Heb geen slaap. Denk het ook.quote:Op zondag 10 februari 2013 03:29 schreef Martin1234 het volgende:
Deze discussie zal vast nog wel de gehele nacht duren denk ik.
Heb nog een pilletje efedrine, dus ik kan nog wel even doorquote:Op zondag 10 februari 2013 03:29 schreef Martin1234 het volgende:
Deze discussie zal vast nog wel de gehele nacht duren denk ik.
Jij hapt ook wel een beetje op mij natuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 03:30 schreef BlueMage het volgende:
Tsja ben ook niet echt moe en TS blijft lekker doorhappen.
Ja, alleen denkt zij ten onrechte dat zij de regie in de handen heeft terwijl ze maar blijft reageren in mijn topic. Ironie is bitter, maar soms ook een beetje zoet.quote:
Lighten up.quote:Op zondag 10 februari 2013 03:35 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, alleen denkt zij ten onrechte dat zij de regie in de handen heeft terwijl ze maar blijft reageren op in mijn topic. Ironie is bitter, maar soms ook een beetje zoet.
Zoals?quote:Op zondag 10 februari 2013 03:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oooh. Er gaan rare dingen door mijn hoofd, hoor.
Je houdt ervan dingen in je aars te ontvangen?quote:Op zondag 10 februari 2013 03:37 schreef starla het volgende:
[..]
Met jou in de buurt? Niet eens met 1.21 jigowatts in mijn aars.
Jij ging slapenquote:
Ging.quote:Op zondag 10 februari 2013 03:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je houdt ervan dingen in je aars te ontvangen?
[..]
Jij ging slapen
Matige respons, want ik houd inderdaad van anaal.quote:Op zondag 10 februari 2013 03:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je houdt ervan dingen in je aars te ontvangen?
Jij denkt bij de woningbouwvereniging ook de regie in handen te hebben door gewoon maar geen servicekosten meer te betalen. Helaas pakt de realiteit waarschijnlijk toch een tikkeltje anders uit, maar goed dat zul je vanzelf wel merken.quote:Op zondag 10 februari 2013 03:35 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, alleen denkt zij ten onrechte dat zij de regie in de handen heeft terwijl ze maar blijft reageren in mijn topic. Ironie is bitter, maar soms ook een beetje zoet.
Kom je zo langs?quote:Op zondag 10 februari 2013 03:38 schreef starla het volgende:
[..]
Matige respons, want ik houd inderdaad van anaal.
quote:Op zondag 10 februari 2013 03:48 schreef Martin1234 het volgende:
Het gaat al de goede kant op hier merk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |