abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122682141

WO Rechtsgeleerdheid
natuurlijk ook voor fiscaal recht & notarieel recht

De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!

Enne.. afgestudeerd zijn for the win! HAHA ARBEIDERS :+
De afgestudeerde helden van dit topic
• Sovereign
• _-rally-_
• Thisbe
• Pool
• Smash-it
• flubub
• Argento
• Sessy
• GDPP
• Maharbal (2x: Fiscaal en Notarieel)
• Yashaaaaa

Ook leuk: de studenten, met de tofste universiteit als eerste:

Rijksuniversiteit Groningen
• Aurelius.
• Valid
• Paxcon (mr. dr. LaPo)
• Etsu
• Joosie200
• Giku
• Letstalk
• Bruce_Cutler
• Doctor_Neo_Cortex
• Argelos
• Fratles

Universiteit van Amsterdam
• Dreamzk
• Eriksd - Fiscaal
• Tchock
• Yreal - Vermogensrecht
• Pascaltjuh
• Sideshowbobbie (Novietenhoeder I) - Arbeids- & Socialezekerheidsrecht
• Snax
• Monnet
• Polacco

Erasmus Universiteit Rotterdam
• Phaelanx_NL
• Mandal
• IkeDubaku99
• Dr.Cooper
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• NotGuilty
• meneerRaab

Radboud Universiteit
• Morendo
• Actaeon (Novietenhoeder II)
• Boterbartje
• Tostitomaatkaas

Universiteit Leiden
• -Trinity-
• RobertoCarlos
• Nailpolish
• Dhaha
• KOG
• De_Fietser
• Studeur

Universiteit Utrecht
• solo020

Universiteit Maastricht
• Duderd

Open Universiteit
• SpotlessMind00

Scholieren
• DanielBackward

Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.

Speciale groet van ons paard, NotGuilty. 8-)
mag het weten
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:12:57 #2
165633 eriksd
The grand facade...
pi_122682161
Ik heb het zelf niet zo op de hbo-p route, teveel zwakke broeders. Maar het lijkt mij voor jou makkelijker :)
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_122682416
Oke, ik weet genoeg, dank jullie wel voor jullie hulp! :)

(off topic; Is dat jouw horloge op je avatar erik? Indien ja; mooi klokje hoor, door de romeinse cijfers icm de blauwe ('t is blauw toch?) wijzerplaat ziet hij er zowel formeel als casual uit. Mijn broer heeft laatst een vergelijkbaar rolex horloge gekocht. Ik ben bang dat ik nog eventjes moet sparen voor ik er een kan betalen haha)
pi_122682452
Hier iemand present die de hbo-p route gevolgd heeft. :) Maar met een extra omweg. Van havo > hbo: management, economie en recht (recht was leuk, de rest prut) > mbo: administratief, juridisch medewerker gedaan in 2,5 jaar (zakelijke dienstverlening + openbaar bestuur) > hbo: hbo rechten, p gehaald in 1 jaar > wo: eerste jaar rechtsgeleerdheid, vanaf het tweede jaar tot nu: notarieel :s)
mag het weten
pi_122682464
Begin nou niet over de horloges :'(
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_122682501
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Begin nou niet over de horloges :'(
SC WO Rechten topic les 101: slijmen bij :*
mag het weten
pi_122682515
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:22 schreef Joosie200 het volgende:
Hier iemand present die de hbo-p route gevolgd heeft. :) Maar met een extra omweg. Van havo > hbo: management, economie en recht (recht was leuk, de rest prut) > mbo: administratief, juridisch medewerker gedaan in 2,5 jaar (zakelijke dienstverlening + openbaar bestuur) > hbo: hbo rechten, p gehaald in 1 jaar > wo: eerste jaar rechtsgeleerdheid, vanaf het tweede jaar tot nu: notarieel :s)
Wow :o
pi_122682533
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:23 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

SC WO Rechten topic les 101: slijmen bij :*
Slijmen bij erik :')
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:25:39 #9
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_122682579
quote:
Dat is inderdaad een behoorlijke omweg.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_122682583
quote:
Jeetje mina wat een omweg :o
mag ik vragen naar je leeftijd?
pi_122682593
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Wow :o
mbo deed ik ook alleen, omdat op het moment dat ik op het hbo kapte met de MER, diezelfde hogeschool geen hbo-rechten mocht aanbieden :') Dus tja.. wou nog niet gaan werken noch een studie kiezen op hbo-niveau die mij niet trok (want tja: de R uit MER vond ik tof) Dan maar afdalen naar mbo want daar kon je wel voor juridisch kiezen. Je moet toch wat ey :+
mag het weten
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:26:02 #12
165633 eriksd
The grand facade...
pi_122682595
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:21 schreef NeeBeter het volgende:
Oke, ik weet genoeg, dank jullie wel voor jullie hulp! :)

(off topic; Is dat jouw horloge op je avatar erik? Indien ja; mooi klokje hoor, door de romeinse cijfers icm de blauwe ('t is blauw toch?) wijzerplaat ziet hij er zowel formeel als casual uit. Mijn broer heeft laatst een vergelijkbaar rolex horloge gekocht. Ik ben bang dat ik nog eventjes moet sparen voor ik er een kan betalen haha)
We heten je tzt van harte welkom in het topic :P

Bedankt :) Ja, dat is een van mijn horloges. Het is zwart met een soort 3d-wijzerplaat waardoor met licht er een blauwe gloed over komt. Draag hem zelf eigenlijk altijd bij een pak, voor casual ben ik meer van de Breitlings.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_122682706
Net Killing them softly gekeken met Brad in de hoofdrol. Het had alleen weinig pitt.
pi_122682707
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:25 schreef Aurelius. het volgende:

[..]

Jeetje mina wat een omweg :o
mag ik vragen naar je leeftijd?

Genoeg antwoord? :+

quote:
11s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:25 schreef Ryon het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een behoorlijke omweg.
Achja.. ik hou niet van stil zitten, wou nog niet aan de bak maar een nieuwe hbo studie aanvangen die mij toch niks leek puur omwille van het studeren om het studeren leek mij ook niet handig. Dus dan maar mijn 'trots' :') opzij zetten en onder je niveau verder een opleiding volgen. Had ook geen trek om via het vavo gebeuren als nog in 1 jaar vwo te halen. Dan kom je dus wel uit op zo'n omweg :P Handig is anders, maar ach: ik heb geen spijt van alles want het bevalt me best op de RuG. :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door Joosie200 op 09-02-2013 18:40:18 ]
mag het weten
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:40:19 #15
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_122682997
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:30 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Genoeg antwoord? :+
Het hyves gehalte van dat plaatje kent geen grenzen.

quote:
Achja.. ik hou niet van stil zitten, wou nog niet aan de bak maar een nieuwe hbo studie aanvangen die mij toch niks leek puur omwille van het studeren om het studeren leek mij ook niet handig. Dus dan maar mijn 'trots' :') opzij zetten en onder je niveau verder een opleiding volgen. Had ook geen trek om via het vavo gebeuren als nog in 1 jaar vwo te halen. Dan kom je dus wel uit op zo'n omweg :P
Nou ja, het had wel wat tijd gescheeld natuurlijk. Dan was je op 19 wellicht al begonnen aan een wo opleiding i.p.v op je 21ste. Met alle respect voor het mbo, maar dat is geen plek waar je als jongere wil zijn als het niet anders kan.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_122683143
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:40 schreef Ryon het volgende:

[..]

Het hyves gehalte van dat plaatje kent geen grenzen.

[..]

Nou ja, het had wel wat tijd gescheeld natuurlijk. Dan was je op 19 wellicht al begonnen aan een wo opleiding i.p.v op je 21ste. Met alle respect voor het mbo, maar dat is geen plek waar je als jongere wil zijn als het niet anders kan.
True, true :Y Ik wist überhaupt destijds niet van de vavo af, mijn ouders vertelden er niet over en zeiden dat ik niet zo eigenwijs zou moeten zijn en gewoon die mbo-4 opleiding maar snel zou moeten afronden. Zo gezegd, zo gedaan. Heb er geen spijt van, want die omweg heeft indirect voor mijn rijbewijs čn leuke WIDM-reis gezorgd :7 (via stage wat goed beviel mocht ik naderhand vakantiewerk doen + ter overbrugging van hbo > wo zes maanden fulltime werken) En met die verdiensten heb ik dus mijn rijbewijs en WIDM-reis bekostigd *)
mag het weten
pi_122683623
Iets met reflexwerking en 50-100% regel.. toch toch?
pi_122683868
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:59 schreef Speedy_T het volgende:
Iets met reflexwerking en 50-100% regel.. toch toch?
Stimmt :Y Je gaat door voor de koelkast *O*
mag het weten
pi_122684120
Goedenavond vrienden :)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:16:06 #20
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_122684260
Oei, eetafspraak gecanceld. Dat wordt de zaterdag dan maar eenzaam doorbrengen met een hamburgertje voor de tv.
--
pi_122684347
quote:
8s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:16 schreef Ryon het volgende:
Oei, eetafspraak gecanceld. Dat wordt de zaterdag dan maar eenzaam doorbrengen met een hamburgertje voor de tv.
Balen.

Maar als je nog een film wilt gaan kijken, kan ik Dredd (2012) aanraden
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:20:51 #22
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_122684438
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:18 schreef Speedy_T het volgende:

[..]

Balen.

Maar als je nog een film wilt gaan kijken, kan ik Dredd (2012) aanraden
Ja, die heerst inderdaad. Maar die had ik dinsdag al opgezet. Ik heb nu even The Raid gedownload. Zelfde concept en blijkt ook erg goed te zijn.
--
pi_122684481
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Net Killing them softly gekeken met Brad in de hoofdrol. Het had alleen weinig pitt.
_O- _O-
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:23:29 #24
165633 eriksd
The grand facade...
pi_122684515
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:20 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ja, die heerst inderdaad. Maar die had ik dinsdag al opgezet. Ik heb nu even The Raid gedownload. Zelfde concept en blijkt ook erg goed te zijn.
Shitfilm is dat. Echt geen bal aan.
Bis bis bis
pi_122684529
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:23 schreef eriksd het volgende:

[..]

Shitfilm is dat. Echt geen bal aan.
Maar jij vond lawless goed..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')