http://www.ea.com/uk/news/simcity-sandbox-modequote:Op zondag 10 februari 2013 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de sandbox en geen sandbox?
Ik stel helemaal geen eisenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
eisen stellen en dan niet weten waar je over praat.prachtig dit.
die gozert waar jij op reageerde.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:48 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik stel helemaal geen eisenEn iemand anders heeft vandaag nog gezegd in dit topic dat elke stad dat had.
thnx. Haalt wel de uitdaging uit het spel, heb ik het idee.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/news/simcity-sandbox-mode
de sandbox mode is dan ook niet echt voor de uitdaging, meer voor dingen als het goed inrichten van de stad enzo..quote:Op zondag 10 februari 2013 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnx. Haalt wel de uitdaging uit het spel, heb ik het idee.
'eisen'quote:Op zondag 10 februari 2013 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
eisen stellen en dan niet weten waar je over praat.prachtig dit.
yep, is leuk voor oefenen, of welke layout van de map jou het beste schiktquote:Op zondag 10 februari 2013 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnx. Haalt wel de uitdaging uit het spel, heb ik het idee.
1? 1000!!!quote:Op zondag 10 februari 2013 22:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
yep, is leuk voor oefenen, of welke layout van de map jou het beste schikt
en natuurlijk zelf alles kapot gooien met een meteoriet![]()
goeden vraagquote:Op zondag 10 februari 2013 22:20 schreef Romanus het volgende:
Als bijvoorbeeld je stadhuis wordt gesloopt, bouwt het dan zichzelf weer op (zoals de zones) of moet je hem zelf weer wegzetten?
ik gok dat de ploppables zelf weer gebouwd moeten worden, net zoals in SC4 het geval was..quote:Op zondag 10 februari 2013 22:20 schreef Romanus het volgende:
Als bijvoorbeeld je stadhuis wordt gesloopt, bouwt het dan zichzelf weer op (zoals de zones) of moet je hem zelf weer wegzetten?
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die gozert waar jij op reageerde.
zou een dure grap worden als je bv een complete brandweer kazerne hebt met alles er op en er aanquote:Op zondag 10 februari 2013 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok dat de ploppables zelf weer gebouwd moeten worden, net zoals in SC4 het geval was..
risico van het vak?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zou een dure grap worden als je bv een complete brandweer kazerne hebt met alles er op en er aan
Belasting verhogenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
risico van het vak?
in de beta kon ik meestal de brandweerkazerne niet betalen zonder lening
Ik vind dat de rijkere tak meer moet betalen dan de armere.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe nooit belasting verhogen, pas als ultieme noodgreep eigenlijk
ik heb liever 100 rijkere die 100$ betalen dan 10 die 500 betalenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:40 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik vind dat de rijkere tak meer moet betalen dan de armere.
Ik verhoog juist altijd de belasting voor de arme paupers en vervuilende industrie..quote:Op zondag 10 februari 2013 22:40 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik vind dat de rijkere tak meer moet betalen dan de armere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |