abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5657841
Ze hebben de stoelen tegen elkaar neergezet en hebben waarschijnlijk wat moeten uittesten voor de regie ivm camera's. Er worden een aantal slingers verwijderd en de stoelen worden weer verplaatst.

De stoelen staan met de ruggen tegen elkaar. Gaan we de stoelendans doen???

pi_5657853
De heren nemen weer plaats op de stoelen en er word druk gebeld met de regie. De camera zoemt in en uit. Er werden nog wat laatste verschuivingen gedaan.
pi_5657881
De heren verdwijnen nu via de deur in de omheining.

En toen was mijn code op.

Wie o wie neemt het over???

pi_5657942
Ik neem het over.

Ware het niet dat ik geen bewoners zie maar ze wel hoor.

Daar komen ze allemaal weer. Stefan zegt: SSSssst Niet over praten nu. Ze zaten met zn alle in de dbk kamer. Ben beniuewd wat er gaat gebeuren.

Waarschijnlijk zullen nu de teams gemaakt worden.

pi_5657974
Allemaal dus nog steeds in feeststemming en feestkleding. Alhoewel de bewoners nu wel opvallend stil zijn.

Ze draaien allemaal een beetje om die stoelen heen die buiten staan.

Iedereen word naar buiten geroepen. Ze doen nu (voor de lol) een stoelendans.

pi_5657992
Oh Jezus, ze gaan echt een stoelendans doen. Ze komen er alleen niet uit of ze rechts of links om moeyten starten.

Er is geen muziek. Ik denk dat ze op een startsein van BB wachten.

pi_5658018
En weer zegt Stefan: NIET over praten!!

En ze verzamelen opnieuw rond de stoelen. Ze gaan serieus een stoelendans doen, maar waarschijnlijk word daar op de een of andere manier een team uit gevormd. Denk ik hoor.

Ze zijn begonnen, er is zelfs salsa muziek.

pi_5658052
Al een aantal rondjes gedraaid, en Bo speelt fals, hij duurd zijn voorganer steeds, en blijft bij elke stoel hangen, haha.

En dr is n eerste verliezer. Ik herken die meiden alleen nog niet, ze hebben ook pruiken op geloof ik.

Stefan is zowaar de 2e verliezer. Hij zat samen met Bo op een stoel.

Het lijkt erop dat het gewoon een serieuze stoelendans is, met extreme voorbereidingen.

pi_5658056
ze balen want opeens is de muziek afgelopen. Ik hoor een van hen roepen, hey bb waar blijft de artiest?
Dan komt de stem: Willen alle bungalow bewoners naar de dagboekamer komen"

Ik hoor heel in de verte een geluid een onbekende stem
Ik probeer de andere camera
daar zie ik onbekende in de tuin.
die halen heel snel de slingers enzo weg terwijl iemadn anders de bewoners toespreekt
ik hoor hen de hele tijd lachen, het vreemde is dat ik nog steeds op stream 2 ook hen de spullen in zie pakken maar dat dit niet rijmt met de geluiden die ik hoor.

ze komen terug en ik hoor ze allemaal roepen aaaaaaaah.
een van de mannen niet over praten nu!
O ja zegt een van de dames

je verliest iets, maakt geen reet uit
man: pompadepom.

Ik heb geen idee wat er is.
iets van degene die wint bepaalt

aha ze moeten een stoelendans doen

pi_5658085
De 3e verliezer is Laurens.

Mustafa doet ook mee, gehuld in een badjas met tulband.

De muziek knop word heel langzaam een beetje zachtjes gezet, dus ze hadden niet allemaal door dat ze ,pestengaan zitten.

4e berliezer is ...... weer een vrouw. en weet weer niet wie. En de 5e er ook achter aan.

Ze zijn nog met zn 3'en. waaronder Mustafa en BO.

pi_5658106
De grote finale is tussen Mustaga en Bo, en ze willen beide duidelijk niet verliezen. Ze doen zeer kinderachtig met het draaien van de stoel. Van de meiden moeten ze gewoon doen.

En Bo (zoals ik al zei de fals speler ) heeft gewonnen.

pi_5658118
Bo gaat in zn eentje naar de dagboekkamer.
pi_5658143
De stoelendans is in volle gang ik zie Bo en jeanette en Daniela nog in de running
vervelend dat die stream hele tijd bevriest.

Bo heeft gewonnen volgens moi

Die gaat als ik het goed begrijp nu naar de dagboekamer. ik hoor iemand zeggen even wachten tot bo terug is

pi_5658165
Bo komt terug, hij mocht een wens doen.

En hij heeft gewenst dat ze allemaal een uurtje hele harde muziek om hun heen hebben.

Bo: Ik moet gewoon ff muziek horen. Ik weet alleen niet of het nu komt.

Margriet had een karaoke apparaat willen wensen. Dat vinden alle meiden vooral heel gaaf.

pi_5658264
Er word nog maar (nog een ker) geproost met champagene op de stoelendans.

Er staan ontzettend veel flessen wijn op de tafel. Ook is er Bacardi Breezer. Waarschijnlijk worden ze ontzettend drnken vanavond. I HOOP het!!!

De muziek is begonnen Mustafa begint erop te dansen, het is namelijk Mustafa muziek. Alle mannen moet Mustafa nadoen en de handen in de lucht. En de vrouwen moeten van Mustafa met hun kont , herstel heupen draaien.

Dit zal een lange party worden.

Sponserd by reality

pi_5658584
de stoelendans is in volle gang ik zie Bo en jeanette en Daniela nog in de running
vervelend dat die stream hele tijd bevriest.

Bo heeft gewonnen volgens moi

Bo mocht blijkbaar een wens doen.
Hij heeft een uur hele harde muziek gewenst.
hij moet gewoon even harde muziek horen.
hij weet niet of het nu mag.
er wordt gevraagd wat de andere wensen zijn. er waren een paar die de zelfde wens hadden.

er waren een paar die gitaar hadden gewenst.
ieamnd had een karaoke machine.

Daniela: ik begin nu denk ik op vrouwen te vallen lichtbruin haar ,. groene ogen.
hahahaha
ze zijn op zoek naar de champagne

De muziek mag nu er klinkt gejuich. er komt soort marokkaanse muziek en erg leuk mustafa leert ze hoe te dansen, vooral met je billen.
de dames vragen hem of ze het goed doen

Musta" zit me niet zo sexy aan te kijken je kon mijn moeder zien, zijn?

bron; http://tv.clubs.nl/reality

(de telefoon dus vandaar dat ik even duurde met dit bericht te plaatsen)

pi_5658859
Iedereen gaat lekker los op de muziek en de stemming zit er goed in.
Een hoop geschreeuw maar weinig zinnigs.

(Heeft er iemand trouwens caps van het moment dat Jeanette zich verkleedde en eventjes naakt voor de camera stond?)

pi_5658936
quote:
[b](Heeft er iemand trouwens caps van het moment dat Jeanette zich verkleedde en eventjes naakt voor de camera stond?)
Haar 24 uur niet roken...

In 24 uur vliegen zit je in Australia
!!!

Je Kunt alles al, Je hoeft het alleen nog maar te leren.
pi_5659149
Jeanette voelt zich niet lekker en gaat binnen op een stoel zitten (ligt denk ik aan hoeveelheid alcohol)
pi_5659161

een houseparty met 8 man, veel gegil en gelach.

[Dit bericht is gewijzigd door Hollander op 04-09-2002 21:31]

`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
pi_5659220
21:28 De muziek is afgelopen en de bewoners gaan zelf nog even verder met muziek maken.
Niemand (behalve Daniela) heeft oog voor Jeanette die nog steeds binnen zit
pi_5659783

Jeanette ligt op bed, buiten zitten 7 krolse katten te schreeuwen

22:00: 6 krolse katten, moesje geniet volgens mij van de rest
toch weer 7, Jeanette zit er weer bij

[Dit bericht is gewijzigd door Hollander op 04-09-2002 22:03]

`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
pi_5659918
Jeanette is weer terug bij de groep. Ze gaan verder net zingen.
Daniela zit bij Stefan op schoot.

Ik hoop dat er weer een badkamer scene met de meiden komt vanavond, t lijkt dr wel op, ze zijn allemaal lam

pi_5660104
my god, waar ben ik nu weer in beland, vandaar dat alle streamers er mee opgehouden zijn
ze zijn nu met zijn allen liedjes aan eht zingen.

Mustafa komt er bij en er wordt hem gevraagd door margriet hen een Marokkaans liedje te leren.
(ik word gek want ze zingen allemal doro elkaar iets anders)
Nu zingen ze samen Halleluja.

(let op hoe op de volgende pic Stefan de hand van Daniela vast houdt )

Nu zingen ze van new york tot happy birthday.
dit is niet aan te horen.
Aan de andere kant hebben de meeste al aardig wat op, dus verwacht ik nog wel een leuke avond.

Jeanette wil ook meedoen en begint (in haar eentje) met volle borst op een onbewoond eiland.

bron: reality

pi_5660255

Volgens Jeanette is het feest voorbij ze begint met opruimen.
De rest is nog bezig met ...zingen

yes , de verbinding is weg

woensdag 4 september 2002 @ 22:16:44 #226
13959 niq2001
Eet Nooit Gele Sneeuw!
pi_5660370
ze zijn nog altijd in hawaii kleren een mega super irritante medley aan het zingen, nederlands talig heeft de voorkeur, borsato, kinderen voor kinderen, gordon, etc en overal maar 1 tot hooguit 3 zinnen van. best zonde zo van mijn 1.15.....

Alcohol gaat goed... over twee uur zal er wel weer het een en ander gaan gebeuren, hoewel, Bo, sjanet en vast ook een paar anderen al er lui aan het worden zijn...

Ze zijn benieuwd wat hun week consumptie is aan alcohol. Een van die mokkels (ben nog slecht in de namen) denkt dat het meer is dan een gemiddelde kroeg...

En weer Borsato... dat liedje met treintje... voor de 100e keer...

ik mag nog een uurtje kijken, lucky me!

[URL]http://www.nummer9.com/[/URL]
  woensdag 4 september 2002 @ 22:24:35 #227
13959 niq2001
Eet Nooit Gele Sneeuw!
pi_5660537
Ah, Daniela stoot tegen Bo zijn 'gebroken' teen aan. Hij probeert gelijk weer aandacht te krijgen van de groep door heel zielig te doen. Kinderlijk zielig...
  woensdag 4 september 2002 @ 22:27:26 #228
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_5660603
off topic : o jee...zal die wel weer misselijk worden ..het balletje.
The world is a stage and each must play a part.
pi_5660967
22.40
Er worden in de slaapkamer bedden afgehaald en opgemaakt. Ik krijg de indruk dat Stefan en Daniela weer buiten gaan slapen.
  woensdag 4 september 2002 @ 22:48:07 #230
13959 niq2001
Eet Nooit Gele Sneeuw!
pi_5661061
ik heb het vermoeden dat er een aantal zo naar bed gaan. margiet, sjanet, bo doen al erg moe.

In de keuken: sjanet zittend, judith aan het opruimen.
Judith heeft die handdoeken ook als placemets...

...weer borsato en treintje (trijntje ?)

Magriet: ligt moes al op bed? MUSTAPHA!!!!! Oh je ligt nog niet....

Nu trio knuffel met judith, daan, en stefan in de slaapkamer, ze praten overbuiten slapen. Ze vinden het wel vochtig buiten... Lakens en dekens verhuizen weer naar buiten. Sjanet zit nog altijd in de keuken, alcohol maakt haar erg brak zo te zien.

'lekker nog in bad': Judith'ga je nog mee in bad?' Tegen Bo. Bo:'binne of buiten?' 'Binnen, buiten, buiten' Judith zegt'Ik ga liever binnen':Bo

ik ga verder als er een spannende badscene komt, anders tot wellicht een volgende keer.

pi_5661101
22.45
Judith helpt Bo met het opmaken van zijn bed in de slaapkamer. Stefan staat bij zijn opgemaakte bed in de tuin, en spuit iets rond (antimug?)

22.48
Bo doet gymnastische oefeningen met Jeanette's benen; ze gilt en kraait daarbij. Mustapha loopt nog steeds in zijn shaleba rond. Bo wil nu de fez even op.

pi_5661134
22.50
Bo heeft de donkere pruik van Margriet opgedaan, en lijkt sterk op Meatloaf. Al snel schalt Paradise by the dashboard light door het huis.
pi_5661219
22.51
Stefan lijkt nu de ramen te gaan lappen met glassex en een doekie. Lekker tijdstip daarvoor. Mustapha komt polshoogte nemen. Stefan baalt van de strepen op de ramen. Mushi: "Du bist ein Man, du bist ein Man."

22.53
Laurens poetst in de keuken het aanrechtblad.

dit is een beetje te saai om te verslaan

pi_5661280
22.55
Judith zegt: We gaan toch wel zometeen met zijn allen in het bubbelbad? Margriet: Zal ik dan ook eens mee gaan voor de verandering? Ik doe dat nooit buiten. Jeanette gaat al naar bed. Margriet vraagt of alles wel goed is.

Margriet doet haar Cockney accent weer: Well, it's not my cup of tea. Bubbling in the bath.

pi_5661371
23.00
Laurens een Bo aan de eettafel. Laurens kan het zich niet voorstellen dat Bo niet wakker wordt van zijn eigen gesnurk. Stefan loopt bronstig (borst vooruit) om zijn liefdesnestje buiten heen. Geen idee waar Daniela is.
  woensdag 4 september 2002 @ 23:07:26 #236
13959 niq2001
Eet Nooit Gele Sneeuw!
pi_5661422
Bo en Laurens willen voor dat Margriet in het bad gaat al in het bad zijn. Als zij in het bad geplonst is het bad leeg... redeneren ze....
pi_5661444
Mijn streams scheiden er allemaal tegelijk mee uit.
In tegenstelling tot de megacodes van de afgelopen dagen is dit een mini-code die het nog geen uur wil doen...
pi_5661591
Bo en Laurens zitten aan tafel en praten eigenlijk nergens over.
laurens zegt dat hij zo zich moet verkleden. (het valt me op dat beide heren weer helemaal aangekleed zijn, dus geen hawai kleding meer)

Stefan en Daniela zitten een beetje te knuffelen.
D: het is net of ik je al jaren ken
s: lekker los eigenlijk
ik wil gewoon lekker rommelig mijn bed, nee hij is goed.

hij heeft het over hoe heerlijk het is om buiten te slapen en de zon op je kop te krijgen.
ze worden gestoord en gaan wat doen, bubblebad?

ik hoor ze nu in het bad stappen, ooh wat lekker maar mijn beeld is weer eens bevroren bah

woensdag 4 september 2002 @ 23:18:45 #239
13959 niq2001
Eet Nooit Gele Sneeuw!
pi_5661645
Bo en L. zitten dus inderdaad als 1ste in bad. Moes gaat slapen, hij ontwijkt weer het groeps gebeuren.

Judith, stephan en margriet zitten er nu ook in...

Bo maakt weer een opmerking tegen margriet, in de trant van: zit er nu nog wel genoeg water in??

Shit... net in bad, einde 2 uur...

[Dit bericht is gewijzigd door niq2001 op 04-09-2002 23:20]

pi_5661654
ze zingen nu brainpower met sjans en dansplaat.

lekker chillen in het bubbelbad

Ze doen weer reiki in het bad:

[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 04-09-2002 23:22]

pi_5661717
23.15
(na reboot) Ze doen weer reiki in het bad. Met draaiende handen wordt energie opgewekt. (ik probeer het na te doen en voel ineens ook iets geks)
In de slaapkamer informeert Mustapha of alles goed gaat met Jeanetje.
pi_5661799
23.25
Daniela gaat weer op haar hoofd staan op de rand van de jacuzzi. De anderen roepen; Doe nou niet, je breekt je nek nog eens. Stefan zit alleen maar verliefd naar haar te kijken.
pi_5661824
En natuutlijk een heerlijk standje in ut zwembad

pi_5661833
23.27
Stefan masseert de voeten van Daniela.
Ik krijg een icq dat ik de narrowband 1 moet volgen. Mushi en Jeanette liggen (ieder op hun eigen bed) met elkaar te praten. Geluid is helaas slecht ik kan er weinig van verstaan.
pi_5661857
Iemand maakt de opmerking in bed dat als Bo vannacht weer zo snurkt zij een kussen op zijn gezicht gaat duwen.

Ze vind het ook niet erg om in de bunker te gaan slapen want dan KAN ze tenminste slapen.

pi_5661865
Mustapha: Hou op, ik wil niet dat je het daar over hebt.
Jeanette: Ah, Mustapha kom op jij denkt er toch ook wel eens aan.
M: Maar ik kan me beheersen.
Jeanette zegt dat ze ooit wel eens twee jaar heeft "stil" gestaan.
M: Sinds ik hier ben gekomen denk ik daar niet eens meer aan, aan vrouwen.
J: Hoezo
pi_5661893
M: Eerst een jongen en dan een meisje
J: Tuurlijk
M: Je mag al blij zijn als ze gezond zijn.
Jeanette gaapt instemmend (ik gaap met haar mee)

[Dit bericht is gewijzigd door Sanshine op 04-09-2002 23:32]

pi_5661894
Laurens is momenteel een voetenmassage aan het geven in het bubbelbad
pi_5661900

er word een beetje vaag geouwehoerd, over films.
iemand trapt in een ander zijn zak maar verder gaat het lekker

laurens blijft zieken over hoe die film heet. demolition men.

stefan heeft zoveel energie dat hij zich boven t bad kan laten zweven.
daniela doet iets engs, ze loopt op de rand iedereen roept"niet doen, kappen nou" helaas ik heb nog beeld van 5 minuten geleden

het gesprek gaat over bubbels
en over eten.
Ik geloof dat stefan ondertussen Daniela een beetje massseert, ik hoor haar kreunen

ja dus ik zie dat hij haar voeten masseert en zij beveelt hem" nu de ondere kant van mijn voet, net gaf ze al kreten van genot

pi_5661938
Dan volg ik het zwembad.

Margriet is Champagne gaan halen voor de kinders in het bubbelbad.

pi_5661963
Margriet staat bij de jacuzzi en spuit met een waterpistooltje. Een man roept: niet in het gezicht. Margriet steekt een peuk aan en geeft hem door aan Bo.
pi_5662013
Jeanette fluistt: Heb je lekker een schoon bedje?
Mushi: Ja dankzij jou.
Geen idee waarom ze fluisteren er ligt niemand te slapen in de slaapkamer; de rest zit in bad.
pi_5662100
Ze vertellen wat over de gordijnen in de slaapkamer.

Kom op jongens, we leggen allemaal 100 Euro in en dan hebben we even een prive moment.
Ik heb zelf die regels over dat gordijn gemist

pi_5662119
en wie komt daar aan? jawel ons Moeke

met een dienblad, ik zweer jullie toen ik haar opeens aan zag komen schrok ik me rot,dacht ik echt dat ze als verrassing een zwart dienstertje hadden gekregen

Laurens is niet bepaald onder de indruk van de stoelendans.
stefan legt uit hoe het gaat, eerste dag dit tweede dat.
Laurens wil dilemma's
zij mag dingen gaan opeten
wie?
jeanette

pi_5662127
23.40
Daniela wil de gordijnen dicht hebben voor wat privacy. We leggen desnoods allemaal geld in en dan kunnen we even doen wat we willen.

Even later zit ze met Judith te zoenen.

Daniela lijkt me behoorlijk dronken; haar mascara hangt halverwege haar wangen en ze lijkt weer een beetje te huilen. Judith: Ah, schat. Geknuffel...

pi_5662198
Daniela sprak haar mond weer voorbij, Judith schrok erweer van.

Ik weet nog steeds niet wat ze nou nooit mogen vertellen

Ze maken een onderlinge sanctie:

"Als iemand het nog een keer zegt, dan gaan ze een liedje zingen voor War Child, nee toch maar een massage"

pi_5662208
En Vol!!!

Jahoe, voor 15 minuten nog een nieuw topic openen!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')