Wat heb je als doelstelling opgegeven? Ik hoop "degradatie voorkomen", want als het even niet loopt lig je er zo uitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef Zenit- het volgende:
Ondertussen met Gloucester City gepromoveerd van de BSN naar BSP, waar ik op een zeer nette 3e plek sta halverwege. Hopelijk volgend seizoen League 2 spelen.
Garritjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:15 schreef TheFastOne het volgende:
Maak ik ook maar eens een verhaaltje. Atalanta dus, zit nu in seizoen 2014/2015(FM12)
[ afbeelding ]
Seizoen 1 werd ik elfde, maar begon met 6 punten in mindering
Seizoen 2: zesde
Seizoen 3: tweede achter Inter.
Seizoen 4:
[ afbeelding ]
Sterkhouders: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder Nederland 19e![]()
EK 2012: Portugal
WK 2014: Engeland
Erg leuke game
Jup, ook nadat ik mijn doelstelling kon bijstellen heb ik nog steeds degradatie voorkomen gekozen, je kan natuurlijk altijd een dipje hebben.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat heb je als doelstelling opgegeven? Ik hoop "degradatie voorkomen", want als het even niet loopt lig je er zo uit
Ik begon vorig seizoen met "middenmoot" en paste dat halverwege aan naar "gooi naar de titel". Stond al wel 15 punten voor op de nummer 2, maar je kunt idd altijd een dipje hebben waardoor ik dus halverwege niet meteen "kampioenschap" heb gekozenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:52 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Jup, ook nadat ik mijn doelstelling kon bijstellen heb ik nog steeds degradatie voorkomen gekozen, je kan natuurlijk altijd een dipje hebben.
Da's altijd wel het handigste iddquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik begon vorig seizoen met "middenmoot" en paste dat halverwege aan naar "gooi naar de titel". Stond al wel 15 punten voor op de nummer 2, maar je kunt idd altijd een dipje hebben waardoor ik dus halverwege niet meteen "kampioenschap" heb gekozen
edit: ik ben nu zo'n 12 wedstrijden bezig in de PL en heb wederom middenmoot gekozen aan het begin van het seizoen, dit omdat ik er zeker van ben dat ik degradatie kan ontlopen
Blue Square North.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar begin je eigenlijk met Gloucester? Bet Square North/South?
Oja, zo heet datquote:
Waar zijn alle topclubs?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:08 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat prima, doelstelling is eerste vier.
Lijkt wel of die handmatig verwijderd zijnquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:46 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Klopt wel meer niet: Titelhouder Man City.
Staan er helemaal niet tussen![]()
Blackpoolquote:
Blackpool FCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |