dat verkleinwoordjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent wel een lievv ventje hoor
Omdat mannen geil zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom staat er een man in de OP ?
Die is nu wegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom staat er een man in de OP ?
vrouwtje8quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben een vrouw, ik mag dat
waarom?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moet 6 minuten wachten voor ik uit bed mag om te douchen
Je mag niet voor 11 uur uit bed?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moet 6 minuten wachten voor ik uit bed mag om te douchen
Gohquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jullie zijn nu bij elkaar?
meh gewoon. beetje rot dag. Zo'n naar gevoel ofzo. Dat zondagmiddag gevoel dat je hebt als je na de zomervakantie de volgende dag naar school moetquote:
ach soquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
meh gewoon. beetje rot dag. Zo'n naar gevoel ofzo. Dat zondagmiddag gevoel dat je hebt als je na de zomervakantie de volgende dag naar school moet
Ja komt wel goedquote:
Ik was er al heel lang hoorquote:
Ja, maar ik was douchen dus zag het net pasquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was er al heel lang hoormaar goedemorgen
Wooop woooopquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:47 schreef msacras het volgende:
Zometeen hardlopen
En leren
En naar de stad om benodigdheden voor fissa vanavond te kopen
quote:
ooh okeequote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik was douchen dus zag het net pas![]()
Klinkt leukquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet mijn feestje maar het thema is alter ego.
Dus ik ga als Italiaanse zakenman slash maffioso
Dus zometeen een nep sigaar/pijp kopen
Nope, helemaal nietsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja hè.
Jij nog plannen voor heute abend?
Oh spannundquote:
middagquote:
spelbrekerquote:
Hallonquote:
Het is de waarheidquote:
Spannend niet maar gezellig meestal welquote:
Dat zei Marco Borsato ook inderdaad..quote:
Morning Fok-itquote:
Ga er dan gewoon eens voor Stuquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Spannend niet maar gezellig meestal wel
Oh dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei Marco Borsato ook inderdaad..
oke mooiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Spannend niet maar gezellig meestal wel
Ik zou nooit verliefd op d'er kunnen wordenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga er dan gewoon eens voor Stu![]()
In ze aantrekkelekkk?
Jij kent dat nummer van Marco Borsato niet?quote:
Goed hoor, behalve dat ik halve nacht wakker heb gelegen met pijn in mijn maagquote:
Denk het niet. Ik houd niet zo van Marco.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kent dat nummer van Marco Borsato niet?
spelbreker?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoor, behalve dat ik halve nacht wakker heb gelegen met pijn in mijn maag
Ik tegenwoordig ook niet zo meer, vroeger wel. mooi liedje hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik houd niet zo van Marco.
Nee Sof was de spelbrekerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:05 schreef msacras het volgende:
[..]
spelbreker?
oh noes, arme jij, waarom? ziek?
ahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook niet zo meer, vroeger wel. mooi liedje hoor
waarom verving je mijn bericht dan met spelbreker in de quotequote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Sof was de spelbrekerjij zei netjes goedemorgen
![]()
nee maagzuur enzowilde wel een tabletje pakken maar ik crepeerde haast mijn bed uit dus dat ging een beetje lastig
huh?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:07 schreef msacras het volgende:
[..]
waarom verving je mijn bericht dan met spelbreker in de quote
oei. Rennie?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
huh?
Nee joh rennie helpt niksOmeprazol
Naja wtfquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:11 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh oké. Ik ken alleen Rennie van de reclames, met van die witte mannetjes met brandslangen.
Fok is raarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja wtfIk heb jou quote niet eens veranderd
vaag
![]()
Nee maar als je `echt'' last hebt van maagzuur dan helpt dat echt geen drol. Heb je wel wat sterkers nodig![]()
Maar heb er ook tijden geen last van hoor, ligt ook aan voeding enzo
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Fok is raar
Fok is wel vaker raar, gaan ze ineens 5 quotes erin zetten terwijl ik echt maar één keer op quote heb gedrukt dan.
Haha oké, nee ik heb er zelf voor zover ik weet nooit last van. Maar ik eet dan ook niet zo veel
[..]
Fok is raar
Fok is wel vaker raar, gaan ze ineens 5 quotes erin zetten terwijl ik echt maar één keer op quote heb gedrukt dan.
Haha oké, nee ik heb er zelf voor zover ik weet nooit last van. Maar ik eet dan ook niet zo veel
[..]
Fok is raar
[..]
Fok is raar
Zoiets?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Fok is raar
jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zoiets?
Ik ook niet zo erg hoormaar met pittig eten enzo moet ik oppassen.
Mijn vader heeft het ook dusquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:18 schreef msacras het volgende:
[..]
ja
Maar dan doet Fok! het, en niet Fok-it.
Ah oké, ja dat kan. Mijn moeder heeft er wel veel last van, hopen dat het niet erfelijk is.
OMGquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:28 schreef supersof het volgende:
Bij ons in de AH zitten ze in carnavalskleren
Echt domquote:
Bahquote:
A422 ouwe reusquote:
Ben je verdwaald?quote:
Oh heb je nog nooit gezien hierquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee hoor, afentoe kom ik hier wel eens langs
Werkze Stuquote:
Kassemeisjes moesten hetquote:
ja hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh heb je nog nooit gezien hier![]()
Alles goed?
quote:
ooh ja ook lekkerquote:
Meh, ik smeer er pindakaas opquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh ja ook lekkerook die met rozijnen
Veel plezierquote:
Ik ga niet werken maar lunchen maar thanks matequote:
Hij gaat lunchen met een dame.quote:
Cheers, tot laterquote:
ieh, dat lijk me niksquote:
Ohja dat is waar ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga niet werken maar lunchen maar thanks mate![]()
pindakaas kan overal opquote:
Nou... lijkt me niet hoorquote:
sapkanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alleskan koffiekan theekan melkkan
gayboyquote:
Nah gaat wel beterquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:48 schreef supersof het volgende:
misschien bestaat er ook een waterkan
Die wilde ik ook doen, maar vond hem te wazigquote:
aah zieligquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:28 schreef supersof het volgende:
Bij ons in de AH zitten ze in carnavalskleren
Stu is beschaafd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze heet Dawn?
Tevens vrouwelijke vriend als in dat je haar gaat doen hierna?
Dus beschaafde mensen kunnen geen coïtus hebben met anderen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stu is beschaafd.
Jij daarentegen met je hormonen.
Niet zo serieus reageren johquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus beschaafde mensen kunnen geen coïtus hebben met anderen?
Dan ben ik maar niet beschaafd
maar heb jij ook weleens last van een Phallus impudicus?quote:
Die moet je uit de grond trekkenquote:
Hallo zon, hallo maanquote:
hoe vrolijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:09 schreef supersof het volgende:
Thank you for nothing, cause there's nothing left to lose nananananananana
JE HEBT DJANGO GEZIENquote:
ik ben ook niet vrolijk.quote:
Gister jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JE HEBT DJANGO GEZIEN![]()
![]()
hoe vond je hem?
Hij is geniaal he.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gister ja
Echt zo ontzettend geweldig![]()
Nee denk het niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kunnen we je opvrolijken?
Whaha, die scéne waarin Schultz die man verscheurd ziet worden door honden in zijn hoofd en je je de hele tijd kapot schriktquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is geniaal he.
Liepen half uur voor het einde van de film 2 vrouwen van in de 50 heel hard de bioscoop uit omdat ze het niet meer aankonden
What`s that black niggah do on a horse?!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Whaha, die scéne waarin Schultz die man verscheurd ziet worden door honden in zijn hoofd en je je de hele tijd kapot schrikt
oh weet niet, gewoon beetje kut gevoel.quote:
Die van moonshine als ze naar candyland rijdenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
What`s that black niggah do on a horse?!![]()
![]()
nee helpt nietquote:
wiequote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt mongolen hier gaan ze mij om 11uur bellen met onzin
Ga tv kijken, dat helpt meestal ontzettend.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:15 schreef supersof het volgende:
[..]
oh weet niet, gewoon beetje kut gevoel.
Wil jer over praten?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:15 schreef supersof het volgende:
[..]
oh weet niet, gewoon beetje kut gevoel.
Nee ik ga mn kamer opruimen. schone omgeving, schone geest ofzo blablaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga tv kijken, dat helpt meestal ontzettend.
Wie dan ik ben nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt mongolen hier gaan ze mij om 11uur bellen met onzin
weet ik veel allemaal rare nummers maar dat van deze site kwamen weet ik wel en hoe ze eraan komen gierige mensen die niet met prive gegevens om kunnen gaan en dan maar doorsturenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
wiehoe komen ze aan je nummer dan?
Zit sowieso vol met geniale humor. Waltz heeft ook in Inglorious Bastards gespeeld ook van Tarantino, die moet je ook zienquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die van moonshine als ze naar candyland rijden
Nee hoorquote:
Ik wordt altijd neerslachtig van een opgeruimd huisquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik ga mn kamer opruimen. schone omgeving, schone geest ofzo blabla
best ergquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
weet ik veel allemaal rare nummers maar dat van deze site kwamen weet ik wel en hoe ze eraan komen gierige mensen die niet met prive gegevens om kunnen gaan en dan maar doorsturen
Al gedaan, Waltz is echt een heldquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit sowieso vol met geniale humor. Waltz heeft ook in Inglorious Bastards gespeeld ook van Tarantino, die moet je ook zien
kan ik wel maar ze zeggen alleen domme dingen of ik huis verkoop ofzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
best ergkun je niet terug bellen?
naja. op zich.quote:
hahaha alsof je een makkelaar bent ofzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
kan ik wel maar ze zeggen alleen domme dingen of ik huis verkoop ofzo
nee ik moest ff opruimenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wordt altijd neerslachtig van een opgeruimd huis
Heb het liefst een rommelig huis waarin ik nog net alles terug kan vinden
ja en ze vragen of ik fietsen verkoop en ze belden op een ongemakkelijk momentquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:18 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha alsof je een makkelaar bent ofzo
Opruimen kan wel rustgevend zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:18 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik moest ff opruimenal mee bezig trouwens
Leonardo di Caprio ook steeds meer hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Al gedaan, Waltz is echt een held
hoezo ongemakkelijk dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja en ze vragen of ik fietsen verkoop en ze belden op een ongemakkelijk moment
Ja vooral toen ie boos werdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leonardo di Caprio ook steeds meer hoorDie speelde ook echt geweldig
quote:
Ja ach I dont carequote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja vooral toen ie boos werd
Maar ik heb ooit een interview van hem gelezen en toen kwam hij ontzettend arrogant over, dus dat is wel jammer
Wie was hij dan, want ik zag hem niet, was hij een peck brother?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach I dont careAlleen beetje jammer dat Tarantino zelf nog een rolletje had, was nou niet echt geweldig
op dat groene hoorntje klikkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe kan je dan de telefoon opnemen?
wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en donerdag bij politie geweest maar was niet leuk
Heb je de zeep laten vallen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en donerdag bij politie geweest maar was niet leuk
Jouw telefoon ligt op de wc?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
op dat groene hoorntje klikken
Hij zat op het laatst. Toen hij op weg was naar die slavenmarkt. Die gast die als eerste doodgeschoten werd door Django. Beetje warrig haar had hij.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wie was hij dan, want ik zag hem niet, was hij een peck brother?
ik moest best wat liegenquote:
In mijn broekzakquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jouw telefoon ligt op de wc?
Ooh, maar dat was verder maar een heel klein rolletje dusjaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zat op het laatst. Toen hij op weg was naar die slavenmarkt. Die gast die als eerste doodgeschoten werd door Django. Beetje warrig haar had hij.
Ja liegen tegen de politie. goed bezig manquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik moest best wat liegen
me pa zat er bij en hijs ex-militair dus je weet wel erg boos
gaan ze vragebn:
Rook je?
Gebruik je drugs?
Drink je?
overal nee op geandwoord
en 2,5 uur gepraat en nu gaan ze nog 2 vrienden verhoren en 1 iemand maarja
Wat is de aanklacht?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik moest best wat liegen
gaan ze vragebn:
Rook je?
Gebruik je drugs?
Drink je?
overal nee op geandwoord
ja ik moet dat zeggen waar mijn pa bij isquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja liegen tegen de politie. goed bezig man
wat een kut kneusje ben je ook he, en maar elke dag hier komen janken.
Westerns echt niet dusquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh, maar dat was verder maar een heel klein rolletje dusja
Maar hou je ook van Westerns, zoals Once upon a time in the West?
Ja straks heb je nog een groter probleem hoor. maakt mij verder echt geen reet uit maargoedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik moet dat zeggen waar mijn pa bij is
je mag niet liegen tegen de politie, nu ben je nog strafbaarder.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik moest best wat liegen
gaan ze vragebn:
Rook je?
Gebruik je drugs?
Drink je?
overal nee op geandwoord
Ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik moet dat zeggen waar mijn pa bij is
ze hebben geen enkel bewijs dat ik het doe en dat waren algemene vragenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
je mag niet liegen tegen de politie, nu ben je nog strafbaarder.
Nee inderdaad. want als hun met getuigen praten en die zeggen dat jij een halve junk bent. denk ik echt dat ze jou geloven jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ze hebben geen enkel bewijs dat ik het doe en dat waren algemene vragen
over het echte onderzoek heb ik gewoon normaal gepraat
Wat voor films dan? Zoiets als Intouchables ofzo?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Westerns echt niet dusIk kijk echt bijna alles maar daar hou ik echt niet van, maar staan 2 westerns in de top 10 beste films dus ik moet ze nog wel een keer kijken
Heb je dat gedaan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
bedreigen op 11 januari
Maar ze gaan het nog verder onderzoeken
ze gaan nog praten met 3 mensen en dat zijn ook alle 3 junks dus boeit nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee inderdaad. want als hun met getuigen praten en die zeggen dat jij een halve junk bent. denk ik echt dat ze jou geloven ja
Ik kijk zoveel filmsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat voor films dan? Zoiets als Intouchables ofzo?
Enemy of The State van Will Smithquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kijk zoveel filmsmaar Intouchables was geniaal ja, maar ook uhm films als Fight Club en Shutter Island, of the Sixth Sense al die drama-films met Will Smith vind ik echt supergoed.
Ja die kwam gister op tvquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Enemy of The State van Will Smith
Shutter Island was echt geweldig ja
Aantal stemmen: 625 filmsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Enemy of The State van Will Smith
Shutter Island was echt geweldig ja
Welke van de twee?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die kwam gister op tvdie is ook goed.
baasquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb net nog bij de Hema gezeten in dat restaurant.
Enemy of the Statequote:
2 goeie films maar die komen pas heel laatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Balen dat ik die heb gemist
Komt er vanavond iets leuks voor?
00.15, I Am... World Tourquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Balen dat ik die heb gemist
Komt er vanavond iets leuks voor?
even de gids erbij pakkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 goeie films maar die komen pas heel laat
Hannibal en Cashback.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
even de gids erbij pakken
bedankt voor deze informatiequote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:34 schreef Fok-it het volgende:
Oh en geen recensies lezen uit een tv-gids. Die zijn echt totaal onkundig
Nee jij bent hier wel nuttig met je gangster-storiesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
bedankt voor deze informatie
Hannibal lijkt me niets, Silence of The Lambs was echt geweldig, maar over Hannibal hoor ik niets positiefs.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hannibal en Cashback.
Cashback is echt een geweldige film.
Hannibal is ook stuk minder dan Silence of the Lambs inderdaadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hannibal lijkt me niets, Silence of The Lambs was echt geweldig, maar over Hannibal hoor ik niets positiefs.
ja kloptquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja jij bent hier nuttig met je gangster-stories
hahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee jij bent hier wel nuttig met je gangster-stories
mafkees
Wat een klap in mijn gezicht is ditquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:37 schreef timmmmm het volgende:
Newsflash: jullie trekken geen van allen volle zalen, live with it
Ga ik over nadenkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hannibal is ook stuk minder dan Silence of the Lambs inderdaadMaar dan moet je Cashback gaan kijken
Komt wel pas 10 voor 12 op Canvas.
snap niet wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:37 schreef supersof het volgende:
jer, als je in itunes kijkt als je iphone is aangesloten, heb je dan ook zoveel staan bij overige in dat balkje onderaan dan?
Nee weet je wel hoelang het duurt om iedereen in een zaal af te trekken, tevens zijn geen van beiden homo, wat een rare reactie zegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik ken iemand die 34.000 mensen trekt in 1 uur.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:37 schreef timmmmm het volgende:
Hou me tegen jongen, hou me tegen!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee weet je wel hoelang het duurt om iedereen in een zaal af te trekken, tevens zijn geen van beiden homo, wat een rare reactie zeg
quote:
Goh. Naam begint met een B zeker?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ken iemand die 34.000 mensen trekt in 1 uur.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee weet je wel hoelang het duurt om iedereen in een zaal af te trekken, tevens zijn geen van beiden homo, wat een rare reactie zeg
Okequote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou me tegen jongen, hou me tegen!
ja zo raarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook![]()
geen idee eigenlijk..
Nee manquote:
jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is t ie bij jou zo groot dan? dat aantal overig?
ik kan niet zien hoeveel. hoe doe je dat?quote:
Staat eronder, bij welke kleur hoeveel blabla.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan niet zien hoeveel. hoe doe je dat?
oh bij mij nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Staat eronder, bij welke kleur hoeveel blabla.
ehm er staat 6,20 lolol maar moest dat niet 8 zijn?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
oh bij mij niet
hoeveel gb heb jij op je eipheune dan?
Besturingssysteem zelf neemt ook ruimte in beslag.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
ehm er staat 6,20 lolol maar moest dat niet 8 zijn?![]()
ik heb er verder geen verstand van.
Beatrixquote:
Dat zal t wel zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Besturingssysteem zelf neemt ook ruimte in beslag.
en je hele? 8, 16, 32, 64?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
ehm er staat 6,20 lolol maar moest dat niet 8 zijn?![]()
ik heb er verder geen verstand van.
ik heb echt geen flauw ideequote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:47 schreef supersof het volgende:
[..]
en je hele? 8, 16, 32, 64?
ik heb ipod van 8Heb ook niet zoveel nodig
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt raar hier hoe jullie die naam van koningin schrijven want het is: betjarix
dat was zelfs in het nieuws
Wie dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het was wel een Queen B, maar niet Beatrix.
Beyonce natuurlijk. Daar loopt hij zich toch elke dag flink op af te fappenquote:
staat op de achterkant hequote:
Ooh deze:quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beyonce natuurlijk. Daar loopt hij zich toch elke dag flink op af te fappen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |