Hier wel, dit topic mag naar BNW.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:49 schreef waht het volgende:
Krampachtig de autoriteiten wantrouwen staat niet gelijk aan kritisch zijn.
Ja, beslis jij dat ook nog even, je hebt je roeping gemist zo'n 72 jaar geledenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hier wel, dit topic mag naar BNW.
Wel als je een schaap bent omdat je een bepaalde theorie niet gelooft. Dat is BNW-eigen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:17 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Dus als je (best redelijke) vraagtekens zet, moet je gelijk maar weer opdonderen naar BNW?
Nazi's schopten ook alles naar BNW ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:14 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja, beslis jij dat ook nog even, je hebt je roeping gemist zo'n 72 jaar geleden
Vragen mag altijd, wanneer de intenties van anderen (zoals justitie/politie) worden ingevuld ontspoort de boel echter snel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:17 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Dus als je (best redelijke) vraagtekens zet, moet je gelijk maar weer opdonderen naar BNW?
Tja, volgens mij ben je juist een schaap als je alles maar klakkeloos aanneemt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel als je een schaap bent omdat je een bepaalde theorie niet gelooft. Dat is BNW-eigen.
Je bewijst hiermee precies zijn punt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:27 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Tja, volgens mij ben je juist een schaap als je alles maar klakkeloos aanneemt.
Kijk dit bedoel ik nou.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:27 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Tja, volgens mij ben je juist een schaap als je alles maar klakkeloos aanneemt.
Ik snap het niet meer,quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bewijst hiermee precies zijn punt.
Lees zijn comment nog eens rustig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:32 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik snap het niet meer,, zal er zo nog even rustig over nadenken en er op terugkomen als ik er nog tijd voor heb.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef bijdehand het volgende:
Wel als je een schaap bent omdat je een bepaalde theorie niet gelooft. Dat is BNW-eigen.
Jij wordt zeker ook betaald door de overheid om valse informatie te verspreiden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:35 schreef bijdehand het volgende:
Dat is ook het mooie aan BNW. Mensen die krampachtig een bepaalde theorie aanhangen omdat ze iets nodig hebben om te wantrouwen. Als je niet in hun theorie gelooft ben je óf een schaap óf onderdeel van het complot. Wel jammer dat mensen op zo'n manier een discussie uit de weg gaan.
Hou je mond, ik krijg geen geld als ik betrapt word.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij wordt zeker ook betaald door de overheid om valse informatie te verspreiden.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hou je mond, ik krijg geen geld als ik betrapt word.
Mwa, ik stel altijd kritische vragen maar in deze zaak is het mijn inziens niet echt nodig omdat er met zekerheid is bevestigd dat het zelfmoord is. Bovendien ontwijk je mijn kritische vragen en geef je geen antwoord op de vraag: welke vreemde/verdachte omstandigheden precies?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:34 schreef Samson het volgende:
Ben blijkbaar in een topic beland waar een aantal volgzame makke schapen rondlopen. Jammer, het is juist goed als mensen kritisch zijn en vragen stellen. Het zal mij boeien of die jongen zelfmoord heeft gepleegd of niet, het is zoals het is. Het enige is dat je heus wel wat vraagtekens mag zetten bij de omstandigheden. Daar kun je natuurlijk ook je ogen voor sluiten zoals sommigen hier verkiezen. En nee, ik ben helemaal niet van de complot theorieën. Ik vertrouw alleen niet blind op de deskundigheid van de recherche in dit geval.
Jij bent degene die de inhoudelijk discussie juist uit de weg gaat en niet wil ingaan op de vraagtekens die sommige mensen bij deze zaak zetten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:35 schreef bijdehand het volgende:
Dat is ook het mooie aan BNW. Mensen die krampachtig een bepaalde theorie aanhangen omdat ze iets nodig hebben om te wantrouwen. Als je niet in hun theorie gelooft ben je óf een schaap óf onderdeel van het complot. Wel jammer dat mensen op zo'n manier een discussie uit de weg gaan.
OK, ik ontwijk geen vragen. Ik vind verdachte omstandigheden: de plekken op zijn hals. het is dus geen verhanging geweest, anders zaten die op een andere plek, en de snee op zijn gezicht, ziet er heftig uit en ontstaat ook niet spontaan (ik vind dat niet meevallen), dan nog het hele verhaal dat ie het ene moment niet gevonden werd en het volgende moment ineens wel op een plek die toch niet echt uit de loop ligt. En vervolgens zijn vader die er ook niet aan wil dat het zelfmoord is (wat vervolgens alleen maar wordt afgedaan ivm zijn geloof). En dan nog de verscheidene verklaringen van ooggetuigen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mwa, ik stel altijd kritische vragen maar in deze zaak is het mijn inziens niet echt nodig omdat er met zekerheid is bevestigd dat het zelfmoord is. Bovendien ontwijk je mijn kritische vragen en geef je geen antwoord op de vraag: welke vreemde/verdachte omstandigheden precies?
Bovendien doen jullie net alsof zijn gezicht totaal is toegetakeld/verminkt of whatever. Valt wel mee hoor.
Op welke vraagtekens wil je ingaan? Ik geloof namelijk in het rapport van de politie/justitie, maar als er zaken zijn die mij aan het twijfelen kunnen brengen zou ik ze graag willen horenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:45 schreef Samson het volgende:
[..]
Jij bent degene die de inhoudelijk discussie juist uit de weg gaat en niet wil ingaan op de vraagtekens die sommige mensen bij deze zaak zetten.
Lees mijn voorgaande postquote:Op zaterdag 23 februari 2013 03:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op welke vraagtekens wil je ingaan? Ik geloof namelijk in het rapport van de politie/justitie, maar als er zaken zijn die mij aan het twijfelen kunnen brengen zou ik ze graag willen horen
Die post bestaat vooral uit aannames en verwijten (zelfmoord omdat hij moslim is om die vader te pesten ofzo, lijk ligt 'echt niet' uit de loop, de streep rond de hals is niet goed volgens jou -zonder tegenbewijs-). Ik weet niet waar ik serieus op in kan gaan.quote:
Laat maar dan, geloof jij wat jij wil, geloof ik wat ik wil. Met dit soort responsen gaan we er niet uit komenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die post bestaat vooral uit aannames en verwijten (zelfmoord omdat hij moslim is om die vader te pesten ofzo, lijk ligt 'echt niet' uit de loop, de streep rond de hals is niet goed volgens jou -zonder tegenbewijs-). Ik weet niet waar ik serieus op in kan gaan.
Hahahaha, het moet niet gekker worden....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:44 schreef JerryLee het volgende:
Vond deze reactie ook nog :
hij is 13 komt uit 1999=666 er staat een restaurant wat lucifer heeft.
die straat bij het restaurant is vernoemt naar iemand van de elite.
hij had krassen op zijn hoofd.
hij is gezien met een man.
er lag geen wapens rondom anass.
word wakker mensen je kunt toch geen zelfmoord doen zonder touw mes of wapen.
ik denk dat hij ritueel is opgeofferd door de vrijmetselaar en de illuminati. wake up people
Als er mensen zijn die standaard zo denken dan heb ik echt heel erg veel medelijden met ze.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:44 schreef JerryLee het volgende:
Vond deze reactie ook nog :
hij is 13 komt uit 1999=666 er staat een restaurant wat lucifer heeft.
die straat bij het restaurant is vernoemt naar iemand van de elite.
hij had krassen op zijn hoofd.
hij is gezien met een man.
er lag geen wapens rondom anass.
word wakker mensen je kunt toch geen zelfmoord doen zonder touw mes of wapen.
ik denk dat hij ritueel is opgeofferd door de vrijmetselaar en de illuminati. wake up people
De eerste vaststelling staat lost van de tweedequote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die standaard zo denken dan heb ik echt heel erg veel medelijden met ze.
Of ben ik nu een nazi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |