beide?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
én terwijl hij zijn krantenwijk liep, of géén afscheidsbrief??
Kennis van ons ook gedaan. Ging naar zijn werk maar werd de volgende dag gevonden, opgehangen aan een boom in het bos.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:14 schreef Samson het volgende:
Het zal allemaal wel, ik vind het nog steeds moeilijk te plaatsen dat die jongen naar een bos gaat om zelfmoord te plegen.
Dus?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij liep zijn krantenwijk voor hij vermist werd.
Blijf het raar vinden, stel dat ik er een eind aan zou willen maken, dan zou naar een bos rijden om daar aan een boom te gaan hangen toch echt niet mn eerste keus zijn. Maar ja, we kunnen niet in de hoofden van mensen kijken die zoiets doen. Die zitten qua denken ook heel anders in elkaar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:18 schreef Platina het volgende:
[..]
Kennis van ons ook gedaan. Ging naar zijn werk maar werd de volgende dag gevonden, opgehangen aan een boom in het bos.
Achja, beter dan voor een trein.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:20 schreef Samson het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden, stel dat ik er een eind aan zou willen maken, dan zou naar een bos rijden om daar aan een boom te gaan hangen toch echt niet mn eerste keus zijn. Maar ja, we kunnen niet in de hoofden van mensen kijken die zoiets doen. Die zitten qua denken ook heel anders in elkaar.
quote:WASSENAAR - De familie van Anass Aouragh, de 13-jarige jongen die vorige week dood werd gevonden in de bossen van Wassenaar, heeft een advocaat in de arm genomen.
Familieden van de jongen betwijfelen of hij zelfmoord heeft gepleegd, zoals de politie vermoedt. De advocaat moet erop toezien dat de politie met overtuigend bewijs komt. 'Al moeten we jaren vechten, de waarheid zal boven komen', zegt een oom van Anass in de Volkskrant.
Volgens de oom is er een getuige die heeft gezien hoe Anass vlak voor zijn dood werd belaagd door drie lange blonde jongens, die hem schopten en sloegen.
http://www.omroepwest.nl/(...)ss-schakelt-advocaat
Ja toch.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
Toch raar, zelfmoord. Ik dacht dat moslims alleen maar zelfmoord mochten plegen als ze gelijktijdig daarmee ongelovigen of andersgelovigen ombrengen, dus met een bom, of iets radicaler, een vliegtuig.
....quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
Toch raar, zelfmoord. Ik dacht dat moslims alleen maar zelfmoord mochten plegen als ze gelijktijdig daarmee ongelovigen of andersgelovigen ombrengen, dus met een bom, of iets radicaler, een vliegtuig.
Heb ik al gedaan. Ik leg de schuld neer bij de ouders van Tim Ribberink (Nederlanders, ongelovigen).quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
....
Kun je die jongen gewoon een keer als individu behandelen ipv als moslim (en dan al helemaal jouw absurde beeld van moslims..)?
Annas was ook Nederlander en is begraven in Nederland, wat zijn religie was lijkt mij een privé-kwestie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Ik leg de schuld neer bij de ouders van Tim Ribberink (Nederlanders, ongelovigen).
Iets te vaak fitna gekeken?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik had ook ergens gelezen dat er was afgesproken door een groepje om hem die avond in elkaar te aan slaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:20 schreef Samson het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden, stel dat ik er een eind aan zou willen maken, dan zou naar een bos rijden om daar aan een boom te gaan hangen toch echt niet mn eerste keus zijn. Maar ja, we kunnen niet in de hoofden van mensen kijken die zoiets doen. Die zitten qua denken ook heel anders in elkaar.
Ach, zelfmoord plegen in het bos komt wel vaker voor. Heb het in mijn omgeving ook eens een keer meegemaakt. Wel heel sneu dit. Arme hij.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:20 schreef Samson het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Micha Kat best wel eens gelijk kan hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:18 schreef Copycat het volgende:
Micha Kat gaat met Anass aan de haal![]()
http://www.klokkenluidero(...)-100-zeker-zelfmoord
WTFquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:18 schreef Copycat het volgende:
Micha Kat gaat met Anass aan de haal![]()
http://www.klokkenluidero(...)-100-zeker-zelfmoord
Raar verhaal op die site, geblaat over pedo-netwerken?? bizar. Los van dat ben ik dan wel benieuwd (niet voor de sensatie) hoe hij het dan gedaan heeft. Dat vind ik het rare aan het verhaal. Je ziet toch meteen al of iemand zelfmoord heeft gepleegd of dat ie vermoord is lijkt me?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
WTF
Vind het overigens wel vreemd dat politie zegt zeker te weten dat het om zelfmoord gaat. Toch wel een redelijk absurde bewering en ook niet fijn voor de ouders die het tegenovergestelde beweren.
Zeg dan 'alles lijkt op zelfmoord te wijzen'.
Er zijn gevallen waar de moordenaars het doen lijken aslof of het slachtoffer dwingen zelfmoord te plegen. Ik denk dat de politie de afgelopen dagen dat heeft proberen uit te sluiten. Hoewel dat natuurlijk niet kan voor 100%. Vandaar vreemde bewering.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Raar verhaal op die site, geblaat over pedo-netwerken?? bizar. Los van dat ben ik dan wel benieuwd (niet voor de sensatie) hoe hij het dan gedaan heeft. Dat vind ik het rare aan het verhaal. Je ziet toch meteen al of iemand zelfmoord heeft gepleegd of dat ie vermoord is lijkt me?
OK, bedankt voor de info. Blijft een rotverhaal. Arme jongen....quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er zijn gevallen waar de moordenaars het doen lijken aslof of het slachtoffer dwingen zelfmoord te plegen. Ik denk dat de politie de afgelopen dagen dat heeft proberen uit te sluiten. Hoewel dat natuurlijk niet kan voor 100%. Vandaar vreemde bewering.
En dat alu-hoedje gedoe is iets met Demmink, dat leeft nogal op het internet en er schijnt ook iets niet te kloppen daar, maar Opstelten blijft pal achter die man staan. Ik neem wel aan dat dat los staat van deze zaak.
ik las het ergens maar aangezien er nog niks officiel bekend is gemaakt zal het wel een gerucht zijn geweest. ik denk nog steeds dat hij is vermoord, wie weet door iemand met heel veel geld en invloed... het blijft Wassenaar, ookal is die plaats inmiddels veranderdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, dat dit de doodsoorzaak is?
Diezelfde gedachte heb ik dus ook.. net als bij die andere jongeren die zelfmoord plegen met een link naar pesten. Je snapt niet wat er in het hoofd van zo'n knulletje is omgegaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:54 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Tjeetje, 13 jaar en dan al geen zin meer hebben in wat nog allemaal moet gaan komen..Ik vind dat een hele droevige gedachte! Rip manneke!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |