Vervolg op de Streamverslagen van dinsdag 3 september 2002
(Ik val midden in het gesprek en weet de context nog niet precies.)
Stefan zegt dat hij Mustapha graag in zijn team wil hebben. (Had iets te maken met de voorbeeldfunctie die Mustapha heeft voor Marokkanen dacht ik.)
edit: Oops, lay-out
Neem het gerust even over.... Ik ben op!!!
quote:Evening
Op woensdag 04 september 2002 00:15 schreef scanman01 het volgende:
* Scanman verwelkomt APK *Neem het gerust even over.... Ik ben op!!!
Buiten staan Margriet, Laurens, Stefan en Bo.
Margriet vind dat ze genoeg heeft laten zien, maar is bang dat ze weggestemd wordt omdat ze te oud is. 'Die moederkloek creeert stabiliteit, dus dat is voor de kijker niet interessant. Ik creer stabiliteit. Of ze houden van me of niet.' (Ze klinkt een beetje dronken.)
Binnen zit Daniela inmiddels in Stefan's armen op de bank.
Ze spreken nauwelijks.
Daniela zegt dat ze zelfs Mustapha gedag heeft gezegd voor hij ging slapen. Ze hebben over zijn familie gepraat en over de Islam.
Stefan stelt voorzichtig voor om het gesprek in het bad voort te zetten ('Maar ja dat is wel ver weg'), Daniela staat op en ze vertrekken naar het bad. (Stefan kijkt even schalks naar de camera. )
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 04-09-2002 00:34]
(Nu hugt ze met Margriet. Wat heeft ze het huis ingesmokkeld )
(To Margriet while they hugged and daniela is on her way to a bubbelbad with Stefan.)
Margriet: Ja, fuck de film.
Daniela...lachend: Ja Fuck de film!
(just had to register this. Daniela is horny as hell)
Ze gaat op de grond voor het hek liggen/zitten en giebert wat voor zich uit. Lam als een balletje
........Who's inside drinking zambuka, and now singing......I think she forgot the afsprak!!!!
(my God, finally somebody's drunk enough to forget they were supposed to bonk!)
[Dit bericht is gewijzigd door karn op 04-09-2002 00:41]
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 04-09-2002 00:48]
Daniela is nog steeds binnen, en trekt haar top naar beneden naar een camera. (Ze heeft er nog iets onder aan. ) (Ze lijkt Stefan vergeten te zijn.)
Margriet is voor een camera gaan staan en zingt een Nederlandstalig lied. Daniela zit naast haar op de grond.
Margriet: Ik heb gezopen....
Margriet: Tegen de camera. Wij vermaken jou vanavond, dat je je niet zo verveeld.
Daniela is inmiddels naar het andere bubbelbad gegaan.
Dan zet ze haar voeten in het water....
"Au!", roept ze uit, maar schiet meteen weer in de lach.
Tijdens het lopen struikelt ze konstant... ook nu weer terwijl ze naar de kamer loopt.
Margriet is in de bank geploft.... en praat met dubbele tong. Daniela wordt steeds vrijer en trekt nu haar rok een paar keer quasi sexy tot boven haar slipje omhoog. Intussen blijft Margriet door lullen met dubbele tong.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 04-09-2002 00:47]
She also appears to have misunderstood the afsprak. She went to the inside Jacuzi.....put some extra bubble bath in, tried to pose on the side of it, lost her ballance and decided to go out again.....
(finally somebody has drank enough to do something they may regret)
[Dit bericht is gewijzigd door karn op 04-09-2002 00:47]
Mar: Je ruikt naar Stefan..
Dan: ha ha ha, Jij wil dat ik naar Stefan ruik eh?
and then she starts over her Jehova youth. By way of explanation......:?
Daniela controleert het bad.
Laurens: Er zijn twee soorten mensen, mensen die van billen houden...
Daniela:... en van zuigen!
(wil je weten hoe het afloopt, kijk dan morgen weer naar Big Brother!!!)
Gelach van Margriet.
(Doet me denken aan de fake picture van huiz.)
Is goed zegt Margriet.
She's now slurring about the camera men.....that they only fall for for women with nice bodies........all of the other girls....but not her. So she's not being filmed so much.
quote:ik wist gewoon dat jij dit shot zou maken
Op woensdag 04 september 2002 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Daniela laat haar kontje nog even zien aan de camera!
Ze duikt weer op in de badkamer waar Bo en Stephan zitten te bubbelen. Bo probeert haar over te halen om er bij te komen. Ze loop weg om even later weer in de slaapkamer op te duiken. 'Is hier nog een camera?'. (Ze begint weer luidkeels te zingen. Iemand fluistert dat ze stil moet zijn omdat Moestapha al ligt te slapen.)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 04-09-2002 01:02]
quote:nou was het een tonger???
Op woensdag 04 september 2002 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Daniela zat net even stevig te vrijen met Stefan in het bad... met Bo ernaast!
En dit leek wél op tongen.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 04-09-2002 01:05]
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 04-09-2002 01:09]
Helaas zijn Bo en Stefan door de bubbels slecht te verstaan...
(and that wasn't my mistake)
quote:* Sanshine heeft een streamshot van het piemeltje van Bo, maar kan zich niet voorstellen dat er interesse voor is. Indien wel, laat me ff weten.
Op woensdag 04 september 2002 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Margriet komt even bij de naakte heren kijken en gooit wat water over Bo's piemeltje heen....
Hij vraagt of ze er bij komt, maar het lijkt er niet op dat Margriet zijn aanbod aanneemt.
quote:T'is een sport.... t'is puur een sport!
Op woensdag 04 september 2002 01:01 schreef Sanshine het volgende:
ik wist gewoon dat jij dit shot zou maken
Intussen zegt Daniela "Jezus, ik word met allemaal blote piemels geconfronteerd onderweg" (terwijl ze terug loopt van de badkamer naar de slaapkamer)
(deze was op verzoek )
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 04-09-2002 01:15]
quote:hihihihi .... jep!
Op woensdag 04 september 2002 01:14 schreef APK het volgende:
Of was scanman mij voor?
Daan has inmiddels managed to wake everybody but Mus up, and they are trying now to listen on to what Bo and Stefan are talking about in the bath.
Daniela ineens: Ik ga niet zonder jou. Ik wil alleen met jou
Trouwens, heeft BB nu de gecensureerde camera posities ingenomen? Ik zie niets meer!
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 04-09-2002 01:20]
Daniela gaat toch in bad
Margriet begint weer dat ze haar zender nog om heeft
Bo zegt dat hij Margriet er ook bij wil hebben. Geen direct beeld op het bad.
Ik hoor Margriet zeggen: "Ga je nou met alles aan in dat bad zitten?"
And she finally joins the boys in the bubbelbad....
(Patience Stef, patience......)
Een van hen zegt: Nou, ze hebben in ieder geval wel genoeg zendtijd.
Judith: Ik vind het wel verstandig als iemand te veel drinkt om er iets van te zeggen. Straks komt er een battle en als iemand 6/7 dagen per week straalbezopen is....
"Eerst zien!", roept Bo uit. "Dan kun je pas bepalen of het wat is of niet. Niet nu al roepen dat ze eruit moeten!"
"Je hebt gelijk", zegt Margriet niet echt gemeend. "Wat ben je wijs!"
Nou....Margriet en Bo weg.....
(show Karn that she should never drink again)
quote:
Op woensdag 04 september 2002 01:32 schreef Sanshine het volgende:
Is het dilemma soms rans met uw eigen geslacht in het bubbelbad?
quote:
Op woensdag 04 september 2002 01:31 schreef StefanFM het volgende:
Daniela zit uitdagend voorover en Bo maakt wat grappige opmerkingen...
Nice and erotically drunk.
Bo tries to put his hand in front of the camera so they don't see if there are tongues involved.
There aren't.
Now Daan wants to tongue with Margriet.
(I really will NEVER drink again!)
quote:toch lekker dat ik gratis zit...
Op woensdag 04 september 2002 01:37 schreef Gamey het volgende:
GVD ik wil code maar de tel nummers doen het niet
net als het fun word
Bo: 'Waar is judith???'
quote:Scanman is busy uploading it as we speak.
Op woensdag 04 september 2002 01:42 schreef StefanFM het volgende:
en Bo laat zich van zijn beste 'kant' zien...
Oh no, probably not, it's a man.
quote:true, het was niet zo'n fijn gezicht...
Op woensdag 04 september 2002 01:43 schreef karn het volgende:[..]
Scanman is busy uploading it as we speak.
Oh no, probably not, it's a man.
quote:Margriet heeft ervoor gezorgd. Daniela is weg gegaan..
Op woensdag 04 september 2002 01:39 schreef karn het volgende:
[off topic] GO BO! GO BO![/off topic}
Bo en Stefan blijven alleen achter in bad. Daniela ligt weer wat te lachen in bed!
(weer wijdbeens, maar deze zal ik niet plaatsen)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 04-09-2002 01:46]
quote:en bedankt
Op woensdag 04 september 2002 01:44 schreef APK het volgende:
Stefan is zich nog steeds bewust van de camera's.
Hij tikt Bo aan en wijst naar de camera.
Stefan, who according to my streams, has already been sitting in various bubbel baths waiting for over an hour and a half, probaly hasn't lost hope yet.....
(als het op tietjes aan komt moeten we het van Bo hebben... ... flauw grapje, ik weet het)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 04-09-2002 01:48]
Daniela has fallen in to aforementioned coma.....
But the good news is, they can all sleep because Bo isn't in there snoring.
quote:Maar moet je niet zien hoe ze erbij ligt. Als Stefan straks de slaapkamer binnenkomt kan hij zich nooit meer inhouden.
Op woensdag 04 september 2002 01:48 schreef karn het volgende:
Damn and blast!
Daniela has fallen in to aforementioned coma.....
On topic: Bo en Stefan hebben het nu over zoenen. Bo vindt dat zoenen moet kunnen,maar tongzoenen is weer iets anders (geen idee waar het over gaat precies)
voor de liefhebber: 75444 , met nog 100 Minuten te gaan.
veel plezier ermee
quote:Laat zien Scanman!!
Op woensdag 04 september 2002 01:49 schreef scanman01 het volgende:[..]
Maar moet je niet zien hoe ze erbij ligt. Als Stefan straks de slaapkamer binnenkomt kan hij zich nooit meer inhouden.
On topic: Bo en Stefan hebben het nu over zoenen. Bo vindt dat zoenen moet kunnen,maar tongzoenen is weer iets anders (geen idee waar het over gaat precies)
quote:Dat werkt dus niet als hij al door jou gebruikt is.
Op woensdag 04 september 2002 01:51 schreef Kleinebehuizing.nl het volgende:
damn, bel ik voor een nummer, is de lol voorbij!voor de liefhebber: 75444 , met nog 100 Minuten te gaan.
veel plezier ermee
quote:de lol is inderdaad helaas al voorbij
Op woensdag 04 september 2002 01:52 schreef Gboy27 het volgende:
Mmmm... ik heb net € 0,45 besteed aan een code (half uur) maar er komt maar niets...(mijn pincode is 62782) Ik was enthousiast geworden door jullie streamers maar nu ben ik boos!
I think he went to check the bedroom.....ie: is Daan finally asleep? (can he now get out of this sodding bubbelbad?)
Then he came back.
Bo asked (slim zeg!) "Heb je honger?"
A negative reply.
Bo: (nog slimmer) "Ligt iedereen te slapen?"
Stef: Ja.
[Dit bericht is gewijzigd door karn op 04-09-2002 01:59]
quote:
Op woensdag 04 september 2002 01:52 schreef Gboy27 het volgende:
Mmmm... ik heb net � 0,45 besteed aan een code (half uur) maar er komt maar niets...(mijn pincode is 62782) Ik was enthousiast geworden door jullie streamers maar nu ben ik boos!
Not good Gboy!
The bubbles are off. I CAN HEAR!)
Bo: as they stepped out of the jacizzi "Die ging geklijk even in te zoemen, die klootzak!"
Bo has been aware of the camera all night....
quote:Nee inderdaad... ik ga de basterds voor het gerecht slepen! I want my money back!
Op woensdag 04 september 2002 01:58 schreef karn het volgende:
Not good Gboy!
quote:Kijk... daar had ik dan screencaptures van gemaakt (voor de meiden en de homomedemens, want jij doet het toch niet...)
Op woensdag 04 september 2002 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Stefan staat lekker onbeschaamd naakt in de badkamer en stoort zich nergens meer aan...
Stef: Waarom?
Bo: Iedereen ligt te slapen, (then he makes a snoring sound to illlustrate the fact!)
Stef comes back............
[Dit bericht is gewijzigd door karn op 04-09-2002 02:12]
quote:En de laatste van mij ook.
Op woensdag 04 september 2002 02:09 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Kijk... daar had ik dan screencaptures van gemaakt (voor de meiden en de homomedemens, want jij doet het toch niet...)
Laatste off topic geneuzel van mij
I want your money back!
Bo loopt naar de keuken en haalt even wat te drinken op. Het valt Stefan intussen op dat de camera nog steeds op de deur staat gericht... en niet op hem. (hoezo bewust van de camera's!)
"Nog één vraag trouwens", begint Stefan. "Waarom heb jij geen broer?"
"Ik heb een zusje", zegt Bo. "Ik was de middelste.... en de derde is mis gegaan! Ik hoop trouwens niet dat dit uitgezonden wordt".
(ze lachen wat, dus zal wel niet al te serieus zijn dit)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 04-09-2002 02:28]
(Waarom vraagt Stefan in Godsnaam zoiets )
quote:Probaly because Bo has hinted that he should have had a brother at some point?
Op woensdag 04 september 2002 02:15 schreef APK het volgende:
(Waarom vraagt Stefan in Godsnaam zoiets)
Ik gok maar wat.
quote:
Op woensdag 04 september 2002 02:14 schreef scanman01 het volgende:Nee, je moet een keuze maken hè
... en dan kies ik voor het capturen van dames... er zijn vast ook genoeg dames of homo's die de mannen kunnen capturen... toch?
Niet goed? APK had toch een hele mooie van Bo's beste kant!
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 04-09-2002 02:27]
Bo: Ik ga nu slapen, ga je mee?
Stefan loopt naar de slaapkamer en geeft tot tweemaal toe een zoen aan Daniela. Deze schone slaapster is echter met geen 12 paarden wakker te krijgen.
quote:
Op woensdag 04 september 2002 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Stefan loopt de slaapkamer in en ziet meteen Daniela liggen. (wijbeens op de dekens). Hij loopt er even heen, glijdt met zijn hand over haar blote been en geeft haar een kusje. Daniela slaapt rustig door, maar begint wel wat te steunen...
(Wat zou zijn dilemma/opdracht zijn? Een week lang op blote voeten lopen? )
quote:Alleen helaas.
Op woensdag 04 september 2002 09:01 schreef Sanshine het volgende:Stefan ligt buiten te pitten.
12:19
Binnen zitten Laurens,Magriet en Jeanette te eten en Magriet zegt "Drank maakt meer kapot dan je lief is"
Het gesprek stelt niet veel voor verder.
Judith heeft het over dansen in het buitenland en hoe heerlijk het was daar.
Ze hebben het over Ibiza en over een een plek daar waar Judith nog een keer naar toe wil, war ook allemaal hippies komen en zo.
Jdith wil gaan eten nu en Danielle zegt dat ze (WEER) haar nagels gaat doen en is dus nu in haar eentje
12.41 Stream one op een verlaten terras. Het geluid van een vliegtuig. Een vrouw die nu en dan neuriet. Een man met een kuchje. Weer een vliegtuigje, en verder .....stilte.
12.43 Stream drie op de keuken. Margriet zit in de 'schaammode'. De anderen adviseren haar om naar de DBK te gaan, en te vragen of ze het AUB niet willen uitzenden. Ze blijven met zijn allen lachen. Grapjes over en weer.
Judith: Maar ik heb mijn borsten niet bloot gedaan, en jij wel tegen Daniela. Ow zegt een andere vrouw" Dat heb ik ook al gedaan.
Er wordt veel frisdrank besteld (nadorst?)via de butlerfoon. Maar ook Sambuco en Amaretto . Aan Margriet worrdt ook nog expliciet gevraagd of zij iets van drank wil. De verdere boodschappenlijst zal ik jullie maar besparen, maar het is niet zo zuinig meer als vorige week.
12.51 Laurens heeft vannacht om half vier iets via de butlertelefoon tegen het snurken van Bo besteld. Dingetjes in de neus, oordopjes. Hij moest wel lachen toen Bo zich tegen de muur stootte en keihard AU riep. Hij vindt het niet normaal hoe Bo snurkt, maar kan er wel om lachen. Vrouwenstem: Bo ik heb medelijden met je toekomstige vrouw.
Bo: Ik weet niet hoe het kan, maar ik heb vannacht rondgelopen, heb mijn kleine teentje gestoten en nu ligt mijn nagel er half af. Straks maar even inventariseren. Margriet zit op het toilet en Bo moet zijn zender checken.
Laurens tegen Mus die binnen komt slenteren: Goeiemorgen Mustafa, gezellige slaper. Mus vraagt of het gemeend is, waarop Laurens beamend knikt. En meteen is iedereen weer zwijgend bezig.
edit: 2 essentiele typefoutjes verbeterd
[Dit bericht is gewijzigd door okzin op 04-09-2002 14:07]
Margriet vraagt Bo naar zijn teentje.
Laurens moest vannacht wel lachen om Bo met zijn teentje.
Ook Stefan begint over het snurken van Bo. BB moest hem maar eens laten horen hoe luid of dit wel is. Stefan ook nieuwsgierig naar het teentje, wil kijken en ramt in enen de pleister ervan af. Veel geschreeuw van Bo, die trouwens van vannacht weinig tot niks meer weet.
Verslag komt nu van tv.
Laurens verzorgt het teentje van Bo. Terwijl Stefan en Jeanette toekijken. Judith, Margriet en Daniela op de ligbedden en Mus zit een bordje pap met muesli te eten.
13.09 Het is nog een hele operatie om een verbandje om die teen te krijgen. Jeanette vraagt of er nog was is. Maar een shirtje van Laurens.
13.11 Daniela en Judith fluisterden iets over vlinders. Laurens wil graag dat iedereen een huishoudelijke taak nu op zich neemt, dan zijn ze met een uurtje klaar en kan daarna iedereen weer mooi zijn. Judith gaat eerst maar even zwemmen. Bo, erg niet charmant, in creme t-shirt met donkere korte broek en donkere sokken aan, is in de badkamer bezig. Stefan verschoont de bedden. (En op de SMS groet Culemborg Mustapha). Laurens is zelf nu ook aan het bedden verschonen.
Stefan vraagt Laurens of iedereen mee helpt? Volgens Laurens moeten de WC en de badkamer nog worden gedaan. Tactisch antwoord
13.22 Bo: Die cameramensen zullen niet in slaap vallen als ze ons zo bezig zien. (ik wel)
Jeanette is buiten aan het was opvouwen, terwijl Daniela maar wat 'druk' in de slaapkamer omloopt.
TV-uitzending afgelopen, terug naar de streams.
13.27 Judith en Laurens doen samen een hoes om het dekbed. Mus en Daniela in de keuken. Bo vraagt naar een stofzuiger en begint te zuigen. Daniela is inmiddels in de keuken aan het opruimen en Mus aan het afwassen. Alles gebeurt zonder dat ook iemand veel zegt. Wel veel gesteun en gekreun.
13.36 Stefan is ramen aan het lappen. Daniela en Jeanette kloppen dekbedden uit. Judith kan het wel alleen.
13.39 Amsterdams vrouwenaccent tegen iemand: He lekkere mongool, van wie zijn deze 2 sokken?
(in een vorig verslag gelezen, dat Laurens om het woord tering zei. Nu nog niet een keer gehoord)
13.42 Mus is de huiskamer aan het dweilen.
(sorry voor de one-liners, maar er is echt niks meer van te maken)
13.55 BB is nu punctueel met de tijd, dus hielden mijn streams er mee op.
Met dank aan CYNIX en QT voor de code.
Vinkje
Big-Brother-2002
Vinkje
Vinkje
15.30 Bo kletst met Margriet en Judith in de tuin. Het beeld staat onmiddellijk stil.
Stream 3
15.32 Bo, Margriet en Judith liggen op een ligstoel. Margriet vertelt over het werken in een hotel op Kos. Ze vond het vreselijk. Margriet : Het was een soort gevangenis. Het was verschrikkelijk. Ze heeft het ongeveer een half jaar gedaan. Margriet : Ik ben eerder naar huis gegaan. Ik was het zat. Met die kinderen werken vond ik eigenlijk het leukste. Judith : Misschien ga je weer die kant op. Ik heb geen zin de onderwijzeres uit te hangen. Margriet : Wat heb je voor luchtje op Bo ? Bo : Eén of andere deodorant. Judith : Ik ben vegetarisch geweest en ik heb achter een hotdogkraam gestaan. Margriet ? Judith : Waarom ? Judith : Dat was een stroming. Ik had als kind een tekenfilm gezien van een biggetje dat huilend naar het slachthuis ging. Dat heb ik een paar jaar volgehouden. Ik stond achter de bar bij Oihuppeldepup (Oibibio). Daniela is tussen Margriet en Judith gaan liggen.
15.39 Judith : Ik had de gewoonte vanuit school naar de kroeg te gaan. Ik was een rebel vroeger, iedere dag uit, altijd feest. Dat kon helemaal niet. Ik moest iedere ochtend komkommer op mijn ogen leggen. Ik moest voor modellenwerk naar Taiwan of zo. Ik heb opdrachten gedaan voor de Tina. Dat was niks. Wel 750 gulden per dag verdienen. Toen wou ik toneel gaan doen. Ik heb geplaybackt. Dan werd ik ingevlogen naar Duitsland. Dat was een Griekse zangeres (die ze moest playbacken). Ik ken die teksten nu nog. Judith zingt een paar regels. Judith: Dan gingen we naar de Kielerwoche. Met stappen sprong ik in de gracht, dan kreeg ik uitslag en dan moest ik op tv. Bij de 5 uur show ben ik weggestuurd. Ik moets achter Tina Arena playbacken. Ik heb bij Brandsteder in het showballet gezeten. Dan moest je de hele dag in het gebouw blijven. Dan ging ik struinen door het gebouw. Bij een feestje ging ik borreltjes drinken.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 04-09-2002 15:55]
Breedband 1:
De andere eten buiten een patatje met.
Breedband 2:
Mus en Jeannette hebben het nog steeds over Pim Fortuyn en de uitspraken die Pim deed.
Breedband 1:
De andere hebben het over een prive show van Hans Teeuwen die ze graag willen hebben.
Nog steeds onder het genot van het patatje met van Stefan.
De dames willen morgen 'vet gaan trainen' omdat ze net patat hebben gegeten.
Een bezoek van Gordon lijkt hun ook wel wat, maar Andre Hazes blijf favoriet.
"Karin Bloemen lijkt me ook gezellig" zegt een van de dames. "Ze is wel oud geworden"
zeg Bo.
Ze vragen zich af hoe het met Claus gaat. En of ze het te weten krijgen als hij zou
komen te overlijden.
Stefan vindt Rob Kamphuus ook wel een idee.
"Ron brandsteder kun je ook wel mee lachen" zegt een van de dames.
Laurens komt aanlopen.
Breedband 2:
Mus en Jeannette hebben het nu over het presteren op de middelbare school en
normen en waarden die vroeger zijn aangeleerd. Jeanette "Weet je waar ik een hekel aan
heb dat allochtenen soms niet weten te intregeren." Ze verteld een verhaal van een gezin
dat een huis heeft afgewezen omdat het niet gelijkvloers was. Hun kind kon niet goed
lopen. Jeanette snapt niet dat ze zoiets afwijzen omdat ze toch van een land komen waar
oorlog is en dat ze blij moeten zijn dat ze een huis krijgen. Mus begrijpt het wel maar
snapt ook het gezin wel.
Ze hebben het nu over azielzoekers in nederland en de opvang daarvan.
Stream 6
15.56 Binnen. Het geluid is afwisselend hard en zacht. Daardoor is het moeilijk te volgen. Mustapha : Als jij iets tegen mij hebt moet je dat zeggen. Er zijn probleemjongeren. Misschien moet er een strengere aanpak. Maar niet alleen die groep. Iedereen. Jeannette : Ik ben ervan overtuigd dat alles te maken heeft met normen en waarden van huis uit. Mustapha : Wat kunnen die ouders doen ? Jeannette : Mijn ouders hielden me binnen. Mustapha : Sommige ouders weten dat niet. Ze moeten huiswerkhulp geven. Jeannette : Mensen die niet bereid zijn te integreren. Mensen in Emmeloord wijzen godverdomme een mooi huis af. Waarom. Ze hebben een moeilijk kind en willen alles gelijkvloers. Mustapha : Hij kan niet goed lopen ? Jeannette : Hij is moeilijk ter been. Anderen moeten toch ook wachten tot er een huis vrij komt. Mustapha : Ik vind het normaal dat ze een huis krijgen. Jeannette : Die komen van het asielzoekerscentrum vandaan. Ze hebben daar mooiere spullen dan mensen in de bijstand. Mustapha : Dat is een individueel geval waar ik niets van weet. Jeannette: Mijn moeder is administrateur. Ze moeten net als andere Nederlanders op hun beurt wachten voor een huis. Ze denken dat ze goden in Frankrijk zijn. Hun willen een superparadijs. Nou, kiss my ass. Mustapha : Die mensen zitten gewoon te huilen. Ze hebben één kookplaatje en ze slapen met zijn achten in een kamertje en dan nog probelemen, word ik binnengelaten, moet ik de illegaliteit in.
16.03 Mustapha : Als je ziet wat ze allemaal meegemaakt hebben. Die gaan psychisch kapot. In de illegaliteit gaan ze stelen. Jeannette : Als ze er werkelijk iets van willen maken. Maar vol is vol. Dan moeten ze maar naar andere landen gaan. Mustapha : Ik vind dat ze ze evenredig over de Europese landen moeten doen. Italie zit helemaal vol. Scandinavische landen doen heel weinig. Jeannette : Tuurlijk, niet iedere asielzoeker is verkeerd. Maar die mensen zijn er bij en daar kan ik me aan ergeren. Mustapha : Die mensen gaan kapot. Iedere dag huilen. Ze krijgen tien gulden. Jeannette : 40 euro per week krijgen ze. Dat is niet normaal. Zo kunnen we uren doorgaan. Als ik zie hoe mijn moeder heeft moeten vechten. Er zijn zoveel haken en ogen. In het asielzoekerscentrum is zoveel aan de hand. Nederland had een makkelijk beleid. Mensen drie jaar laten wachten op een verblijfsvergunning is gekkenwerk. Die moeten sneller en concreter werken. Mustapha : Eén ding, je moet er niet makkelijk over denken. Jeannette : Ik haal mijn moeder regelmatig op. Er is een goedkope supermarkt. Wij brengen er kleding naar toe. Er gebeuren dingen voor de kinderen. Ze kijken op een neerbuigende manier naar mij. Dat vind ik niet prettig. Mustapha : Misschien is het in hun cultuur normaal. Ik Marokka doen ze pssst om aandacht te krijgen. Jeannette : Dan zeggen ze toch mijn naam. Op pssst reageer ik niet. Mustapha : Dat is hun cultuur. Misschien had je gemerkt dat het niet slecht bedoeld was. Hun denken waarschijnlijk wat arrogant, ze denkt dat ze de koning is. Jeannette : Ik heb Turken, Marokkanen, Molukkers, Hindoestanen etc. als vrienden gehad. Als iemand bij het busstation psst doet denk ik ga jij lekker fietsen stelen op het Damrak.
16.14 Jeannette : Ik heb zoiets van ga met een ander om zoals jij wil dat een ander met jou omgaat. Mustapha : Je moet het niet over één kam scheren. Jeannette : Daar ben ik het helemaal mee eens. Mustapha : Je moet niet alleen maar een groep aanvallen. Je moet respect opbrengen. Jeannette : Als mensen geen respect voor mij opbrengen doe ik het ook niet meer. Mustapha : Als iemand zit te roken in een niet-roken coupé zeg ik alle dikke opa's zitten te roken. Mustapha noemt Jeannette Sonja, hij bedoelt Sonja Barend. Mustapha : Volgende keer ben jij Paula de Leeuw. Jeannette : Vind je dat niet moeilijk dat je hier als enigste Marokkaan zit ? Mustapha : Ik vind het goed. Mustapha vindt dat de tv een verkeerd beeld geeft van Marokkanen. Jeannette : Jij bent één van de weinige die zich openstelt voor anderen en daar heb ik respect voor. Mustapha : Misschien ben je de verkeerde mensen tegengekomen. Je moet er open voor staan. Mustapha vertelt over een oud vrouwtje dat niet naast een Marokkaan wilde zitten. Jeannette : Het negatieve blijft hangen. Het enige wat je kunt doen is in je eigen omgeving duidelijk maken hoe je bent. Mustapha : Je moet je bewijzen. Jeannette : Iedereen moet zich bewijzen. Mustapha : Ik word in de gaten gehouden. Niet door iedereen maar het gebeurt. Jeannette : Dat je je iedere dag moet bewijzen, dan kan je wel op iedere korrel zout leggen. Mustapha : Jij weet niet hoe het is. Op 11 september ging iedereen me uithoren op de universiteit. Eén persoon begrijp ik wel, maar de hele dag gingen ze me uithoren. Wie kan dat leuk vinden ? Dat iemand denkt dat hij god is dat hij in zo'n ding inboort. Dat is niet goed.
16.24 Jeannette : Als ik zeg dat ik half-duits ben zeggen mensen daar iets van, ze maken er grapjes over. Dan denk ik, ga fietsen stelen, ik ben Nederlander. Ik heb niets met mijn vader. Mustapha : In je bloed heb je iets Duits. Jeannette vertelt over haar vader. Ze heeft nog wel de achternaam van haar vader. Het kostte destijds 600 gulden die te veranderen. Nu vind ze het jammer dat dat niet gedaan heeft. Mustapha : 600 gulden is toch geen geld. Jeannette over haar vader : Alles is vergokt en verzopen. Hij krijgt niets meer van mij, simpel zat.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 04-09-2002 16:43]
Breedband 2:
De discussie binnen gaat nog steeds over marrokanen in nederland.
Mus vind dat hij zich de hele dag moet bewijzen. Jeanette vind dat hij overdrijft.
Mus begint over de situatie 11 september en dat hij daar vaak over uitgehoord word.
Hoe hij erover dacht. Hij vind dat hij zich moest bewijzen dat hij er niet achterstond.
Jeanette heeft het over haar half duitse achtergrond (haar vader is duits) en dat
ze daar ook vaker de gevolgen van merkt. Ze vind zichzelf totaal niet duits maar
volledig nederlands, dat komt ook omdat ze ruzie met dr vader heeft en dat ze
opgevoed is door haar moeder. Ze weet niks van haar vader en ze wil er ook niks van
weten. Ze heeft nog steeds de achternaam van haar vader omdat ze er geen 600 gulden
voor over had om haar achternaam te veranderen. Ze heeft er spijt van dat ze het niet
heeft gedaan. Ze had tot haar 18de hoop dat ze nog wat van haar vader zou horen. Mus
heeft het over de situatie dat haar vader haar misschien zou zien als ze in het huis
zit. En dat hij dan misschien ineens te voorschijn komt. Jeanette verzekerd hem ervan
dat ze er dan niet op in zou gaan. Hij had genoeg kansen gehad om er op in te gaan.
Jeanette verteld over dat toen haar vader weg ging dat ze diep in de schulden zaten.
Daarom ook heeft ze haar vader helemaal niks te melden. Ze verteld erover dat ze
wel een hele sterke band heeft met haar moeder, ze zegt dat ze alles aan haar te danken
heeft. Mus zegt ook dat hij een hele sterke band heeft met zijn moeder, hij is blij
dat ze moeder hem goed geholpen heeft. Bij hem thuis heeft iedereen een goede opleiding.
Jeanette is blij dat ze vroeger vaker een tik heeft gekregen en dat haar dat veel
geholpen heeft. Ze heeft het er over dat ze een goede band heeft met haar broertje en
haar zusje. Mus denkt dat haar zus een jaar of 9 is. Jeanette lacht en zegt dat ze 17
is. Jeanette mist haar moeder. Mus zegt dat hij blij is dat hij in het BB huis zit.
Hij merkt nu echt wat hij mist. Dat hij mist dat zn moeder hem stimuleert.
16.38 Mustapha : Ik vind het jammer dat we een afwasmachine hebben. Ik heb altijd leuke gesprekken bij de afwas. Jeannette : Daar (arm) hebben we geen afwasmachine. Maar ik blijf liever voorlopig nog hier. Ik vind het makkelijker dan ik dacht (BB).
16.41 Judith komt binnen. Mustapha zegt iets over haar accent en vraagt waar ze vandaan komt. Judith : Alkmaar. Mustapha laat de speelgoedkoe 'loeien'.
16.45 Jeannette gaat zilverpoets bestellen via de butlertelefoon. Jeannette : Hallo Big Brodder, met Jeannette vanuit het Big Brodderhuis. Kunnen wij een potje zilverpoets krijgen want dan kunnen wij onze sieraden schoonmaken ? Toedels. Pepermuntje Mustapha ? Mustapha : Ja. Speaker : Wil Jeannette naar de dagboekkamer komen ? Jeannette : Hallooo. BB : Hai. Dan wordt het geluid weggedraaid. Na een minuut is Jeannette terug.
16.50 Stream naar buiten. Er is geen geluid. Jeannette en Laurens vouwen de was.
Breedband 2:
Ze gaat nu verder met de was. Bo zit te zingen.
Margriet en Daniela liggen buiten nog even maar staan nu ook op.
Margriet merkt op dat het gaat regenen.
Iedereen gaat zich nu bemoeien met de was.
Jeanette maakt de fles Champagne open, 4 dames zitten buiten met Laurens te dinken.
De discussie gaat over Champagne, Laurens vertelt.
Jeanette vraagt zich af hoe Champagne wordt gedronken met oud en nieuw.
Mus loopt voorbij in ochtendjas de dames kijken en fluiten.
Mus praat met stefan, stefan zit in het bubbelbad. Mus kruipt erbij.
Ze vragen zich af waarn alle knoppen voor zijn.
Na enig gepruts hebben ze de bubbels aan.
Door de herrie is het gesprek moeizaam te volgen.
17.00 Er ligt iemand op zijn bed. Ik vermoed dat het Bo is. Laurens doet het licht uit als hij de slaapkamer verlaat.
Ik moest mijn pc herstarten.
Stream 3
17.09 Stefan zit in het bubbelbad buiten.
Stream 5
17.10 Judith en Margriet op ligstoelen. Laurens gaat erbij zitten met een fles champagne. Ze roepen Jeannette. Margriet : De zon komt op in het oosten en gaat onder in het westen. Of is het andersom ? Jeannette gaat de fles openmaken. Laurens geeft aanwijzingen. Het gaat goed. Ze is toch een beetje paniekerig. Laurens gaat tussen de dames liggen. Jeannette vertrekt weer.
17.10 Daniela en Jeannette gaan er bij zitten. Jeannette : Ik heb een niewe zender gekregen. Hee Margriet, ik heb jouw nieuwe zender gekregen. Ik heb de indruk dat iemand op stream 3 achter de plant staat in de badkamer.
17.18 Laurens : Naarmate de dagen langer duren ga je minder doen. Daniela zegt dat ze lang naar de bubbels in de champagne kan kijken. Daniela : Het blijft maar bubbelen. Laurens vertelt een onzinverhaal over bubbels. De dames lachen om zijn verhalen.
17.24 De dames oe-en en fluiten omdat Mustapha een ochtendjas aan heeft. De stream gaat naar het bubbelbad. Mustapha gaat bij Stefan in het bubbelbad zitten. Het gesprek tussen Mustapha en Stefan is niet te volgen. Ze lachen af en toe en spelen met de eend. Jeannette komt vragen of ze iets willen drinken. Het antwoord is nee. Mustapha : Ik heb wel gemerkt, ik word steeds kinderachtiger.
De stream stopt, volgens mij op de minuut precies.
En toen was mn stream op
Sponsord by Endemol
De bewoners worden getrakteer op muziek tijdens de barbacue. De ketchup song word gedraaid. Val hier net met mijn neus in
De tafel is gedekt buiten
[Dit bericht is gewijzigd door Fredgroes op 04-09-2002 18:05]
Laurens houdt zih bezig met de BBQ. Judith heeft ook zo'n schelpding om en haar broekje hant op halfelf door het gewicht van de zender. Er werd net geprost op een fijne avond.
Er schijnt ook al tequila zijn. Daniela wil wel drinken. Zelf na de avond van gisteren.
Er zijn ook wat opblaasdieren het zwembad in gegooid. Stefan, Bo en Mus zijn bezig met een strandbal
Het lijkt erop na de discussie met Judith dat Mus helemaal is ongedraaid en nu probeert er het beste van te maken.
We switchen nu naar binnen waar Jeanette in haar rode bikini met een roze hula hup rokje omloopt. Margriet is in de keuken volgens mij bezig aan de geluiden te horen. We horen de muziek die BB heeft opgezet rustig als achtergrond muziekje.
Ik zie BO op de andere stream dansen met een opblaas krokodil (heeft teveel gekeken naar Andries zeker.) De krokodil is nu vervangen door Jeanette.
Judith, Stefan, Daniela en Laurens maken zich nu in de woonkamer bij de spiegel hun kleding verder in orde
Margriet is nu ook bezig in de slaapkamer met omkleden. Heb nu stream 1 Hi en stream 3 Lo te gelijk aanstaan om alles te kunne volgen.
Mus staat aan dedeur te trekken bij DBK. het lijkt erop of hij is geroepen door BB om daar te verschijnen. Magriet heeft nu een zwarte pruik opgedaan en Daniela komt luidschreeuwend de slaapkamer uit gelopen om te roepen we hebben een nieuwe bewoonster.
De deur naar DBK is eindelijk opengegaan en Mus is naar binnen gegaan
Laurens staat nu in de keuken om bestek bij elkaar te rapen en loopt hir nu mee naar buiten. Laurens vraagt nu of iedereen even wil meehelpen met het opruimen van de boodschappen. Dit geschiedt ook, Jeanette helpt met 1 hand omdat in de andere hand een sigaret zit. Bo is nu ook druk bezig met uitpakken van de boodschappen
Bo vult een schaal met ijsklontjes terwijl stefan in de slag is met zijn jurk
Jeanette loopt in de keuken op zoek naar een lepel om de meloen op te eten. Jeanette vraagt wat Bo voor mixen gaat maken (het is dus een cocktail boek) Bo heeft de flessen drank gepakt en bekijkt de flessen stuk voor stuk. Jeanette lijkt in het cocktail boek te bladeren
Ze zijn nu allemaal in de slaapkamer zich voor het feestje te verkleden.
Margriet is nog niet tevreden, " ik zie er nog een beetje als een moeke uit, "Ik heb nog een leuke pruik bij me"
Laurens" zullen we alemaal even die boodschappen opruimen"
hier t staat er nog allemaal"
Met zijn allen dus nu aan het opruimen wat niet erg boeiend is.
ik zie dat ook Mustapha zich verkleed heeft
Ze gaan trouwens ook barbeknoeien zoals ze dit zelf erg origineel noemen.
Wordt vervolgd
Bron; http://tv.clubs.nl/reality
Judith is ook buiten gekomen en pakt ook een bord en begint ook met opscheppen. Er word weinig gesprokken.
Het is weer een rampen regie. Alles word weer heel slecht in beeld gebracht. De rest is buiten en loopt met een bordje eten of een glas drinken door de tuin. Mus zit rustig aan tafel en lijkt ook lekker te genieten van het eten.
Judith: ik hoor het laurens nog zo zeggen, Ik zal hier niet echt helemaal dronken worden"
Daniela: ze moesten ons gewoon een beetje bezig houden"
alle meiden hebben lange rokken aan met een bikini topje er boven. Margriet heb ik nog niet goed gezien.
(helaas is mijn beeld die altijd juist zo scherp is, dit keer niet zo dus echt super shotjes zijn het niet)
Laurens is nu van allemaal schalen die heel mooi gedrapeerd zijn, zie onderstaand shotje eten te nemen.
Er wordt gevraagd of ze die spullen mogen houden.
Jeanet wil iets mee naar bed.
Ik geloof dat ze ook spullen zoals badmintonsetjes enzo heben gehad in het feestpakket
Ik zie dat de tuin ook versierd is, het ziet er erg leuk uit.
Word dan bruin schat, en t hoort toch bruin te zijn?
Nu hoor ik keihard auuuu gillen
Ze is naar buiten en ik hoor ze allemaal gillen. we gaan lekker swingen lekker dansen oleeeeeeee oleeeeee
Margriet gaat over op de champagne, dan krijg je het minste koppijn.
bedankt voor de tip vleermuis, anders was ik het vergeten.
ik ga even kijken en straks weer verder met streamen.
Even kijken op de andere stream: daar zien we de regie een beetje schakelen tussen de camera's.
Ik heb het gevoel dat er al flink wat drank is door gegaan. Stefan loopt wat bij het zwembad met de strandbal te spelen. Laurens bemoeit zich hier nu ook mee. Ook Mus nu.
Bo heeft nog wat opblaasdingen gehaald en gaat deze nu opblazen???!!! Er word nu door de dames geschreeuwd of de muziek harder mag.
Laurens, Daniela, Judith en Jeanette proberen het Dansje na te doen uit Murder on the Dancefloor van sophie Ellis Baxter. Of maken ze er nu een eigen variant op
Judith heeft nu de krokodil van Laurens gekregen en maakt zich ook klaar om er in te springen.
Jeanette is Daniela nu het dansje van Def Rymes Schudden aan het leren terwijl Judith en Laurens het zwembad onveilig maken
Stefan kijkt even bij het zwembad met een glas drinken en een sigaret in zijn mond. Het nummer zomer op je radio word nu door iedereen mee gezongen.
Jeanette vult haar waterpistoor.
Mus en margriet zijn aan het badmintonnen.
Daniela en Judith staan te dansen op de ligstoelen terwijl Jeanete gewoon op de grond staat te dansen.
Mus merkt op dat ze DJ Joop zometeen uit het vliegtuig flikkeren. Het vliegtuig blijft rondjes vliegen en de bewoners blijven zwaaien.
Wel mensen die bij BB werken en lijken wat te willen gaan doen in de tuin. De bewoners zijn dus de slaapkamer ingestuurd.
De tafel word verplaatst. Zal er iemand gaan optreden???
De stoelen staan met de ruggen tegen elkaar. Gaan we de stoelendans doen???
En toen was mijn code op.
Wie o wie neemt het over???
Ware het niet dat ik geen bewoners zie maar ze wel hoor.
Daar komen ze allemaal weer. Stefan zegt: SSSssst Niet over praten nu. Ze zaten met zn alle in de dbk kamer. Ben beniuewd wat er gaat gebeuren.
Waarschijnlijk zullen nu de teams gemaakt worden.
Ze draaien allemaal een beetje om die stoelen heen die buiten staan.
Iedereen word naar buiten geroepen. Ze doen nu (voor de lol) een stoelendans.
Er is geen muziek. Ik denk dat ze op een startsein van BB wachten.
En ze verzamelen opnieuw rond de stoelen. Ze gaan serieus een stoelendans doen, maar waarschijnlijk word daar op de een of andere manier een team uit gevormd. Denk ik hoor.
Ze zijn begonnen, er is zelfs salsa muziek.
En dr is n eerste verliezer. Ik herken die meiden alleen nog niet, ze hebben ook pruiken op geloof ik.
Stefan is zowaar de 2e verliezer. Hij zat samen met Bo op een stoel.
Het lijkt erop dat het gewoon een serieuze stoelendans is, met extreme voorbereidingen.
Ik hoor heel in de verte een geluid een onbekende stem
Ik probeer de andere camera
daar zie ik onbekende in de tuin.
die halen heel snel de slingers enzo weg terwijl iemadn anders de bewoners toespreekt
ik hoor hen de hele tijd lachen, het vreemde is dat ik nog steeds op stream 2 ook hen de spullen in zie pakken maar dat dit niet rijmt met de geluiden die ik hoor.
ze komen terug en ik hoor ze allemaal roepen aaaaaaaah.
een van de mannen niet over praten nu!
O ja zegt een van de dames
je verliest iets, maakt geen reet uit
man: pompadepom.
Ik heb geen idee wat er is.
iets van degene die wint bepaalt
aha ze moeten een stoelendans doen
Mustafa doet ook mee, gehuld in een badjas met tulband.
De muziek knop word heel langzaam een beetje zachtjes gezet, dus ze hadden niet allemaal door dat ze ,pestengaan zitten.
4e berliezer is ...... weer een vrouw. en weet weer niet wie. En de 5e er ook achter aan.
Ze zijn nog met zn 3'en. waaronder Mustafa en BO.
En Bo (zoals ik al zei de fals speler ) heeft gewonnen.
Bo heeft gewonnen volgens moi
Die gaat als ik het goed begrijp nu naar de dagboekamer. ik hoor iemand zeggen even wachten tot bo terug is
En hij heeft gewenst dat ze allemaal een uurtje hele harde muziek om hun heen hebben.
Bo: Ik moet gewoon ff muziek horen. Ik weet alleen niet of het nu komt.
Margriet had een karaoke apparaat willen wensen. Dat vinden alle meiden vooral heel gaaf.
Er staan ontzettend veel flessen wijn op de tafel. Ook is er Bacardi Breezer. Waarschijnlijk worden ze ontzettend drnken vanavond. I HOOP het!!!
De muziek is begonnen Mustafa begint erop te dansen, het is namelijk Mustafa muziek. Alle mannen moet Mustafa nadoen en de handen in de lucht. En de vrouwen moeten van Mustafa met hun kont , herstel heupen draaien.
Dit zal een lange party worden.
Sponserd by reality
Bo heeft gewonnen volgens moi
Bo mocht blijkbaar een wens doen.
Hij heeft een uur hele harde muziek gewenst.
hij moet gewoon even harde muziek horen.
hij weet niet of het nu mag.
er wordt gevraagd wat de andere wensen zijn. er waren een paar die de zelfde wens hadden.
er waren een paar die gitaar hadden gewenst.
ieamnd had een karaoke machine.
Daniela: ik begin nu denk ik op vrouwen te vallen lichtbruin haar ,. groene ogen.
hahahaha
ze zijn op zoek naar de champagne
De muziek mag nu er klinkt gejuich. er komt soort marokkaanse muziek en erg leuk mustafa leert ze hoe te dansen, vooral met je billen.
de dames vragen hem of ze het goed doen
Musta" zit me niet zo sexy aan te kijken je kon mijn moeder zien, zijn?
bron; http://tv.clubs.nl/reality
(de telefoon dus vandaar dat ik even duurde met dit bericht te plaatsen)
(Heeft er iemand trouwens caps van het moment dat Jeanette zich verkleedde en eventjes naakt voor de camera stond?)
quote:Haar 24 uur niet roken...
[b](Heeft er iemand trouwens caps van het moment dat Jeanette zich verkleedde en eventjes naakt voor de camera stond?)
In 24 uur vliegen zit je in Australia
!!!
een houseparty met 8 man, veel gegil en gelach.
[Dit bericht is gewijzigd door Hollander op 04-09-2002 21:31]
22:00: 6 krolse katten, moesje geniet volgens mij van de rest
toch weer 7, Jeanette zit er weer bij
[Dit bericht is gewijzigd door Hollander op 04-09-2002 22:03]
Ik hoop dat er weer een badkamer scene met de meiden komt vanavond, t lijkt dr wel op, ze zijn allemaal lam
Mustafa komt er bij en er wordt hem gevraagd door margriet hen een Marokkaans liedje te leren.
(ik word gek want ze zingen allemal doro elkaar iets anders)
Nu zingen ze samen Halleluja.
(let op hoe op de volgende pic Stefan de hand van Daniela vast houdt )
Nu zingen ze van new york tot happy birthday.
dit is niet aan te horen.
Aan de andere kant hebben de meeste al aardig wat op, dus verwacht ik nog wel een leuke avond.
Jeanette wil ook meedoen en begint (in haar eentje) met volle borst op een onbewoond eiland.
bron: reality
yes , de verbinding is weg
Alcohol gaat goed... over twee uur zal er wel weer het een en ander gaan gebeuren, hoewel, Bo, sjanet en vast ook een paar anderen al er lui aan het worden zijn...
Ze zijn benieuwd wat hun week consumptie is aan alcohol. Een van die mokkels (ben nog slecht in de namen) denkt dat het meer is dan een gemiddelde kroeg...
En weer Borsato... dat liedje met treintje... voor de 100e keer...
ik mag nog een uurtje kijken, lucky me!
In de keuken: sjanet zittend, judith aan het opruimen.
Judith heeft die handdoeken ook als placemets...
...weer borsato en treintje (trijntje ?)
Magriet: ligt moes al op bed? MUSTAPHA!!!!! Oh je ligt nog niet....
Nu trio knuffel met judith, daan, en stefan in de slaapkamer, ze praten overbuiten slapen. Ze vinden het wel vochtig buiten... Lakens en dekens verhuizen weer naar buiten. Sjanet zit nog altijd in de keuken, alcohol maakt haar erg brak zo te zien.
'lekker nog in bad': Judith'ga je nog mee in bad?' Tegen Bo. Bo:'binne of buiten?' 'Binnen, buiten, buiten' Judith zegt'Ik ga liever binnen':Bo
ik ga verder als er een spannende badscene komt, anders tot wellicht een volgende keer.
22.48
Bo doet gymnastische oefeningen met Jeanette's benen; ze gilt en kraait daarbij. Mustapha loopt nog steeds in zijn shaleba rond. Bo wil nu de fez even op.
22.53
Laurens poetst in de keuken het aanrechtblad.
dit is een beetje te saai om te verslaan
Margriet doet haar Cockney accent weer: Well, it's not my cup of tea. Bubbling in the bath.
Stefan en Daniela zitten een beetje te knuffelen.
D: het is net of ik je al jaren ken
s: lekker los eigenlijk
ik wil gewoon lekker rommelig mijn bed, nee hij is goed.
hij heeft het over hoe heerlijk het is om buiten te slapen en de zon op je kop te krijgen.
ze worden gestoord en gaan wat doen, bubblebad?
ik hoor ze nu in het bad stappen, ooh wat lekker maar mijn beeld is weer eens bevroren bah
Judith, stephan en margriet zitten er nu ook in...
Bo maakt weer een opmerking tegen margriet, in de trant van: zit er nu nog wel genoeg water in??
Shit... net in bad, einde 2 uur...
[Dit bericht is gewijzigd door niq2001 op 04-09-2002 23:20]
lekker chillen in het bubbelbad
Ze doen weer reiki in het bad:
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 04-09-2002 23:22]
Ze vind het ook niet erg om in de bunker te gaan slapen want dan KAN ze tenminste slapen.
[Dit bericht is gewijzigd door Sanshine op 04-09-2002 23:32]
er word een beetje vaag geouwehoerd, over films.
iemand trapt in een ander zijn zak maar verder gaat het lekker
laurens blijft zieken over hoe die film heet. demolition men.
stefan heeft zoveel energie dat hij zich boven t bad kan laten zweven.
daniela doet iets engs, ze loopt op de rand iedereen roept"niet doen, kappen nou" helaas ik heb nog beeld van 5 minuten geleden
het gesprek gaat over bubbels
en over eten.
Ik geloof dat stefan ondertussen Daniela een beetje massseert, ik hoor haar kreunen
ja dus ik zie dat hij haar voeten masseert en zij beveelt hem" nu de ondere kant van mijn voet, net gaf ze al kreten van genot
Kom op jongens, we leggen allemaal 100 Euro in en dan hebben we even een prive moment.
Ik heb zelf die regels over dat gordijn gemist
met een dienblad, ik zweer jullie toen ik haar opeens aan zag komen schrok ik me rot,dacht ik echt dat ze als verrassing een zwart dienstertje hadden gekregen
Laurens is niet bepaald onder de indruk van de stoelendans.
stefan legt uit hoe het gaat, eerste dag dit tweede dat.
Laurens wil dilemma's
zij mag dingen gaan opeten
wie?
jeanette
Even later zit ze met Judith te zoenen.
Daniela lijkt me behoorlijk dronken; haar mascara hangt halverwege haar wangen en ze lijkt weer een beetje te huilen. Judith: Ah, schat. Geknuffel...
Ik weet nog steeds niet wat ze nou nooit mogen vertellen
Ze maken een onderlinge sanctie:
"Als iemand het nog een keer zegt, dan gaan ze een liedje zingen voor War Child, nee toch maar een massage"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |