Die heb ik niet. Zelfs geen man-boobsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
welkom, graag je tetten posten als newbie, da's gebruikelijk hier
pen0r mag ook, maar dan wel in spoiler en met een paar flappen geld erbij. Wapen mag er ook bijgetoond worden, maar is optioneelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:05 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Zelfs geen man-boobs
Lijkt me geen strak plan. Mijn FoBo bevat foto's, meer dan dat ga je toch echt niet krijgenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
pen0r mag ook, maar dan wel in spoiler en met een paar flappen geld erbij. Wapen mag er ook bijgetoond worden, maar is optioneel
* BBQ-kip snel even gaat kijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:10 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Lijkt me geen strak plan. Mijn FoBo bevat foto's, meer dan dat ga je toch echt niet krijgen
cute, je bent zo jongquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:10 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Lijkt me geen strak plan. Mijn FoBo bevat foto's, meer dan dat ga je toch echt niet krijgen
hij is meer een justin bieber leeftijdsgenootje. Die zijn (nog) heel netjesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:16 schreef Mss het volgende:
Geen penors, geen tetten en dan hier posten?
Hihi, hoe jong ben jij?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:10 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
quote:
Wat is mijn ego weer enorm omlaag gezakt door jullie zeg. Ik ga alweer tegen de twintig aan...quote:
Alweer tegen de 20 aanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
[..]
Wat is mijn ego weer enorm omlaag gezakt door jullie zeg. Ik ga alweer tegen de twintig aan...![]()
Hoe 'oud' zijn jullie dan wel niet.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom zit er een kind in het topic? Ik ben toch godverdomme niet aan het werk![]()
Behalve Bambi en Spees, maar zelfs die zijn ouder dan "tegen de 20 aan"quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
[..]
Wat is mijn ego weer enorm omlaag gezakt door jullie zeg. Ik ga alweer tegen de twintig aan...![]()
Hoe 'oud' zijn jullie dan wel niet.
nee man, perfecte leeftijd voor jou juist, muts!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Nee man, die is zo'n 5 jaar te jong voor mij denk ik?
Heul niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee man, perfecte leeftijd voor jou juist, muts!
Maar hoe jong dan? Want "alweer tegen de 20 aan", is vrij vaag.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:23 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Dan is het gerechtvaardigd om mij als jong te beschouwen. In wat voor topic ben ik nou weer beland.
soort Hotel California maar dan met nagellak, bier en tettenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:23 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Dan is het gerechtvaardigd om mij als jong te beschouwen. In wat voor topic ben ik nou weer beland.
19 dus.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar hoe jong dan? Want "alweer tegen de 20 aan", is vrij vaag.
nou zeg, kan best! en hij ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heul niet.Hij gaat "alweer tegen de 20 aan".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |