SPOILER: POLLS - WAAR HOUDEN WE DE MEET?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele OP:De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Onorgineel
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Midnight_snack op 09-02-2013 23:22:54 ]Woord.![]()
Dat doet maar lekker iemand die toegang heeft tot de Wiki en het volgende deel opentquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:39 schreef Studeur het volgende:
fix mijn UI ff als je zin hebt, die 2 oude mogen eruit en mn nieuwe erin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe ondertitel![]()
Gedaanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:39 schreef Studeur het volgende:
fix mijn UI ff als je zin hebt, die 2 oude mogen eruit en mn nieuwe erin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Woord.![]()
Ik maak er misschien nog wel een keertje een als ik er aan denk en er zin in heb. Doe het toch net weer wat anders dan alles wat hier staatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:37 schreef sinepedraap het volgende:
Wel weinig nieuwe review/tutorial inzendingenI'm the motherfucking baboon![]()
Ik ga een keer een fucking erge jonkol in elkaar zetten gewoon serieuze shit die torri is echt wtfquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:45 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Ik maak er misschien nog wel een keertje een als ik er aan denk en er zin in heb. Doe het toch net weer wat anders dan alles wat hier staat![]()
Whehehe nee maar ik wil wel een keer een tulp maken, heb al een keer een windmill gemaakt maar ja dat rookt gewoon bagger, ziet er alleen leuk uitMijn nieuwe ondertitel![]()
Wat zal ik eens vandaag gaan eten ?
Vreet al te veel kapsalon enzoHaahha
Wel net 600 gram kip opgehaaldLekker wokken met Ketjap
chili, knoflook en groente
Ook in moeilijke tijden.![]()
Ik heb net een magnetronmaaltijd opquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
chili, knoflook en groenteHad honger. Nasi met kipsaté van de AH
Pizza bestellen zou ik doen als ik niet net al gegeten hadMijn nieuwe ondertitel![]()
Dat klinkt verrekte goed. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet zoveel trek heb. Ik heb meer zin in bierquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
chili, knoflook en groente
Woord.![]()
Ik heb de Proscuitto wel eens, die pasta.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb net een magnetronmaaltijd opHad honger. Nasi met kipsaté van de AH
Pizza bestellen zou ik doen als ik niet net al gegeten had
Goed vreten voor de luie vreter xdHahaha, nou het is meer dat het lekker klinktquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:49 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat klinkt verrekte goed. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet zoveel trek heb. Ik heb meer zin in bier
en daardoor motivatie krijg, want anders is mijn sixpackje
hertog jan gewoon mijn avondvoer
Ook in moeilijke tijden.![]()
Die magnetronmaaltijdenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb net een magnetronmaaltijd opHad honger. Nasi met kipsaté van de AH
Pizza bestellen zou ik doen als ik niet net al gegeten had![]()
Ze zijn altijd teleurstellend, op zich ziet het er redelijk uit, maar het is het gewoon altijd net niet
Woord.![]()
Ja het is ook kut. Ik zit nu te balen dat ik al gegeten heb en bedenk me wat nou als ik een pizza had besteldquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:52 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Die magnetronmaaltijden![]()
Ze zijn altijd teleurstellend, op zich ziet het er redelijk uit, maar het is het gewoon altijd net nietMijn nieuwe ondertitel![]()
Dat is zo. Een bier dineetje is ook lekker, maar als ik dat doe krijg ik ergens 's nachts alsnog een gigantische hongerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hahaha, nou het is meer dat het lekker klinkt
en daardoor motivatie krijg, want anders is mijn sixpackje
hertog jan gewoon mijn avondvoer
Tsja ik moet die dingen eigenlijk ook gewoon niet meer halen, maar door mijn luiheid trap ik er toch steeds weer inquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja het is ook kut. Ik zit nu te balen dat ik al gegeten heb en bedenk me wat nou als ik een pizza had besteld
Woord.![]()
Hehe precies dat, koken is gewoon de moeite niet altijdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Tsja ik moet die dingen eigenlijk ook gewoon niet meer halen, maar door mijn luiheid trap ik er toch steeds weer inquote:Ik zie jou altijd fucking stoned in US
Mijn nieuwe ondertitel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: