Had je ouder verwacht, keek wel eventjes op van je stemquote:
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had je ouder verwacht, keek wel eventjes op van je stem
Haha, beetjequote:
Dankjequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha, beetje
Goed filmpje wel verder![]()
Zou de volgende keer wel eventjes goed editten zegmaar, als je het echt groter wilt gaan doen op youtube. Voor nu is dit prima, maar af en toe dat ding minimizen/maximizen wordt irritant snap jeJe bent op de goede weg
Wil je daar best mee helpen als je vragen hebt. Ik heb wel enige kennis van Sony Vegasquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:42 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dankje![]()
![]()
Ik zar in her begin flink te kloten idd, ben nog niet zo goed in editen. Ik was al blij toen ik de audio en video gelijk had lopen."
Zo op de eerste google search niet, had ik niet verwacht eigenlijk. Moet je met bootcamp aan de gangquote:
Als je vragen hebt met betrekking tot editten mag je DM'enquote:
Hey kom je nog op het fut topicquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil je daar best mee helpen als je vragen hebt. Ik heb wel enige kennis van Sony Vegas
Mooi compliment ditquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:53 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
rofl apple![]()
had je ook ouder verwacht.. keek eerst het filmpje en dacht dat je een meisje was.. las toen pas hier erna dat je 14 bent en hoorbaar nog niet de baard in de keel hebt
wel briljant filmpje en goed inzicht van wat ik hier al gelezen had van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |