quote:
Op vrijdag 8 februari 2013 22:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:Ik snap echt niet dat mensen deze launch matig noemen. Met Nintendoland, Mario, ZombiU, Mass Effect, Sonic, Black Ops is er echt voor iedereen wel iets. Alleen duurt het wat lang voordat er nieuwe spellen bij komen, maar goed dat gaat vanaf eind deze maand gebeuren.
Nou ja, mij hebben ze niet echt kunnen overtuigen met de launch, maar dat komt omdat ik van de third party de games al op andere consoles heb. Dan ga ik niet nog eens een nieuwe console kopen om ze nog eens te spelen

Nintendo koop je voor Nintendo-games, dat was altijd al zo en dat blijft zo. Dus wacht ik even tot er een groter aanbod is. En ik denk dat wel meer mensen dat doen. Een pokemon, een zelda, dat worden weer games die de Wii U voor een groter publiek leuk maken. Precies wat er met de 3DS gebeurde (en een flinke prijsdaling hielp daar ook

, maar die verwacht ik niet bij de Wii U).
Maar he, geniet ervan, zeker als je de games nog niet had zijn het natuurlijk prima launch-titels
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa