Doe ik tochquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:27 schreef OEM het volgende:
[..]
Leer concluderen aapZe zeggen dat er kans op gladheid is door sneeuwval. Niet dat het 17 uur continu sneeuwt. Ook niet dat er 17 uur winterse neerslag is.
Maar om het glad te maken heb je toch sneeuw nodig sukkeltjequote:
De automobilisten die bij ijzel de greppel in zijn gegleden, zijn het denk ik niet met je eens,quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:29 schreef Nikonlover het volgende:
Bij sneeuwval is het glad. Als er geen sneeuwval is niet.
Lezen blijft moeilijk hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:30 schreef OEM het volgende:
[..]
De automobilisten die bij ijzel de greppel in zijn gegleden, zijn het denk ik niet met je eens,
Concluderen blijft moeilijk hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk heZe waarschuwen voor gladheid DOOR sneeuwval
Ze hebben het niet over ijzel.....
hap toch niet zo manquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:34 schreef OEM het volgende:
[..]
Concluderen blijft moeilijk heZe waarschuwen voor kans op gladheid door sneeuwval. Ze hebben het niet over 17 uur continue sneeuwval of andere winterse neerslagvormen.
Ze hebben het alleen over sneeuwval en niet over andere winterse neerslagquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:34 schreef OEM het volgende:
[..]
Concluderen blijft moeilijk heZe waarschuwen voor kans op gladheid door sneeuwval. Ze hebben het niet over 17 uur continue sneeuwval of andere winterse neerslagvormen.
Lees je weerbericht nog eens.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze hebben het alleen over sneeuwval en niet over andere winterse neerslag
Ik zie toch echt sneeuwval staan....quote:
Leg eens uit dan....quote:
Is reeds 20 maal herhaalt...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:51 schreef Deetch het volgende:
Omdat het gaat sneeuwen, of heeft gesneeuwd heb je de komende 17 uur kans dat het glad is.
Hihiquote:
oh je maakte een grapje, gelukkig ik dacht al dat je debiel was.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
HihiIk vind het zo leuk dat mensen happen
Neen, ik ben niet debielquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:13 schreef Deetch het volgende:
[..]
oh je maakte een grapje, gelukkig ik dacht al dat je debiel was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |