Geniaal toch ?quote:
quote:
Geniaal Toch ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
welke ook zo briljant in elkaar steekt:
Geintje natuurlijkquote:
*kuch* Da's gewoon goed, hoewel ouderwets, Nederlands taalgebruik........quote:
We zijn tegenwoordige tijd. Oud Nederlands spraken ze vroeger.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
*kuch* Da's gewoon goed, hoewel ouderwets, Nederlands taalgebruik........
Welnee, het wordt nog heel vaak gebruikt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We zijn tegenwoordige tijd. Oud Nederlands spraken ze vroeger.
Niets tegen urbanusquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welnee, het wordt nog heel vaak gebruikt.
Wie is bij jullie trouwens de nationale Belse held als het gaat om komieken? Urbanus ofzo??
Mooi verwoord!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:09 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, hier kan ik het toch niet mee eens zijn. Ik vind het vrij pretentieus om Andre van Duin de grootste komiek allertijden te noemen. Platte onderbroekenlol. Meer is het niet.
Voor een speciaal publiek. Dat GTST ook leuk vindt, en niet verder op de hoogte is van klassieke muziek dan de verkrachte Strauss-walsen door Andre Rieumee te lallen en het slavenkoor uit Nabucco luidkeels mee te brullen bij voetbalwedstrijden. Dat de TROS echt als hun familie beschouwt en in verband met hun sociale contacten een bankstel in de voortuin heeft, waarop ze, onder het genot van halve liters Schultenbrau en zware shag van de Lidl, converschreeuwen met hun overbuurman.
Zo, dat was wel elitair genoeg, denk ik
quote:
Wilt u mijn geachte collega Dr. Knoeipoes niet beledigen s´il vous plaid?quote:
Als je zogenaamd 'Andre van Duin publiek' bent niet neequote:
Flauw is leukquote:Op zondag 10 februari 2013 06:19 schreef Kotsdrol het volgende:
Meneer van Duin = overrated?
Tenminste ik kan er niks mee, net wat te flauw.
En als huwelijksambtenaarquote:Op zondag 10 februari 2013 06:23 schreef MolFan het volgende:
Van Duin met mevrouw de Bok en Frans van Dusschoten![]()
Van Duin in het schoolbankje die scene is te episch
Nu zit ik hard op te lachenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
die is ook briljant iddDat is toch die met dat peper en zout stelletje?
Dit dus.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:40 schreef BrandX het volgende:
alles wat hier afgeeft op André van Duin is op een hoogste uitzondering na per definitie (een stuk) jonger dan 35.
ohwgodja, altijd weer arme Frans in de zeik nemen._O- Hij had er een sport van gemaakt Frans aan het lachen te krijgen tijdens de sketchesquote:
Dat heet schmieren. Mijn ma is actrice was er ook een held in.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohwgodja, altijd weer arme Frans in de zeik nemen._O- Hij had er een sport van gemaakt Frans aan het lachen te krijgen tijdens de sketches
Ik ben 26 en al sinds mn 8ste fan ofzo, hij is ook gewoon erg normaal/bescheiden en aardigquote:Op zondag 10 februari 2013 13:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit dus.
Die uitzendingen met Corrie van Gorp en Frans van Dusschoten zijn echt geniaal.
Als hij Engelsman was geweest zou hij in hetzelfde rijtje staan als John Cleese en Rowan Atkinson.
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik ben 26 en al sinds mn 8ste fan ofzo, hij is ook gewoon erg normaal/bescheiden en aardigHeb hem heel vaak nagedaan op school
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 10 februari 2013 13:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit dus.
Die uitzendingen met Corrie van Gorp en Frans van Dusschoten zijn echt geniaal.
Als hij Engelsman was geweest zou hij in hetzelfde rijtje staan als John Cleese en Rowan Atkinson.
Zegt van den Ende ook altijd. In een Engelstalig land was ie een wereldvedette.quote:
30/40 jaar geleden mochten we het van de cultuur-elite niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:56 schreef Buitendam het volgende:
Dat dit anno 2013 nog door mensen als grappig wordt ervaren is mij een Godswonder. Daarom des te knapper, eigenlijk.
Iedereen mag van mij een gevoel voor humor hebben, niets mis met mensen die om van Duin kunnen lachen. Het is alleen voor mij een wonder dat er uberhaupt mensen in Nederland zijn repertoire kunnen waarderen, maar zo massaal is helemaal bizar voor mij.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
30/40 jaar geleden mochten we het van de cultuur-elite niet leuk vinden.
Zeiksnorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef ElizabethR het volgende:
Zelfde soort sketch.
Met Lucille Ball en Danny Kaye: Hilarisch. Jammer dat ie niet helemaal op YouTube staat.
Met van Duin en van Gorp:Langdradig en ongrappig.
Kun je nagaan hoe slecht dat die van Duin is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:15 schreef Klaploper het volgende:
Ik vind jou een stuk grappiger dan van Duin, tong.
Zekerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
overigens is danny kaye wel briljant ook hoor
Willem Ruis, over briljante mensen gesprokenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:02 schreef tong80 het volgende:
Of dat ie in de Willem Ruis-Show de levende Nachtwacht aan gort helpt.
Met dat papiergeld wat ze moesten verzamelen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Willem Ruis, over briljante mensen gesproken![]()
ja geweldig toch, en al-tijd helpen, altijd. Volgens mij was hij trouwens heel intelligent. Zo kwam hij wel over. Ook omdat hij gewoon oprecht niet snapte hoe mensen regelmatig dingen gewoon niet snapten of dingen dom deden. Vond zijn shows prachtig.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met dat papiergeld wat ze moesten verzamelen.
'WAT DOE JE NOU ? OEN.'
Mwah, net geschorenquote:
Ik ook, kun je nagaan!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:15 schreef Klaploper het volgende:
Ik vind jou een stuk grappiger dan van Duin, tong.
quote:
En dan op het eind de kluis openen. Jeetje wat was dat spannend.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja geweldig toch, en al-tijd helpen, altijd. Volgens mij was hij trouwens heel intelligent. Zo kwam hij wel over. Ook omdat hij gewoon oprecht niet snapte hoe mensen regelmatig dingen gewoon niet snapten of dingen dom deden. Vond zijn shows prachtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |