Die heb ik niet. Zelfs geen man-boobsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
welkom, graag je tetten posten als newbie, da's gebruikelijk hier
pen0r mag ook, maar dan wel in spoiler en met een paar flappen geld erbij. Wapen mag er ook bijgetoond worden, maar is optioneelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:05 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Zelfs geen man-boobs
Lijkt me geen strak plan. Mijn FoBo bevat foto's, meer dan dat ga je toch echt niet krijgenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
pen0r mag ook, maar dan wel in spoiler en met een paar flappen geld erbij. Wapen mag er ook bijgetoond worden, maar is optioneel
* BBQ-kip snel even gaat kijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:10 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Lijkt me geen strak plan. Mijn FoBo bevat foto's, meer dan dat ga je toch echt niet krijgen
cute, je bent zo jongquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:10 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Lijkt me geen strak plan. Mijn FoBo bevat foto's, meer dan dat ga je toch echt niet krijgen
hij is meer een justin bieber leeftijdsgenootje. Die zijn (nog) heel netjesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:16 schreef Mss het volgende:
Geen penors, geen tetten en dan hier posten?
Hihi, hoe jong ben jij?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:10 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
quote:
Wat is mijn ego weer enorm omlaag gezakt door jullie zeg. Ik ga alweer tegen de twintig aan...quote:
Alweer tegen de 20 aanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
[..]
Wat is mijn ego weer enorm omlaag gezakt door jullie zeg. Ik ga alweer tegen de twintig aan...![]()
Hoe 'oud' zijn jullie dan wel niet.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom zit er een kind in het topic? Ik ben toch godverdomme niet aan het werk![]()
Behalve Bambi en Spees, maar zelfs die zijn ouder dan "tegen de 20 aan"quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
[..]
Wat is mijn ego weer enorm omlaag gezakt door jullie zeg. Ik ga alweer tegen de twintig aan...![]()
Hoe 'oud' zijn jullie dan wel niet.
nee man, perfecte leeftijd voor jou juist, muts!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Nee man, die is zo'n 5 jaar te jong voor mij denk ik?
Heul niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee man, perfecte leeftijd voor jou juist, muts!
Maar hoe jong dan? Want "alweer tegen de 20 aan", is vrij vaag.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:23 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Dan is het gerechtvaardigd om mij als jong te beschouwen. In wat voor topic ben ik nou weer beland.
soort Hotel California maar dan met nagellak, bier en tettenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:23 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Dan is het gerechtvaardigd om mij als jong te beschouwen. In wat voor topic ben ik nou weer beland.
19 dus.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar hoe jong dan? Want "alweer tegen de 20 aan", is vrij vaag.
nou zeg, kan best! en hij ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heul niet.Hij gaat "alweer tegen de 20 aan".
Fotoboek van Userquote:
Okay dank jequote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Behalve Bambi en Spees, maar zelfs die zijn ouder dan "tegen de 20 aan"
Fotoboek van Userquote:
Hmm ik dacht dat dit de algemene LIF Slowchat was... Nu zie ik pas dat dat niet zo is...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
HOE komen we nou eigenlijk aan een man/jongen in het topic? Er stonden niet eens tetten in de tt
geen idee.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
HOE komen we nou eigenlijk aan een man/jongen in het topic? Er stonden niet eens tetten in de tt
wel de hardst lopende slowchat in LIFquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:28 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Fotoboek van User
[..]
Hmm ik dacht dat dit de algemene LIF Slowchat was... Nu zie ik pas dat dat niet zo is...
en Joysaquote:
Jonge, jij bent 25, dan ben je al bijna 30quote:
Mjah zodra de baard helemaal door is laat ik hem ook staanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij is wel Okay. Had wel wat hariger gemogen einz
Mannen met baarden en borsthaar
MAAR JE HEBT HEM NOG NIET -> afgekeurdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:30 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Mjah zodra de baard helemaal door is laat ik hem ook staan
dat kan toch heul niet met 19 jaar johquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Overkomt me veel te vaak met vrouwen de afgelopen tijd... maar dan op een kuttere manier >.>quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MAAR JE HEBT HEM NOG NIET -> afgekeurd
Brumquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Alhoewel, mijn vent heeft met zijn 38 nog steeds geen normaal baardhaar
Ja het is nog zo gladjes allemaal. Harige mannen met velen haarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik hou niet van baardhaar/borsthaar hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:32 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Overkomt me veel te vaak met vrouwen de afgelopen tijd... maar dan op een kuttere manier >.>
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja het is nog zo gladjes allemaal. Harige mannen met velen haar.
1 van de redenen waarom ik Eric Corton wel zou gevenquote:
Oude mannenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 van de redenen waarom ik Eric Corton wel zou geven.
Mits hij ook blijft praten. Die stemquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had het niet over afgewezen vanwege borsthaar/baard, maar gewoon over het algemeen. Al was de laatste keer niet echt afgewezen.... maja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik hou niet van baardhaar/borsthaar hoor
maar goed, ik ben dan ook oud endezo
Tell us moarrrquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:34 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ik had het niet over afgewezen vanwege borsthaar/baard, maar gewoon over het algemeen. Al was de laatste keer niet echt afgewezen.... maja.
quote:
quote:
Die moest ik googlenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
dat is uiteraard altijd goedquote:
Dat is wel kut ja, afgewezen worden is nooit leuk. En je ziet er zo leuk uit juist!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:34 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ik had het niet over afgewezen vanwege borsthaar/baard, maar gewoon over het algemeen. Al was de laatste keer niet echt afgewezen.... maja.
huuuuhquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:34 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
je kent Erik Karton toch wel manquote:
Gewoon een cougar zoeken. Iets met een oude fietsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
huuuuh
gewoon wachten of niet op die tuttebellen grietjes van 17 af stappen, dat scheelt wel heel erg
ik ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zeg dat niet snel.. Maar die zou ik geven ja
hoe krijg je dat voor elkaar dan? hoe maak je ze klaar? in de pan toch? bodempje water erin gedaan en deksel erop?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kip m'n paprika's worden niet gaar
Van die hard to get wijven zijn juist het makkelijkstquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zou trouwens niet graag een gozer van 20 zijn momenteel. Zoveel van die wijven die zich opstellen als arrogante kuthoertjes. Ga je je alleen maar onzeker door voelen als ze met hun vriendinnetjes samenspannen en van die kliekjes vormen
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zeg dat niet snel.. Maar die zou ik geven ja
Ja die saus, het wordt wel gaar maar duurt langquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar dan? hoe maak je ze klaar? in de pan toch? bodempje water erin gedaan en deksel erop?
ja maar van die tering loeder wijven van die leeftijd, zhe horrorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van die hard to get wijven zijn juist het makkelijkst
Nee rug en buikhaar hoeft voor mij ook niet. Maar een beetje borsthaar is best okay. En een streepje onder de navelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Van mij hoeft een vent echt niet zoveel haar te hebben hoor
hoe lang zit het er in dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die saus, het wordt wel gaar maar duurt lang
Maak je niet druk hoor, je ziet er hardstikke leuk uitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:32 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Overkomt me veel te vaak met vrouwen de afgelopen tijd... maar dan op een kuttere manier >.>
45 minuten ofzo. Maar ik had meer gehakt genomen en minder bulgur en het recept voor 8 paprika's in 4 gefrotquote:
Ook, maar ook de stem van 3fmquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee! Zal ik straks even youtuben? Is het een zanger? Dan vind ik hem ws ruk, maargoed
Hij doet radio, heeft echt een heerlijke stemquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee! Zal ik straks even youtuben? Is het een zanger? Dan vind ik hem ws ruk, maargoed
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee rug en buikhaar hoeft voor mij ook niet. Maar een beetje borsthaar is best okay. En een streepje onder de navel. En een baard
checkquote:
Zulks een goeden smaak hebben wijquote:
Hij heeft zijn trui nog aanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
ook, soort van. DJ/resentator bij 3FM, maar zit ook in een rockbandjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
dan moet het langer jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
45 minuten ofzo. Maar ik had meer gehakt genomen en minder bulgur en het recept voor 8 paprika's in 4 gefrot![]()
die vrouw kijkt ook zo blij.... echt.... whyquote:
Hij is heel tof ook met z'n kinderen enzo, dat zegt hij zelf ook dat die 'm gewoon houden: "I can be a fucking rockstar but when I am home the kids just want to go and eat icecream. They don't care"quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:41 schreef Mss het volgende:
Dave Grohl lijkt me ook echt ontzettend tof. Echt zo iemand met wie je na het batsen ook nog keihard kunt lachen. Win-win!
Lekker warm jonge!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die vrouw kijkt ook zo blij.... echt.... why![]()
Pfff....quote:
Ja, hij heeft altijd van die gortdroge uitspraken. Heerlijk!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij is heel tof ook met z'n kinderen enzo, dat zegt hij zelf ook dat die 'm gewoon houden: "I can be a fucking rockstar but when I am home the kids just want to go and eat icecream. They don't care"
Jij bent mij, maar dan van het andere geslacht.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:42 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Pfff....
Had een erg leuke meid ontmoet, precies mijn type, geen uitbundige meid die aandacht vraagt van iedere gozer tijdens het uitgaan en altijd dronken is enzo (meestal het type waar mijn leeftijdsgenoten juist wél op valt), maar juist een rustige meid die houdt van reizen en een leuke eigen aparte stijl heeft.
Dus ik was wat met haar gaan drinken en daarna gingen we een filmpje kijken bij haar thuis. Na de eerste film wou ze er wel nog 1 zien, dus dat was leuk. Maar die tweede film is amper bekeken, aangezien we na een tijdje lagen te zoenen op de bank, wat wel een redelijke tijd door ging. Nouja dat herhaalde zich nog eens. Uiteindelijk naar huis gegaan omdat het al erg laat was en ze de volgende dag school had. Volgende dag haar een berichtje gestuurd met 'good morning' en later nog een berichtje waarin ik vroeg of haar schooldag nog productief was (aangezien ze het daarover had de vorige avond), maar (nog) geen antwoord gekregen, terwijl ze voor die avond altijd wel reageerde wanneer ze het had gelezen.
Ik ben uiteraard een man dus ik heb geen flauw idee wat haar motivaties hierachter zijn, maar dit overkomt mij wel wat vaker (gebrek aan communicatie na een leuke avond). Inmiddels is het 2 dagen geleden volgens mij, dus het kan nog wel komen (hoop ik).
(ze is 20 trouwens)
Voel je vrij om jullie vrouwelijke perspectief hierop los te laten
Seriously, ken je Bami al?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:42 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Pfff....
Had een erg leuke meid ontmoet, precies mijn type, geen uitbundige meid die aandacht vraagt van iedere gozer tijdens het uitgaan en altijd dronken is enzo (meestal het type waar mijn leeftijdsgenoten juist wél op valt), maar juist een rustige meid die houdt van reizen en een leuke eigen aparte stijl heeft.
Dus ik was wat met haar gaan drinken en daarna gingen we een filmpje kijken bij haar thuis. Na de eerste film wou ze er wel nog 1 zien, dus dat was leuk. Maar die tweede film is amper bekeken, aangezien we na een tijdje lagen te zoenen op de bank, wat wel een redelijke tijd door ging. Nouja dat herhaalde zich nog eens. Uiteindelijk naar huis gegaan omdat het al erg laat was en ze de volgende dag school had. Volgende dag haar een berichtje gestuurd met 'good morning' en later nog een berichtje waarin ik vroeg of haar schooldag nog productief was (aangezien ze het daarover had de vorige avond), maar (nog) geen antwoord gekregen, terwijl ze voor die avond altijd wel reageerde wanneer ze het had gelezen.
Ik ben uiteraard een man dus ik heb geen flauw idee wat haar motivaties hierachter zijn, maar dit overkomt mij wel wat vaker (gebrek aan communicatie na een leuke avond). Inmiddels is het 2 dagen geleden volgens mij, dus het kan nog wel komen (hoop ik).
(ze is 20 trouwens)
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maak je niet druk hoor, je ziet er hardstikke leuk uit
Bedankt. En ik wil niet arrogant klinken ofzo, maar dat weet ik ook wel. Ik krijg vaak zat aandacht van vrouwen, maar daar doe ik zelden wat mee, aangezien ik echt gek op een meid wil zijn en niet wil aanpappen met iedere meid die ook maar enige interesse toont.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja, afgewezen worden is nooit leuk. En je ziet er zo leuk uit juist!
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Seriously, ken je Bami al?![]()
Ik zou mij er serieus niet te druk om maken. Als ze echt interesse heeft reageert ze wel. Je hebt een berichtje gestuurd dus de volgende actie ligt nu bij haar. Als ze niet reageert is ze duidelijk jouw tijd niet waard, zeker niet als ze niet eens ff het fatsoen heeft om te zeggen waarom ze niets meer terug stuurt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:42 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Pfff....
(ze is 20 trouwens)
Je bent in ieder geval niet onzeker dus daar kan het niet aan liggen. Weet je, soms zijn vrouwen gewoon heel lastig en onverklaarbaar... dus ik zou gewoon ff rustig afwachten, je hebt iets laten horen, nu is het aan haar toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:44 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. En ik wil niet arrogant klinken ofzo, maar dat weet ik ook wel. Ik krijg vaak zat aandacht van vrouwen, maar daar doe ik zelden wat mee, aangezien ik echt gek op een meid wil zijn en niet wil aanpappen met iedere meid die ook maar enige interesse toont.
TROUW MET BAMBIquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:44 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. En ik wil niet arrogant klinken ofzo, maar dat weet ik ook wel. Ik krijg vaak zat aandacht van vrouwen, maar daar doe ik zelden wat mee, aangezien ik echt gek op een meid wil zijn en niet wil aanpappen met iedere meid die ook maar enige interesse toont.
ja dat jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Seriously, ken je Bami al?![]()
Nee klopt, alleen ik val niet op vrouwen die zo zijn dat ze niet eens even antwoorden (of misschien toch blijkbaar wel), maar zij is al helemaal niet zo. Tenminste, dat denk ik. Daarom snap ik het niet waarom er niet een berichtje op terug kan komen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou mij er serieus niet te druk om maken. Als ze echt interesse heeft reageert ze wel. Je hebt een berichtje gestuurd dus de volgende actie ligt nu bij haar. Als ze niet reageert is ze duidelijk jouw tijd niet waard, zeker niet als ze niet eens ff het fatsoen heeft om te zeggen waarom ze niets meer terug stuurt.
En niet zo'n beetje ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval niet onzeker dus daar kan het niet aan liggen. Weet je, soms zijn vrouwen gewoon heel lastig en onverklaarbaar... dus ik zou gewoon ff rustig afwachten, je hebt iets laten horen, nu is het aan haar toch?
Of zij ziet het als een Prelaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat ja
Bami en Dinges, gaan jullie een sheeeeel gauw op date
maaruh, als ze daarna niet reageert ben je tegen gevallen of had ze er iets anders van verwacht en niet meer geïnteresseerd en is ze te laf/bang om dat in je gezicht te zeggen.
Kan natuurlijk ook zijn dat haar vriendinnen haar hebben wijsgemaakt dat je niet tof genoeg bent. Of dat ze een sletje is. In alle gevallen hoef je niet meer op reacties te rekenen en gewoon lekker verder gaan.
Als een meisje je tof vindt laat ze direct de volgende dag wel wat weten
Mja, zoals ik al zeg, als ze echt interesse heeft laat ze echt wel wat horen, dus ik zou het gewoon lekker laten zitten en niet teveel over nadenken of tijd insteken. Als ze alsnog reageert is het leuk, en anders is het maar pech voor haar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:47 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Nee klopt, alleen ik val niet op vrouwen die zo zijn dat ze niet eens even antwoorden (of misschien toch blijkbaar wel), maar zij is al helemaal niet zo. Tenminste, dat denk ik. Daarom snap ik het niet waarom er niet een berichtje op terug kan komen.
[..]
En niet zo'n beetje ook.
ik kan even filmpje zonder die rapper-figuren erdoor niet vinden, maar ik ben het volledig met Hans Teeuwen eens (en ik ben niet eens potquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:47 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Nee klopt, alleen ik val niet op vrouwen die zo zijn dat ze niet eens even antwoorden (of misschien toch blijkbaar wel), maar zij is al helemaal niet zo. Tenminste, dat denk ik. Daarom snap ik het niet waarom er niet een berichtje op terug kan komen.
[..]
En niet zo'n beetje ook.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of zij ziet het als een Prela
Hey, je zit wel in een topic met alleen vrouwen he, beetje voorzichtig met zulke uitsprakenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:47 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
[..]
En niet zo'n beetje ook.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of zij ziet het als een Prela
meisjes van tegenwoordig zijn anders dan die in "onze" tijd geloof ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:49 schreef Incantrix het volgende:
Dave Grohl, srsly? Nooit zo naar hem gekeken eigenlijk, ik was altijd een beetje verliefd op Kurt eigenlijk.
Maar verder vind ik altijd de mannen die anderen 'meh' vinden knap, zoals Sylar en Jake Gyllenhaal. Oh, en ik vind Robert Downey Jr echt
Dingesdinges (sorry, ik heb nauwelijks een wetkzaam brein), vaag dat ze niet meer reageert, ik zou juist denken dat het wel goed zit
Als ik het was dan had ik geen interesse. Maar goed ik zit aan mijn telefoon vastgeplaktquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:42 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Pfff....
(ze is 20 trouwens)
Sylar, Heroes?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:49 schreef Incantrix het volgende:
Dave Grohl, srsly? Nooit zo naar hem gekeken eigenlijk, ik was altijd een beetje verliefd op Kurt eigenlijk.
Maar verder vind ik altijd de mannen die anderen 'meh' vinden knap, zoals Sylar en Jake Gyllenhaal. Oh, en ik vind Robert Downey Jr echt
Dingesdinges (sorry, ik heb nauwelijks een wetkzaam brein), vaag dat ze niet meer reageert, ik zou juist denken dat het wel goed zit
Die zou ik ook wel doen hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
meisjes van tegenwoordig zijn anders dan die in "onze" tijd geloof ik![]()
En Downey jr.... serieus???????![]()
![]()
Jake Gyllenhaal is cutequote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:49 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, Lokiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Jake Gyllenhaal is cute. Sylar ken ik niet. En ik vind Loki in the Avengers ook echt HEET, terwijl iedereen op Thor loopt te geilen.
Mjah dat is ook mijn enige optie denk ik. Baal er gewoon zo van dat het nooit eens resulteert in een leuke meid waarmee ik iets op kan bouwen. Ik heb mijn mentaliteit qua vrouwen altijd de hemel in geprezen, en op z'n engels: 'I knew it would pay off some day'. Aangezien mijn vrienden het altijd hebben over iedere meid maar versieren en neuken wat je kan, en dan kom ik altijd aan dat ik daar helemaal geen behoefte aan heb en dat ik 100x liever een super toffe meid wil waarmee je je gewoon echt goed voelt, en dat ik niet een meid waar ik 0,0 interesse in heb toch laat denken dat ik haar leuk vind om haar maar het bed in te krijgen ofzo. Om dan vervolgens haar helemaal blij te laten zijn omdat ze denkt dat ik haar leuk vind en dan kwets je haar enorm de volgende dag. Zo ben ik niet en wil ik ook niet zijn. Dacht alleen dat die ?goede? mentaliteit wel zou in het voordeel van mij zou werken maar ik merk er niet enorm veel van met de laatste 3 vrouwen waarmee ik date'e.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja, zoals ik al zeg, als ze echt interesse heeft laat ze echt wel wat horen, dus ik zou het gewoon lekker laten zitten en niet teveel over nadenken of tijd insteken. Als ze alsnog reageert is het leuk, en anders is het maar pech voor haar.
LOLquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:52 schreef Incantrix het volgende:
Benzeen, domme vraag hoor, maar kun je wel een beetje zoenen?ik heb eens gezoend met iemand die zo hard en krampachtig door mijn mond roerde dat ik meteen klaar met hem was
Goed punt wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:52 schreef Incantrix het volgende:
Benzeen, domme vraag hoor, maar kun je wel een beetje zoenen?ik heb eens gezoend met iemand die zo hard en krampachtig door mijn mond roerde dat ik meteen klaar met hem was
Briljante ventquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:52 schreef Mss het volgende:
Downey Jr. lijkt me vooral heel grappig eigenlijk.
Mijn baas (echte baas dus, niet Baas) lijkt heel veel op hem, maar dan de saaie manager versie ervanquote:
Dat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind pubers 15-16 jarigen. Iemand van 19 niet meer eigenlijk
Dat moet je niet aan mij vragen, heb nooit de vrouwen waarmee ik zoende een enquete laten invullen ofzo over de zoenkwaliteitenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:52 schreef Incantrix het volgende:
Maar blijf je dan lang zoenen? Of kap je het eerder af?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goed punt wel.
Is sneu, maar kan een afknapper zijn en dat zeg je niet zomaar tegen iemand...
Da's omdat jij zelf nog een puber bentquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind pubers 15-16 jarigen. Iemand van 19 niet meer eigenlijk
gelukkig ken jij mij ook zo goedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's omdat jij zelf nog een puber bent![]()
Oh, dat vind ik niet zo lang eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:55 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen, heb nooit de vrouwen waarmee ik zoende een enquete laten invullen ofzo over de zoenkwaliteiten
En tjah, als ik het voor geen meter kon dan lagen we niet een dikke (voor mijn gevoel) 10 minuten te zoenen gok ik. En daarna niet ook nog eens 5 mins. En ik was ook steeds de persoon die er na een tijdje mee stopte.
Ligt eraan hoe leuk ik die persoon vind. En hoe lang je er al mee bezig bent.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar blijf je dan lang zoenen? Of kap je het eerder af?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
gelukkig ken jij mij ook zo goed
Oh echt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn baas (echte baas dus, niet Baas) lijkt heel veel op hem, maar dan de saaie manager versie ervan.
Ik moest een lachenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet zo lang eigenlijk.![]()
probeer het uit het Bamiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:55 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen, heb nooit de vrouwen waarmee ik zoende een enquete laten invullen ofzo over de zoenkwaliteiten
En tjah, als ik het voor geen meter kon dan lagen we niet een dikke (voor mijn gevoel) 10 minuten te zoenen gok ik. En daarna niet ook nog eens 5 mins. En ik was ook steeds de persoon die er na een tijdje mee stopte.
match made in heavenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bwhehehehe, muppetquote:
Ik wilde het ook al suggereren, maar ik heb nou al een stuk of 5 "ERMAGERD TROUW MET BAMI"posts geplaatst, het lijkt niet zoveel effect te hebbenquote:
Dan heb jij nog nooit iemand gezoend die het écht niet kanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap niet wat het probleem is als je iemand leuk vind en alleen het zoenen is kut. Kan aan gewerkt worden toch
Wie is nou Bami in hemelsnaam?quote:
volgens mij mag ik daar ook wel blij mee zijn als ik het zo hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit iemand gezoend die het écht niet kandat 'ie zo hard op je tong zuigt dat je bloed proeft
Tha horror... En dat iemand verder zo leuk is, maar het zoenen is zo volkomen kutquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit iemand gezoend die het écht niet kandat 'ie zo hard op je tong zuigt dat je bloed proeft
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
match made in heavenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:00 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Wie is nou Bami in hemelsnaam?
ik ook maar ik houd dan ook van zoenenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat normaal is, maar ik houd het stukken langer uit.
deel je ervaringen eensquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:00 schreef Mss het volgende:
Meestal is het ook zo dat mannen die niet kunnen zoenen ook niet kunnen batsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik eigenlijk nooit uitgeprobeerdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:00 schreef Mss het volgende:
Meestal is het ook zo dat mannen die niet kunnen zoenen ook niet kunnen batsen.
michael cainequote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Gewoon matig batsen. Meteen er bovenop willen duiken, totaal geen interactie, en de bekende radioknoptepelactiesquote:
dit dametjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:00 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Wie is nou Bami in hemelsnaam?
huuuuuh, ben blij dat ik dat nooit heb meegemaakt geloof ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon matig batsen. Meteen er bovenop willen duiken, totaal geen interactie, en de bekende radioknoptepelacties.
Radioknoptepelsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon matig batsen. Meteen er bovenop willen duiken, totaal geen interactie, en de bekende radioknoptepelacties.
Nee het was meer een goudvisquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Radioknoptepels![]()
![]()
Dat zijn zeker ook die types die een helicopter doen tijdens het muilen?
En voor de orale sex hoef je ook niet met zo'n vent meequote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens geprobeerdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En voor de orale sex hoef je ook niet met zo'n vent mee
Dat. Fietsen door de sneeuwquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:12 schreef BBQ-kip het volgende:
ik moet nog boodschappen doen maar de boel is weer hendig sjiek wit hier
sushiquote:
ik kan dan weer gelukkig lopend boodschappen doen, dat scheeltquote:
het is hier alweer ietsjes meer hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:15 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Dat laagje sneeuw van 1 cm... stel je niet aan.
Vreemd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is hier alweer ietsjes meer hoor
en ik hoor van mijn moeder dat er bij haar niks ligt en da's 20 km verderop
Als 30-plusser op je bek gaan is wat vervelender als wanneer je 19 bentquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:15 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Dat laagje sneeuw van 1 cm... stel je niet aan.
Je bent zo oud als dat je je voelt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als 30-plusser op je bek gaan is wat vervelender als wanneer je 19 bent
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jamaar morgen al bi loetje eten en vrijdag ook al sushiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sushi![]()
geen sushi tent in de buurt hebben
kan makkelijk, kun je slapen tot 10 uur ofzo, gewoon doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Mm dilemma...
Ik wil even de stad in duiken vanavond maar ik moet morgen werken om 12:00. Wat vroeg is in mijn ogen.
Heb behoefte aan wat te drinken in een veel te drukke kroeg nadat die meid nieteens een antwoord kan geven.
lekker tochquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar morgen al bi loetje eten en vrijdag ook al sushi
Je hoeft niet meteen te blijven plakken tot half 4 ofzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Mm dilemma...
Ik wil even de stad in duiken vanavond maar ik moet morgen werken om 12:00. Wat vroeg is in mijn ogen.
Heb behoefte aan wat te drinken in een veel te drukke kroeg nadat die meid nieteens een antwoord kan geven.
12 uur vroeg? De jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Mm dilemma...
ik heb het verhaal gemist denk ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
godver, dat mens zit echt in brazilië.
Zouden jullie haar uit de groep pleuren als ze niet mee kan voor dat field research op donderdag?Ik vertrouw haar ook niet genoeg (puur omdat ik haar niet ken) om haar ergens anders meer van te laten doen. Plus is dit het kutste van alles
Wel vroeg als je de avond van tevoren gaat stappen en zuipenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
12 uur vroeg? De jeugd van tegenwoordig
Je bent nog jong, ff gaan stappen en dan om 10 uur je nest uit kan prima joh!
Je hoeft je toch niet helemaal kotsmisselijk te zuipen? Je kunt toch gewoon de stad in gaan en wat drankjes doen zonder gelijk helemaal naar de tering te gaan!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel vroeg als je de avond van tevoren gaat stappen en zuipen
gewoon aangeven aan docent dat ze niet te bereiken is en dat ze dus niks doet voor opdracht? dat voorleggen en dan daar vragen wat te doen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
godver, dat mens zit echt in brazilië.
Zouden jullie haar uit de groep pleuren als ze niet mee kan voor dat field research op donderdag?Ik vertrouw haar ook niet genoeg (puur omdat ik haar niet ken) om haar ergens anders meer van te laten doen. Plus is dit het kutste van alles
groepsgenoot -> internationale student -> zit nu in braziliëquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb het verhaal gemist denk ik
nee manquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel vroeg als je de avond van tevoren gaat stappen en zuipen
klopt maar ook al drink ik niks, ik ben nog brak als ik om 3-4u in bed ligquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hoeft je toch niet helemaal kotsmisselijk te zuipen? Je kunt toch gewoon de stad in gaan en wat drankjes doen zonder gelijk helemaal naar de tering te gaan!
en wanneer komt ze terug?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
groepsgenoot -> internationale student -> zit nu in brazilië
wij hebben komende week vakantie maar deadline is de 20e dus we MOETEN er donderdag aan werken. ik en vriendin kunnen vrij-za-zo niet en maandag is te laat. Dus we moeten donderdag want t/m woensdag carnaval dus niemand aanspreekbaar![]()
mjaze reageert ook niet op facebook ofzo
naja ik voel me dan goed kut hoor, altijd al gehadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee man
Dat deed ik op die leeftijd regelmatig
Of nachtje doorhalen en dan gaan werken (maar wel alleen bij gaar hersenloos bijbaantje)
tof!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lipcote heeft verjaardag met taart en chips overleefdStraks avondeten, dan kan ik de balans opmaken
geen idee. We konden er ook niet eerder aan beginnen dus aan de ene kant is het de schuld van docent, mjaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en wanneer komt ze terug?
als ze er niet is en niet reageert lekker uit de groep kicken idd
Dan ga je eerder naar huis, ga je lekker 1 uur weg lig je half 2 in bedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
klopt maar ook al drink ik niks, ik ben nog brak als ik om 3-4u in bed lig
voorleggen aan docent vragen wat nu te doen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
geen idee. We konden er ook niet eerder aan beginnen dus aan de ene kant is het de schuld van docent, mja
ik doe dat nu ook niet meer, want bejaard, dus dat trek ik niet. Maar als 20 minner wel hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
naja ik voel me dan goed kut hoor, altijd al gehad
Het gaat niet om mij hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan ga je eerder naar huis, ga je lekker 1 uur weg lig je half 2 in bed
Like she gives a shitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
voorleggen aan docent vragen wat nu te doen?
Ze was ergens in brazilie getagd maar er stond niet letterlijk Rio. I don't care waar ze zit to be honestquote:
Nee vakantie is niet vakantie. Dit is een collegevrije week. Vakantie heb je pas na de hertentamens in juni/juliquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Lichtelijk onhandig van die dame, maar ook van de opleiding ja... vakantie is vakantie.
zo, ik ga mijn schoenen eens aan doen, de kou in.
Ja daarom zit ik er nu dus mee of we haar uit die groep gaan kicken of niet. Als je weet dat je onbereikbaar bent dan leg je dat van tevoren toch ff voor?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:34 schreef Incantrix het volgende:
Nou, ik zou er maar vanuit gaan dat je haar voor einde carnaval ook niet meer te pakken krijgt als ze in Rio zit.
Ja, zou ik ook zeggen, maarja. Maar dat was dus waarom ik vroeg waar ze zit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja daarom zit ik er nu dus mee of we haar uit die groep gaan kicken of niet. Als je weet dat je onbereikbaar bent dan leg je dat van tevoren toch ff voor?
Ja ik snap wel dat ALS ze daar zit dat ze dan nu niet gaat reageren. Maar dit wist ze weken terug toch ook alquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook zeggen, maarja. Maar dat was dus waarom ik vroeg waar ze zit.
Zulks een herkenbaarheid.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Snorry ik kan me ontzettend druk maken over zulke dingenKan er gewoon niet tegen dat mensen er zo laks mee omgaan omdat ik het zelf wel altijd goed in orde heb
. Meestal kies ik groepsgenoten daarom ook uit met dat in mijn achterhoofd, maar ik wilde graag iemand internationaals erbij omdat zij dan met 2 Nederlanders mee kon doen, omdat je Nederlanders moet interviewen en niet iedereen spreekt engels.
Naja meestal gaat het wel okay hoor, want samenwerken met mensen die je kentquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zulks een herkenbaarheid.
Groepswerk![]()
![]()
![]()
ik zou voor pizza bezorgen gaan, kun je gewoon op de bank blijven zittenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eerste voornemen was gezond te gaan koken...
Tweede voornemen was friet halen
Derde voornemen was pizza bestellen
Huidige voornemen is eten helemaal laten zitten en straks een zak chips opeten. Maar ik vermoed dat Fred zich daar niet in kan vinden
Dat was mijn redenatie ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik zou voor pizza bezorgen gaan, kun je gewoon op de bank blijven zitten
kebab laten bezorgen? is maar 5 euro ofzo, en dan eten voor fred zit je wel aan t minimum voor bezorgen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat was mijn redenatie ook
Zat zelfs al te kijken welke snackbar bezorgd![]()
Maar is wel duur... En ik heb eigenlijk geen trek in pizza.. Ik heb eigenlijk nergens trek in. Behalve in chips.
Ik denk dat ik maar gewoon even wacht en dan braaf ga koken
Fred neemt altijd het duurste wat er op de kaart staatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
kebab laten bezorgen? is maar 5 euro ofzo, en dan eten voor fred zit je wel aan t minimum voor bezorgen.
Even overleggen met groepsgenoten en docent. Is ze op geen enkele manier bereikbaar?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar goed, zouden jullie haar uit de groep kicken of niet
falafelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred neemt altijd het duurste wat er op de kaart staat.
Kebab, hebben ze daar ook falafel? *zoekt*
ik heb haar alleen op facebook en haar emailadres. Ik heb dr al gestalkt op facebook en daar is ze wel actief geweest. Zal maandag wel mailen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even overleggen met groepsgenoten en docent. Is ze op geen enkele manier bereikbaar?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
soort Hotel California maar dan met nagellak, bier en tetten
Ik zag vorige week weer een spatadertjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik slik ook sinds kort maar kalktabletten, broze botten op mijn leeftijd he, een gebroken heup heb je zo
oh ik heb die serieus nu pas doorquote:
Die is mooi jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:57 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik zag vorige week weer een spatadertjeAlleen heb ik nu een ladder in mijn steunpanty getrokken
Dus ik moet een nieuwe kopen.
Oooh en SchaarPoetel!
[ afbeelding ]
tieten jonguhquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:57 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik zag vorige week weer een spatadertjeAlleen heb ik nu een ladder in mijn steunpanty getrokken
Dus ik moet een nieuwe kopen.
Oooh en SchaarPoetel!
[ afbeelding ]
Ik snapte het ook pas na 3x luisteren dat het het iskeivol = skyfallquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ik heb die serieus nu pas door
dat nummer loopt niet echt lekker, maar goed, goeie poging wel
Ik zag gisteren een jongen met een rits op zijn gezichtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
Gisteren velen complimenten gehad
Ofjah... van "zoooo smerig" "zo vet!" "goed gedaan" tot... "je ziet er een 'beetje' ziekjes uit"
Vooral die laatste heb ik wel 10 keer gehoord![]()
Dus op een gegeven moment antwoordde ik maar met: "Ja is aids jongeuh!"
Hulde aan den Priem!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ofjah... van "zoooo smerig" "zo vet!" "goed gedaan" tot... "je ziet er een 'beetje' ziekjes uit"
je zag er ook wel erg ranzig uitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ja die wil ik ook nog steeds een keer doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een jongen met een rits op zijn gezicht
Thihihhihihquote:
lolwatquote:I really want a bulk set of good nail polish but I can't find any under $50 and I want alot about a pack of 40 for that price hopefully anyone willing to sell me that
I accept
china glaze
OPI
Kleancolor
Or just message me saying what brand
Whehehe thx !quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Priem, je was net bij de Mac geweest toch? Ronald ook gespot?
[ afbeelding ]
ze wil 40 of meer merk lakjes voor 50 dollarquote:
ikke vanmiddag naar de winkel voor dat latex spul.. moest dat op bestellingquote:
ja, ik was me aan het verwonderen. En ze woont in nieuw zeeland en shipping moet erbij in zitten. DREAM ONquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze wil 40 of meer merk lakjes voor 50 dollar
Whut?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
ikke vanmiddag naar de winkel voor dat latex spul.. moest dat op bestellinghad ik t net zo goed zelf kunnen bestellen
maargoed, ik was er toch en geen verzenkosten enzo.. dan volgende week maar terug om op te halen, themafeestje is pas in maart
jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whut?![]()
Naja gelukkig heb je nog even
Ik had em toen ook binnen een week binnen
gewoon dit nummer doorsturen, zit toch de tekst in "dreaaaaam onnnn"quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja, ik was me aan het verwonderen. En ze woont in nieuw zeeland en shipping moet erbij in zitten. DREAM ON
Owjah die heeft idd echt super veelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:06 schreef Loqi het volgende:
[..]
jaik was naar de greef gegaan omdat ze daar kei veel verkopen van Grimas.. ja alles dus.. maar dan sommige dingen wel van te voren graag bestellen
![]()
wel vast rode creme makeup meegenomen...bloed maak ik zelf wel
gelatine, glycerine en voedselkleurstof (rood en blauw) dan droogt t namelijk ook weer op, drup je niet de hele dag na. En kun je het aanbrengen in verschillende consistenties (dun voor druip, dik om echt wonden op te vullen). En je kunt wat je gemaakt hebt gewoon in de koelkast bewaren en dan opwarmen om te gebruiken. En eetbaarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah die heeft idd echt super veelJa ik heb van lin bloed geleend; want daar heb ik ook niks van liggen.
Hoe ga je bloed maken?
Of die weerwolfporno van die sleckte real life soap op rtl5 waar ze porno films gingen makenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Er schijnt serieus zombie porno te bestaan
echt, wtf
Dit was een "teaser" plaatje![]()
[ afbeelding ]
wat??? Dat ken ik heul nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:12 schreef megamandy het volgende:
Ooh en je kunt toch wel gewoon uitgaan en de volgende dag
[..]
Of die weerwolfporno van die sleckte real life soap op rtl5 waar ze porno films gingen maken
Ik heb een keer Aziatische gay zombie hentaiporno gezien. Heel matig was dat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah die heeft idd echt super veelJa ik heb van lin bloed geleend; want daar heb ik ook niks van liggen.
Hoe ga je bloed maken?
Ermahgerd das wel tof iddquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
gelatine, glycerine en voedselkleurstof (rood en blauw) dan droogt t namelijk ook weer op, drup je niet de hele dag na. En kun je het aanbrengen in verschillende consistenties (dun voor druip, dik om echt wonden op te vullen). En je kunt wat je gemaakt hebt gewoon in de koelkast bewaren en dan opwarmen om te gebruiken. En eetbaardus ultra ranzigheid
ja ok, maar goed, dat zijn meestal Jappen dus logischquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een keer Aziatische gay zombie hentaiporno gezien. Heel matig was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |