SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
JAquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik m'n FB-profielpic vervangen door die met dat staartje?
zeiden we tochquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
dat essence eyelinerkwastje is baas
Ja, en dan ga je die lijm shit eraf halen met nagellakremoverquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
AIDSKRUIDVAT MET HUN HOERIGE KUTSTICKERS![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dat lucht op
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zo dat lucht op
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zo dat lucht op
'nee, vertel daar eens meer over?'quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest wel lachen om de mevrouw bij de Mooi..
"heb je al base- en topcoat?"
- eh.....
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest wel lachen om de mevrouw bij de Mooi..
"heb je al base- en topcoat?"
- eh.....
Ik heb nog niks binnen, ook nog geen CC'squote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Was jouw sally,agpiespakketje nou binnengekomen trouwens? Her nog steeds niets..
Hier precies idem. Ik wacht morgen af, daarna ga ik mailenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog niks binnen, ook nog geen CC's![]()
Ik wacht morgen denk ik nog even af, op 1 of andere manier komen buitenlandse pakjes vaak op zaterdag.
Daarna ga ik maar eens wat rond mailen
Hadden we het zo over Koh en duur enzulks.quote:
mehehehhequote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hadden we het zo over Koh en duur enzulks.
Dus ik: Ik heb de holografische lak, die vind ik zo mooi
Zij: Ja, die maar die is wel moeilijk opbrengen he?
Ik: Nee hoor, daar heb je speciale basecoat voor
Zij: JOH!
Verkopers advies geven![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mehehehhe
zo stond ik met Bibi in de sephora, en die vrouw achter de kassa aan het ranten ver de nagellakcollectie van haar dochter, ermahgerd ze moest een extra plank kopen.
dus ik zo 'hoeveel lakjes heeft u dan?'
'ja echt heel veel, ik geloof wel 12!'
toen lag ik zo ongeveer onder de kassa
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mehehehhe
zo stond ik met Bibi in de sephora, en die vrouw achter de kassa aan het ranten ver de nagellakcollectie van haar dochter, ermahgerd ze moest een extra plank kopen.
Ja, vertel mij watquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:57 schreef Dwyn het volgende:
Zo leuk om mensen helemaal lijp te zien worden als je vertelt hoeveel nagellakjes je hebt.
Zulks een liefheidquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mehehehhe
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zulks een liefheid![]()
Ik zo uitleggen dat Gosh basecoat had gehad voor holo's.
"Ja, ze hebben het niet meer, maar ik heb een paar potjes staan omdat ik iets van 50 holografische lakken heb"
Zij: "DAFUQ!" (nou ja dat zei ze niet, want professioneel, maar ik weet zeker dat ze het dacht)
FOTOquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERMAGERD IK HEB LIPPENZOOI OP MIJN LIPPEN![]()
![]()
Het voelt zo niet-kloppend
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |