaf.
![]()
Alleen van de pavert, strootgod, van bommel en breuerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar niet iedere speler kan ze verbergen.
Omdat Van Gaal anders weer te horen krijgt dat het Ajax-gehalte te hoog is in Oranje.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:05 schreef Syntix het volgende:
Waarom is zo'n van ginkel wel geselecteerd en een De Jong nietdie van ginkel klaart echt niks vanaaf.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Die van ginkel heeft alleen maar bieries geklaard xd xdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:05 schreef Syntix het volgende:
![]()
wat een maatstavenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:05 schreef Syntix het volgende:
![]()
waarom is het niet uitverkocht eigenlijk?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vitesse heeft nog te weinig fans, maar dat komt nog wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom is het niet uitverkocht eigenlijk?![]()
inderdaad, had 0-2 moeten zijnquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is toch gewoon een kaart man.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Heb je weer zuurkool op.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
wat doet van der heiden dan verkeerd?
wat een bosmongoo ldie scheidsrechter manVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
strootgod
als jij er voor zorgt dat het gelijk wordt vind ik het bestquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey hey hey, jongen. Doe eens rustig man.![]()
Komt de 0-2.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
boeit me niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:09 schreef Rickazio het volgende:
[..]
gaat nog belangrijk worden voor oranje![]()
ik zie bij jou anders ook geen argumentatie vriendquote:
godverkut.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
MillimeterwerkCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Wel meer danquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ik zie bij jou anders ook geen argumentatie vriend![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Bony met een omhaal.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Is de deklat al een keer geraakt? Kom net binnenvallen.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ja bonyquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Is de deklat al een keer geraakt? Kom net binnenvallen.Groot fan van User Wotte![]()
Janssen greep naar zijn hart.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Lens
pff[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als Vitesse straks gelijkmaakt ga je dan ook op je toetsenbord slaan enzo?quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ben jij 12?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:11 schreef Syntix het volgende:
reis heeft echt geen fuck gepresteerd vanaaf.![]()
Dom.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan zet ik zuurkool op het vuur.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Vitesse straks gelijkmaakt ga je dan ook op je toetsenbord slaan enzo?![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Vitesse straks gelijkmaakt ga je dan ook op je toetsenbord slaan enzo?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Vitesse straks gelijkmaakt ga je dan ook op je toetsenbord slaan enzo?
Is toch leuk?![]()
![]()
wat een schot
Van Aanhond.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |