En wat zijn die andere region;s dan? Zoals Horizon Archipelago???quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:08 schreef Metonae het volgende:
[..]
http://www.ign.com/wikis/simcity/Titan_Gorge
je hebt 1 regio met 16 stedenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:13 schreef tim94 het volgende:
We moeten zowieso bepalen welke regio we nemen, aangezien er 3 van 16 zijn
zijn noord en west hier niet direct aangesloten met wegen? want anders moet je (als je in het westen zit) eerst langs die andere steden voordat je in het noorden komtquote:
lijkt het wel op, maar ach merk jij niks van, is toch de regional highwayquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:22 schreef Romanus het volgende:
[..]
zijn noord en west hier niet direct aangesloten met wegen? want anders moet je (als je in het westen zit) eerst langs die andere steden voordat je in het noorden komt
Oh je hebt natuurlijk wel een rivier door beide clusters lopen dus misschien kan je daar iets mee doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
lijkt het wel op, maar ach merk jij niks van, is toch de regional highway
geen idee hoe ze het hebben bedacht, mijn voorkeur heeft een stuk spoor naast de snelwegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:25 schreef Romanus het volgende:
[..]
Oh je hebt natuurlijk wel een rivier door beide clusters lopen dus misschien kan je daar iets mee doen
op als ze op zijn :/quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Worden kolen en erts enzo eigenlijk aangevuld of is het gewoon op als het op is? Dat lijkt me namelijk vrij... dom...
kun je beter kijken als een andere fok regio niet wat over heeftquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:57 schreef Romanus het volgende:
[..]
op als ze op zijn :/
daarna moet je ze op de wereldmarkt kopen. Maarja na verloop van tijd kan je dan al je industriële gebouwen slopen of niet?
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:04 schreef AppleMartini het volgende:
Ik heb Simcity 4 weer even geïnstalleerd, maar daar loop ik nog hard te nooben zeg
Uhm volgens IGN zijn er 3 regio's van 16 stedenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
je hebt 1 regio met 16 steden(max 16 steden, per regio en je mag maximaal in 10 regio's op 1 account )
die ziet er idd leuk uit, alles zit er in, water, highway en spoorquote:Op zondag 10 februari 2013 00:13 schreef LeaderRoel het volgende:
Dit is trouwens Viridian Woods, er kunnen 16 steden in.
Deze vind ik er best mooi uit zien
[ afbeelding ]
Dat hele resource gedoe is dan ineens een stuk minder leuk als je er na 3 uur al doorheen bent ofzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:57 schreef Romanus het volgende:
[..]
op als ze op zijn :/
daarna moet je ze op de wereldmarkt kopen. Maarja na verloop van tijd kan je dan al je industriële gebouwen slopen of niet?
ik loop tot zo'n 100k inwoners standaard tussen de 10k en 3k in de min, ik moet dus altijd even wat geld bij 'lenen' om toch winst te gaan makenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:04 schreef AppleMartini het volgende:
Ik heb Simcity 4 weer even geïnstalleerd, maar daar loop ik nog hard te nooben zeg
er is/lijkt dus een soort van "uitgespeeld" bij te komen: alle projecten gebouwd, alle resources op..quote:Op zondag 10 februari 2013 00:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat hele resource gedoe is dan ineens een stuk minder leuk als je er na 3 uur al doorheen bent ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |