PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:15 schreef pascal08 het volgende:
Ik dacht dat we niet meer aan topics stelen deden.
tuig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sorry
Tweede keer al, laatst ook al van Tim86.
Twee gerespecteerde en gewaardeerde users waar ik gewoon topics van steel![]()
Je mag me ook wel tuig noemen.
Ik vergeef het je deze keer, maar volgende keer kom je er niet zo makkelijk meer vanaf.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sorry
Tweede keer al, laatst ook al van Tim86.
Twee gerespecteerde en gewaardeerde users waar ik gewoon topics van steel![]()
Je mag me ook wel tuig noemen.
Still underrated..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:56 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
99 FK
98 Shotpower
96 curve
en Bruma heeft al rood, wat wil Borussia nog meer?quote:
Kan je nagaan, speel je met een man meer krijg je nog meer goals tegen, hahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en Bruma heeft al rood, wat wil Borussia nog meer?
Lewandowski had ook al roodquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan je nagaan, speel je met een man meer krijg je nog meer goals tegen, haha
Dortmund had eerder al rood met Lewandowskiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lewan heeft ook rood...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jezus.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:22 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)alsupporters_ve.html
Ik zie het probleem niet zo als een politicus niet meteen het antwoord weet. Beter dan die mannetjes die gaan meepraten over iets waar ze niets over weten (zie dat radiospelletje).quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
Om even in het Powned / GS sfeertje te blijven. Prachtig: http://www.geenstijl.nl/m(...)_uw_vicepremier.html
ratedpgtips plaatste hem net op Facebook toen ik hoorde dat Lewan al rood hadquote:
Ik moest er wel een beetje om lachen. Juist omdat hij in het begin meteen probeert te antwoorden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo als een politicus niet meteen het antwoord weet. Beter dan die mannetjes die gaan meepraten over iets waar ze niets over weten (zie dat radiospelletje).
Eens. Maar GS/Powned heeft gewoon een hekel aan alles wat PvdA is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo als een politicus niet meteen het antwoord weet. Beter dan die mannetjes die gaan meepraten over iets waar ze niets over weten (zie dat radiospelletje).
Dan zitten sommige spelers er elke week in (ik zal geen namen noemenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ratedpgtips plaatste hem net op Facebook toen ik hoorde dat Lewan al rood had
tevens vind ik dat ze op Ultimate Team ook een UTOTW moeten maken(Underperforming Team Of The Week). En dat die spelers dan een downgrade krijgen naar een ander kaartje. goud naar zilver bijvoorbeeld als Rooney rood pakt en daarvoor 3 eigen goals scoort
En terecht, of vind jij dat het er beter op wordt in Nederland? VVD is ook maar een tering partij.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eens. Maar GS/Powned heeft gewoon een hekel aan alles wat PvdA is.
Het komt een beetje stom over maar ik vind het een beter antwoord dan het antwoord van Rutte (gewoon zeggen dat het een idiote discussie is)quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest er wel een beetje om lachen. Juist omdat hij in het begin meteen probeert te antwoorden.
doe maar welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan zitten sommige spelers er elke week in (ik zal geen namen noemen)
Dan is de kaart van Mathijsen van vaal papier inmiddelsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan zitten sommige spelers er elke week in (ik zal geen namen noemen)
Het welvaartsniveau van voor de crisis krijg je toch niet meer terug. Dan zal het ook niet snel veel beter gaan nee.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
En terecht, of vind jij dat het er beter op wordt in Nederland? VVD is ook maar een tering partij.
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is de kaart van Mathijsen van vaal papier inmiddels
Je zit wel helemaal vol van Feyenoord en zijn spelers héquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is de kaart van Mathijsen van vaal papier inmiddels
Als je het zo goed weet, doe het dan zelf beter. VVD en PvdA doen het echt niet zo slecht vind ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
En terecht, of vind jij dat het er beter op wordt in Nederland? VVD is ook maar een tering partij.
Nou nou, hoezo dat nou?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het welvaartsniveau van voor de crisis krijg je toch niet meer terug. Dan zal het ook niet snel veel beter gaan nee.
Sorry, kon geen slechtere verzinnenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je zit wel helemaal vol van Feyenoord en zijn spelers hé
Ok, ik zal deze week even een a4-tje voltypen met leugens over hoe het beter kan gaan en vervolgens kom ik er één van na. Dan doe ik het al beter.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet, doe het dan zelf beter. VVD en PvdA doen het echt niet zo slecht vind ik.
[..]
Nou nou, hoezo dat nou?
Waar je vroeger (vorige eeuw) alleen Japan, VS en Europa had krijg je nu steeds meer concurrentie uit Brazilië, India, China, Zuidoost-Azië en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet, doe het dan zelf beter. VVD en PvdA doen het echt niet zo slecht vind ik.
[..]
Nou nou, hoezo dat nou?
Liefde maakt blind héquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry, kon geen slechtere verzinnen
Aldus een omgeklede Ajacied.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je zit wel helemaal vol van Feyenoord en zijn spelers hé
Oke steefie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok, ik zal deze week even een a4-tje voltypen met leugens over hoe het beter kan gaan en vervolgens kom ik er één van na. Dan doe ik het al beter.
Dan nog mag ik er wel iets van zeggen of niet vriendje stokvisquote:
Dus? Kwestie van de concurrentie aftroeven over een paar jaar. Gewoon weer zorgen dat we hun uitbuiten! Laat die kut zuiderlingen maar werken en wij lekker shinen met onze money.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waar je vroeger (vorige eeuw) alleen Japan, VS en Europa had krijg je nu steeds meer concurrentie uit Brazilië, India, China, Zuidoost-Azië en ga zo maar door.
Oke, jij hebt gelijk. Mathijsen is zijn 1 miljoen dubbel en dwars waard. Okee, ik ga nu op invoeren drukken. daarna mag ik lachenquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan nog mag ik er wel iets van zeggen of niet vriendje stokvis
Zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:36 schreef Der_Rudi het volgende:
Gadverdamme dit is weer veel spannender dan het zou moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |