SC WO Rechten topic les 101: slijmen bijquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Begin nou niet over de horloges
Wowquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:22 schreef Joosie200 het volgende:
Hier iemand present die de hbo-p route gevolgd heeft.Maar met een extra omweg. Van havo > hbo: management, economie en recht (recht was leuk, de rest prut) > mbo: administratief, juridisch medewerker gedaan in 2,5 jaar (zakelijke dienstverlening + openbaar bestuur) > hbo: hbo rechten, p gehaald in 1 jaar > wo: eerste jaar rechtsgeleerdheid, vanaf het tweede jaar tot nu: notarieel
Slijmen bij erikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
SC WO Rechten topic les 101: slijmen bij
Dat is inderdaad een behoorlijke omweg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:22 schreef Joosie200 het volgende:
Hier iemand present die de hbo-p route gevolgd heeft.Maar met een extra omweg. Van havo > hbo: management, economie en recht (recht was leuk, de rest prut) > mbo: administratief, juridisch medewerker gedaan in 2,5 jaar (zakelijke dienstverlening + openbaar bestuur) > hbo: hbo rechten, p gehaald in 1 jaar > wo: eerste jaar rechtsgeleerdheid, vanaf het tweede jaar tot nu: notarieel
Jeetje mina wat een omwegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:22 schreef Joosie200 het volgende:
mbo deed ik ook alleen, omdat op het moment dat ik op het hbo kapte met de MER, diezelfde hogeschool geen hbo-rechten mocht aanbiedenquote:
We heten je tzt van harte welkom in het topicquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:21 schreef NeeBeter het volgende:
Oke, ik weet genoeg, dank jullie wel voor jullie hulp!![]()
(off topic; Is dat jouw horloge op je avatar erik? Indien ja; mooi klokje hoor, door de romeinse cijfers icm de blauwe ('t is blauw toch?) wijzerplaat ziet hij er zowel formeel als casual uit. Mijn broer heeft laatst een vergelijkbaar rolex horloge gekocht. Ik ben bang dat ik nog eventjes moet sparen voor ik er een kan betalen haha)
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:25 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Jeetje mina wat een omweg
mag ik vragen naar je leeftijd?
Achja.. ik hou niet van stil zitten, wou nog niet aan de bak maar een nieuwe hbo studie aanvangen die mij toch niks leek puur omwille van het studeren om het studeren leek mij ook niet handig. Dus dan maar mijn 'trots'quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een behoorlijke omweg.
Het hyves gehalte van dat plaatje kent geen grenzen.quote:
Nou ja, het had wel wat tijd gescheeld natuurlijk. Dan was je op 19 wellicht al begonnen aan een wo opleiding i.p.v op je 21ste. Met alle respect voor het mbo, maar dat is geen plek waar je als jongere wil zijn als het niet anders kan.quote:Achja.. ik hou niet van stil zitten, wou nog niet aan de bak maar een nieuwe hbo studie aanvangen die mij toch niks leek puur omwille van het studeren om het studeren leek mij ook niet handig. Dus dan maar mijn 'trots'opzij zetten en onder je niveau verder een opleiding volgen. Had ook geen trek om via het vavo gebeuren als nog in 1 jaar vwo te halen. Dan kom je dus wel uit op zo'n omweg
True, truequote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het hyves gehalte van dat plaatje kent geen grenzen.
[..]
Nou ja, het had wel wat tijd gescheeld natuurlijk. Dan was je op 19 wellicht al begonnen aan een wo opleiding i.p.v op je 21ste. Met alle respect voor het mbo, maar dat is geen plek waar je als jongere wil zijn als het niet anders kan.
Stimmtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:59 schreef Speedy_T het volgende:
Iets met reflexwerking en 50-100% regel.. toch toch?
Balen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:16 schreef Ryon het volgende:
Oei, eetafspraak gecanceld. Dat wordt de zaterdag dan maar eenzaam doorbrengen met een hamburgertje voor de tv.
Ja, die heerst inderdaad. Maar die had ik dinsdag al opgezet. Ik heb nu even The Raid gedownload. Zelfde concept en blijkt ook erg goed te zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:18 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Balen.
Maar als je nog een film wilt gaan kijken, kan ik Dredd (2012) aanraden
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Net Killing them softly gekeken met Brad in de hoofdrol. Het had alleen weinig pitt.
Shitfilm is dat. Echt geen bal aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, die heerst inderdaad. Maar die had ik dinsdag al opgezet. Ik heb nu even The Raid gedownload. Zelfde concept en blijkt ook erg goed te zijn.
Maar jij vond lawless goed..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Shitfilm is dat. Echt geen bal aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |