SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
JAquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik m'n FB-profielpic vervangen door die met dat staartje?
zeiden we tochquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
dat essence eyelinerkwastje is baas
Ja, en dan ga je die lijm shit eraf halen met nagellakremoverquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
AIDSKRUIDVAT MET HUN HOERIGE KUTSTICKERS![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dat lucht op
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zo dat lucht op
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zo dat lucht op
'nee, vertel daar eens meer over?'quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest wel lachen om de mevrouw bij de Mooi..
"heb je al base- en topcoat?"
- eh.....
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest wel lachen om de mevrouw bij de Mooi..
"heb je al base- en topcoat?"
- eh.....
Ik heb nog niks binnen, ook nog geen CC'squote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Was jouw sally,agpiespakketje nou binnengekomen trouwens? Her nog steeds niets..
Hier precies idem. Ik wacht morgen af, daarna ga ik mailenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog niks binnen, ook nog geen CC's![]()
Ik wacht morgen denk ik nog even af, op 1 of andere manier komen buitenlandse pakjes vaak op zaterdag.
Daarna ga ik maar eens wat rond mailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |