gewoon stuk van je tetten af knippen op een gat maken bij je tetten, dan past het jurkje vast welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:10 schreef megamandy het volgende:
Overigens probeerde ik laatst zo'n soort bodycon jurkje. Alleen kreeg ik de rits niet helemaal dicht aan de achterkant en de naad aan de zijkant had ook een mooie boog naar voor op de hoogte van mijn tieten
Ja bijna op allemaal die sitesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat meisje in dat jurkje is net een jongetje qua lijf
Dan heeft hij veel werk te doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Whehehehe, kijk maar uit, anders huur ik ook een slaapexpert voor jou in
Slaap lekker en werkse morgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja en extra credits voor diegene die het schilderij herkent
吴 曼 迪
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan heeft hij veel werk te doen
En ik had dus een shirt bij Asos besteld, eigenlijk voor mannen maar ik jat zo vaak spullen van M. dat moest wel passen in maat S dacht ik.goeie maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja en extra credits voor diegene die het schilderij herkent
Is het de Duitse qualitätsband Scooter op dat shirt?Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goeie maat
Is het de Duitse qualitätsband Scooter op dat shirt?
biiiiiiijna goedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:47 schreef megamandy het volgende:
[..]Nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Die rechter op dat schilderij lijkt trouwens sprekend op mijn gluurman, serieus
Was hij vroeger ook tandarts?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Het is echt eng hoor! de bril, de blik, de mond, de houding van zijn hoofd t.o.v. zijn lijf, alles!
Hij is alleen een tikkie ouder en heeft i.p.v. een riek meestal een bezem in zijn hand. Of een schaar, als hij op zijn knietjes het gras gaat liggen bijknippen bij de borders
nee, natuurkundigequote:
Ok, dan is het al minder engquote:
leuk om te lezenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ok, dan is het al minder eng
Zitten wel grappige verhalen aan dat schilderij http://en.wikipedia.org/wiki/American_Gothic
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 04:04 schreef Lindytje het volgende:
Ermahgerd, I haz myself a nametopic!!![]()
flamingoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:29 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ: voor als je terug leest:
http://www.ebay.com/itm/T(...)&hash=item20ce980ab9
Flamingo tuin/kerstlampjes
Yay!!quote:
Die Adidassen ja, ze waren meant to bequote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Toch die Nikes?
Liiiin! Gefeliciteerd!![]()
![]()
Oh ja haha, sorry.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die Adidassen ja, ze waren meant to be
Ze liggen nog bij P-Aquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Altijd als ik een filmpje van Masja kijk hoor ik ergens tijdens het filmpje Fred op de achtergrond: "wat een dom wijf"
![]()
![]()
![]()
Trouwjurk, of iets waar we wel naar mogen vragen?quote:
Hahaha! Lies ook altijd als ik masja kijk! Minstens 1x: Dquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Altijd als ik een filmpje van Masja kijk hoor ik ergens tijdens het filmpje Fred op de achtergrond: "wat een dom wijf"
![]()
![]()
![]()
Kiek hoe lief je eruit zietquote:
net echt he?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kiek hoe lief je eruit ziet![]()
Heel geloofwaardigquote:
Argh, gisteren naar de kapper geweest en het voelt nu aan als een schrobber.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heel geloofwaardig![]()
Ik snap alleen je haar in deze pic niet helemaal
Duidelijke pics van het haar ter illustratiequote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Duidelijke pics van het haar ter illustratie
Ik ben voor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Duidelijke pics van het haar ter illustratie
Dat je het wegkrijgtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mooi Skjoe
Vanavond toch maar weer naar de stad
Nu friet met frikandellen en loempia's als lunch ermnerm
Gisteravond om 2:30 nog tosti's zitten etenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat je het wegkrijgt
Net gebakken eieren met ham en kaas als ontbijt/lunch
Goeden bodem voor al die cola light en Spa blauw
Dat snap ik dan weer welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gisteravond om 2:30 nog tosti's zitten eten
Nouja we weten het niet zeker; want nu was het weer rustigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Priem, LoL!
En een carnavalskindje dus! Leeeeeeeuk!
ze zullen het je vast wel vergeven als je daar een week later mee komtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja we weten het niet zeker; want nu was het weer rustigWat een timing ppeheheheh..
Goed... we gaan nog even snel cadeau kopen; want ook daar dachten we nog tijd zat voor te hebben![]()
![]()
i
ervoor zorgen dat aslles heel erg schoon is, je kom en garde enzo, dat scheelt ergquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
Net een tiramisu gemaakt
Ik krijg alleen mijn eiwitten nooit tot sneeuw gekloptiemand tips?
ik heb ze compleet met azijn geschrobt zelfsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ervoor zorgen dat aslles heel erg schoon is, je kom en garde enzo, dat scheelt erg
yepquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
is die essence studio nails step 1 basecoat discon? ik kon m niet vinden
Bakjes waarin je de eieren (op kamertemperatuur) hebt gescheiden ook?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ze compleet met azijn geschrobt zelfs
kak. Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bakjes waarin je de eieren (op kamertemperatuur) hebt gescheiden ook?
het luistert helaas wel redelijk nauw jaquote:
Studio Nailsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
iets minder fluffy, achquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
AidsNaja, het smaakt er niet minder om
met drank en mascarpone uiteraardquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
iets minder fluffy, ach
doe je er ook mascarpone door, of maak je low fat?
Jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
omnomnom, zoooo lekkerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met drank en mascarpone uiteraardzeer onverantwoord
FUCKquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Studio Nails
Fixing System step 1
Fixing System step 2
Cuticle Remover Gel 2in1
Dit is schijnbaar discon, van de studio nails. Dus denk het ja?
Zei ik toch.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
priiiiiikt auwauwauw wraaaaaaaagh
lipcote ontmaagding
Mwehequote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
lipcote ontmaagding
je mag die van mij wel hebben, 1 keer gebruikt en ga ik toch nooit meer gebruikenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoeren net een goedkope basecoat die fijn werkt en ik heb nog maar een half potje
foto'squote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
lipcote ontmaagding
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je mag die van mij wel hebben, 1 keer gebruikt en ga ik toch nooit meer gebruiken
in Vlaardingen lagen er nog heel veel voor 50 cent geloof ik. Moet je Dico anders even vragen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgende week ff opruimbakken doorzoeken, nu geen zin om naar de stad te gaan voor de 2e x vandaag
vetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[ afbeelding ]
Karnavalsmani
Ik hoor ook hele goede dingen over deze:quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoeren net een goedkope basecoat die fijn werkt en ik heb nog maar een half potje
ohhai!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Er zijn hier ook mensen die die MAC brow set wenkbrauwgel gebruiken toch? Ik heb het denk ik 3 x gebruikt, maar het is niks voor mij, ik kan er niet mee overweg. Heb nu ook mijn wenkbrauwen geverfd dus gebruik het niet meer. Als iemand het voor gratis wil hebben, DM me even
Uiteraard gewoon op schone huid gebruikt.
tof! Veel leuker dan leek toen je het verteldequote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[ afbeelding ]
Karnavalsmani
opsturen of is er binnenkort nog een meet? (ik had hem natuurlijk vorige week gewoon mee moeten nemen he?quote:
Thnx!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tof! Veel leuker dan leek toen je het vertelde![]()
opsturen, ik geef je er uiteraard gewoon iets voor!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
opsturen of is er binnenkort nog een meet? (ik had hem natuurlijk vorige week gewoon mee moeten nemen he?dnek ik weer te laat aan)
ja de verzendkosten, dan vind ik het prima, ik doe er toch niks meequote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
opsturen, ik geef je er uiteraard gewoon iets voor!
Mijn clubkiel! Staan volgens mij wel foto's van op mijn feestboekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:18 schreef BBQ-kip het volgende:
welke kleding heb je er trouwens bij Miss C?
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik hoor ook hele goede dingen over deze:
[ afbeelding ]
en dan cola drinken?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn clubkiel! Staan volgens mij wel foto's van op mijn feestboek
Verder gele tuinbroek, rode clubsjaal, roze pruik en wat mislukte make up
hahahhaa, goeie combi wel jaquote:
waarom niet 1 dagje drinken ofzo?quote:
ze is stiekem zwangert!!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waarom niet 1 dagje drinken ofzo?
quote:
Ik heb een Braziliaanse groepsgenoot en volgens mij zit die nu dus in Rio maar we moeten komende week (vakantie) aan een opdracht werken omdat ie poep docente niet eerder de assignment gaf en we moeten per se met mensen gaan pratenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kreeg vanochtend foto's gewhatsappt van een vriendin die carnaval aan het vieren is in Rio
Da's wel vet cool hoor. Alleen was ze beeeeeetje dronken aan de berichtjes te zien
Ben in principe elke dag met de auto..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waarom niet 1 dagje drinken ofzo?
Valt best mee hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
Er is maar een ding erger dan carnaval en dat is nuchter er tussen staan
vriendin van me is nogal loaded, dus die had kaartjes a 500 euro gekocht voor een of andere topplek daar, schijnt echt chaos te zijn om een plekje te bemachtigen daaro.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een Braziliaanse groepsgenoot en volgens mij zit die nu dus in Rio maar we moeten komende week (vakantie) aan een opdracht werken omdat ie poep docente niet eerder de assignment gaf en we moeten per se met mensen gaan praten! Lekker handig dus.
ik drink ook alleen wijn, of martini ofzo bij zulke gelegenheden (quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ben in principe elke dag met de auto..
Verder lust ik geen bier en wijn vind ik wel lekker, maar dan rustig aan en niet in het tempo waarin anderen bier wegtikken. En als je 'te langzaam' drinkt, wordt het lauw want je hebt die beker heel de tijd vast
Mwah, niet per se. Was 2 weken terug bij ons jubileum feest ook nuchter maar heb een super avond gehad! Zonder kater de volgende ochtendquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
Je bent het dan ook niet van jong af aan gewend denk ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
arme schaartjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Op de fiets naar de stad: Hoerenzooi, moet de carnavalsoptocht kruizen. Gelukkig stonden ze meer stil dan dat ze bewogen, dus kon ik er doorheen.
Op de fiets de stad weer uit: Hoerenzooi, weer die kutoptocht kruizen![]()
En dan een handjevol mensen met gekke outfits tussen al het normale volk.
En mensen waarvan je twijfelt of dit hun normale kleding is of dat het voor carnaval is![]()
![]()
![]()
Zulks een triestheid
ga je kotsen als ik heel hard MARTINI roep?quote:
Mwah, ik heb er één gehad die mijn nagels helemaal niet beschermde tegen verkleuren. Die vond ik niet zo tof.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik vind hem dus fijnMaar zou niet weten waarom een basecoat niet fijn zou zijn
En ik heb al zo'n hekel aan op zaterdag naar de stad gaanquote:
De meesten hebben hun ouders in het dorp wonen en verhuizen dus tijdelijk terug voor een week, dan zitten ze 5 min van de kroeg af. Wij zouden ook ergens kunnen blijven pitten, maar hebben wel 3 huisdieren dus moeten sowieso naar huis tussendoor. Dan slaap ik ook wel gewoon thuis. Maar verder is iedereen met carnaval alcoholverslaafd volgens mij dus no way dat er iemand gaat aanbieden om te rijden. Maar ik bied het ook niet aan, ga echt geen dronken taxi spelen met carnavalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik drink ook alleen wijn, of martini ofzo bij zulke gelegenheden ()
niemand anders die gaat rijden? jammer wel
oh? Vertel!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ik heb al zo'n hekel aan op zaterdag naar de stad gaan.
Maar ik had noodzaak om te kopen
Dat doet hij welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwah, ik heb er één gehad die mijn nagels helemaal niet beschermde tegen verkleuren. Die vond ik niet zo tof.
Geen katerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ga je kotsen als ik heel hard MARTINI roep?
Heb 1x met Rowen Heze geredenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De meesten hebben hun ouders in het dorp wonen en verhuizen dus tijdelijk terug voor een week, dan zitten ze 5 min van de kroeg af. Wij zouden ook ergens kunnen blijven pitten, maar hebben wel 3 huisdieren dus moeten sowieso naar huis tussendoor. Dan slaap ik ook wel gewoon thuis. Maar verder is iedereen met carnaval alcoholverslaafd volgens mij dus no way dat er iemand gaat aanbieden om te rijden. Maar ik bied het ook niet aan, ga echt geen dronken taxi spelen met carnaval
oh zo, ja das niet tof. Ik ken ook wel mensen die dan aanbieden om te rijden, maar dan zelf wel zuipen ja... dat doen we dus maar mooi niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De meesten hebben hun ouders in het dorp wonen en verhuizen dus tijdelijk terug voor een week, dan zitten ze 5 min van de kroeg af. Wij zouden ook ergens kunnen blijven pitten, maar hebben wel 3 huisdieren dus moeten sowieso naar huis tussendoor. Dan slaap ik ook wel gewoon thuis. Maar verder is iedereen met carnaval alcoholverslaafd volgens mij dus no way dat er iemand gaat aanbieden om te rijden. Maar ik bied het ook niet aan, ga echt geen dronken taxi spelen met carnaval
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Geen kater. Was een mooie avond. Ik kwam de facebookneger nog tegen, die wilde afspreken maar ik heb hem af kunnen lossen
.
Ik wilde dat Catrice nude dingquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh? Vertel!
(ik heb vannacht mijn 3e Ebay aankoop gedaan en ik heb mijn account pas een week, ben je trots op me?)
Van mijn leeftijd valt dat volgens mij wel mee, tenminste in mijn omgeving rijdt niemand met drank op.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh zo, ja das niet tof. Ik ken ook wel mensen die dan aanbieden om te rijden, maar dan zelf wel zuipen ja... dat doen we dus maar mooi niet.
Ik ben ook zo'n type die dan sleutels af pakt en taxi's belt voor mensen. Flikker toch een end op, zuipen en rijden doe je maar tegen je vriendin aan thuis in bed![]()
Ik vertrouw zoberzo mensen niet zo snel dus ik ben ook vaak degene die rijdt, of ik blijf slapen, maar geen huisdieren, dus das makkelijk.
ook die NYC's? (sorry maar ik ben echt verliefd op die potlodenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wilde dat Catrice nude ding![]()
Maar overal uitverkocht, dus nu allerhande andere troep gekocht, zooi oogpotloden voornamelijk (omdat ik dat altijd gebruik als ik te lam ben om m'n kwasten te pakken).
En ik heb ondergoed voor Fred gekocht, kiek mij een goeden vriendin zijn
Er is er eentje die ik niet zou vertrouwen als ie met carnaval aanbiedt om te rijden maar die zal dat noooooit aanbieden want die is overal binnen 5 min op de fietsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh zo, ja das niet tof. Ik ken ook wel mensen die dan aanbieden om te rijden, maar dan zelf wel zuipen ja... dat doen we dus maar mooi niet.
Ik ben ook zo'n type die dan sleutels af pakt en taxi's belt voor mensen. Flikker toch een end op, zuipen en rijden doe je maar tegen je vriendin aan thuis in bed![]()
Ik vertrouw zoberzo mensen niet zo snel dus ik ben ook vaak degene die rijdt, of ik blijf slapen, maar geen huisdieren, dus das makkelijk.
er zijn echt nog steeds best veel mensen die dat doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Van mijn leeftijd valt dat volgens mij wel mee, tenminste in mijn omgeving rijdt niemand met drank op.
Maar als ik op de middelbare school vaker op feesten moest tappen voor het personeel, nouDie mensen stapten gewoon allemaal zat in de auto, leraren / wethouders etc. Maar allemaal mensen van 40 + eigenlijk (en de Belgen
)
Maar UD Naked viel je tegenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wilde dat Catrice nude ding![]()
Maar overal uitverkocht, dus nu allerhande andere troep gekocht, zooi oogpotloden voornamelijk (omdat ik dat altijd gebruik als ik te lam ben om m'n kwasten te pakken).
En ik heb ondergoed voor Fred gekocht, kiek mij een goeden vriendin zijn
Nee, Hema en catrice (oa oude collectie)quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ook die NYC's? (sorry maar ik ben echt verliefd op die potloden)
ondergoed voor Fred gekocht![]()
![]()
![]()
zo eentje?![]()
[ afbeelding ]
Omdat ik de pigmentatie tegen vond vallen en omdat er te weinig donkere kleuren in zitten. Maar voornamelijk omdat ik het geen 45 euro waard vond. Voor 5 euro had ik het een mooi pellet gevondenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar UD Naked viel je tegen
show even de spullen die je gekauft heb dan, das toch tofquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, Hema en catrice (oa oude collectie)
En ook hema onderbroeken
[..]
Omdat ik de pigmentatie tegen vond vallen en omdat er te weinig donkere kleuren in zitten. Maar voornamelijk omdat ik het geen 45 euro waard vond. Voor 5 euro had ik het een mooi pellet gevonden
En daarom heb ik meer hoop voor zo'n Catrice ding. Als dat tegenvalt pleur ik het gewoon weg.
Mijn logica
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Diezelfde vriendin doet nooit een gordel om in de auto. Bij Koos en bij mij in de auto moet ze, anders mag ze niet mee.
Ze vindt het onzin en haar eigen keuze, ze heeft dan "het gevoel opgesloten te zijn" en dat wil ze niet (ze is nogal een zweefteef)
Maar ik heb geen zin om bloed van mijn stuur te moeten poetsen en bovendien sleep je iemand gewoon mee de dood in als je vanaf de achterbank naar voren toe stuitert bij een flinke botsing, dussuh, meerijden en gordel, of lekker zelf voor je vervoer zorgen
ik ken haar sinds ik 2 ben en weet ook de leuke kanten van haar, maar anders waren we nooit vrienden geworden denk ikquote:
Foto's helpen niet, is net zoiets als foto's op sigarettenpakjesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn broer is een keer betrapt met alcohol achter het stuur. Kreeg een boete van een paar 100 euro en moest verplicht een cursus volgen van 4 dagen (die hij zelf vrij moest nemen), voor eigen kosten. Alles bij elkaar: 1200 euro. Volkomen terecht en hij zal het niet meer doen, al is het maar omdat hij die cursus zo kut vond.
Jammer dat mensen niet zelf bedenken hoe dom het is, maar dan is zo'n cursus wel een goede strafmaatregel.Hoop eigenlijk dat ze er ook een stapel foto's van auto-ongelukken waar drank bij betrokken is bij hebben.
Dan zou ik dat Catrice ding niet kopen als ik jou was en UD tegenvallende pigmentatie vond hebbenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, Hema en catrice (oa oude collectie)
En ook hema onderbroeken
[..]
Omdat ik de pigmentatie tegen vond vallen en omdat er te weinig donkere kleuren in zitten. Maar voornamelijk omdat ik het geen 45 euro waard vond. Voor 5 euro had ik het een mooi pellet gevonden
En daarom heb ik meer hoop voor zo'n Catrice ding. Als dat tegenvalt pleur ik het gewoon weg.
Mijn logica
Ja maar ik wil hemquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan zou ik dat Catrice ding niet kopen als ik jou was en UD tegenvallende pigmentatie vond hebben
Bij die review op schoonheidslab zag ik helemaal niets van de kleuren op haar oogEn het was wel een positieve review, ik vond het vreemd.
dat vind ik ook altijd zo vreemd als ze paletjes van Dior en Chanel reviewen, altijd positief, hoe beroerd de pigmentatie ook isquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan zou ik dat Catrice ding niet kopen als ik jou was en UD tegenvallende pigmentatie vond hebben
Bij die review op schoonheidslab zag ik helemaal niets van de kleuren op haar oogEn het was wel een positieve review, ik vond het vreemd.
Anders krijgen ze geen gratis spullen meerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat vind ik ook altijd zo vreemd als ze paletjes van Dior en Chanel reviewen, altijd positief, hoe beroerd de pigmentatie ook is
Gadverquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
show even de spullen die je gekauft heb dan, das toch tof![]()
deze onderbroek overigens niks voor Fred?
[ afbeelding ]
this sex is on fiiiiiiire!
(nee?)
En wat is dan nog het nut van bloggen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Anders krijgen ze geen gratis spullen meer
Ja net als dat Dior strik ding van 80 euroquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat vind ik ook altijd zo vreemd als ze paletjes van Dior en Chanel reviewen, altijd positief, hoe beroerd de pigmentatie ook is
En die dingen kosten dan ook nog eens 70 euroquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja het palette zelf jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja net als dat Dior strik ding van 80 euro
Komt amper kleur af van die oogschaduws en erg bijzonder zijn ze niet maar het is zó'n prachtig palette
yep, I know... best wel kansloos ook...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Anders krijgen ze geen gratis spullen meer
Maar dan heb je wel wat moois om naar te kijken op je toilettafelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
En die dingen kosten dan ook nog eens 70 euro
Ik stop alles in mijn bjoetiekeesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel wat moois om naar te kijken op je toilettafel
leuk! Leuke koopjesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gadver
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(swatches beetje dikker aangezet zodat je ze goed ziet op de foto, dunnere streepjes is mogelijk. Vind dat een erg fijn soort potloden/stiften
daar heb je messen en vorken voor om mee in dat ding te poeren tot je onder de shcil zitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kutje. Nagels gevijld, nu krijg ik m'n mandarijn niet meer gepeld.
ja preciesquote:
Nee, was een kwestie van hebbenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
leuk! Leuke koopjes
Ben wel benieuwd wat je van die BB cream vindt
Was die in de angebot?
Hoewel ik heul geen vergelijkingsmateriaal hebquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, was een kwestie van hebben
Die apocalips-dingen van Rimmel zijn wel in de aanbieding trouwens. Bevalt vrij goed tot nu toe
ja ik zag het, maar was mij iets te gepigmenteerd en te glanzend.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die apocalips-dingen van Rimmel zijn wel in de aanbieding trouwens. Bevalt vrij goed tot nu toe
Blijven die apocalips een beetje zitten?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
oh was dat die enge lip foto die je postte gisteren???quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoewel ik heul geen vergelijkingsmateriaal heb
Ik had een lepel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar heb je messen en vorken voor om mee in dat ding te poeren tot je onder de shcil zit
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh was dat die enge lip foto die je postte gisteren???
Mah, een dag houdt het niet volquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Blijven die apocalips een beetje zitten?
hahahahaha, je lippen waren op zich niet eng hoor, maar met de belichting en de houding van je duckface welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
[..]
Mah, een dag houdt het niet vol. Paar uur heeft het wel gezeten volgens mij
lipkats??quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:06 schreef megamandy het volgende:
Oja ik heb vandaag een panty gefaald en de lipkats van de Geisha collectie
Wat een heerlijk verhaalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor je dagelijkse WHAT THE FUCK-je![]()
NWS / Vrouw neemt baby voor gratis operatie
Ja vind de kleur wel mooi. Ik doe nooit wat op m'n lippen, dus dit is schok genoegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahahaha, je lippen waren op zich niet eng hoor, maar met de belichting en de houding van je duckface wel
je hebt de lichtste kleur dus begrijp ik?
Ik vond die knalroze wel tof, maar lastig aan te brengen![]()
GODVER, WAAR BLIJFT MIJN LIP COTE!!!
hahahaha, maar wat bedoel ej dan met lipkwats?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Godver mijn typo wordt alleen maar matiger en matigerWilde Lipkwats typen
eerder 45 ofzo. brrrrr wat een lillekerdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat bijstandwijf ziet eruit alsof ze 40 is![]()
![]()
http://www.thesun.co.uk/s(...)tuck-on-the-NHS.html
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahaha, maar wat bedoel ej dan met lipkwats?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
ow zo, ik zat te denken "bedoel je nou lipgloss of lipstick ofzo?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar lipkwatsen hadden ze ook ja
Bevalt die?Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
heb hem net pas gekochtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ow zo, ik zat te denken "bedoel je nou lipgloss of lipstick ofzo?"
maar lipkwatsen hadden ze ook ja
Bevalt die?
parfums moet je ruiken en niet een doosje uitpakken en dan maar wat roepen erover.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:20 schreef megamandy het volgende:
Filmpje met nieuws op bjoetiesien, gewoon 5 minuten over parfumDat er überhaupt zoveel nieuwe parfums uit blijven komen.
Ooh ik ben nu bij die In Love balsemquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
parfums moet je ruiken en niet een doosje uitpakken en dan maar wat roepen erover.
En inderdaad, komen echt veel nieuwe luchtjes uit... das toch niet meer te volgen man
en haar stem is irritant, en ze gaat tussendoor haar haar zitten doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh ik ben nu bij die In Love balsemEn ze gebruikt zo'n felle lamp zodat je niet eens de namen op de producten kan zien
Omdat matig vermaeck.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en haar stem is irritant, en ze gaat tussendoor haar haar zitten doen
Vorige keer zat ze ook keihard te hoesten/rochelen in de camera. Neemt dat stukje dan effe opnieuw op man
Of ter plekke product nog moeten pakken en uitpakken
Ook zo heerlijk voorbereid....
waarom kijk ik die filmpjes eigenlijk nog?
yep, so truequote:
Het is dus echt heel lang geleden dat ik die dingen nog eens bekeken hadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en haar stem is irritant, en ze gaat tussendoor haar haar zitten doen
Vorige keer zat ze ook keihard te hoesten/rochelen in de camera. Neemt dat stukje dan effe opnieuw op man
Of ter plekke product nog moeten pakken en uitpakken
Ook zo heerlijk voorbereid....
waarom kijk ik die filmpjes eigenlijk nog?
ik kijk het eigenlijk ook niet meer maar ik was te benieuwd naar de nieuwe catrice en bourjois dingenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is dus echt heel lang geleden dat ik die dingen nog eens bekeken hadMaar dat ze zo vaak aan haar haar zit, is mij deze keer nog niet opgevallen.
Ent dat was wel een van de redenen volgens mij dat ik gestopt was met kijken
Ongesteld en aan je doos gefriemeld?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Bloed op mijn hand... waar de neuk komt dat nou ineens vandaan man
hehehhee, nee, ik zie het al, droge handen dus mijn klauw is gewoon ingescheurdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ongesteld en aan je doos gefriemeld?
Secret eatersquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Daarom ook programma's als secret eaters enzulks.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Welke blog is dat waar matige filmpjes zijn? bjoetiesien?
ik ben trots op uquote:
Pistoletjes met kaas,groenters en ei.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben trots op u![]()
wat hebbie voor ontbijt?
das nog best gezond en voedzaam en zulksquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Pistoletjes met kaas,groenters en ei.
In het echt zie je dat meestal niet, dat ik gewoon op de foto's zo opvallend.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bjoeitebloggers-randje aan de zijkant van de onderlippen. LIPZOOI HOORT OP JE LIPPEN EN NIET ER OM HEEN
Op fullfaces van lipglans zie ik het ook altijd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
In het echt zie je dat meestal niet, dat ik gewoon op de foto's zo opvallend.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:39 schreef Mss het volgende:
Ik stond eitjes te koken in de keuken en iedereen kwam langzaam uit bed. Gisteren waren we dus uit met de huisgenoten en hadden we een afterparty in de keuken. Iedereen brak jonge. Willen ze vanavond weer gaan stappen
ja ik vind dat ook way too much.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bjoeitebloggers-randje aan de zijkant van de onderlippen. LIPZOOI HOORT OP JE LIPPEN EN NIET ER OM HEEN
ik heb een keer met een vriendin op zo'n dag de heeeeele uitzending van call-tv gekeken, van begin tot einde, de heeeele fucking dagquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:44 schreef Mss het volgende:
Ja echt. Ik weet ook gewoon dat we morgen met zijn allen weer de hele dag op de bank hangen en brak zijn. Heerlijk zo'n weekenden.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:45 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook zo hard gelachen gisteren. We hebben Stef Stuntpiloot gespeeld. En er waren vrienden van een huisgenoot mee en daar was ik constant 'je moeder' grappen mee aan het maken en aan het einde van de avond vonden ze me een halve man
.
Helaas heb je nu 's nachts alleen van die sexlijnen ipv call-tvquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb een keer met een vriendin op zo'n dag de heeeeele uitzending van call-tv gekeken, van begin tot einde, de heeeele fucking dag![]()
daar hebben we het nog weleens over, hoe fucking wasted wij waren en hoe nutteloos we die dag hebben besteed met ons ergeren daaraan
ja das wel beeeeetje jammer, en die zijn ook echt op elk net, net als die kuthoeren die je toekomst voorspellenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Helaas heb je nu 's nachts alleen van die sexlijnen ipv call-tvDat is nog geen vijf minuten vol te houden.
zeiken over mannen én vrouwenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:47 schreef Mss het volgende:
En zeiken over vrouwen (en ik over mannen) natuurlijk.
Lief! En fijn voor jou.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:50 schreef Mss het volgende:
Sommige huisgenoten zijn gaan shoppen en hebben sieraden hangers voor me meegenomen. Eindelijk mijn kettingen fatsoenlijk opbergen.
Ik ben ook echt zo'n ontzettend zeikwijf.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:50 schreef megamandy het volgende:
Of over jezelf
"Ik wil geen wijf zijn"
geen herkenning hier geloof ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:50 schreef megamandy het volgende:
Of over jezelf
"Ik wil geen wijf zijn"
Ooh ik zie mijzelf ook eerder als een vent hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen herkenning hier geloof ik
maar ik ben dan ook eerder vent dan wijf
bwhehehehequote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:53 schreef Mss het volgende:
En toen vertelde ik dat ik een wijf was want velen nagellak, en toen zei ik hoeveel en kon je weer een aantal kaken van tafel schrapen
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:53 schreef Mss het volgende:
En toen vertelde ik dat ik een wijf was want velen nagellak, en toen zei ik hoeveel en kon je weer een aantal kaken van tafel schrapen
goed zoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh ik zie mijzelf ook eerder als een vent hoorDaarom kan ik er juist niet tegen als ik kwaad over iets ben wat gewoon nergens op slaat
![]()
En dan zeg ik dat wel, alleen met de toevoeging dat ik geen wijf wil zijn
Mja, mijn make-up verzameling is ook niet klein meerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bwhehehehe![]()
dat contrast is zo mooi ook he![]()
heb ik hier met mijn make up zooi
als je GZ-psycholoog bent kun je solliciteren, daar staat een vacature voorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:55 schreef Mss het volgende:
OMG Kip ik moet jouw collega worden. Dat zou echt episch zijn
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je GZ-psycholoog bent kun je solliciteren, daar staat een vacature voor
Zullen we me ook met een SPH-P aannemen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je GZ-psycholoog bent kun je solliciteren, daar staat een vacature voor
psychologen genoeg te vinden, goeie GZ-ers echter maar weinig.quote:
ik heb nog wel wat papieren die gekopieerd moeten worden, statussen die klaargelegd moeten worden enzo, schaaltje 30, is dat wat?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Zullen we me ook met een SPH-P aannemen?
Ik kan keigoed kopieren!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat papieren die gekopieerd moeten worden, statussen die klaargelegd moeten worden enzo, schaaltje 30, is dat wat?
wat mij betreft ben je aangenomenquote:
Goeden. Moet ik nog een pic van mijn tetten sturen ter overtuiging?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat mij betreft ben je aangenomen
Ik zal het dinsdag even met mijn leidinggevende overleggen
Met de nadruk op 'nog'.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mwhehe. Dat ik denk, wat heb ik toch hoofdpijn! Oh wacht, ik heb nog niks gedronken vandaag.
het is een vrouw, maar ik denk dat zij tetten ook wel kan waarderenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Goeden. Moet ik nog een pic van mijn tetten sturen ter overtuiging?
Waar ik stage heb gelopen werkte dus ook gz-psychologen en dat vond ik super leuk. Maar nu met de studie zijn er zoveel leuke dingen. Zou niet weten wat ik nu wilquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
psychologen genoeg te vinden, goeie GZ-ers echter maar weinig.
dus mocht je zin hebben in die opleiding en erin komen, absoluut doen, daarna banen voor het oprapen!
Ik mail ze evenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is een vrouw, maar ik denk dat zij tetten ook wel kan waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |