abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles zaterdag 9 februari 2013 @ 13:04:34 #1
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_122672925
quote:
De grootste sociale-parasiet van Groot Brittannië is gevonden. Dat is de Britse vrouw Siobhan Leighton uit Glasgow. Ze is namelijk zwanger geworden zodat ze een cosmetische operatie kan laten uitvoeren op de kosten van het Engelse 'ziekenfonds'. Haar baby staat ze na de bevalling af ter adoptie.

Siobhan heeft al haar hele leven last van zwaar overgewicht. De nu 29-jarige vrouw woog enkele jaren terug nog ruim 140 kilo. Ze begon als 8-jarige met het eten van extreem ongezonde dingen nadat haar oma op 52-jarige leeftijd met dementie te maken kreeg. Toen ze 21 jaar oud was nam ze 10.000 kilocalorieën per dag. Ze at twee keer per dag een afhaalmaaltijd bij de chinees en wist daarnaast nog enkele zakken chips en twee liter cola naar binnen te werken. De plaatselijke chinees was zo blij met haar dat ze elk jaar een kerstkaart van ze kreeg.

Toen ze in 2008 haar baan verloor wist ze dat ze af moest vallen. Een vriend betaalde voor haar de 3.500 pond die ze nodig had voor een maagband. Na het plaatsen van de band in België verloor ze al snel 50 kilo. Uiteindelijk weegt ze nu nog maar 63 kilo. Wat uiteraard tot gevolg heeft dat ze nu voorzien is van een opgerekte huid.

De vrouw vindt haar lichaam 'misselijkmakend' en wil al haar overtollige huid laten verwijderen door een zogenaamde 'tummy tuck', een buikwandcorrectie, uit te laten voeren. Het grote probleem is alleen dat ze geen geld heeft voor een dergelijke operatie. Siobhan krijgt huursubsidie om haar huur te kunnen betalen en krijgt daarnaast 70 pond per week aan een werkeloosheidsuitkering. Wat dus lang niet genoeg is om de 5.000 pond kostende operatie te betalen.

Het Britse ziekenfonds kan dergelijke operaties vergoeden wanneer daar wegens psychische redenen aanleiding voor is. Dit doen zij echter niet wanneer het een jonge vrouw betreft die nog nooit zwanger is geweest. Een buikwandcorrectie kan namelijk gevolgen hebben voor een eventuele latere zwangerschap. Siobhan besloot toen maar om zwanger te worden zodat het ziekenfonds de operatie mogelijk wel wil vergoeden.

"Het krijgen van een baby leek een makkelijke beslissing om te nemen als ik daarmee het lichaam krijg wat ik wil. Achteraf gezien is zwanger zijn toch zwaarder dan ik dacht. Ik weet dat ijdelheid geen goede reden is om een kind te nemen, maar ik ben ten einde raad.", aldus de blije moeder in verwachting.

Nadat ze bevallen is van het kind zal ze het hoogstwaarschijnlijk opgeven ter adoptie, als ze er 'niet goed voor kan zorgen'. De vader van de baby, haar toenmalige vriend, heeft haar namelijk verlaten zodat ze nu thuis zit zonder werk of geld en met een baby op komst. Haar vriend was van plan om de operatie te betalen wanneer het ziekenfonds toch zou besluiten om de ingreep niet te vergoeden. Maar daar is nu geen sprake meer van. Een lening kon ze ook niet krijgen vanwege haar financiële verleden en haar werkeloosheid.

Haar opa schoot eerder al te hulp door ruim 5.000 pond te betalen voor een 'lift' van haar armen en borst daarnaast kreeg ze een borstvergroting naar cup 70G. Haar grote wens bleef nog altijd een buikwandcorrectie. Ze heeft er 'totaal geen probleem mee' dat ze haar lichaam laat bijwerken op de kosten van de Britse belastingbetaler. Dat ze daar dan ook maar een baby voor moet krijgen is ook geen enkel probleem. Eigenlijk had ze willen wachten met het krijgen van een baby tot ze er fiananciëel iets beter voor zou staan. Maar dat was niet mogelijk. Dit is haar 'enige oplossing'. Ze hoopt enkele maanden na de bevalling de operatie te ondergaan.

Klik hier voor een aantal foto's van de vrouw. Van voor het afvallen en hoe ze er nu na een borstvergroting en arm lift uitziet. Uiteraard is haar overhangende vel ook te zien.
Vrouw neemt baby voor gratis operatie

Tja, wat moet je daar nou van zeggen. _O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 13:05:56 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_122672963
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 13:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze begon als 8-jarige met het innemen van 10.000 kilocalorieën per dag
what the.....

Eigenlijk zou je dat soort mensen de operatie niet moeten vergoeden als ze toegeven te 'frauderen'.
  PR/Manusje van alles zaterdag 9 februari 2013 @ 13:09:08 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_122673027
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 13:05 schreef kwiwi het volgende:

[..]

what the.....

Eigenlijk zou je dat soort mensen de operatie niet moeten vergoeden als ze toegeven te 'frauderen'.
Dat klopte niet helemaal, er miste nog een stukje. Ze begon als 8-jarige met eten en toen ze 21 was zat ze op 10.000. foutje van mij. :P
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 13:10:48 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_122673079
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Dat klopte niet helemaal, er miste nog een stukje. Ze begon als 8-jarige met eten en toen ze 21 was zat ze op 10.000. foutje van mij. :P
Dan nog, ik heb al moeite om op 2000 uit te komen per dag..
pi_122674035
Die foto van haar buik en benen :r :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:07:02 #6
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_122674774
quote:
Haar opa schoot eerder al te hulp door ruim 5.000 pond te betalen voor een 'lift' van haar armen en borst daarnaast kreeg ze een borstvergroting naar cup 70G.
:r
Op die foto's lijkt ze wel 40. :{
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_122674893
Sommige mensen blijken een talent te hebben voor het zorgvuldig verkloten van hun eigen leven. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_122675271
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:10 schreef trovey het volgende:
Sommige mensen blijken een talent te hebben voor het zorgvuldig verkloten van hun eigen leven. :')
... met de assistentie van de Britse overheid.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_122675322
NHS :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_122675791
Leuk weetje:
De naam Siobhan spreek je uit als Sjivon.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:48:31 #11
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_122676065
Wut da neuq. :')

"Her grandad offered to pay £5,100 for an arm lift, chest lift and 32F breast implants but could not afford the tummy tuck she dreams of too"

Dus opa heeft al betaald voor 32F borstimplantaten maar kwam toen geld tekort voor de flubberbuik-reparatie? Het is maar waar je prioriteiten liggen. :') :') :')
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_122676697
Een deel van het probleem is natuurlijk wel dat men het niet vergoed omdat je nog niet zwanger bent geweest. Het lijkt mij dat als je aangeeft helemaal geen kinderen te willen dat niet een belemmering hoeft te zijn.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_122676810
Ik kan me levendig voorstellen dat ze diep ongelukkig is met zoveel huid. Dat dan weer wel.

Waarschijnlijk zijn ze bang voor de biologische klok. MIsschien moesten ze de eis van het zwanger zijn geweest droppen als de persoon in kwestie zich in 1 weg laat steriliseren.
pi_122676974
Hoe gewetenloos en egoïstisch kun je zijn. :')

Ziek wijf
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:18:01 #15
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_122676983
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wut da neuq. :')

"Her grandad offered to pay £5,100 for an arm lift, chest lift and 32F breast implants but could not afford the tummy tuck she dreams of too"

Dus opa heeft al betaald voor 32F borstimplantaten maar kwam toen geld tekort voor de flubberbuik-reparatie? Het is maar waar je prioriteiten liggen. :') :') :')
Na het afvallen hingen die natuurlijk als leeggelopen balonnen naar beneden, vermoedelijk tot over haar flubberbuik.... dus die moesten weer opgevuld worden. Beetje lastig in een bh te krijgen als je die lappen eerst moet oprollen.... :')
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_122677069
Wel merkwaardig, dat niemand het hier te doen heeft met het kind.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:22:49 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_122677149
Kudos voor creativiteit
Laffe huichelaar
pi_122677296
Die huid zit straks wel weer mooi strak met 9 maanden...
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2013 @ 15:30:25 #19
137949 Disana
pi_122677357
Ik kan me levendig voorstellen dat ze die buik en benen verschrikkelijk vindt. Maar om daar nu een mensenleven aan te spenderen... ik denk niet dat ik het zou kunnen.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:47:04 #20
323439 HetKlusKonijn
pi_122677836
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:30 schreef Disana het volgende:
Ik kan me levendig voorstellen dat ze die buik en benen verschrikkelijk vindt. Maar om daar nu een mensenleven aan te spenderen... ik denk niet dat ik het zou kunnen.
Het is een ultiem geval van "ikke, ikke en de rest kan stikke".
Kom op zeg, je gaat toch geen kind baren (en het ook nog eens ter adoptie afstaan) vanwege het gevolg van je eigen vreetneigingen op jongere leeftijd?
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
pi_122677880
Gadverdamme. :r
Ура для россии
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2013 @ 15:49:30 #22
137949 Disana
pi_122677912
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:47 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Het is een ultiem geval van "ikke, ikke en de rest kan stikke".
Kom op zeg, je gaat toch geen kind baren (en het ook nog eens ter adoptie afstaan) vanwege het gevolg van je eigen vreetneigingen op jongere leeftijd?
Nou, het zwanger worden kan ik me nog voorstellen, zoveel is er niet op tegen eerder kinderen te krijgen dan je misschien had gepland. Maar inderdaad, het afstaan, dat vind ik onbegrijpelijk.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:50:39 #23
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_122677942
Wat.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:51:47 #24
323439 HetKlusKonijn
pi_122677974
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou, het zwanger worden kan ik me nog voorstellen, zoveel is er niet op tegen eerder kinderen te krijgen dan je misschien had gepland. Maar inderdaad, het afstaan, dat vind ik onbegrijpelijk.
Het wijf wekt de indruk dat ze puur en alleen zwanger is geworden om het verhelpen van haar uiterlijke problemen te bekostigen. Onder het motto, "kindje nemen, kindje weer wegdoen", dus.
Ja, dat vind ik dus echt zwaar ziek.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:54:01 #25
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_122678033
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:07 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

:r
Op die foto's lijkt ze wel 40. :{
_O-

Zo ziet een 40 jarige er niet uit hoor :')
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')