SPOILER: POLLS - WAAR HOUDEN WE DE MEET?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele OP:De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Onorgineel
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Midnight_snack op 09-02-2013 23:22:54 ]Woord.![]()
Dat doet maar lekker iemand die toegang heeft tot de Wiki en het volgende deel opentquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:39 schreef Studeur het volgende:
fix mijn UI ff als je zin hebt, die 2 oude mogen eruit en mn nieuwe erin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe ondertitel![]()
Gedaanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:39 schreef Studeur het volgende:
fix mijn UI ff als je zin hebt, die 2 oude mogen eruit en mn nieuwe erin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Woord.![]()
Ik maak er misschien nog wel een keertje een als ik er aan denk en er zin in heb. Doe het toch net weer wat anders dan alles wat hier staatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:37 schreef sinepedraap het volgende:
Wel weinig nieuwe review/tutorial inzendingenI'm the motherfucking baboon![]()
Ik ga een keer een fucking erge jonkol in elkaar zetten gewoon serieuze shit die torri is echt wtfquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:45 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Ik maak er misschien nog wel een keertje een als ik er aan denk en er zin in heb. Doe het toch net weer wat anders dan alles wat hier staat![]()
Whehehe nee maar ik wil wel een keer een tulp maken, heb al een keer een windmill gemaakt maar ja dat rookt gewoon bagger, ziet er alleen leuk uitMijn nieuwe ondertitel![]()
Wat zal ik eens vandaag gaan eten ?
Vreet al te veel kapsalon enzoHaahha
Wel net 600 gram kip opgehaaldLekker wokken met Ketjap
chili, knoflook en groente
Ook in moeilijke tijden.![]()
Ik heb net een magnetronmaaltijd opquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
chili, knoflook en groenteHad honger. Nasi met kipsaté van de AH
Pizza bestellen zou ik doen als ik niet net al gegeten hadMijn nieuwe ondertitel![]()
Dat klinkt verrekte goed. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet zoveel trek heb. Ik heb meer zin in bierquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
chili, knoflook en groente
Woord.![]()
Ik heb de Proscuitto wel eens, die pasta.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb net een magnetronmaaltijd opHad honger. Nasi met kipsaté van de AH
Pizza bestellen zou ik doen als ik niet net al gegeten had
Goed vreten voor de luie vreter xdHahaha, nou het is meer dat het lekker klinktquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:49 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat klinkt verrekte goed. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet zoveel trek heb. Ik heb meer zin in bier
en daardoor motivatie krijg, want anders is mijn sixpackje
hertog jan gewoon mijn avondvoer
Die magnetronmaaltijdenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb net een magnetronmaaltijd opHad honger. Nasi met kipsaté van de AH
Pizza bestellen zou ik doen als ik niet net al gegeten had![]()
Ze zijn altijd teleurstellend, op zich ziet het er redelijk uit, maar het is het gewoon altijd net niet
Woord.![]()
Ja het is ook kut. Ik zit nu te balen dat ik al gegeten heb en bedenk me wat nou als ik een pizza had besteldquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:52 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Die magnetronmaaltijden![]()
Ze zijn altijd teleurstellend, op zich ziet het er redelijk uit, maar het is het gewoon altijd net nietMijn nieuwe ondertitel![]()
Dat is zo. Een bier dineetje is ook lekker, maar als ik dat doe krijg ik ergens 's nachts alsnog een gigantische hongerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hahaha, nou het is meer dat het lekker klinkt
en daardoor motivatie krijg, want anders is mijn sixpackje
hertog jan gewoon mijn avondvoer
Tsja ik moet die dingen eigenlijk ook gewoon niet meer halen, maar door mijn luiheid trap ik er toch steeds weer inquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja het is ook kut. Ik zit nu te balen dat ik al gegeten heb en bedenk me wat nou als ik een pizza had besteld
Woord.![]()
Hehe precies dat, koken is gewoon de moeite niet altijdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Tsja ik moet die dingen eigenlijk ook gewoon niet meer halen, maar door mijn luiheid trap ik er toch steeds weer inquote:Ik zie jou altijd fucking stoned in US
Ja, maar ik ben nu nuchter, of althans net wakker maar beetje droge ogen ofzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]Ik zie jou altijd fucking stoned in US
![]()
![]()
Snel draai een jonkolquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nu nuchter, of althans net wakker maar beetje droge ogen ofzo
quote:
Ja, maar me moeder is hier..
Gister fucking lange dag gehad, ik kleine beetje smoken gelijk stoned omdat ik best wel lang wakker was![]()
Hahaha ja dat ken ik welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat is zo. Een bier dineetje is ook lekker, maar als ik dat doe krijg ik ergens 's nachts alsnog een gigantische honger
Dan vreet ik altijd Snelle Jelles ofzo
om de volgende ochtend een dik vet neger-weesje eruit te drukken
Oja dat is kut altijd. NEe doe maar niet danquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar me moeder is hier..
Gister fucking lange dag gehad, ik kleine beetje smoken gelijk stoned omdat ik best wel lang wakker was
Ja, vanavond weerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:04 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oja dat is kut altijd. NEe doe maar niet dan![]()
![]()
Lees het nu pas.. Haha. Ja primaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Goedemiddag
Beetje de nacht door gekomen ondanks de situatie?Vanavond doorkomen wordt erg moeilijk maar ja. Ben echt half ingestort
Your beauty never ever scared me.![]()
Ai, sterkte nogquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lees het nu pas.. Haha. Ja primaVanavond doorkomen wordt erg moeilijk maar ja. Ben echt half ingestort
Woord.![]()
Hij is best wel duidelijk geweest helaas. Hij is nu naar een kameraad, ik heb post-it briefjes op zijn deur geplakt met sorry, dat ik gek op hem ben enz en allemaal hartjes. Mweh niet alsof dat werktquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Echt waar? :p Het zijn er geen honderen hoor, stuk of 20quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Haal dat maar weg dat kan wel heel wanhopig overkomen.
Bijna stalkerig.Your beauty never ever scared me.![]()
Das veels te lief voor iemand die zo raar reageert. Kan het wel begrijpen dat 'ie het geen tof idee vind als je ex blijft pitten maar om het dan uit te makenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is best wel duidelijk geweest helaas. Hij is nu naar een kameraad, ik heb post-it briefjes op zijn deur geplakt met sorry, dat ik gek op hem ben enz en allemaal hartjes. Mweh niet alsof dat werkt
Woord.![]()
Nou ja zo zou ik me voelen als een meisje dat bij mij deedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt waar? :p Het zijn er geen honderen hoor, stuk of 20
Zou wel effe denken, damn the fuck load of notes.....
Laten rusten, althans dat zou ik doen.Ook in moeilijke tijden.![]()
Dat doe ik hierna ook wel..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou ja zo zou ik me voelen als een meisje dat bij mij deed
Zou wel effe denken, damn the fuck load of notes.....
Laten rusten, althans dat zou ik doen.
Of jullie komen wel weer bij elkaar, of je vind welquote:
weer een andere leuke jongenKomt wel goed.
Mwah dat laatste betwijfel ik.. Niet omdat ik geen zelfvertrouwen heb maar ik ben nou niet de mooiste. Heb ook bijna nooit een relatie hehequote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Of jullie komen wel weer bij elkaar, of je vind wel
weer een andere leuke jongenKomt wel goed.
Ik ook niet en ik ook nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah dat laatste betwijfel ik.. Niet omdat ik geen zelfvertrouwen heb maar ik ben nou niet de mooiste. Heb ook bijna nooit een relatie hehe
Dus ja, er is nog hoop
Krijg gewoon amper een hap door mijn strot, iets mij toch wel handig lijkt aangezien ik wel blow. Ben al paar keer dizzy geweest vandaag (dacht gisteren in de supermarkt elk moment van mn stokje te kunnen gaan). Blegh, eten. Smeer zo wel wat brood ofzoYour beauty never ever scared me.![]()
Hosselaarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik ook niet
Dus ja, er is nog hoop
Woord.![]()
Dit. Ik weet wie het zegt haha!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Niks hosselaar, ik ken haar van 10 jaar terug, schoolYour beauty never ever scared me.![]()
Oja dat waren jullie. Grappig wel dat je elkaar dan hier tegenkomt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Niks hosselaar, ik ken haar van 10 jaar terug, schoolWoord.![]()
Jepquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:35 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Oja dat waren jullie. Grappig wel dat je elkaar dan hier tegenkomt.Ook nog eens in het enige topic die ik echt volg haha!
Das dan helemaal vaag jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepOok nog eens in het enige topic die ik echt volg haha!
Woord.![]()
Moet nog wel even zeggen/klagen dat ik het gemeen vind dat ik door deze kut situatie weer pukkels hebWas er net vanaf en nu is het er weer. Bah
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:35 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Oja dat waren jullie. Grappig wel dat je elkaar dan hier tegenkomt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepOok nog eens in het enige topic die ik echt volg haha!
deze volg ik nu ook alleen maar.
Als ik straks de was heb gedaan heb ik gewoon weer 24 sokken erbij ofzo lol. Verklaard wel waarom die la zo leeg isYour beauty never ever scared me.![]()
Sokken verdwijnen altijd en ik weet nog steeds niet waarheenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:45 schreef Amarantha het volgende:
Als ik straks de was heb gedaan heb ik gewoon weer 24 sokken erbij ofzo lol. Verklaard wel waarom die la zo leeg isMijn nieuwe ondertitel![]()
Inderdaad. Mijn wasmachine eet ook al sokkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Sokken verdwijnen altijd en ik weet nog steeds niet waarheenWoord.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:55 schreef Midnight_snack het volgende:
Maarreh, kan er iemand ff bier voor me halen?Te lui voor, sorry
Had het wat eerder gezegd, kom net van de winkel!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:55 schreef Midnight_snack het volgende:
Maarreh, kan er iemand ff bier voor me halen?Your beauty never ever scared me.![]()
Ja fuck, dat probleem heb ik hier dus ookquote:
Ah NEEE!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had het wat eerder gezegd, kom net van de winkel!![]()
Had dan gezegd dat je ging![]()
Woord.![]()
Hallon
Vanavond jointje roken met Henk via Skype, kom ik daarna wel weer stonend hier posten
Fuck the EBU.![]()
Oh zie nu dat het alweer een nieuw topic isIk gister helemaal blij met de lapo zodat ik de OP kon aanpassen haha, maar gisteravond was ik zelf te stoned
Fuck the EBU.![]()
gelukkig staat mn nieuwe UI er in, wat een creatie is het tochquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:01 schreef Moira. het volgende:
Oh zie nu dat het alweer een nieuw topic isIk gister helemaal blij met de lapo zodat ik de OP kon aanpassen haha, maar gisteravond was ik zelf te stoned
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Antwoord van vogelman:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Heuj hallo ouwe stonerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:00 schreef Moira. het volgende:
Hallon
Vanavond jointje roken met Henk via Skype, kom ik daarna wel weer stonend hier posten
Woord.![]()
antwoord van vogelman:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik ga er vanavond maar een leuke avond van maken, als dat lukt. Piekeren is ook zo kut hahaYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:04 schreef Studeur het volgende:
antwoord van vogelman:waarom post ik dit 2 keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog steeds stoned blijkbaar, had niet door dat ik het al gepost hadHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
ah, jeej voor m_s dattie dat aan heeft gepastquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
gelukkig staat mn nieuwe UI er in, wat een creatie is het toch
En GekkePoes heeft die ONZ UI van HaJee niet meer, maar weer z'n oude normale UI
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:02 schreef Studeur het volgende:
Antwoord van vogelman:Wat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woord.![]()
bericht van plaatselijke gekkie in de club:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Die ook maar ff verandert.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
ah, jeej voor m_s dattie dat aan heeft gepast
En GekkePoes heeft die ONZ UI van HaJee niet meer, maar weer z'n oude normale UIWoord.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
bericht van plaatselijke gekkie in de club:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woord.![]()
'Hij' (noem hem vanaf nu A.) is speciaal naar huis gekomen om te zeggen dat hij niet met mij naar de bios gaat (hij heeft geen beltegoed en ik had hem wel gesmst), omdat hij niet wou dat ik in de kou ging wachtten. Verder nog wel tot 3x toe een knuffel gehad maar ja daarom ben ik nu ook zo emotioneel denk ik.. Het komt niet goed en toch kan die nog zo lief zijn als die wilt.
Hij had zijn deur nog niet gezien maar heb hem maar heb het hem wel verteld. Ik struikelde ook bijna over mijn bureaustoel van blijdschap toen ik hem mocht knuffelen
[ Bericht 5% gewijzigd door Ama op 09-02-2013 19:25:24 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Hoe weet je zo zeker dat het niet goed komt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:20 schreef Amarantha het volgende:
'Hij' (noem hem vanaf nu A.) is speciaal naar huis gekomen om te zeggen dat hij niet met mij naar de bios gaat (hij heeft geen beltegoed en ik had hem wel gesmst), omdat hij niet wou dat ik in de kou ging wachtten. Verder nog wel tot 3x toe een knuffel gehad maar ja daarom ben ik nu ook zo emotioneel denk ik.. Het komt niet goed en toch kan die nog zo lief zijn als die wilt.
Hij had zijn deur nog niet gezien maar heb hem maar heb het hem wel verteld. Ik struikelde ook bijna over mijn bureaustoel van blijdschap toen ik hem mocht knuffelenWoord.![]()
Omdat hij er heel erg mee zit dat ik het hem gevraagd heb, omdat ik goeie vrienden ben met mijn ex* en naja zijn ervaring is dat zijn vriendinnen vreemdgaan en daarom heeft hij er enorme moeite mee. Wat ik ergens ook wel snap.. En het zijn meer punten. Hij vind dat we te weinig tijd doorbrengen samen, dat we niet de zelfde hobby's hebben enz. Maar ja dat laatste vind ik bullshit hahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:26 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat het niet goed komt?
* Hij schijnt dronken wel eens een flirterige opmerking te maken naar me, heb wel eens seks gehad met hem als we beide lang vrijgezel waren maar mijn ex is ook in een relatie nuYour beauty never ever scared me.![]()
Wat gevraagd hebt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat hij er heel erg mee zit dat ik het hem gevraagd heb, omdat ik goeie vrienden ben met mijn ex* en naja zijn ervaring is dat zijn vriendinnen vreemdgaan en daarom heeft hij er enorme moeite mee. Wat ik ergens ook wel snap.. En het zijn meer punten. Hij vind dat we te weinig tijd doorbrengen samen, dat we niet de zelfde hobby's hebben enz. Maar ja dat laatste vind ik bullshit haha
* Hij schijnt dronken wel eens een flirterige opmerking te maken naar me, heb wel eens seks gehad met hem als we beide lang vrijgezel waren maar mijn ex is ook in een relatie nu![]()
Of mijn ex op een matras kon blijven crashen in mijn kamer. (Detail: Mijn ex was dronken)quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Nou dus.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of mijn ex op een matras kon blijven crashen in mijn kamer. (Detail: Mijn ex was dronken)
Hij kan gewoon ja of nee zeggen.
Niet dat ik me er verder in wil mengen maar het lijkt erop alsof jullie niet echt een goede communicatie hebben.![]()
Nja dat ie het geen leuike vraag vond begrijp ik, maar het was toch ook maar een vraag?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat hij er heel erg mee zit dat ik het hem gevraagd heb, omdat ik goeie vrienden ben met mijn ex* en naja zijn ervaring is dat zijn vriendinnen vreemdgaan en daarom heeft hij er enorme moeite mee. Wat ik ergens ook wel snap.. En het zijn meer punten. Hij vind dat we te weinig tijd doorbrengen samen, dat we niet de zelfde hobby's hebben enz. Maar ja dat laatste vind ik bullshit haha
* Hij schijnt dronken wel eens een flirterige opmerking te maken naar me, heb wel eens seks gehad met hem als we beide lang vrijgezel waren maar mijn ex is ook in een relatie nu
Lijkt verder of 'ie een goed excuus zoekt. Ik heb ook weleens achteraf zo'n lijstje gekregen wat er allemaal wel niet goed ging. Kun je vrij weinig mee dan
Woord.![]()
Dat laatste zei een huisgenote ook al hehequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:35 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Nou dus.
Hij kan gewoon ja of nee zeggen.
Niet dat ik me er verder in wil mengen maar het lijkt erop alsof jullie niet echt een goede communicatie hebben.Ja ik heb ook gezegd vanmiddag 'kom op, niet de zelfde hobby's?, ben je nou niet gewoon een excuus aan het zoeken om mij te dumpen?'quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:35 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nja dat ie het geen leuike vraag vond begrijp ik, maar het was toch ook maar een vraag?
Lijkt verder of 'ie een goed excuus zoekt. Ik heb ook weleens achteraf zo'n lijstje gekregen wat er allemaal wel niet goed ging. Kun je vrij weinig mee danYour beauty never ever scared me.![]()
Nou, als het al zo gaat. Zie je het dan nog wel zitten. Waarom niet gewoon beeindigen en verder gaan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste zei een huisgenote ook al hehe
[..]
Ja ik heb ook gezegd vanmiddag 'kom op, niet de zelfde hobby's?, ben je nou niet gewoon een excuus aan het zoeken om mij te dumpen?'
Desnoods zet je hem voor het blok en vraag je gewoon: Gaan we verder of niet.
En neem dat antwoord als definitief![]()
Tsja als ie dat al doet ben je dan niet beter af alleen? Er zal vast wel iemand rond lopen die wel helmaal voor je gaat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste zei een huisgenote ook al hehe
[..]
Ja ik heb ook gezegd vanmiddag 'kom op, niet de zelfde hobby's?, ben je nou niet gewoon een excuus aan het zoeken om mij te dumpen?'Woord.![]()
Eetzequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef Aap1000 het volgende:
Voor mij wordt het maar eens tijd voor avondetenWoord.![]()
Hmm ik weet het niet, ik heb namelijk ook zo mijn fouten gemaakt. Ben niet van plan er nog echt moeite in te steken omdat ik nu wel gedaan heb wat ik kan. Zie wel hoe het loopt, misschien dat hij door het knuffelen net (aangezien die me wel echt knuffelde) dingen beseft ofzo, aangezien die ook al een stuk rustiger leek
Bedankt iedereen voor de reactie'sLief! Ik ga nu feestje bouwen in de kelder, lees alles wel weer terug voor het slapen gaan. Veel plezier iedereen!
Dat ze mogen smaken!quote:Zou ik niet doen, lijkt me vrij pijnlijk iedere keer. Laat 'm eerst maar beslissen wat ie wil.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef Amarantha het volgende:
Hmm ik weet het niet, ik heb namelijk ook zo mijn fouten gemaakt. Ben niet van plan er nog echt moeite in te steken omdat ik nu wel gedaan heb wat ik kan. Zie wel hoe het loopt, misschien dat hij door het knuffelen net (aangezien die me wel echt knuffelde) dingen beseft ofzo, aangezien die ook al een stuk rustiger leek
Bedankt iedereen voor de reactie'sLief! Ik ga nu feestje bouwen in de kelder, lees alles wel weer terug voor het slapen gaan. Veel plezier iedereen!
Maak er een leuk feestje van
Woord.![]()
Ja dacht ik al, was ook meer een grapjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:20 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat gaat niet want ik heb maar 1 telefoon![]()
![]()
Wil jij ook in de OP trouwens?En ik wil wel in de OP ja, heb wel het idee dat ik hier langer ga posten
I'm the motherfucking baboon![]()
Gezellig, ik heb je erbij gezetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:25 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Ja dacht ik al, was ook meer een grapjeEn ik wil wel in de OP ja, heb wel het idee dat ik hier langer ga posten
![]()
Nu maar eens bier gaan halen en daarna weer verder zoeken
Woord.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: