abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 mei 2013 @ 08:53:29 #276
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_126161630
Is er ook een Fok clan?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_126193964
Nog niet als jij hem wel maken. ..
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
pi_126217899
Maak FOK clan
pi_126217928
En trouwens th naar 5 kan je er nog 1 maken?
pi_126219506


zo staat mijn dorpje er nu bij :D
ben nu bezig alle goud en elixer mijnen op max te zetten, en sparen voor een nieuwe tesla.
do you have the guts to smell my nuts?
pi_126220543
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:32 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[ afbeelding ]

zo staat mijn dorpje er nu bij :D
ben nu bezig alle goud en elixer mijnen op max te zetten, en sparen voor een nieuwe tesla.
eerst mortieren, dan wizard torens.
Because you know i'm all about that ass
pi_126220563
Nog altijd geen mogelijkheid screenie te maken...
Because you know i'm all about that ass
pi_126220749
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:54 schreef blow... het volgende:

[..]

eerst mortieren, dan wizard torens.
die gaan hierna omhoog :D
aangezien mijnen al bijna allemaal op max zitten, is een leuke extra buffer voor wat meer resources.
do you have the guts to smell my nuts?
pi_126223755
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:58 schreef OnderBroekenPoep het volgende:

[..]

die gaan hierna omhoog :D
aangezien mijnen al bijna allemaal op max zitten, is een leuke extra buffer voor wat meer resources.
aah, zo.
Because you know i'm all about that ass
pi_126272890
Kan je mijn base ff bekijken? Ga naar clash of clans builder en zoek : my first base-th 5-hybrid mijn naam is anonymous
pi_126273089
Ik kan hem niet vinden. Is hij wel public?
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
pi_126294439
hier is hij
pi_126294547
Volg dit ook maar even.
Zit op 70 qua bouwen enzo, TH 8, nu alle defenses aan het upgraden.
Trophies gisteren gedropt naar 1000ish, want hele dag gefarmde tot ik 4m gold/elixer had.
En deze week al 1100 troepen geschonken. Krijg nooit wat terug, echt een zaadclan
pi_126297191
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 07:53 schreef tennis_jongen het volgende:
[ afbeelding ] hier is hij
hm. Er zitten spawn holes in naast de towb hall. Ik zou de mortier eb het clankasteel meer centreren. Ik zou ik de kern de goud en lixer wisselen. Als ik goud wil d afspraak n val ik vanaf links aan met boogjes
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
pi_126306927
En deze dan?
pi_126307702
Die is helemaal goed.
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
pi_126377100
Apple kan je er ook eenvoor mij maken? Th6 + th buiten de stad
pi_126378041
Zal ik doen. Ben nu ff op visite.
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
  zondag 12 mei 2013 @ 10:59:46 #294
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_126378073
Hebben jullie lepra ofzo?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_126378103
Hoezo
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
pi_126384722
Mijn zoontje (van 9) is helemaal gek van dit spel. Ik hoor thuis niks anders meer dan (duister) elixer, barbaarkoning, verborgen Tesla's (hij speelt het in het Nederlands trouwens), heler, tovenaarstoren, stadhuizen, levels, upgrades, aanvallen, bekers.... hihi allemaal abacadabra voor ons! Maar zo te zien wel een ontzettend leuk spel inderdaad. Hij speelt het nu zo'n 2 maanden en hij is level 44, is dat goed?

Hij heeft laatst (na heel lang zeuren) een Itunes card gekocht van zijn zakgeld en binnen no time was die 15 euro op, had 'ie uitgegeven aan edelstenen, waar hij weer duister elixer voor had gekocht omdat hij zo graag een barbaarkoning wilde. Nou ja voor deze keer prima, maar wij vinden het verder niet goed dat hij er "echt" geld aan uit geeft.

Ik ben nu heel even voor hem gaan Googlen omdat hij niet begrijpt waarom hij af en toe "zomaar" minder bekers heeft, terwijl hij niet aangevallen is (en kwam toen hier terecht). Ik ben er nog niet achter. Iemand een idee hoe dat ook kan komen, als je bijvoorbeeld van clan wisselt ofzo?

Ik zal hem dit topic eens laten lezen, misschien leert hij er nog wat bij.
pi_126384925
Je zou je zoontje kunnen vertellen dat je edelstenen kan verdienen door boompjes, stenen etc. weg te kappen. Heb er zelf al 2000 edelstenen aan overgehouden.

Trophies kunnen droppen als je een aanval verliest. Verliezen doe je door minder dan 50% van het dorp te slopen, of het stadhuis niet kapot te kunnen maken.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_126384942
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:37 schreef Roos2010 het volgende:
Mijn zoontje (van 9) is helemaal gek van dit spel. Ik hoor thuis niks anders meer dan (duister) elixer, barbaarkoning, verborgen Tesla's (hij speelt het in het Nederlands trouwens), heler, tovenaarstoren, stadhuizen, levels, upgrades, aanvallen, bekers.... hihi allemaal abacadabra voor ons! Maar zo te zien wel een ontzettend leuk spel inderdaad. Hij speelt het nu zo'n 2 maanden en hij is level 44, is dat goed?

Hij heeft laatst (na heel lang zeuren) een Itunes card gekocht van zijn zakgeld en binnen no time was die 15 euro op, had 'ie uitgegeven aan edelstenen, waar hij weer duister elixer voor had gekocht omdat hij zo graag een barbaarkoning wilde. Nou ja voor deze keer prima, maar wij vinden het verder niet goed dat hij er "echt" geld aan uit geeft.

Ik ben nu heel even voor hem gaan Googlen omdat hij niet begrijpt waarom hij af en toe "zomaar" minder bekers heeft, terwijl hij niet aangevallen is (en kwam toen hier terecht). Ik ben er nog niet achter. Iemand een idee hoe dat ook kan komen, als je bijvoorbeeld van clan wisselt ofzo?

Ik zal hem dit topic eens laten lezen, misschien leert hij er nog wat bij.
Je kunt ook bekers verliezen als je zelf aanvalt en geeb ster krijgt. De levels maken niet zoveel uit, maar ik hoor dat hij town hall 7 of hoger is ( tesla). N8et teveel geld aan uitgeven idd. Dan loop je ook het ris8co dat het niet meer leuk is na een tijd.
Because you know i'm all about that ass
pi_126385224
Je kunt ook edelstenen krijgen door beloningen
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
pi_126385859
Ja dat je bekers kunt verliezen of winnen door aanvallen of verliezen dat weet hij al, maar hij zegt dus dat hij af en toe "opeens" minder bekers heeft zonder dat er iets is gebeurd, en dat snapt hij dan niet.

Hij weet ook dat je boompjes kunt kappen voor edelstenen, maar hij "is zijn bouwers (3) aan het upgraden" ofzo? Dan gaat dat niet. Zijn stadhuis is level 7 inderdaad.

Wat ik me nog afvraag:

1) kun je je naam veranderen? Volgens mij niet?
2) hoe moet dat nou als je op vakantie gaat (wij 2 weken van de zomer) en je je Ipad niet mee kan nemen en dus niet online kan, ben je dan als je thuiskomt je halve dorp kwijt? Of kun je je spel ook tijdelijk even "uitzetten" ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')