quote:
quote:
5 jaar geleden al: KLB / Kut weerquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor in de OP misschien? Weet iedereen waarom het ontstaan is en hoe het topic versnilde toen
[..]
quote:Gornooriahovska seismic zone, or Gorno-Oryahovsko earthquake outbreak zone
Located in central northern Bulgaria, the zone can be described as a line of seismic epitsentri along the right bank of the Yantra River in the east-west direction. Attenuation of seismic energy is realized very quickly to the south-southeast and north-northwest. Most influence on this area falls within the Central Northern Bulgaria. The last major earthquake in this zone occurred in 1913 with a magnitude of approximate - 7.4 degrees. Cycle of repetition - 100 years. Most endangered places are Gorno Oryahovo and Veliko Tyrnovo.
Vaarwel?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:33 schreef Dven het volgende:
Zo ongeveer eens in de honderd jaar is er hier in de stad trouwens een aardbeving van boven de 7.0 op schaal van richter. En de laatste was.. 99 jaar en 200 dagen geleden![]()
![]()
[..]
Hij komt weer terug naar NL alleen dat durft die nu nog niet te zeggenquote:
Niet mijn TT.quote:
Ja, gewoon opvallend dat dat toen al een keer genoemd is en jaren is blijven liggen.quote:Vijf jaar geleden sloeg snil niet aan, nu wel.
Mocht de aardbeving exact op tijd zijn dan heb ik nog tot 14 juniquote:
Als het goed is begin april even een paar daagjes om mijn familie en ex-vriendin op te zoeken. Maar daarna snel weer weg hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij komt weer terug naar NL alleen dat durft die nu nog niet te zeggen
Zul je net beleven dat in die paar dagen een 7/8 op schaal van richter komtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Als het goed is begin april even een paar daagjes om mijn familie en ex-vriendin op te zoeken. Maar daarna snel weer weg hoor
Enerzijds zal je er blij mee moeten zijn, anderzijds wil ik de kans niet missen om een 7/8 op de schaal van richter te missen. Toch weer een bijzondere ervaring. Hoogste meegemaakt is 5.4/5.6 (bronnen verschillen nogal) dat was toch al redelijk pittig en bij een 7 komt er al 900 maal zoveel energie vrij....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zul je net beleven dat in die paar dagen een 7/8 op schaal van richter komt![]()
Lichte sneeuw hier trouwens, niet veel maar toch
twitter:Zeikkerstman twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 10:38:00ZONDAG KRIJGEN WE WEER SNIL #snil #weer reageer retweet
Het wordt minder als je slachtoffer wordtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Enerzijds zal je er blij mee moeten zijn, anderzijds wil ik de kans niet missen om een 7/8 op de schaal van richter te missen. Toch weer een bijzondere ervaring. Hoogste meegemaakt is 5.4/5.6 (bronnen verschillen nogal) dat was toch al redelijk pittig en bij een 7 komt er al 900 maal zoveel energie vrij....
Lichte zonneschijn hier trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |