SPOILER: POLLS - WAAR HOUDEN WE DE MEET?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele OP:De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Onorgineel
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Fuck the EBU.![]()
Stoner van de week opmerking?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
OKE NU GAAT DE JOINT GODVERDOMME ÉCHT AANYou have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Hahaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Stoner van de week opmerking?
Stoner vd week wordt overigens elke zondagavond veranderd
Fuck the EBU.![]()
Hoppa, ook maar een joint gedraait. Na die joint mijn kamer opzoeken, kan ik eindelijk dingen terugkijken enz hahaYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:40 schreef OllieWilliams het volgende:
net even in paniek omdat ik m'n wiet kwijt was, zat het al in de crusherdat heb ik ook eens gehad
Was ik mijn zakje kwijt, had ik 'm al in mijn zak gestoken.Ook in moeilijke tijden.![]()
lolquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef Moira. het volgende:
Had een uur geleden m'n joint al gedraaid en hij is nu pas aanYour beauty never ever scared me.![]()
Sukkeltjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef Moira. het volgende:
Had een uur geleden m'n joint al gedraaid en hij is nu pas aan
Ook in moeilijke tijden.![]()
Toch maar even de stad in zo. Die wappie belt op of ik nog zin heb, en bij dat soort verzoeken verlaat ik maar al te graag mijn in-slaap-val-plek en trek nog een biertje open voor de zin.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Mij kennende duurt het ook nog wel een uur voordattie op is
Dan ben ik zo gefocust aan het lezen dat ik vergeet een hijsje te nemen, alsof die dingen niet tegelijk kunnen"Oh ik moet hijsen, hij is uit" en "Nee eerst nog ff dit lezen"
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:49 schreef Moira. het volgende:
Dan ben ik zo gefocust aan het lezen dat ik vergeet een hijsje te nemen, alsof die dingen niet tegelijk kunnen"Oh ik moet hijsen, hij is uit" en "Nee eerst nog ff dit lezen"
You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Dit herken ik welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:49 schreef Moira. het volgende:
Nu probeer ik door te hijsen zodat hij niet uit gaat, dus elke keer hard hijsen dat hij weer helemaal aan is en dan kan ik weer ff lezen/typenquote:
Fuck the EBU.![]()
Dan heb ik juist dat de hijs te groot is, rookt niet chill.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu probeer ik door te hijsen zodat hij niet uit gaat, dus elke keer hard hijsen dat hij weer helemaal aan is en dan kan ik weer ff lezen/typen
Heb liever dan steeds kleinere hijsjes en dan 't rook
effe wat langer binnenhouden.Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:53 schreef Fruitsalade het volgende:
meldt zicheerste keer in dit topic dat ik ook echt zowaar stoned ben
goed zo mang
Retorische vraagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:04 schreef Fruitsalade het volgende:
Houden jullie van bier, bij een jointje?
neequote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:04 schreef Fruitsalade het volgende:
wel ervoor of erna
of afwisselen, lang met je jointje doen
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik hou sowieso niet meer van bier (of alcohol) maar als ik drink dan drink ik een glas wodka!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:04 schreef Fruitsalade het volgende:
Houden jullie van bier, bij een jointje?Your beauty never ever scared me.![]()
Op z'n tijdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:04 schreef Fruitsalade het volgende:
Maar meestal alleen bij Henk op de bank
Fuck the EBU.![]()
We hebben hier in de plaatselijke technoclub toch een apart geval rondlopenhij is er ELKE DAG dat die tent open is (meestal 4 dagen per week), drinkt niet, gebruikt geen drugs en loopt zonder shirt met rare lichtjes rond. Zet zichzelf zoveel mogelijk op de foto met meisjes, hier een paar voorbeelden:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar keer met em gepraat maar wat een baasHele verhalen over zijn visie op het leven en hoe hij positiviteit wil verspreiden door dit te doen. Iedereen vindt em geweldig, vooral de vrouwen
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:08 schreef Studeur het volgende:
We hebben hier in de plaatselijke technoclub toch een apart geval rondlopenhij is er ELKE DAG dat die tent open is (meestal 4 dagen per week), drinkt niet, gebruikt geen drugs en loopt zonder shirt met rare lichtjes rond. Zet zichzelf zoveel mogelijk op de foto met meisjes, hier een paar voorbeelden:
GeniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar keer met em gepraat maar wat een baasHele verhalen over zijn visie op het leven en hoe hij positiviteit wil verspreiden door dit te doen. Iedereen vindt em geweldig, vooral de vrouwen
![]()
Ik vraag me af wat die vent doet en hoe hij is in z'n dagelijks leven als hij niet in die club is
Fuck the EBU.![]()
Zeker, net nog een Duveltje geopendquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:04 schreef Fruitsalade het volgende:
Houden jullie van bier, bij een jointje?![]()
![]()
Hij werkt in een museum in dezelfde stad. Hij is volgens mij obsessed met egyptische mythologie, hij noemt zichzelf Horus (egyptische god) op facebook.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Ik vraag me af wat die vent doet en hoe hij is in z'n dagelijks leven als hij niet in die club is
Hij vertelde mij dat hij gescheiden is en sindsdien dit doetAltijd blij die man, en dan zonder alcohol of drugs, van dit soort mensen kan ik nou genieten
Echt mooi als hij op die manier gelukkig kan zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hij werkt in een museum in dezelfde stad. Hij is volgens mij obsessed met egyptische mythologie, hij noemt zichzelf Horus (egyptische god) op facebook.
Hij vertelde mij dat hij gescheiden is en sindsdien dit doetAltijd blij die man, en dan zonder alcohol of drugs, van dit soort mensen kan ik nou genieten
Fuck the EBU.![]()
Ik ga hem verdomme nu ook een facebookberichtje sturen (hier vroeg ie ook om) om wat meer over zn levensvisie te weten te krijgen
post het antwoord hierquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:14 schreef Studeur het volgende:
Ik ga hem verdomme nu ook een facebookberichtje sturen (hier vroeg ie ook om) om wat meer over zn levensvisie te weten te krijgen
Fuck the EBU.![]()
godver das lekkerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo die kapsalon gaat er goed in. Potverdilleme
Fuck the EBU.![]()
Damn, gelijk trek in donerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo die kapsalon gaat er goed in. PotverdillemeI'm the motherfucking baboon![]()
quote:yooo Birdman. mooi hoe je een soort van boodschap van liefde en saamhorigheid over probeert te brengen aan mensen! ik vind het erg goed om te zien dat er nog mensen zijn die zonder alcohol/drugs (heb ik van jou begrepen) elke keer weer de sfeer op feestjes omhoog brengen. ik begrijp dat jouw "levensvisie" wat te maken heeft met de egyptische god Horus? Heb me nooit echt verdiept in egyptische geschiedenis dus zou je mij kunnen vertellen waarom je je met dit figuur identificeert? Ik ben benieuwd naar je levensvisie en je bewegingsredenen, want ik zie dat er een goede kern in je bestaan zit die uitgaat van positiviteit!
moet natuurlijk wel een uitgebreid antwoord terug hebben dus een uitgebreid berichtje is belangrijk. ik kom daar vaak en vraag me vaak al af wat er precies in zn hoofd om gaat
haha mooie killquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
moet natuurlijk wel een uitgebreid antwoord terug hebben dus een uitgebreid berichtje is belangrijk. ik kom daar vaak en vraag me vaak al af wat er precies in zn hoofd om gaat
Fuck the EBU.![]()
Wat een trol van een berichtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
moet natuurlijk wel een uitgebreid antwoord terug hebben dus een uitgebreid berichtje is belangrijk. ik kom daar vaak en vraag me vaak al af wat er precies in zn hoofd om gaat![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
zal wel ff duren, die staat natuurlijk los te gaan nu!
Fuck the EBU.![]()
Ik zit te twijfelen; joint oproken en dan eten (wat nog ff duurt waarschijnlijk) of ff tussendoor wat eten en straks verder roken?
Fuck the EBU.![]()
Oproken, anders is de smaak niet chill.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
Ik zit te twijfelen; joint oproken en dan eten (wat nog ff duurt waarschijnlijk) of ff tussendoor wat eten en straks verder roken?
aightquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oproken, anders is de smaak niet chill.
Fuck the EBU.![]()
Weer naar mijn kamer gegaan, kabel in de laptop en hoppa! internet werkt weer primaOok nog even beneden gekeken. Vraag me af of die nu nog steeds slaapt of dat hij in de kroeg zit. Ben namelijk heel erg bang dat hij zich volledig vol gaat tanken
Your beauty never ever scared me.![]()
wie?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Weer naar mijn kamer gegaan, kabel in de laptop en hoppa! internet werkt weer primaOok nog even beneden gekeken. Vraag me af of die nu nog steeds slaapt of dat hij in de kroeg zit. Ben namelijk heel erg bang dat hij zich volledig vol gaat tanken
GMTA, ook al duurde het 9 minutenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oproken, anders is de smaak niet chill.I'm the motherfucking baboon![]()
Maar je woont toch samen in één huis? Dan kun je toch even kijken?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Mijn vriend/ex. Volgens mij is het hartstikke uit momenteel maar durf het ook niet zo hard te zeggenquote:Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:08 schreef Studeur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar keer met em gepraat maar wat een baasHele verhalen over zijn visie op het leven en hoe hij positiviteit wil verspreiden door dit te doen. Iedereen vindt em geweldig, vooral de vrouwen
antwoord van Birdman:quote:quote:Daan ik zal je er een volgende keer uitgebreid op antwoorden, maar voor nu in een notendop want ik ga me klaarmaken voor het dansen. Stralen als de zon ongeacht waarop onze stralen neer komen. Van binnen uit met je dat wat jij persoonlijk lief hebt naar buiten stralen. -Shine bright like a diamond- is my favorite mantra.
Ja gedaan maar licht is uit en ik ga niet zomaar zijn kamer naar binnen na dit alles..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar je woont toch samen in één huis? Dan kun je toch even kijken?Your beauty never ever scared me.![]()
maar hoe woon je samen dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gedaan maar licht is uit en ik ga niet zomaar zijn kamer naar binnen na dit alles..Fuck the EBU.![]()
Met nog 7 vrienden. Iedereen (op 2 stelletjes na die hebben natuurlijk beide een kamer met partner) heeft zijn eigen kamer, soort studentenhuis. We woonden hier beide al voor we wat kregenquote:Your beauty never ever scared me.![]()
hmm, lastigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met nog 7 vrienden. Iedereen (op 2 stelletjes na) heeft zijn eigen kamer, soort studentenhuis. We woonden hier beide al voor we wat kregen
Fuck the EBU.![]()
Ik laat het gewoon rustten voor vandaag en morgen weer een nieuwe dag. Kan er vanavond verder niks meer aandoen en dat gepieker wordt je ook alleen maar ongelukkig en moe vanTijd voor leuke dingen hehe
Valt mee hoorquote:Weet niet hoe ongemakkelijk het morgen is omdat we elkaar niet kunnen ontlopen maar het is verder goed te doen hoor en daarbij erg gezellig wonen zo!
preciesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik laat het gewoon rustten voor vandaag en morgen weer een nieuwe dag. Kan er vanavond verder niks meer aandoen en dat gepieker wordt je ook alleen maar ongelukkig en moe vanTijd voor leuke dingen hehe
oh mooiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt mee hoorWeet niet hoe ongemakkelijk het morgen is omdat we elkaar niet kunnen ontlopen maar het is verder goed te doen hoor en daarbij erg gezellig wonen zo!
Fuck the EBU.![]()
Tegenover mijn kamer zit het 'rookhok'. We mogen niet meer (op Vrijdagavond en Zondagavond na, Zaterdagavond zitten we toch in de kelder en daar mag t altijd) roken in de woonkamer dus hebben we een kleine lege kamer gedoopt tot rookhok, wat dus meer het blowhok genoemd kan wordenquote:
vetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tegenover mijn kamer zit het 'rookhok'. We mogen niet meer (op Vrijdagavond en Zondagavond na, Zaterdagavond zitten we toch in de kelder en daar mag t altijd) roken in de woonkamer dus hebben we een kleine lege kamer gedoopt tot rookhok, wat dus meer het blowhok genoemd kan worden
Fuck the EBU.![]()
Heb laatst de deur ontdaan van plaatjes enz, wil binnenkort nog beter schoonmaken en dan er een enorm wietblad opmaken met verf hihi. Gelukkig vinden mijn huisgenoten het ook een goed idee haha! (2 daarvan blowen niet hehe, rest blowt dagelijks)quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Ik zeg meet in je rookhokquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb laatst de deur ontdaan van plaatjes enz, wil binnenkort nog beter schoonmaken en dan er een enorm wietblad opmaken met verf hihi. Gelukkig vinden mijn huisgenoten het ook een goed idee haha! (2 daarvan blowen niet hehe, rest blowt dagelijks)Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Haha da's zeker wel vetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb laatst de deur ontdaan van plaatjes enz, wil binnenkort nog beter schoonmaken en dan er een enorm wietblad opmaken met verf hihi. Gelukkig vinden mijn huisgenoten het ook een goed idee haha! (2 daarvan blowen niet hehe, rest blowt dagelijks)
Ook als jullie er niet blijven wonen en er andere bewoners in het huis komen
Fuck the EBU.![]()
Haha nee dat gaan mijn huisgenoten weer geen goed idee vinden en daarbij is daar maar plek voor 7 mensen ofzoquote:
Hierna gaat dit pand tegen de vlakte hoor hihiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha da's zeker wel vet
Ook als jullie er niet blijven wonen en er andere bewoners in het huis komenYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:00 schreef Moira. het volgende:
Gvd heb m'n lip verbrand bij het laatste stukje van de joint![]()
Ooohh dat kocht ik vroeger altijd bij de Jaminquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:01 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit eet ik op het moment![]()
Fuck the EBU.![]()
NOSTALGIEquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:01 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit eet ik op het moment![]()
HEERLIJKHEID
DIE TINTELINGEN
Deze moet ik gaan halen morgen![]()
Aah die ga ik morgen echt wel halenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:01 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit eet ik op het momentKnetter chocolade
Jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:03 schreef Studeur het volgende:
Haal je die nog gewoon bij de supermarkt?Your beauty never ever scared me.![]()
Ik eet nu ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Hier bij de plaatselijke Jumbo kun je ze nog krijgenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:03 schreef Studeur het volgende:
Haal je die nog gewoon bij de supermarkt?![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:03 schreef Moira. het volgende:
Ik eet nu dit
[ afbeelding ]Oh shit, die dingen at ik ook altijd. Superfijne chocoladeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dit soort momenten wens ik dat ik het juiste stonervoedsel had ingeslagen
Bij ons liggen die niet in de supermarkt, hoor.quote:
Misschien nog wel bij Jamin maar daar ben ik ook al jaren niet meer geweest
Fuck the EBU.![]()
Echt welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:04 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Oh shit, die dingen at ik ook altijd. Superfijne chocolade![]()
Daarom mijn snelle bezoekje aan de Aldi de laatste pauze van mijn werkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:04 schreef Studeur het volgende:
Op dit soort momenten wens ik dat ik het juiste stonervoedsel had ingeslagen
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: