Ik ben op de hoogte, maar heb geen geld om zo'n echte toy te kopen en daarnaast zijn er weinig shops in NL die het aanbieden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ja, sounding heet dat.
bedank me maar niet
Je kunt beter de vulling van je balpen gebruiken om mee te beginnen. Maargoed, als ik het zo lees ben je geen beginneling.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ben op de hoogte, maar heb geen geld om zo'n echte toy te kopen en daarnaast zijn er weinig shops in NL die het aanbieden.
Nee, niet echt neequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je kunt beter de vulling van je balpen gebruiken om mee te beginnen. Maargoed, als ik het zo lees ben je geen beginneling.
dat. hier dacht ik dus precies aan bij het lezen van de TTquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:13 schreef kwiwi het volgende:
O ja, deze kan natuurlijk niet ontbreken
Ik hou van jou!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:13 schreef kwiwi het volgende:
O ja, deze kan natuurlijk niet ontbreken
Ik ben nog op zoek naar iemand die gefist wil worden in zijn lul.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, niet echt nee![]()
Alleen ben ik weer seksuele contacten aan het opbouwen die het wel leuk vinden om te zien en die van me willen leren, dus moet ik weer even oefenen
Dat gaat mij weer iets te ver, maar lijkt mij wel leuk om een toverstafje in m'n piemel te stoppen met een lampje dat er dan uitsteektquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar iemand die gefist wil worden in zijn lul.
interesse?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar iemand die gefist wil worden in zijn lul.
interesse?
Jammer. Dat softe gedoe met lichtgevende toverstokjes enzo heb ik zo langzamerhand wel gezien persoonlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat gaat mij weer iets te ver, maar lijkt mij wel leuk om een toverstafje in m'n piemel te stoppen met een lampje dat er dan uitsteekt![]()
En nee, dat meen ik dus serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2013 16:20:24 ]
Niets lekkerder dan de pink van je partner naar binnen schuiven.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef hoink581 het volgende:
TS is een seksueel buitenbeentje en loopt daarmee graag te koop._!
Je hoort niks in je plasbuis te stoppen, nu heb je aids
Ach, er zijn nog zat andere dingen waarin ik geïnteresseerd ben, ik ben heel onderdanig namelijk, laatst heb ik ruim 3 uur in een kooi vast gezeten. Inclusief alle (seksuele)vernederingenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Jammer. Dat softe gedoe met lichtgevende toverstokjes enzo heb ik zo langzamerhand wel gezien persoonlijk.
beetje gek wel inderdaad zou er iets mis zijn met ze denk je?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is deze... inclusief sommige reacties..?!
mattie alsjeblieft, echt niemand zit hierop te wachtenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ach, er zijn nog zat andere dingen waarin ik geïnteresseerd ben, ik ben heel onderdanig namelijk, laatst heb ik ruim 3 uur in een kooi vast gezeten. Inclusief alle (seksuele)vernederingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |