quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:28 schreef ylSs het volgende:
Ik doe soort van crossfit veel beterderderdor.
Jezus wat weinigquote:Voor het hertentamen van 17 januari j.l. is 42,5% van de deelnemende studenten geslaagd. Dat is ongeveer 4% minder dan bij het hertentamen van vorig jaar.
Grapje met de wettenbundel, klinkt interessant, vertelquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:38 schreef Yreal het volgende:
Zo, thuis !
Ik heb gister trouwens nog wat dames vreselijk laten lachen door eriks grapje met een wettenbundel[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:38 schreef Yreal het volgende:
Zo, thuis !
Ik heb gister trouwens nog wat dames vreselijk laten lachen door eriks grapje met een wettenbundel[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:38 schreef Yreal het volgende:
Zo, thuis !
Nee, is gewoon vernietigbaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:40 schreef Paxcon het volgende:
Klopt het trouwens dat als een winkelier iets verkoopt aan een onder curatele-gestelde en de winkelier hier later achterkomt en ongedaan wil maken, hij pech heeft omdat hij dit in het register had moeten checken?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
Grapje met de wettenbundel, klinkt interessant, vertel
quote:
Ik was uit stage meteen naar college, en toen meteen naar de kroeg, dus ik had nog een bw bij mij. Dames zaten ook een beetje in dat wereldje, dus in de staat dat ik verkeerde, dacht ik even lollig te doen. "ja en dan moet ik zo naar de bar lopen en dit wetboek erop gooien en dan heel hard roepen " DE WET DAMES EN HEREN"quote:
Ja ik doe ook niet aan 'fitness'quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:36 schreef ylSs het volgende:
Mja het is nuttige kracht. Dus minder shapen dan met normaal fitness. Maar je bent wel veel fitter door crossfit dan met fitness. Maar goed net wat je wil. Daarnaast doe ik niet echt crossfit het lijkt erop. Maar denk wel dat fitness waste of time is als je echt fitter wil worden.
Uiteraardquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:44 schreef Aurelius. het volgende:
Erik vraagt een kleine vergoeding voor deze line
waarop ga je fout dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar dan snap ik dit stukje niet:
[ afbeelding ]
Curatele beschermt alleen de ondercuratelegestelde bij mijn weten; niet de ander. Ik ben het dus niet met Saul eens.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar dan snap ik dit stukje niet:
[ afbeelding ]
Voor mijn gevoel blijkt uit dat onderste blok dat een verkoper zich later niet erop kan beroepen dat hij een verkoop ongedaan wil maken omdat een persoon onder curatele gesteld is. Ik meen dat er staat dat de verkoper dit dan maar vooraf in het register had moeten checken.quote:
Dankjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh en Yreal je bent een eindbaas.
Dat zou ik eigenlijk ook zeggen...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel blijkt uit dat onderste blok dat een verkoper zich later niet erop kan beroepen dat hij een verkoop ongedaan wil maken omdat een persoon onder curatele gesteld is. Ik meen dat er staat dat de verkoper dit dan maar vooraf in het register had moeten checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |