Die is al genoemdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:56 schreef Gravedigger het volgende:
Dit is nu bijna onmogelijk te raden.
O?
Die slaat op een berg verwijderde posts. De mensen wie het betreft weten wel waar het over gaatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:51 schreef Gravedigger het volgende:
Waar slaar die opmerking van Bart nou weer op? eb ik iets gemist?
De S
Speel dan niet. Wel de lusten niet de lasten zo, lekker lullig voor de restquote:Op zondag 10 februari 2013 09:42 schreef Memo82 het volgende:
Ik weet het. maar heb geen zin om een nieuw woord te maken. Dus mag iemand anders het zeggen.
Grrrrrrrr.quote:Op zondag 10 februari 2013 09:42 schreef Memo82 het volgende:
Ik weet het. maar heb geen zin om een nieuw woord te maken. Dus mag iemand anders het zeggen.
quote:Op zondag 10 februari 2013 09:44 schreef livelink het volgende:
Zal ik dan maar? Toch haak ik ook een beetje af als niemand het woord wil raden.
Computeronderdeel
Ojee.... zal niet meer doen...quote:Op zondag 10 februari 2013 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Speel dan niet. Wel de lusten niet de lasten zo, lekker lullig voor de rest.
Er zit nog een post tussen of mag dat ook niet?quote:Op zondag 10 februari 2013 10:57 schreef daNpy het volgende:
Je mag geen 2 letters achter elkaar raden
Mag dat met een post er tussen?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:00 schreef Gravedigger het volgende:
- - N - E N S S L - -
Geen R-H (2)
Wie doet er 2 achter lekaar daNpy?
Lastig, ik denk dat de regel zwaarder is geinterpreteerd dan nodig is. Op zich is het best logisch dat je als woordbedenker snel moet reageren, maar we moeten er niet zo streng op zijn denk ik. Het kan gewoon gebeuren dat iemand toch weg moet of het kan zijn dat iemand wel het woord raadt, maar dan toch vraagt of iemand anders het volgende woord wil doen. Ik denk dat je daar gewoon flexibel mee om moet gaan. En nu ben ik echt weg.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:50 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Wat doen we, regel schrappen??
Oke, maar dan moet er wel vermeld worden dat hij/zij weg gaatquote:Op zondag 10 februari 2013 13:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Lastig, ik denk dat de regel zwaarder is geinterpreteerd dan nodig is. Op zich is het best logisch dat je als woordbedenker snel moet reageren, maar we moeten er niet zo streng op zijn denk ik. Het kan gewoon gebeuren dat iemand toch weg moet of het kan zijn dat iemand wel het woord raadt, maar dan toch vraagt of iemand anders het volgende woord wil doen. Ik denk dat je daar gewoon flexibel mee om moet gaan. En nu ben ik echt weg.
Ik had gister avond geen internet verbindig mijn excuusquote:Op maandag 11 februari 2013 12:30 schreef Gravedigger het volgende:
Toch knap dat we al bijna 23 uur bezig zijn met dit woord
ff een klein tipje, gebruik hoofdletters en zet spaties tussen de streepjes/lettersquote:Op maandag 11 februari 2013 16:10 schreef 1marcelfilms het volgende:
nee niet met een d en het is met 3letter s dus niet met 2
quote:
Wat?quote:
Jammer, maar helaasquote:
Wie niet waagt niet winnen héquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |