niet echt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Vind ik wel, voor die prijs koop je een smartphone.
Nee, ben 18quote:
Wat?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Vind ik wel, voor die prijs koop je een smartphone.
Doe je toch iets verkeerd.quote:
Da's 3 pakjes cigaretten. Als je dat duur vind, dan denk ik niet dat ik iets verkeert doequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:30 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Doe je toch iets verkeerd.
Uhh, het zijn er 4.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:30 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Da's 3 pakjes cigaretten. Als je dat duur vind, dan denk ik niet dat ik iets verkeert doe.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:13 schreef kwiwi het volgende:
O ja, deze kan natuurlijk niet ontbreken
De pen ging niet m'n reet in, das een beetje nutteloos, want dan heb ik toch wel iets groters nodigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je de pielemans moest inknijpen om wat in je reet te kunnen steken, weer wat geleerd.
Dat is wel tof om eens mee te maken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ach, er zijn nog zat andere dingen waarin ik geïnteresseerd ben, ik ben heel onderdanig namelijk, laatst heb ik ruim 3 uur in een kooi vast gezeten. Inclusief alle (seksuele)vernederingen
Deze ook even meezingen:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]allemaal even meezingen
is je reet ook zo uitgerekt dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
De pen ging niet m'n reet in, das een beetje nutteloos, want dan heb ik toch wel iets groters nodig
Zeer zeker, ik kan je droom wel verwezenlijkenquote:
Nee reet wordt enkel getraind als een spier. Je biceps gaat ook niet hangen omdat je hem getraind hebt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is je reet ook zo uitgerekt dan?
Sorry alleen onderdanig bij dominante vrouwen dan vind ik dat prachtig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Zeer zeker, ik kan je droom wel verwezenlijken
Ik weet niet hoor, maar de gemiddelde drol van mij heeft ook wel een doorsnede van 10-15 CMquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is je reet ook zo uitgerekt dan?
Ik weet dat de mens vindingrijk en pragmatisch is maar jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
De pen ging niet m'n reet in, das een beetje nutteloos, want dan heb ik toch wel iets groters nodig
dit, ik ben weg uit dezequote:
oh srryquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee reet wordt enkel getraind als een spier. Je biceps gaat ook niet hangen omdat je hem getraind hebt.
[..]
Sorry alleen onderdanig bij dominante vrouwen dan vind ik dat prachtig.
Ik vond het in eerste instantie ook een nogal eng idee, en nog steeds wel, dus dat snap ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet dat de mens vindingrijk en pragmatisch is maar jij liever dan ik.
Np, maar ik heb kilo's gebenched! En mijn spieren zijn er niet op gaan uitzakken of zo.quote:
Had bijna iets gekocht voor in de plasbuis maar lijkt me wat te hardcore, hoewel het heerlijk is om tandpasta op je eikel te smeren! Prachtig is dat.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik vond het in eerste instantie ook een nogal eng idee, en nog steeds wel, dus dat snap ik
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat is er smerig aan, er zijn best mooie buttplugs.
Uhh, daar heb ik dan weer niets mee, maar wel van die olie met van die tintelende dingen, zoals eucalyptus.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Np, maar ik heb kilo's gebenched! En mijn spieren zijn er niet op gaan uitzakken of zo.
[..]
Had bijna iets gekocht voor in de plasbuis maar lijkt me wat te hardcore, hoewel het heerlijk is om tandpasta op je eikel te smeren! Prachtig is dat.
?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:37 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]Dat klooster wordt hem niet meer
Hmm het is wel heerlijk om je eikel te stimuleren met een hardere tandenborstel of er hard in te knijpen en omhoog en omlaag te rukken...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, daar heb ik dan weer niets mee, maar wel van die olie met van die tintelende dingen, zoals eucalyptus.
vraag meloewa eensquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:34 schreef Argo het volgende:
Sorry alleen onderdanig bij dominante vrouwen dan vind ik dat prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |